Antiautomat
19. srpna 2013 • 8:12

Nuz, Dacii vysla stavka na jednoduchost, Skoda masiruje masivnym marketingom, najnovsim Top1 vtipom je stranka prezentacie na RS-ko, citujem 'rozezvucte nespoutanou silu', niekde som tam videl aj hlod o tom kde oslavuju aleluja ako si dali na tom zvuku zalezat. Ked som toto cital, musel som sa drzat stolicky aby som nezletel dolu, tak dlho som sa nezasmial. Nie na tom, ze za vsetkym tymto je jeden bzuciak s vyrobnou cenou pol eura, ale na tom, akym prablbym sa marketing moze stat....No a este prablbejsi ten, koho na to chytia.

edax
16. srpna 2013 • 21:20

Že by výrobní závod na Žiguli byl na Sibiři, to slyším prvně. Jest-li vše je pravdivé jako toto, tak je to o ničem.

Bidlo
17. srpna 2013 • 7:48
koraf
17. srpna 2013 • 12:26

To neni Sibiř.

Bidlo
18. srpna 2013 • 14:47

Není, proto jsem dal ten odkaz:-D

LOL
16. srpna 2013 • 20:22

Šááde, Šááde, über alles! :-DNijak nerozporuju určité kvality Škodovky, ale tohle vypadá jak článek z firemní PR tiskoviny.

Revan_21
16. srpna 2013 • 20:38

AAAno, zase tu máme čecháčkovské remcání :D

Zíbo ツ
18. srpna 2013 • 2:15

áá kurva čobolák mi smazal komenty a toho kokota Revan_21 tu nechá to je bordel ale :D

Revan_21
18. srpna 2013 • 11:01

Tak se na sebe podivej co pišeš

LOL
16. srpna 2013 • 21:18

Jaké remcání? Poukázal jsem na určitou nevyváženost článku, který vyznívá tak, že "nic než šáde"

Revan_21
16. srpna 2013 • 21:29

Ne sorry:D trochu jsem to přehnal... to už je bohužel zvyk tady na autorevue... protože nikde kde figuruje škodovka se nedá inteligentně bavit... Protože se tam nacpou hlupáci jako jsou Zíbo, Mirek, Mirus atd... a začnout tam hatema vyvolávat flamewar....

LOL
17. srpna 2013 • 8:33

Tak ono to je tak, že české "recenze" a "informace" o škodovce nejsou ani tak novinařina, jako spíše skryté PR. A to nevzpomínám srovnávání obsahu kufru v jiných recenzích (mám auta, která měla a mají kufr "jen" o objemu cca 450 litrů, přitom jsme čtyřčlenná rodina a nijaký problém s batožinou jsme nikdy neměli - ani v dávných dobách, když jsme vozili hluboký kočár.) Přitom já raději menší kufr, ale prostornější interiér, rozhodně žádnou krabičku od sardinek jakou je např. O3 (klaustrofobickou hrůzu typu Fabia2 už raději nevzpomínám, protože tam není místo ani v podélném, ani příčném směru.)

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Revan_21
17. srpna 2013 • 15:18

Tak doména ocavii byl vždy velký kufr. Podobně jako ještě do nedávna když se řekl "renault" tak se většině vybavila dost pohodlná auta.
Rozhodně bych neřekl že interier je v O3 nějak malý... Mě osobně se zdá prostorný dost... ale jsem postavou spíše výšky než do šířky.
Ale momentálně bych šáhnul po Rapidu spaceback, kdyby se tam dával motor na výkonové urovni 1.8t. Musím říct že to auto je v kombinaci červeno-černé moc pěkné.
Možná že mu bude stačit ten nejvýkonější motor co se tam bude zatim dávat, který má 90kw... přece jen je to menší auto.

VW
18. srpna 2013 • 9:40

Za kolik jezdíš? Já to včera docela protáhl cca kolem 160 a spotřeba stále v dlouhodobém ročním průměru 7,7!

Revan_21
18. srpna 2013 • 11:02

Ted se chystám na trasu cca 170km, tak ti řeknu až přijedu.

VW
18. srpna 2013 • 11:09

V září jedu do Maďarska a počítám že to srazím zase na 7,6!? ale to je asi nejnižší hranice, níž jsem se ještě nedostal! Ale trávu u silnice to nežere jak někteří střelci tvrdí!

reven_21
18. srpna 2013 • 18:58

Když jsem dojel, tak ukazatel spotřeby ukazoval 7.0l/100km. Kdyz jsem tuhle trasu jel naposled tak to bylo 7.6l. Při tý stejný trase ale opačně je ta spotřeba ještě o něco níž

VW
18. srpna 2013 • 19:14

Na ten motor to je pěkný! Já ať dělám co dělám tak níž to nedostanu, ale i tak to je slušný těch 210koní prostě něco sežrat musí!

reven_21
18. srpna 2013 • 19:22

Věřim že kdybych měl verzi RS která má 132kw, taky by ta spotřeba byla min. o 0.5l výš.
Ale tech 7 je fakt fajn... i pří otřejší jizdě.

