Škoda vyrobila už milion Octavií aktuální třetí generace

26 komentářů

Laudonof
30. března • 10:38

To teda vyrobili hodne rychle, predchozim modelum to trvalo mnohem dyl ne? No par let si jeste pockam, nez si budu moc trojkovou Octavku dovolit, a pak si pro ni zajit do nektereho bazaru... :)

bzzz
30. března • 11:38

Jj za par let pro vysnenou Oktavku s litrovym 3hrnkem a stocenym tachometrem ;-)

Xxx
30. března • 0:11

Pekne a ze chodime uz 5 let 6x nocni umele se navysuje vyroba aby kravataci meli odmeny navic v cene tubera a a svrab od agenturniho personalu to uz nikdo nevi..

OMG
30. března • 1:57

A kdo tě nutí tam chodit? Můžeš jít na kasu do Penny za čtvrtinový plat.

Xxx
30. března • 8:17

Milej pane za polovicni plat za 1 a za 2 mohl bych jit ale v regionu se spatne hleda prace i do toho penny.A nekdo tu hypoteku musi platit kdyz je mamzelka na materske.Nemate ani poneti o cem mluvite vidite titulek a nemate ani poneti jak to tady chodi jsou lidi kterito tempo nestihaj a nebo je odvezou z nocni sanitkou.A fabrika je plna lidi ze slovenska polska madarska atd.. a kde jsou cz lidi ?? Priste nez zacnete placat blbosti o situaci o ktere nemate ani poneti doporucuji trochu premyslet.

homer
30. března • 15:13

To mas jeste dobry me nabidli navyseni zakladu o cca petinu inflace ktera za ty roky celkem byla. Tak jdu pryc kdybych mel travu zrat.

Dr.Iver
30. března • 9:07

Bohuzel mate pravdu. To ze se dari firme neznamena, ze se dari zamestnancum...

Mirek
30. března • 19:19

Pobavil jsi, zjisti si, jak se daří zaměstnancům dodavatelských firem Škodovky. Abys tomu rozuměl, za kolik dělají a jakou mají pracovní dobu. Nebo chceš vykládat báchorky, že taky bereš 16 - 17 tisíc ve vícesměnném provozu? V jedné nejmenované firmě BEHR - MAHLE byla velice oblíbená varianta tzv. dvojky, dva dny ranní, dva dny odpolední, dva dny noční, dva dny volno. Za první volný den se počítal den příchodu z noční směny, když šel dotyčný spát.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Xxx
31. března • 2:59

Bavime se o skodovce. Trosku mimo pane.Jeste zminte somalce a migranty a velryby a tulene omg.

Mirek
31. března • 6:04

No právě, škodováci mají evidentně deformovanou představu o svých platech a okolí kolem sebe. Mimo jsi evidentně ty, když jsi nepochopil, že na vás dodavatelské firmy dělají a hloupý škodovák ještě křičí, že má mjálo. Myslíš si, že Škoda těm firmám dává práci aby si dobře vydělaly, nebo aby to Škodu vyšlo levněji.

Xxx
31. března • 7:12

Milej pane jste fakt tak blbej? Prectete si nadpis.Ja se bavim o casu a podminkacj ne penezich a dodavatelich.Precetl jste si vubec muj prvni prispevek umire cist? Omg .. nejde o penize ale cas a prescasy povine dobrovolne.Vic vysvetlovat nebudu.Dal reagovat nebudu.

Mirek
31. března • 11:21

Tak si znovu přečti svůj první příspěvek, abys věděl o čem vůbec píšeš a chápeš vůbec co píšeš? A pracovní doba, kterou jsi vpomněl, je jako co? A podmínky znamená co, nejsou mezi podmínkami při zaměstnávání náhodou i platy? Na pracovní dobu jsem ti napsal, jak to chodí jinde a to po nich chtějí také přesčasy. Tak čemu nerozumíš?

Xxx
31. března • 16:14

Vy hrusky ja jablka co vice vam mam k tomu rici.Kaudy se bavime o jinem tematu.S dodavatelama pracuji deno denne tak me nepoucujte.precte te si nadpis skoda kolik vyrobila a o tom se ja bavim ne o dodavatelich to sem porad tahate vy!!! Nedelate ve skodovce tak nevite podrobnosti jako treba 13 denni zatah atd.. takze uz dejte pokoj!!! Kdyz vite uplny kulovy!!

