v snahe stat sa najvacsim predajcom aut na svete (co z toho maju???) sa spoja aj s diablom a kupuje vsetko naokolo. Potom brzdia svoje dcerske firmy v rozkvete (vid Skoda) a nakoniec budu sice predavat najviac aut, ale srackovych (to iste Nokia medzi mobilmi - lacne plastaky so slabymi procesromi). No a co ze vyrabame sracky - hlavne ze sme najvacsi, vsakze. Navyse tato globalizacia brzdi konkurencieschopnost a teda dalsi pokrok (vid uz spominana Skoda, a to som odporcom Skodovky) :-)
Člověče, neměl bys tak moc psát a raději více myslet. ;-)Škodovek se bude prodávat pořád více, jediná věc je, že VW do ní nebude dávat lux výbavu. Rozhodně nebude omezovat výrobu, jak se tady snažíš mystifikovat. Někde bylo napsáno, že věci jako firemní deštník, apod. Tohle není žádná tragédie, nehledě na to, že většinu té výbavy si stejně budeš moci dokoupit zvlášť, pokud o ni budeš tedy vůbec stát.PS: Neřekl bych, že procesory v Nokiích jsou nějaké slabé, mohl bys uvést příklad, kde tomu tak je? Nemyslím si, že by totiž každá Nokia včetně jedničkové řady musela mít gigahertzový procesor. Stejně jako plasty. Taková velmi oblíbená 6300 je z větší části z hliníku. ;-)
ludia, vy nerozumiete, ze predaj aut za par rokov uz nebude tahat US a EU trh ale prave cinsky a indicky? a budu sa vyrabat len take auta, ake oni chcu :-D a nebojte sa, my si na tie auta zvykneme tiez B-] kedze v ramci globalizacie sa nebudu zbytocne vyrabat luxusne europske auta, na ktore zanedlho nebude v EU kupna sila :-D a pre tych par zbohatlikov co si nakradli a tu zostanu a budu chciet stale kupovat, tych predsa poriesia 2-3 luxusne divizie najvacsich vyrobcov (porsche, lexus napr.) :-P
Až na to, že trh jde přesně opačným směrem. Luxusní auta jsou velice žádaným zbožím, automobilky rozšiřují své portfolia o luxusní modely. Koukni na BMW, co vyrábělo před dvaceti lety (kolik modelů) a kolik toho vyrábí teď. Ostatní to mají úplně stejné.Naopak nějaké super levné a jednoduché auta se tu prakticky nevyskytují. Nevím, jestli by o ně byl až takový zájem, nebo je to pouze uměle udržované, ale i tak se levné a jednoduché vozy jako Logan, Sandero, připadně Panda, Spark neprodávají na úkor větších a luxusnějších značek.V čem s tebou ale souhlasím, je pohled na asijké trhy.
...bude vyrábět a mít koncern pořádná auta :-)
Pro tebe je "pořádné auto" malý městský prcek? :-D
Do teť majtelé Škodovek a Volkswagenu mluvili o japoncích jako o "rejžovejch hrncích " i když jsou třeba vyráběny v Japonsku . Teť budou kupovat Indicky Suzuki s Italskéjma nafťákama a se zmakem Škoda nebo Volkswagen !
Nepředpokládám a ani článek to neuvádí, že by se tyto modely měly nějak dostat na náš trh. A Indové mají o škodovce/VW/suzuki trošku jiné mínění.
Len poznamocka, najvacsia indicka automobilka TATA takisto montuje JTD-cka :)
A co? Největší tuzemský výrobce dieslových motorů je ... Zetor. Stejně přínosná stěžejní informace...
Chudáci...
a aké?
Pro Indy je každé evropské auto velmi luxusní zboží. A škodovka na imidži v Indii velmi tvrdě pracuje.
mas toto tvrdenie ze indovia povazuju eu auto za luxus aj niecim podlozene?
