Škoda Yeti 2014: facelift předčasně odhalen (aktualizováno)

35 komentářů

Berto269
20. listopadu • 17:02

Původní Yeti bez faceliftu vypadal o něco lépe, ale ani teď se nemusí za svůj kabátek stydět. A dvě verze jako "městské" a "outdoorové" se zdají jako zajímavý nápad. Tak snad Škodovce tento tah vyjde.

Fino
15. srpna • 9:31

"Company look style" není všechno, aneb absence kulatých mlhovek na masce = odchod od osobitosti ke koncernové sterilitě !!!

Marcelino
14. srpna • 23:48

Ach jaj,
zase ďalšie auto s nezmyselne nízko položenou navigáciou. Mať ju vo výške kolien, tak tomu poviem "ergonómia". 3-[
Žiaľ, toto je "choroba" väčšiny automobilovej produkcie dneška - dizajn totálne pochováva ergonómiu a funkčnosť. :-(
súhlasím s tým, že faceliftom prednej časti auto stratilo svoj charakter :-/

Majk
14. srpna • 16:04

Jestliže jsem z řady těch, kterým se venkovní vzhled nové Octavie docela líbí, toto Kabaň nezvládl.
Nejhezčí Yeti byl v předprodukční studii. Oproti ní totálně podělali zadní vzhled, zničili ho, fanouškovi Škody zůstali oči pro pláč. Nechali alespoň trošku zajímavý design přední části.
Čekal jsem, že udělají výraznou hranu na boku, vylepší zadek, nechají předek. Stal se úplný opak, zničili předek, bok zůstal kulatý, zadek nechali skoro beze změn.
Začínám fandit automobilce Kia a Hyundai a jiným konkurenčním automobilkám. Nesmyslná cenová politika, ubohý strohý design, nesmyslné úspory jak v technice tak výbavě... Škoda jde špatným směrem a jeden hezký model (Octavia III z venku) Škodovku nezachrání. Čekal jsem na novou Octávku dva roky, kvůli vlečným ramenům a hnusným výplním dveří kupuji jiné auto. Asi si už novou Škodu nikdy nekoupím a to jsem byl dlouho patriot...

Fifunčík
14. srpna • 10:50

Spredu Yeti je vzhladovo lepší , ale k čomu slúžia tie šikmé prelisy na zadných dverách ? B-]

JuDr. Dolfi
14. srpna • 10:45

B-] no nevim naroubovaný hranatý tvary na předkabaňovskej oblej dyzajn alá spíčená dvojková fóbie -(nejhnusnější škodovka všech dob).. je to paskvil..ikdyž ta nová maska už by šla. - KABAŇ RULEZ !
a Zibo tu rákosku si vymlať do ananasu pro změnu :-D

Dr.River
14. srpna • 9:31

Já myslím, že po sžíravé kritice místních honimírů prodá vedení Škoda Auto firmu rákosníkům a poté spáchá kolektivní sebevraždu. A nebo zase letos prodají po celém světě milion aut a těchhle pindalů si nikdo ani nevšimne…

Joker
14. srpna • 9:13

Kulaté mlhovky si dopředu namontuje každý šikovný kutil, kterému tam budou chybět. Škoda tak díky faceliftu Yeti upevní tradice z dob minulých, kdy si každý své auto mohl dodělat sám doma. :-D

Phoenix
14. srpna • 9:12

Když se začalo mluvit o tom, že Yeti dostane facelift a přijde o kulatá světla, tak jsem si říkal, že to auto ztratí ze své lehkosti a hravosti... Nicméně ta změna není špatná, ještě to bude chtít vidět v reálu, ale přijde mi, že se to povedlo.

R_R
14. srpna • 7:47

Pro ty co tu brani puvodni design Yetiho mam drobnou poznamku. Pokud jsou slabe prodeje, zmena musi logicky prijit. A co vim, prave zminovane svetlomety se nelibily vetsine lidi, co si Yetiho chteli koupit. Me se novy design docela libi. Bohuzel, ani facelift nevyresi maly kufr a misto pro rezervni kolo, takze prodejni trhak z toho asi stejne nebude.