VW
18. srpna 2013 • 19:35

Já jsem zjistil že s lehkou nohou a dodržováním limitů spíše -5% tak jdu až o 0,5 nahoru! A tak se s tím dvakrát neseru, ale musím si dávat bacha na bílý čepice! Včera se mě začala lepit za Borem na prdel OCT3 TDI a tak jsem mu musel trochu odjet cca 160-180 a spotřeba stále na průměru 7,7!

reven_21
18. srpna 2013 • 19:45

Toho jsem si taky všimnul. Když dodržuji rychlost (90) tak jde spotřeba nahoru. Optimální spotřeby jsem dosáhnul při rychlosti kolem 100km/h.
Měl jsem pruměrnou rychlost asi 75km/h... první polovina cesty je dost kopcovita, a šileně se kroutí. V druhé pulce se člověk mohl rozjet. Ta spotřeba je odost lepší než jsem čekal.

VW
18. srpna 2013 • 19:57

Dej to do plynu a budeš jezdit za hubičku, ten motor na to má!

reven_21
18. srpna 2013 • 20:23

Plyn do ní pujde na 100%.

řidič
17. srpna 2013 • 20:18

Octavia nebyla nikdy nic jiného, než velký kufr, a to říkám jakožto majitel jednoho kousku. Sedadla, stojí za houno, krítké sedáky na dlouhou cestu fakt nic moc, pohodlí jako v traktoru. :-/:-/ jsou prostě pohodlnější a lepší auta, jen se v nich svézt.:-)

LOL
17. srpna 2013 • 21:16

nemůžu nesouhlasit. Mám bolavá záda, jízda v O3 (jako řidič) mi působí po 200 km dost intenzivní fyzickou bolest. Není to tvrdostí sedaček, to je OK, mám rád tvrdý posez, ale v tom, že musím sedět v podivném polosedu-pololehu, kolena téměř v úrovni prsou, posez brutálně nízko a krátké sedáky (jak správně píšeš). A je to autem, jiné značky s tím problémy nemají, např. s prostorově srovnatelným (byť sociálnějším) chevrolet Lacetti sedan jsem ujel přes 400km bez viditelnějších fyziologických problémů, byť konstrukce (nejen) sedadel vypadá proti O3 jako z minulého století.

LOL
17. srpna 2013 • 19:34

Tak třeba ve srovnání s F2 je O3 opravdu prostorná. Ale srovnej ji třeba s nějakou amerikou nebo MPV a najednou bude O3 malá. V podélném směru celkem OK (až na ten debilní kryt před spolujezdcem, ale třeba já mám problém vpředu, když sedíme 2 chlapi, tak se skoro dotýkáme ramenama (furt je to ale lepší, než blízké setkání 3. druhu kdysi dávno ve Fávu/Feldě při řazení pětky nebo zpátečky). Vzadu je to trochu lepší, ale ne o moc. A to prosím píšu o stavu, kdy sedím jak pravítko, když se člověk trochu rozvalí, moc místa v tom autě není.Měřím 2 metry, vážím lehoučce přes 100kg, nejsem teda žádný bidlo z NBA. A O3 pokládám za taktak vyhovující přibližovadlo, nevhodné na delší cesty.

Revan_21
17. srpna 2013 • 20:16

Nevím jestli je srovnáváni s nějakou amerikou zrovna to prave... Vyvoj amerických vozidel má dost jinou historii než v Evropě...
Vem si už jenom jejich motory... Nejčastěji v6-v8 do normálního auta...Chápu že pro tebe už i docela velké octavka tak docela velká není, jsi trochu jinak prostorově řešený (neber to jako urážku).

řidič
17. srpna 2013 • 20:20

Tak to ti arijci mají dát do návodu, že to jsou auta do 170 cm!!:-D

Revan_21
17. srpna 2013 • 23:11

Heh:D Já mam 185 a nemam problem:D ale zase nejsem moc do šířky:D

řidič
18. srpna 2013 • 11:21

Srovnávat furt a furt škodovku se škodovkou, tak ti připadá vše skvělé, buď tak laskav, půjč si někde jiné auto, než škodu a vyjeď na delší trasu- tak nad 100km. ucítíš na své páteři, kolenech a kotnících ten rozdíl! Prostě škoda je low-end co se týče pohodlí posádky!! Smiř se s tím!

