Studie Škoda Vision RS ukazuje, jak by mohl vypadat nástupce Rapidu!

21 komentářů

Robert Cizrna
9. září • 15:45

Vsadím se , že finální verze nebude ani zdánlivě podobná temto skicům, nebo si někdo myslí opak? Hlavní stejně bude cena a co nám škodovka nabídne. No a to taky nevidím nijak slavně, co vy? :)

Radim Kolman
10. září • 16:26

Souhlas! Nemluvě o těch nehorázně ošklivejch sedačkách! Za mě to působí celkově jako nějaká slátanina bůh ví čeho. No a k ceně se raději vyjadřovat nebudu, to je to jediné co škodovka umí, nadceňovat si svá nesmyslná auta!

Roman Koudelka
3. září • 13:19

Skica pěkná, ale realita bude úplně jiná! Nebo jste si ještě nezvykly na nepovedený kus za kusem ze strany Škoda Auto? Já už jim prostě nevěřím a myslím si, že plno lidí to má stejně, co myslíte?

Horst
11. září • 14:27

Samozřejmě, že vy výsledku to bude vypadat úplně jinak. Sám jim už nevěřím nic! Po těch starostech s trojkovou octavkou už od nich nikdy nic nechci vidět! Samej šmejd!!

LOL
31. srpna • 12:32

Krása. Představte si to na plechových patnáctkách v holobytCZ výbavě.

škodofkár
30. srpna • 19:03

Papež se pravděpodobně dozvěděl o zázraku,který zkonstruovali ve škodovce,totiž o motorech s nulovými emisemi a rozhodl se tento zázrak podporovat,poté bude celé VW gruppe svatořečeno:-D

devast8
30. srpna • 15:39

vazne sem jediny kdo v tom vidi i30N ?

e na v
30. srpna • 14:33

Další propadák a nebo snaha se trochu přiblížit k ostatním značkám. Jak znám škodovku tak to bude to první.

1933
30. srpna • 11:38

Podla rozmerov to vlastne bude Octavia hatchback, len s vascim kufrom ako Golf.
NewRapid/O3/Golf:
D:4356/4685/4255
S:1810/1814/1799
V:1431/1461/1452
R:265o/2680/2637

Luďěk Serkl
30. srpna • 11:26

Nemůžu si pomoct, ale přijde mi, že něco hodně podobného už jsem viděl před nějakou dobou. Nebo se pletu? Dle mého názoru bude finální verze stejnej designovej paskvil, který nám předvádí škodovka už nějakou dobu, co myslíte?

E15
30. srpna • 11:00

ten nový designer holt na Kabaně ani zdaleka nemá. Z toho co zatím prezentuje se zdá, že udělá ze Škodovky další tuctové auto ala "hyundaivwkiaopelford" navíc ověšené kvantem tuzingových pikačovin vycházeje vstříc čínskému vkusu. Kabaň byl úplně jiný level, sice se nám některé jeho výtvory taky nemusí líbit (O3 FL např.), ale alespoň nebyl kýčař...

JirkaX
30. srpna • 12:25

Na tomhle ještě klidně mohl dělat on. Tak dlouho ze Škody není.

E15
30. srpna • 13:25

No nevím, i v článku je, že: "Sluší se dodat, že design již měl na starosti Oliver Stefani, který ve funkci šéfdesignéra Škodovky nahradil Jozefa Kabaně."
A je to i vidět na takových těch tuzingových cetkách...

Vóša
30. srpna • 10:01

Mohl by vypadat, ale nikdy vypadat nebude....To říkám já, Vóša , z boží vůle Škodobijec č.1 !

hrabive hrabe
30. srpna • 9:49

Dalsi skodovacke designerske sebeukajeni: Chapu, ze je to bavi, jen netusim, proc maji potrebu to ukazovat verejne. ;-)

Kolmasa
30. srpna • 9:46

Nejvetsi koncernovy redaktor a uctivac opet jede! Jeden clanek o skode stiha druhy,bravo!

François
30. srpna • 8:31

Auto segmentu C na základech segmentu B... To vypadá, že to Škodovka se záměrem zbavit Rapid stig­ma­tu lev­né­ho zbo­ží myslí opravdu vážně... 😀😀😀

E15
30. srpna • 11:06

Může to být bonus a nebo taky ojebávka - vše záleží na ceně, tedy jestli to bude "skorogolf" za cenu Fabie (to si nemyslím) a nebo "většíFabia" za cenu Golfa (to spíš :-D )

neodborník
30. srpna • 8:28

No konečně nějaký nápad, vypadá to dobře, tedy nadějně. Doufám, že do toho zase nějaký, či spíš nějací jedinci nezačnou tahat bývalého designéra a nebudou tam počitat i mne. Stejně vědí kulový co kdy kde kdo maloval - navrhoval. Je to úplně jedno, na jménu nezáleží.

Ginter
30. srpna • 8:04

Tak za 20 let. :-D:-D:-D:-D

Stan
30. srpna • 8:20

V době, kdy ty ječtě budeš chodit do školy a táta ti koupí už tvé druhé kolo

Doporučujeme

Články odjinud