Jirka
6. prosince • 0:45

Prodeje slábnou! Vždyt´ na starého Yetiho se čeká 2 měsíce když máte štěstí. Takže se většíně lidí nelíbili? To není trhák ?A Když se Vám kulatá světla nelíbí, tak si ho nekupujte. Spoustě lidí i prodejcům se nelíbí ta hranatá. To už říkali v autosalonech v létě, že to zmršili. Taková mají teměř všechna auta. Já měl Octavii Face-lift a po 12.000 km jsem ji prodal. V životě jsem kufr nepotřeboval, navíc nebylo vidět dozadu ani dopředu, sedíte u země, takže dlouhé auto s velkým kufrem už nikdy nechci, opravdu nevím na co by mi bylo.

karlos
14. srpna • 9:57

pro R-R....... a chcete snad říct že takto by to bylo horší???
http://img14.imageshack.us/img14/9154/6zgd.jpg...

to je ale
14. srpna • 12:11

možná lepší než dávat zpátky ty mlhovky, když už jsou v nárazníku, bych do těch otvorů dal kulomety

defender110
14. srpna • 8:46

...no pokud jsou slabé prodeje, je třeba se zaprvé podívat, jestli není něco v nepořádku s cenou. Zvlášť Škodovka. Tady mohli začít. Jako u Rapidu.
Jestli je lepší se světly, nebo bez, posoudí každý sám, ale rozhodně mu to ubralo originalitu a jedinečnost. Teď je to nudné a fádní auto.:-P

14. srpna • 6:33

Tak jediný pěkný auto od Škody, a oni ho takhle zmrší :-/
Ty kulatý světla byly originální prvek a díky tomy to auto bylo zajímavý. Takhle z toho udělali nudnou a hnusnou krabici.

defender110
14. srpna • 8:42

to udělali asi proto, aby nebyl konkurencí pro svou mateřskou VW, jinak si tak debilní krok nedovedu vysvětlit. Bez těch mlhovek to stojí za starou belu.

mirek
13. srpna • 22:57

Když jsem si před časem přečetl, že Josef Kabaň bojoval s vedením koncernu o kulaté mlhovky na předku Yetiho a prohrál, měl jsem jasno. VW nasadilo Škodovce nesmyslnou redukční dietu, která znamená ztrátu určité vyjímečnosti a kvality na první pohled mezi levnými značkami a pád do fádního podprůměru, když všichni korejci už mají dynamičtější a modernější design.
Faceliftovaný Yeti však vypadá aspoň trochu lépe, než nová Octavia III, faceliftovaný Superb a než Rapid liftback. Ale i tak byly přední kulaté mlhovky, vetknuté do předních světel, parádním designovým kouskem a měly už navždy zůstat, samozřejmě patřičně modernizované, designovým znamením Yetiho, kterého by tak celý svět na první pohled poznak z dálky a zařazoval ku Škodovce...
Velká škoda pro Škodovku, že dostala takovou redukční dietu.
A pro autora článku - městskou a outdoorovou verzi měl hlavně bratranec Yetiho - VW Tiguan, terénní verze Tiguanu měla přední nárazník zkosený pro zvětšení nájezdového úhlu.

Jozef Kostelansky
13. srpna • 21:07

Súčasný dizajnový štýl Škodovky mi celkom "šmakuje". Yeti už nevyzerá ako detský angličák, ale trochu drsnejšie a hlavne dospelejšie. A ten interiér je podľa mňa dokonalý. Hlavne v porovnaní s ostatnými SUV-kami.
Ale na môj vkus je Yeti predsa len trochu malý. Možno by to chcelo čínsku XL verziu.