Podívej se na indické stránky automobilky, tisk a reklamy a celý marketing indické škodovky. ;-)
no co, šrot jako šrot. B-]B-]B-]
Konečně někdo pozvedne úroveň SchadeWerke.
konecne se fauve dostane k pokrocilym technologiim jako je motor z fiatu a zacne vyrabet aspon v tej indickej kvalite. B-]B-]B-]
Jako vtip se ti to povedlo.Ale v reálu je 1.3 JTD od fiatu velmi svérazný motor s nepěkným projevem.
proč vtip, vw převzal veleslavne TDI od italu, tak tedka prevezme tohle a udela z toho na dalsich dvacet let modlu. jdu blejt z vwB-]
Myslím, že nic nepřevezme. Sám vyvíjí nové malé motory TDI, takže od Italů nechá pouze doběhnout nasmlouvané objemy a dál si vystačí už sám. A sám Fiat nakupuje CR od německého Bosche, stejně jako všichni ostatní.
Sklamem ta, CR vyvinul Fiat Group (1993) a potom odpredal licenciu Boschu (1994) :-DA tie slavne TDI skutocne vyvinul takisto Fiat Group.. Vyvoj naftakov tahaju dopredu taliani.. Aspon zatial.
Zklamu tě, ale použil jsem prasens k vysvětlení, že tomu tak je právě teď. Fiat se sice velkou měrou na vzniku podílel, ale současný vlastník patentu je Bosch a od něho to všichni, včetně Fiatu, nakupují. :-DVývoj Dieslových motorů táhne BMW a VW. Viz výsledky EOTY. ;-)
Všichni to od Bosche nenakupují, CR vyrábí i Siemens, Delphi a Denso. Jako první přišlo s CR Denso, které jej začalo vyrábět pro náklaďáky a pak s tím přišel Fiat, který to pak prodal firmě Bosch, která to ve velkém začala montovat do osobáků (první byly Alfa 156 a Mercedes E). Myslím, že doteď ve Fiatu litují, že to prodali (asi jako rusové když prodali Aljašku američanům :-) ).
Samozřejmě máš pravdu, já tu od začátku mluvil o patentu, asi jsem to měl několikrát důrazně napsat, že jeho vlatníkem je Bosch a od něj ostatní mají koupenou licenci.
Patentu na co ? Bosch má pouze patent na systém vyvinutý Fiatem, Denso od něj nemuselo nic kupovat, protože mělo vlastní systém několik let před ním. Dieselové ponorky používali common rail už někdy v období první světové války, vlaky tuším někdy po druhé světové. Common rail tedy není nic nového a převratného. Myslím, že Delphi na tom může být podobně, jen Siemens s tím přišel nejpozději. Myslím, že i s přechodem na 1.800 bar a pátým vstřikem přišlo Denso, ale tím si teď nejsem moc jistý.
Někde tady v garáži najdeš příspěvěk, který vše pěkně shrnnuje. Ale už je tomu asi 4-5 let, co jsem to tu četl.
Na hrubé shrnutí stačí i wikipedie. Jinak jsem trošku pohledal a je to jak jsem psal, Denso má vlastní common rail, který vychází z toho, který použili jako první na světě v náklaďácích. Jen jej v osobních autech použili až 2 roky po konkurenci:"DENSO developed the world’s first common rail injection system for trucks and began supplying the system to Hino Motors in 1995. Since then, we have supplied about 20,000 common rail injection systems to Hino, Isuzu, and Mitsubishi for trucks sold in Japan, the United States, and Taiwan. We followed our common rail system for trucks with one for passenger cars: the ECD-U2P. That system debuted in Toyota cars for the European market in September 1999. We supplied ECD-U2P systems for about 78,000 passenger cars in 2000.""Our ECD-U2 common rail system for large trucks is already on the road in big rigs fromHino, Mitsubishi, and other makers. For passenger cars, we have developed the ECD-U2P, a compact version of our common rail system for trucks."
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.