Škoda Vision S odhalena. Hybridní SUV naznačuje podobu Kodiaqu

Hugo  |  17. 02. 2016 08:11

Vypadá to jako nakopnutej francouzkej buldoček, kterýho popíchali včely

Odpovědět  |   | 
Mio  |  17. 02. 2016 08:23

LOL.

Odpovědět  |   | 
Láďa  |  17. 02. 2016 08:45

Nelíbí,bez nápadu,předek Jeep,zadek sterilní,tohle se nepovedlo...

Odpovědět  |   | 
kaa  |  17. 02. 2016 22:00

Peugeot jak vyšitej.

Odpovědět  |   | 
Marteen  |  17. 02. 2016 08:19

Něco mi říká, že od studie bude k finálu stejně daleko, jako v případě Superbu. Jen bych se možná tou českou architekturou neinspiroval zas až tak moc...
Třeba to bude v reálu hezké a povedené. Nebo si na to prostě zvykneme...

Odpovědět  |   | 
Sarcasticus  |  17. 02. 2016 08:39

"za povšimnutí stojí také kryt víčka nádrže na levé straně." Z těch fotek to ovšem vypadá, že Škoda Vision S má víčka obou stranách - jak na levé, tak i na pravé. Proto se nabízí otázka : "Co skrýváš za víčky ...?"

Odpovědět  |   | 
Vana666  |  17. 02. 2016 08:45

Tak na druhé straně může být třeba nabíjecí zásuvka. Anebo tam zastrčili deštník

Odpovědět  |   | 
x12345678  |  17. 02. 2016 08:53

Je to tak, vpravo je evropská díra na nádrž a vlevo elektropřípojka. Zpravidla jen dodávky a asiati to mají opačně.

Odpovědět  |   | 
Driver  |  17. 02. 2016 12:12

Ještě by tam mohla být nádrž AdBlue u verzí "bez hybridu"

Odpovědět  |   | 
inspirace  |  17. 02. 2016 12:22

Jestli je to podle písničky "Panenka", pak by za víčky (a plameny svíčky) mohl být houf bílých holubic nebo jen žal. Ale je to vhodné místo pro další škrabku?

Odpovědět  |   | 
Hoplite  |  17. 02. 2016 08:57

Představujeme Vám nový Range rover Evoque.
Ne fakt, ze předu je tam velká podoba, i ta linie čelního skla do zadu.

Odpovědět  |   | 
Fantomas  |  17. 02. 2016 09:25

Do jakého zadu? Prosím o vysvětlení co (nebo kdo) je ten zad?

Odpovědět  |   | 
Hoplite  |  17. 02. 2016 11:54

Přední maska + linie střechy a boku auta směrem od kapoty do zadu (zadní část karoserie) je podobná Evoque.
Zbytek jak už psali jiní je zadní část podobná X5 s ostřejšími hrany.

Odpovědět  |   | 
Fantomas  |  17. 02. 2016 12:04

Nepochopil, tak jinak. Zad přece není žádné slovo. Není to vůbec nic. Když slovo rozdělíme na kousky, nevzniknou menší slova, ale nesmysly.
Dopředu a dozadu se píše dohromady.

Odpovědět  |   | 
sokar  |  17. 02. 2016 21:19

wtf omg už je tady zase a trolluje diskuzi pravopisem.
Ten češtyn nebít můj kobil voe...

Odpovědět  |   | 
Fantomas  |  17. 02. 2016 21:53

Takže mám být taky korektní a když vidím nějaký nesmysl, tak se mám tvářit, že je všechno v pořádku, abych autorovi nezpůsobil citovou újmu?
Tohle teď dělá celá společnost - všichni vidí co je blbě, ale všichni se usmívají a navzájem si lžou, že je to tak správně. Neuvěřitelná faleš, všichni na to nadávají, ale přitom to všichni dělají. Kam nás takové vzájemné obelhávání asi dovede?

Odpovědět  |   | 
sokar  |  18. 02. 2016 06:38

To že nás to dovede do prdele víme všichni, ale rozčilovat se nad takovou blbinou jako blbě napsaný slovíčko je přece zbytečný. Všichni vědí co chtěl autor říct.

Odpovědět  |   | 
Fantomas  |  18. 02. 2016 07:19

Ale mně se blbě napsaná slova nelíbí a nechci se tvářit, že je to v pořádku. Jestli tobě je to jedno, tak proč ti vadí moje reakce? To by ti přece taky mělo být jedno. A vidíš, není. Taky když se ti něco nelíbí, tak to řekneš.