Rad0s
18. srpna 2013 • 19:00

Nemám Schade, ale co jsem tak zkoušel více aut, tak nejlepší Schade na pohodlí je Superb... Marně se rozpomínám v kterém autě by byly stejné koberečky ve předu i vzadu !!! Superb=velice prostorné auto... Ale O3 mi přijde na prostor furt dost malá o Fabii a Citygo ani nemluvě...

reven_21
18. srpna 2013 • 19:04

Tak citigo je malé auto :D jako kdyz jsem si to prohlizel v salonu a pro posádku vepředu je tam podlě mě místo na tak male auto, docela slušné... ale vzadu bych sedět nechtěl :D

Revan_21
18. srpna 2013 • 11:43

Měl jsem šanci jet Kiou sportage, Renaultem a par dalšíma na delší štreku...
Renault měl pohodlné sedačky, tojo... Jinak mě zádné z aut nějak zvlášt nenadchlo.
Mam rád tvrdší sedačky, a octavka mi prostě vyhovuje.

Revan_21
16. srpna 2013 • 21:22

No vždyt jo. Když někde figuruje škodovka tak se vždy "poukazuje", to je to "čecháčkovské remčání :-)

peter
16. srpna 2013 • 21:21

Len ho nechaj, brigadnika ...

Revan_21
16. srpna 2013 • 21:23

Kdeže děláš brigádu? V kie v Žilině?

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
peter
17. srpna 2013 • 7:33

Myslel som, ze si originalnejsi ;)
Ozaj, poznas Buzola?
Podobny pacient ako ty, ibaze brigadnik u VW group Slovensko

Revan_21
17. srpna 2013 • 15:13

Nesrovnávej prosim VW group u vás, a VW group u nás :-)

Mirek
17. srpna 2013 • 19:55

Proč by nemohl?

Revan_21
17. srpna 2013 • 20:17

Podmínky pro zaměstnance budou v VW v německu jiné než pro ty ve VW v rusku...

Mirek
17. srpna 2013 • 20:41

A ty vidíš kde napsáno Rusko a Německo? Já myslel, že se psalo o Česku a Slovensku.

Revan_21
17. srpna 2013 • 23:12

Jaj... Očividně si to nepochopil... no comment
To byl příklad. Stejnej rozdíl bude mezi Českem a slovenskem.

Mirek
18. srpna 2013 • 18:31

Jak myslíš, že se s tebou dá rozumně diskutovat, když odpovídáš jako naprostý jeliman. Výše si na to stěžuješ a potom takhle pitomě odpovídáš. Navíc je vidět, že zaslepenost a to, že asi nevytáhneš paty za práh své garáže, kde si hraješ na automechanika, jasně ukazuje, že nemáš ponětí, jak to ve světě vypadá a v automobilkách už vůbec ne.
Opravdu ses parádně předvedl, tak mezi Českem a Slovenskem je rozdíl, jako mezi Německem a Ruskem. Opravdu no comment.

reven_21
18. srpna 2013 • 18:55

Ale dá se semnou rozumě diskutovat. Já ale nechci rozumě diskutovat s tebou, protože si už několikrát ukázal svuj zaujatý postoj.
PS: na nikoho si hrát nemusím. Jsem řádně vyučen v oboru, s uspěšně složenýma závěrečnýma zkouškama.
Muj názor na tebe se nezměnil. Jsi jen hater který neví co s časem. Jsi stejný jantar jako ten mamlas Zibo, jen s lepším slovníkem.
Mělo by ti být jasně že mě už tvuj názor ani v nejměnším nezajíma, a už vubec ho neberu vážně.

Mirek
18. srpna 2013 • 19:34

Opět se předvádíš. Píšeš pitomosti a když se tě na něco slušně zeptám, tak napíšeš ještě větší pitomost. Jestli tady někdo je to, co píšeš, tak jedině ty. Napsat nesmysly o úrovni automobilek a neumět z toho naprosto nic obhájit, může jen takové jelito, jako ty. Slovník je naprosto vedlejší, ale je vidět, že tě to pořádně štve, že se neumíš slušně vyjadřovat, jinak bys to tady dokola neomílal. Mnohokrát jsem si mohl rýpnout do tvé češtiny, ale jak vidíš, nikdy jsem to neudělal. Takže si nechej na hlavě svoje máslíčko a své hloupé připomínky.
A jak sám sem tam radostně druhým připomínáš, jsi na diskuzním fóru Autorevue a tudíž musíš vydržet i to, že ti druzí napíši, že jsi evidentně hloupý a nevychovaný fracek.

reven_21
18. srpna 2013 • 19:41

Jak chceš obhajovat něco před někým kdo neposlouchá, a je "zabetonovaný" na jednom názoru? Nemá to cenu. Nechci, a nebudu před tebou nic obhajovat.
Rejpnou do mojí češtiny jsis mohl, ale neudělal jsi to. Tak sis udržel aspon trochu respektu.

