Škoda VisionC: první dojmy, fotogalerie a páté dveře, které neotevřete

SS  |  05. 03. 2014 13:30

Ten volič je dobrej

Odpovědět  |   | 
kaktus  |  05. 03. 2014 14:11

Tak uz octavia vypadala jako starsi audi a6.No ale, ze tohle neni Audi A5 po faceliftu jsem poznal jen podle loga.Je to takova Lamboaudi A5.Kaban se neumi ani obliknout natoz inovovat.

Odpovědět  |   | 
Tom  |  05. 03. 2014 14:22

Nádherný auto to se jim fakt povedlo

Odpovědět  |   | 
Petas  |  05. 03. 2014 14:57

Pěkne auto to je, uvidíme sériovou jaka bude a taky poměr cena vybava. Jak to škoda má, že se připlatí i za okénka v elektrice.Jinak ale v garáží by se libylo.

Odpovědět  |   | 
XiXao  |  05. 03. 2014 15:10

Tohle na silnici nikdy neuvidíme , protože je to jen koncept. Uvidíme něco, co se bude víc podobat Octavii se šikmou střechou a změněnými světli vpředu i vzadu.

Odpovědět  |   | 
Fantomas  |  05. 03. 2014 17:07

"Jakmile zaznamenají vaší ruku"
Vaši, ne vaší
"VisionC má opravdu pět dveří."
Čísla: jedna, dvě, tři, čtyři, pět.
Takže: jedna dveře, dvě dveře, tři dveře, čtyři dveře, pět dveří? Špatně, že?
Tak jinak: jedny dveře, dvoje dveře, troje dveře, čtvery dveře, pět dveří? Zase špatně
Číslovka pět je stejná jako třeba dvě, takže pět dveří je to samé, jako dvě dveře, tedy nesmysl a hovadina.
Ovšem stokrát opakovaná hloupost se stává pravdou, proto chápu, že pět dveří už asi mnoha lidem připadá v pořádku.

Odpovědět  |   | 
Big S  |  05. 03. 2014 19:26

A pět oken se ti zdá taky jako hloupost?

Odpovědět  |   | 
Fantomas  |  05. 03. 2014 19:58

Tobě snad ano?

Odpovědět  |   | 
counter  |  05. 03. 2014 20:01

Oken je tam celkem 6, ale otevírací budou jen 4 z nich? Páté dveře možná nelze otevřít, protože to nejdou ve skutečnosti dveře, ale víko kufru? Snad by je šlo otevřít pomocí nějaké tajné páčky jako asi p

Odpovědět  |   | 
counter  |  05. 03. 2014 20:03

Oken je tam celkem 6, ale otevírací budou jen 4 z nich? Páté dveře možná nelze otevřít, protože to nejdou ve skutečnosti dveře, ale víko kufru? Snad by je šlo otevřít pomocí nějaké tajné páčky v podběhu blatníku jako asi před rokem u Qorosu?

Odpovědět  |   | 
asdf  |  06. 03. 2014 09:20

WTF? Tvůj příspěvek jsem nějak nepochopil...

Odpovědět  |   | 
Fantomas  |  06. 03. 2014 15:50

Tak jinak: V češtině tvar pět dveří neexistuje. Slovo dveře je podstatné jméno pomnožné, jako třeba játra, nebo trenýrky. Takže jedny dveře, dvoje dveře,... a PATERY DVEŘE! Pět dveří je strašná hovadina a slovní zmetek (stejně jako dvě dveře a dvě trenýrky)
Už je to lepší?

Odpovědět  |   | 
Revan_21  |  07. 03. 2014 00:54

Je 21. století! Na některé věci se už prostě kašle.
Pět dvěří je naprosto normální výraz... Překousněte to.

Odpovědět  |   | 
Fantomas  |  07. 03. 2014 17:02

Je to přesně jak jsem psal výše - stokrát opakovan hloupost se stává pravdou
Normální je to možná pro vás a ve vašem prostředí. Ale tam to ho asi bude normálního víc.

Odpovědět  |   | 
Martin  |  06. 03. 2014 10:46

Od kdy má kupé dveře i vzadu? Kupé vždycky bývalo jen dvoudveřové. Nebo se mýlím?