Odpovědět  |   | 
sokar  |  18. 02. 2016 12:10

Přeci jen je to fórum o autech a ne o pravopise. Mnohdy emoční a člověk prostě napíše jak to v daný moment cítí ač pravopisně blbě - všichni ví co chtěl říct.

Si jedinej kdo na to upozorňuje a tady si chci číst diskuzi o autě a ne o tom jak se sokar s fantomasem dohadujou. Neubírám ti že máš pravdu. Nestačilo by ti kliknout na nesouhlasí?

Klidně si na to upozorňuj dál. Já už se k tvému kárání skrz pravopis budu vyjadřovat jen mínusem, takže když ho budeš mít u příspěvku tak je můj.

Ahoj.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  17. 02. 2016 09:04

Hm... koncernová nuda se zádí z BMW X5... strašný mišmaš.

Odpovědět  |   | 
josephko  |  17. 02. 2016 09:48

Až na tie trochu zvláštne predné svetlá sa mi to auto páči. Oproti produkčnej verzii sa bude líšiť asi len kľučkami na dverách. Možné sú aj zmeny predných svetiel, ale to dosť pochybujem, keďže Škodovka už dávnejšie avizovala, že faceliftovaná Octávka bude mať tiež dvojdielne predné svetlá.
Veľmi zaujímavé sú aj zadné svetlá. Pokiaľ si pamätám, vlnovku, a k tomu ešte hranatú nemá zatiaľ žiadne auto...

Odpovědět  |   | 
Verny  |  17. 02. 2016 10:44

Taky se mi moc líbí, je tam patrný posun oproti předchozím modelům p. Kabaně. Jen ty mlhovky či co to je mi tam nějak nepasují. Těším se na něj v reálu. Toto asi od an-koncenrnistů schytám že jsem si dovolil napsat že se mi nějaká Škodovka líbí. Ale to je jejich problém ne můj.

Odpovědět  |   | 
šest  |  17. 02. 2016 10:44

,,Pokiaľ si pamätám, vlnovku, a k tomu ešte hranatú nemá zatiaľ žiadne auto."
To se chlapcům posunulo UCS na datovém modelu a už to holt nesrovnali. Na původních kresbách designu to polámané nebylo
Jinak, za mě už to je nuda, Tornádo křivka skrz všechny typy jak od pana mistra malíře.

Odpovědět  |   | 
Honza  |  17. 02. 2016 15:55

Josephko..oproti produkční verzi se to bude lišt stejně jako Superb..tak se netěš :DDD

Odpovědět  |   | 
Michal  |  17. 02. 2016 10:58

Nelíbí, fakt ne. Čekal jsem všechno, ale tohle mě dostalo .

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  17. 02. 2016 11:11

Ta spotřeba je pěkný úlet, 1.9 l/100 m (opravdu na 100 metrů?). Tak to tedy pořádně žere, takový hybrid se tedy vyplatí.

Chtělo by to tu chybu opravit.

Odpovědět  |   | 
Ellesmérys  |  17. 02. 2016 12:58

To je tu zase uplakánků Příde mi, že autorevue má největší koncentraci škodomrskačů ze všech větších zájmovejch webech o autech.

Odpovědět  |   | 
Ellesmérys  |  21. 02. 2016 00:07

Ty mínusy mi to jenom potvrzujou ...

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  21. 02. 2016 19:44

Nechej se léčit.

Odpovědět  |   | 
E15  |  17. 02. 2016 13:45

U Kabaně platí, že čím levnější a jednodušší auto, tím lepší. Líbí se mi jeho Fabia a Octavia, nepočítám hyperlowcostový Rapid (ten se mi moc nelíbí, ale víme proč vypadá, jak vypadá) a docela ujde i Superb (byť tam už by se výhrady našly). Tady se mi zdá, že už Kabaň moc neví, co se sebou... Jaksi se v té nastolené designové linii ztrácí, což řeší následným přeplácáním....

