Škoda vstupuje do segmentu SUV, produkční Yeti ukáže již v Ženevě

Mladoboleslavská Škoda oznámila, že letos v Ženevě konečně odhalí sériovou podobu svého prvního SUV, které zřejmě ponese již známý název Yeti. Stane se tak zhruba čtyři roky potom, co Škoda s velikým ohlasem představila stejnojmenný koncept taktéž v Ženevě. O novém modelu ani jeho podobě nejsou prozatím k dispozici žádné bližší informace, spekuluje se ovšem, že Škoda Yeti si propůjčí několik vzhledových rysů od svého koncernového sourozence VW Tiguan.

Co se týče nabídky agregátů, počítá se s hojným zastoupením motorů z řady TSI, přičemž základní jednotkou by se měl stát čtyřválec 1,4 TSI. Nicméně na své si určitě přijdou i zastánci dieselových agregátů, kteří si do Yetiho budou moci objednat dvoulitr s dobře známým označením TDI. Více informací by se mělo objevit ještě před oficiálním březnovým debutem.
Krom produkční podoby modelu Yeti představí Škoda v Ženevě i úspornou verzi Octavie s klasickým přídomkem GreenLine. Pod její kapotou by se měl objevit nový motor TDI s objemem 1,6 litru a rozvodem common-rail.
Tip: Přečtěte si test Škody Superb GreenLine.
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Koncept Škoda Yeti z roku 2005
TEST Subaru XV 1,6i Lineartronic: Kompromis, ale ten nejlepší!

Subaru XV 1,6i Lineartronic

Subaru XV se na přelomu roku dostalo na trh v druhé generaci. Od té minulé se vizuálně moc neliší, ale japonští technici vůz vyladili téměř k dokonalosti.

včera | Radek Pecák | 59 příspěvků
TEST Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi: Galerie moderního designu

Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi

Nové městské SUV francouzské automobilky obsahuje tolik designérských nápadů, že by to vystačilo hned na několik aut. C3 Aircross jsme vyzkoušeli s motorem 1.6 BlueHDi.

17.  2.  2018 | Radek Pecák | 15 příspěvků
Minitest Ford Fiesta Vignale 1.0 EcoBoost: V čem je ta prémie?

Ford Fiesta 1.0 EB Vignale (minitest)

Vyplatí se koupě té nejvíce vyšňořené Fiesty? Vyzkoušeli jsme ji s litrovým motorem EcoBoost o výkonu 103 kW.

15.  2.  2018 | Milan Lažanský | 25 příspěvků