Škoda vstupuje do segmentu SUV, produkční Yeti ukáže již v Ženevě

Mladoboleslavská Škoda oznámila, že letos v Ženevě konečně odhalí sériovou podobu svého prvního SUV, které zřejmě ponese již známý název Yeti. Stane se tak zhruba čtyři roky potom, co Škoda s velikým ohlasem představila stejnojmenný koncept taktéž v Ženevě. O novém modelu ani jeho podobě nejsou prozatím k dispozici žádné bližší informace, spekuluje se ovšem, že Škoda Yeti si propůjčí několik vzhledových rysů od svého koncernového sourozence VW Tiguan.

Co se týče nabídky agregátů, počítá se s hojným zastoupením motorů z řady TSI, přičemž základní jednotkou by se měl stát čtyřválec 1,4 TSI. Nicméně na své si určitě přijdou i zastánci dieselových agregátů, kteří si do Yetiho budou moci objednat dvoulitr s dobře známým označením TDI. Více informací by se mělo objevit ještě před oficiálním březnovým debutem.
Krom produkční podoby modelu Yeti představí Škoda v Ženevě i úspornou verzi Octavie s klasickým přídomkem GreenLine. Pod její kapotou by se měl objevit nový motor TDI s objemem 1,6 litru a rozvodem common-rail.
Tip: Přečtěte si test Škody Superb GreenLine.
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Koncept Škoda Yeti z roku 2005
TEST Citroën C3 Aircross 110 PureTech EAT6: Váš městský obývák

Citroën C3 Aircross 110 PT EAT6

Tentokrát jsme C3 Aircross vyzkoušeli v silnější z benzinových dvanáctistovek. Jaký je tento extrovertní crossover?

15.  5.  2018 | Milan Lažanský | 8 příspěvků
Minitest Škoda Karoq 1.0 TSI: Dělám, co můžu! Stačí to?

Škoda Karoq 1.0 TSI (minitest)

Zázraky od malého litrového tříválce v poměrně velkém crossoveru raději nečekejte, poněkud překvapivě však základní motor z Karoqu nepoužitelnou brzdu provozu nedělá.

12.  5.  2018 | Miro Mihálik | 85 příspěvků
Minitest BMW 630d xDrive Gran Turismo: Rudý samet

BMW 630d xDrive GT (minitest)

Třílitrový šestiválce s jedním turbodmychadlem byl ještě donedávna základním vznětovým agregátem BMW 6 GT. Výkon 195 kW není malý, dost možná ani více nepotřebujete.

8.  5.  2018 | Jan Mička | 12 příspěvků