Mirek
18. srpna 2013 • 19:45

Jenže já čekal na obhajobu názoru, ne na tvé invektivy. Potom by mohla nastat rozumná diskuze. Zkus se zamyslet, proč ti tady tolik lidí dává mínusy a řadí tě mezi škodafanatiky. Co když je to právě pro tvůj postoj v diskuzích a neznalost.

reven_21
18. srpna 2013 • 19:53

Mě je uplně jedno jestli dostávám minusy, nebo mě řaděj mezi škodováky... plusy a mínusy muže dávat i člověk který tomu naprosto nerozumí... Na novinkách je to ukázkovej příklad... nejvic plusu má vždy ta největší ptákovina.
Tohle je něco co mě absolutně nezajímá.

Mirek
18. srpna 2013 • 20:12

Stačilo napsat, že si myslíš, že jsi nejchytřejší.

reven_21
18. srpna 2013 • 20:24

Že mě tehle tvuj výplod nepřekvapuje...

Mirek
18. srpna 2013 • 20:33

Přečti si, cos napsal. Vždyť to tam sám píšeš. Názory druhých tě nezajímají (+- jsou zjevně zbytečnost, vůbec ti nedochází, že by sis ověřil svůj názor), kdo nepíše to, s čím ty souhlasíš, tak píše zjevně pitomosti ( viz Novinky). Poslední větou jsi to jen potuploval. Víš co to je sebereflexe? To je pro tebe zjevně jen sprosté cizí slovo.

reven_21
18. srpna 2013 • 20:39

To samé radím já tobě! Zase si to přibarvuješ. Jasně jsem řekl že mi je uplně jedno jestli dostávám mínusy, nebo mě řaděj mezi uctívače škodovky. -_-

Mirek
18. srpna 2013 • 20:50

Víš, co znamená nosit sovy do Athén? Totéž co dříví do lesa, tedy dělat zbytečnou práci. Slibuji ti, že ve tvém případě se již nikdy nepokusím o to, abys něco pochopil, začal uvažovat, případně pochopil, že se můžeš i mýlit.

reven_21
18. srpna 2013 • 20:54

Nápodobně. Ty jsi marný případ. Aspon stim VW se dá inteligentně bavit. O tobě se tohle říct nedá.

Mirek
18. srpna 2013 • 22:10

Víš, co to je marnost. Když někdo napíše, že slovenský WV je zaostalý oproti českému WV. Dotyčný trotl asi ani neví, že na Slovensku je přímo závod WV a u nás je automobilka Škoda, patřící do WV Group. A navíc tu svou pitomost okecává řečičkami, že se zde nedá inteligentně bavit, protože to neumí a neví jak obhájit.
Nevadí ti, že se v Bratislavě vyrábí, v takto zaostalé končině, jeden z tvých oblíbenců Škoda Go?

reven_21
18. srpna 2013 • 22:19

Zase si to upravuješ tak jak se ti to hodí :DD Proto nemá cenu před tebou něco obhajovat. Víš co je to zbytečně vynaložená energie? Debata s tebou.

Mirek
19. srpna 2013 • 5:57

Napiš co jsem si uptavil tak, že je změněn popis tvého vylháváníse z napsáni, že slovenský WV je zaostalý oproti české Škodě jako ruský WV oproti německému WV? Vidím, že raději opět omíláš starou známou písničku, že s někým je marná debata.

reven_21
19. srpna 2013 • 8:53

Jasně jsem řekl že (a tím přirovnáním se to tak naznačil), že podmínky pro zaměstnance budou jiné u nás, na slovensku.

Mirek
19. srpna 2013 • 13:14

A chceš říci, že zaměstnanci na Slovensku vce WV to mají o dost horší než ve Škodě? Ty jsi teda velice k smíchu.

reven_21
19. srpna 2013 • 13:54

Jo, to teda jseš.

Mirek
18. srpna 2013 • 22:12

Raději napíši dodatečně celé jméno, abych nedostal od inteligenta vyhubováno. Škoda Citigo.

Doporučujeme

Články odjinud