Odpovědět  |   | 
FrantaL  |  06. 03. 2014 17:20

Škoda, že pak finální produkt bude vypadat jako chudý příbuzný, viz. prototip Yetti a Rapid.

Odpovědět  |   | 
sTrOM  |  06. 03. 2014 21:21

Ty zadni svetla jsou nadhera!!!
Jen nechapu ze se pri takto "odvaznem" designu drzi okoukane (ikdyz pro skodovku typecke) celni mrižky na masce, podle me i tento prvek designu by mel byt modernizovan.
Jinak skvela prace ŠKODOvko.

Odpovědět  |   | 
Kenny  |  09. 03. 2014 23:39

celkem pěkná A7, proč ne, lepší než ty nudy co má Kabaň jako sériovku, aspoň chloupek invence

Odpovědět  |   | 
Michal  |  23. 03. 2014 21:55

Krása,krása,krása.Konečně,Škodovko,něco pořádného.Ano to je auto,blahopřeji je to skvost.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Za volantem Volkswagenu ID.3 (150 kW): Zásadní? To ano! Ale vážně i revoluční?

Volkswagenu ID.3 (150 kW)

Pro značku Volkswagen má být zásadním modelem jako kdysi Brouk a Golf. Elektromobil ID.3 nabral zpoždění, teď se ale konečně hlásí o slovo.

dnes | Stanislav Kolman | 45 příspěvků
Minitest elektromobilu Mini Cooper SE: Kulový blesk září jasně, ale jen krátce

Mini Cooper SE

Je lépe vyvážený než benzinový originál, a navíc má dost elektrických koní na to, abychom mu mohli bez ironie říkat ostrý hatchback. S malou kapacitou akumulátorů je to ale omezená, a kvůli ceně ne právě levná forma zábavy.

2.  8.  2020 | Miro Mihálik | 26 příspěvků
Minitest Honda Civic Type-R GT 2020: Limp Bizkit, komiksy a tanec na hraně

Honda Civic Type-R GT 2020

Honda vylepšila svůj nejostřejší model a vypustila ho mezi lidi ve třech verzích. Vyzkoušeli jsme tu prostřední, která má přinést vyvážený mix mezi sportovním a kultivovaným vozem.

30.  7.  2020 | Vladimír Kadera | 69 příspěvků

Nejčtenější články

Supersport blokoval nabíječku pro elektromobily. Policista na elektrokole si s tím poradil

Supersport blokoval nabíječku pro elektromo…

Takzvaný ICEing je oblíbená kratochvíle vidláků v Americe. Toto ale určitě nebyl ten případ.

10.  7.  2020 | | 51 N/A
Rusol David
Elektromobily
Tahle Tatra je vážně z papíru! Nádherná díla českého modeláře nemají obdoby

Tahle Tatra je vážně z papíru! Nádherná díl…

Zapomeňte na své vystřihovánky z ábíčka. Tady jsme na úplně jiné úrovni…

8.  7.  2020 | | 24 N/A
Rusol David
Tatra
Český cestovatel má zřejmě nejvtipnější značku na přání. Pobaví ale i další úlovky

Český cestovatel má zřejmě nejvtipnější zna…

Registrační značky na přání mohou kdekomu připadat jako rozmařilost. Některé nápady ale upřímně pobaví!

včera | | 14 N/A
Mička Jan
ZábavaZajímavosti
Škoda Enyaq iV poprvé ukázala interiér. Nic takového jste u Škody ještě neviděli

Škoda Enyaq iV poprvé ukázala interiér. Nic…

Premiéra prvního elektrického modelu Škodovky s platformou MEB proběhne už 1. září v Praze. Poprvé si můžete udělat bližší představu o tom, jak bude vypadat interiér vozu.

29.  7.  2020 | | 52 N/A
Mička Jan
Škoda Enyaq iVInteriér
Nová Octavia RS je prý výhodnější než ta stará. Podívejte se, jak na to Škoda přišla

Nová Octavia RS je prý výhodnější než ta st…

Tu a tam se k nám dostane materiál, který slouží hlavně k potřebám dealerů. Dnes si řekneme něco o tom, jak to udělat, aby na první pohled výrazně dražší nová Octavia RS vyšla v podstatě výhodněji než levnější minulá generace.

21.  7.  2020 | | 98 N/A
Mička Jan
České cenyŠkoda OctaviaSportovní auta