Mirek
31. března • 21:25

Takže dělník ze škodovky mne chce poučovat jak to chodí u dodavatelů? "Pekne a ze chodime uz 5 let 6x nocni umele se navysuje vyroba aby kravataci meli odmeny...". Příště nezáviď a uvědom si co píšeš. Ve druhém příspěvku jsi tomu nasadil korunu. Já vím co píšu, ale ty zjevně ne. Proto jsem ti napsal jak musí pracovat dělníci u dodavatelů a ti nemají kam utéct, kolem jsou samí dodavatelé, jak ti naznačil OMG Peny.

xxx
31. března • 23:22

Zavidet ? jezisi pane vy jste uplnej magor, nam nejde o penize manageru ale o nas cas ktery travime v praci a ne u rodin. Vidite jak jsem uplne mimo hehe. Smarja vy jste pripad !! Ja se porad nebavim o dodavatelich kdy to pochopite ze vase tema me absolutne nezajima!!
KDY TO KONECNE POCHOPITE ? MELETE UPLNY BLBOSTI O NECEM CO ME NEZAJIMA A O CEM JA NEDISKUTUJI !! KONEC.

Mirek
1. dubna • 5:46

Tak o tom nepiš, když tě to nezajímá. Navíc tomu evidentně nerozumíš. A jdi dělat do Peny, ať tě ta práce tolik nestresuje a máš více času na rodinu.

Aleš
30. března • 9:56

Taky je třeba říct,že rostoucím prodejům pomohla devalvace koruny,tedy Škoda slaví a 10,5 mil. občanů této republiky počítá ztráty.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
*
30. března • 18:11

A ještě k tomu Škodovka odvádí na daních méně jak Hyundai. Za rok 2014 to dělá -260 milionů Kč. Hyundai Motor Manufacturing Czech byl v tomto roce pátým největším plátcem daní v naší zemi, Škoda Auto byla až devátá:http://zpravy.aktualne.cz/ekonomika/cez-se-dostal-p... ... https://cs.wikipedia.org/wiki/Seznam_největších_če... ...

Lukáš
29. března • 22:30

Jaká náhoda, že zrovna Scout a zrovna s xenonama.... Kdyby to bylo v základu s halogenama, asi by to nebylo vhodné pro fotku že? :-P

Nimra
29. března • 22:45

Myslím, že tady je zcela legitimní té náhodě trochu pomoct. Auta se dělají na objednávku, takže ve fabrice vědí několik týdnů dopředu, kolik se jakých vozů vyrobí každý den, tak prostě naplánovali, aby se v den, kdy se počet vyrobených aut přehoupne přes milion, zrovna dělala série vybavenějších a dražších aut. Náhodu a konspiraci bych tu fakt nehledal, naopak by mne spíš zarazilo, kdyby jubilejní octavia byla ve výbavě "holátko", to by asi šéfové nepochválili oddělení marketingu...

Duckdebill
30. března • 12:23

Proc to delat tak slozite? Vezmou nejakou pekne vybavenou, napisou na ni milion a hotovo. Nikdo nevi, jestli je to opravdu milionty auto nebo ne.

Martin Motyčka
29. března • 23:56

mě by celkem zajímalo. kolik % octávek kupujou fyzický osoby a kolik jsou právnický... Stejně tak by bylo zajímavý vidět cenovej poměr - třeba po 100t Kč, kolik % prodaných aut s cenou padne do danýho intervalu - opět zvlášť pro fyzický a právnický osoby... Ale obávám se, že to jsou čísla, který se od škodovky nikdy nedozvíme

Marex
29. března • 21:29

To zase bude naoktavkováno na každém rohu :-D

sokar
29. března • 18:33

Ty čísla jsou stejně obludný. Neuvěřitelný kolik se chrlí aut a furt se prodávají. Kdyby tak i přibývali parkovací místa.B-]

bzzz
30. března • 9:49

Tak kolik z nich konci v CR u fyzickych osob... vetsina jich imho jde do fleetu a/nebo na export... a pak do bazaru ;-)

Driver
29. března • 19:39

Např VW Sharan od roku 95 dodnes nevyrobili celkem všech generací ani 850.000ks a to se to vyrábí přes dvacet let a nějakého Sharana potkáš na každém rohu. Octavia3 se vyrábí tři roky... Já vím, že to nelze srovnávat, ale stejně je to masakr. S takovými prodeji by mohli z fleku se vykašlat ve Škodovde na FL a vyrábět zcela novou geeraci. A nebo ten FL slevnit o 100.000 kč :-))

Doporučujeme

Články odjinud