Odpovědět  |   | 
LOL  |  17. 02. 2016 19:24

Mně se už Fabie ekluje, dokonce jsem se přistihl, že takové staré dvojkové Monte Carlo vypadá líp, než ten nový hranatý a uzoučký hnus. Trapouš mi nevadí, ač je lacinost z něj doslova hmatatelná. Ochcáfka relativně OK (aby taky ne, když je to stěžejní produkt), zejména RSo, to je fakt pěkné (až na ty umělohmotné fake koncovky výfuku). No a Supíka, tam musím pogratulovat, ten se opravdu povedl, i ty sedačky už má konečně lepší.
Taškařici jménem Cigánstr komentovat nebudu a Jeťák s faceliftem vypadá jak angličák.

Odpovědět  |   | 
traveller  |  17. 02. 2016 14:24

Mně se celkem líbí. Jen jsem nepochopil, kdy to auto bude 4x4. Jen, když pojede na elektřinu?

Odpovědět  |   | 
Dan  |  17. 02. 2016 15:17

"Udávaná kombinovaná spotřeba 1,9 l/100m..."
tO JE SNAD TANK KED TO MA TAKU SPOTREBU

Odpovědět  |   | 
Stan  |  17. 02. 2016 16:00

K čemu taková hora plechu, když si do ní dám pojebaný čtyřval... Nechci, díky....

Odpovědět  |   | 
mirek  |  17. 02. 2016 23:21

Vypadá perfektně, povedlo se.. Když jsem srovnával např s Hyundai Santa fe, tak Santa Fe svými barokními křivkami vypadá jako pět až deset let staré auto. Kodiaq je pěkně hranatý, bez ozdobných nesmyslných kudrlinek, na mne působí velmi prémiově, na úrovni Land Rover Discovery Sport...
Některé komentáře k této studii jsou vyloženě k smíchu, zas si tu banda leští svoje ego nesmysly, které nemají hlavu ani patu, natož pak zdání odbornosti...

Odpovědět  |   | 
LOL  |  18. 02. 2016 12:32

Tak ona je to jen studie, že. Srovnávat s produkčními auty to moc nelze, navíc nesouhlasím ani s tím SantaFe, to rozhodně není škaredé auto. Já si počkám, až jak bude Kokodák vypadat v reálu, protože zrovna škodifka má vždycky hezké studie, které ovšem do výroby totálně seřeže na běžnou fauvé konfekci.

Odpovědět  |   | 
Ridic OT  |  18. 02. 2016 10:55

Pokud se malůvka bude podobat finálu, tak si myslím že je to celkem povedené ( myslím tvarově) nevíme jak to bude s prostorem uvnitř, ale netváří se to jako ty malé nafouklé auta od Hnujdaje, Kyja, a pod .

Odpovědět  |   | 
823uGUHjas;ksda=%^^425891  |  18. 02. 2016 20:41

Docela by mne zajimalo, mili Skodomilove, proc ma tento model 'nasi ceske' znacky tak typicky 'ceske' oznaceni "Kodiaq".

Medvedy mame (jsme meli) i v Cechach. Tudiz mi neni jasne, proc se to nejmenuje napriklad "Brtniq". Nekonecna sranda z toho, jak se takove slovo marne snazi pulka sveta vyslovit, by byla bezplatny bonus k autu.

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  18. 02. 2016 21:24

Pobavil jsi mne, ale když na to tak koukám, víš, že bych ten název bral. Myslím, že to by byl mnohem lepší název, než ten pokus o světovost.
Nikdy nedávám mínus, ani plus nikomu, s kým diskutuji, ale tentokrát udělám výjimku, jedno velké +

Odpovědět  |   | 
5lkhda":a-/-/OIJUHiyh  |  18. 02. 2016 21:34

Pro vyzoz do Ruska 'omezena' edice "Bilaq".

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  18. 02. 2016 22:02

A se slevou i pro místní příslušníky ... strany. Bacha, ať tě soudruzi nelynčují.

Odpovědět  |   | 
Ludek_II  |  19. 02. 2016 11:25

Nebo Husaq

Odpovědět  |   | 
*7128h*/a-*98xäöü)7zh?isd  |  19. 02. 2016 13:04

Odpovědět  |   | 
inspirace  |  19. 02. 2016 06:01

Tak to by se třeba v Číně mohlo prodávat jako Koalaq a Kanadě jako Grizlliq?

Odpovědět  |   | 
234čšé+ěojsiohUT-*/+ě-š/*  |  19. 02. 2016 22:28

Proc by pro Cinu a Kandu mel byt specialni model? Nejsi Ty nahodou nejaky Maniaq?

