Škoda Yeti 2014 v prvním videu: městská i Outdoor verze jen na silnici

Škoda Yeti 2014 v prvním videu: městská i Outdoor verze jen na silnici

Pouhých několik dní po prvním videu Rapidu Spaceback tu máme první video druhé české novinky pro autosalon ve Frankfurtu. Modernizovaná Škoda Yeti se předvádí v „městské“ verzu s lakovanými plastovými díly i jako drsnější Outdoor. O jeho skutečných terénních ambicích nicméně výmluvně svědčí skutečnost, že ani Outdoor v celém videu nesjede z asfaltu...

Škoda Yeti 2014: facelift předčasně odhalen (aktualizováno)

Škoda Yeti 2014: facelift předčasně odhalen (aktualizováno)

Škoda Yeti 2014 je dílčí modernizací dosavadního modelu. Hlavní novinkou je odstranění typických kulatých světlometů a rozšíření výbavy o parkovací kameru nebo aktivní parkovací asistent, který zvládá příčné i podélné parkování.

Nabídka motorizací pro omlazenou Škodu Yeti zahrnuje čtyři naftové a tři benzinové motory v rozsahu od 105 koní (1.2 TSI) po 170 k (2.0 TDI). Samozřejmostí je u vybraných agregátů také pohon všech kol, který nově používá mezinápravovou spojku Haldex páté generace.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi: Galerie moderního designu

Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi

Nové městské SUV francouzské automobilky obsahuje tolik designérských nápadů, že by to vystačilo hned na několik aut. C3 Aircross jsme vyzkoušeli s motorem 1.6 BlueHDi.

17.  2.  2018 | Radek Pecák | 11 příspěvků
Minitest Ford Fiesta Vignale 1.0 EcoBoost: V čem je ta prémie?

Ford Fiesta 1.0 EB Vignale (minitest)

Vyplatí se koupě té nejvíce vyšňořené Fiesty? Vyzkoušeli jsme ji s litrovým motorem EcoBoost o výkonu 103 kW.

15.  2.  2018 | Milan Lažanský | 25 příspěvků
TEST Volkswagen T-Roc 2.0 TDI DSG 4Motion: Pouliční směska

VW T-Roc 2.0 TDI DSG 4Motion

Rostoucí segment SUV byl loni rozšířen o stylový Volkswagen T-Roc. Vypadá fantasticky, přináší však i řadu těžko pochopitelných řešení. Pro první test jsme zvolili verzi s turbodieselem, převodovkou DSG a pohonem všech kol.

13.  2.  2018 | Jan Mička | 23 příspěvků