palo
13. srpna • 20:33

aktualneho yeatiho povazujem za najkrajsiu skodovku.
tento facelift je celkom hnus, uplne sa straca charakter toho prcka. skoda je majster srobovania nevhodnych predkov na zvysok auta (vid facelift u oktavky 2, hnus)

marepa
13. srpna • 20:06

docela pekny ... z obrazku to vypada ze je to mensi, nez to bude ve skutecnosti ... pokud by to melo rozumnou vybavu za rozumnou cenu, tak bych si takove auto dokazal v garazi predstavit

homer
13. srpna • 22:56

facelift rozměrů - tak to by byl asi první v historii

marepa
13. srpna • 23:19

eeh?:-O

homer
14. srpna • 10:09

"z obrázku vypadá že je to menší než bude ve skutečnosti" - jak "bude" ? dyk snad všichni ví jak je velkej ve skutečnosti a nikdo změnu rozměrů nečeká

shonejohn
13. srpna • 19:53

No nevím, tak nevypadá to úplně špatně, je ty zadní světla mi tam neseděj. Oblý okraje světel a v nich hranaté škodovácké "céčko". Jinak jako začlenění do jednotného designu docela ujde. Ale nová Kuga je stejně lepší.

krtenek
13. srpna • 19:51

Pořád to vypadá jako žebřiňák pro žebráky z Rumunska.

josa
13. srpna • 19:31

Konecne!!!!!!!!!!!!! Ten puvodni Yeti vypadal docela hrozne, jako auto pro holky a ne pro chlapy. Nechapu proc tolik konzervatismu-Rapid, Fabia vypadaji strasne!

defender110
14. srpna • 6:25

...no a tohle taky! Jestli minulá generace Yeti vypadala jak pro holky, tak toto vypadá jak pro buzny. Minulá generace měla aspoň trochu šmrnc a povedenou přední masku, toto je ultra nuda . A pokud chceš auto pro chlapy ..kup si Land Rover Defender, a ne Yetiho. Ale spíš si zajdi k doktorovi , pokud musíš své chlapské ego dokazovat autem. On ti poradí co s tím.

Rodrigo
14. srpna • 22:20

Slyšel jsem, že další generace bude pro zoofily a nekrofily. Hlavně, že nestojí řeč...

LOL
13. srpna • 19:42

Akorát že teď to tedy vypadá jako pozdní špatná kopie GLK pro buzíky. :-)

tyty
13. srpna • 22:15

Me spis prijde jakykoli Marcedes (za posledních 20 let) pro homouse, tohle a další poslední skody jsou hodne obycejna auta ale nestydim se v nich.

Michal
13. srpna • 18:18

Huráá...konečně má fábie do vysoké trávy nový facelift :-) Nasázíme výbavu jako má třeba Forester nebo Rav 4 a jsme na třičtvrtě mega....no nekupte to češi :-)))

LOL
13. srpna • 19:05

Nemůžu si pomoci, ale původní Yeti měl alespoň nezaměnitelnou masku (i když to bylo jinak dost kompromisní auto - velikost, výbava). Tohle je jednoznačně kabaňovský grc.

x12345678
20. srpna • 15:02

Měl. A vůbec ne špatnou. Na druhou stranu, to auto je úspěšné na řadě trhů už téměř 5 let bez jakékoli změny designu, což je v dnešní době jepičích životů mezi facelifty obdivuhodné. Mě osobně je líto, že Yeti ztrácí svou enface tvář, ale nové řešení je akceptovatelné. Rozhodně víc než korejský ksicht faceliftu nebožky Octavie 2.Co ale musím okomentovat je, že Yeti je po Superbu druhou Škodou, která prolamuje restriktivní politiku modelů koncernu s verzí 4x4 DSG a nejsilnějším dieselem, což zatím bylo pro všechny mimo passatu a audi naprosto tabu. Nedostal jej zatím ani Tiguan, který to potřebuje jak prase drbání, nedostal jej ani Sharan, což už je naprosto absurdní. Neuvěřitelné, ale Yeti a Superb tuhle výsadu mají. To je dobře. .... tedy napůl... mohly a měly dostat i nový motor 177 nebo 184k místo dosavadních 170...

x12345678
20. srpna • 23:00

Sorry, pánové od VW mi zavolali, že jsem idiot a Tiguan TDI 177kW/DSG 4x4 už objednat lze. Mea culpa, kritika platí tedy jen o Sharanu,Golfu, Octavii, apod.

JJ
14. srpna • 8:51

Ano, Škodovky budou šerednější a šerednější.

Doporučujeme

Články odjinud