Odpovědět  |   | 
DDT  |  19. 02. 2016 00:33

hnus...

Odpovědět  |   | 
pacho  |  21. 02. 2016 19:20

spodná časť, ostro rezané hrany, vrchná časť, oblá ako sputnik, no neviem mne to nepasuje, ako keby zložené z dvoch aut. Mne to vzdialene, s touto nesúrodosťou pripomína multiplu.

Odpovědět  |   | 
Vladimír Kejklíček  |  24. 02. 2016 14:27

Design - jeden velkej děs. Vzor SsangYong nebo co !

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST Opel Combo Life 1.2 Turbo a Van XL 1.5 CDTI: Když dva nedělají totéž

Opel Combo Life 1.2 Turbo a Van XL 1.5 CDTI

Opel Combo pochází z kvarteta rodných bratrů, kteří se s obměnami prodávají pod značkami PSA i Toyoty. Je tedy nasnadě, že v odpovídajících verzích se nebudou výrazně lišit. Což je do značné míry pravda, avšak rozdíly se najdou a užitková verze se od osobních modelů liší víc, než by se na první pohled zdálo.

včera | Petr Schnagl | 7 příspěvků
Za volantem nového Audi A4: S4 TDI má neskutečnou sílu, TDI Evo zase spotřebu

Audi A4 2.0 TDI Evo a S4 TDI (první svezení)

Nejúspěšnější model automobilky Audi, A4, slaví v letošním roce 25 let od začátku výroby. Facelift je ideálním dárkem, obzvláště když se nezaměřil pouze na změnu vzhledu.

17.  7.  2019 | Jan Mička | 68 příspěvků
TEST Mazda 3 Skyactiv-D (85 kW): Válka proti mainstreamu

Mazda 3 Skyactiv-D

Vpředu nijak zvlášť výkonný diesel, vzadu torzní příčka, mezigeneračně vyšší hmotnost a základní cena téměř 600 tisíc. Skoro se chce říct, že tohle už nezachrání ani ta hezká tvářička. Až na to, že nová trojka je něčím víc než jen neobyčejně vypadajícím hatchbackem.

16.  7.  2019 | Miro Mihálik | 56 příspěvků

Nejčtenější články

Zákaz jízdy kamionů o prázdninách: Ministerstvo vydalo jasné stanovisko

Zákaz jízdy kamionů o prázdninách: Minister…

Ministerstvo dopravy zveřejňuje přesné stanovisko upřesňující zákaz jízdy kamionů na českých silnicích během letních prázdnin.

6.  7.  2019 | | 203 N/A
Škoda 130 RS typ 739 vypadala šeredně. Přineslo jí to však zajímavé výhody

Škoda 130 RS typ 739 vypadala šeredně. Přin…

V AZNP mu důvěrně říkali Skokan zelený kvůli „výrazu“ přídě i odstínu laku inspirovaného koncepty Bertoneho. Svérázně pojaté kupé mělo nahradit krásnou 130 RS, ostrého nasazení se však nikdy nedočkalo.

7.  7.  2019 | | 45 N/A
Škoda Superb v ohrožení. Přesun do Turecka znamená výrobu u jiné značky

Škoda Superb v ohrožení. Přesun do Turecka …

Škodovácký závod v Kvasinách je tradičním místem výroby vlajkové lodi Superb. Teď se ale znova objevují zprávy, že by se produkce nové generace mohla přesunout do zahraničí.

20.  6.  2019 | | 134 N/A
Do nabídky Fabie se vrací nejlepší motor TSI. Přestože to šéf Škody dříve vyvracel

Do nabídky Fabie se vrací nejlepší motor TS…

Jsou tomu tři týdny, co jsme naposledy psali o úbytku pohonných jednotek u Škody Fabia. Mělo to být definitivní, nakonec ale Škoda obrací a paletu agregátů rozšiřuje.

28.  6.  2019 | | 171 N/A
Mladí lidé v Česku už nechtějí řídit. Zájem o řidičák skupiny B razantně opadá

Mladí lidé v Česku už nechtějí řídit. Zájem…

Doby, kdy bylo získání řidičáku jedním z prvořadých cílů dospělých jedinců, podle všeho pomalu končí. Mladí lidé ztrácejí o řidičák zájem a dopravu řeší jinak.

2.  7.  2019 | | 97 N/A