Škoda naznačila podobu interiéru nástupce Rapidu. Konečně se odvázala

Hemi  |  06. 09. 2018 18:55

Proč ne, ale nepřipadá mi že odvázala. Konečně je to trošku normální auto, a ne sterilní nuda

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  06. 09. 2018 20:32

Já jsem jen zvědavý, co na to budou říkat zastánci současné nudy, pokud se opravdu do sériové podoby dostane alespoň to, co je prezentováno. Jestli začnou pět na to ódy, když u konkurence na to nadávají.

Odpovědět  |   | 
Moje jméno  |  07. 09. 2018 08:10

Ta Vaše sterilní nuda je u mne jeden z hlavních důvodů proč je mi všemi nenavideny koncern sympatický. Pro mne je důležitá ergonomie a nikoliv podobná pozlatka a třeba nesmyslné displeje trčici nad palubkou.

Odpovědět  |   | 
Joe Doe  |  07. 09. 2018 09:05

Pleties si dva diametralne odlisne koncepty.

Ergonomiu a dizajn.

Mozes mat blaznivy interier, ktory je ergonomicky dokonaly a ma bohate moznosti nastavenia. Problem s VAGinalnou nudou je ten, ze pri vacsine modelov, ktore som mal tu smolu si vyskusat, bolo vidno, ze ergonomia bola pre uctovnikov az na 4. alebo 5. mieste v otazke priorit.

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  07. 09. 2018 11:21

Od kdy se vylučuje pěkný design a ergonomie?

Odpovědět  |   | 
Joe Doe  |  07. 09. 2018 20:52

Odkedy o dizajne rozhoduju uctovnici :)

Odpovědět  |   | 
Jan  |  07. 09. 2018 19:58

To jsi asi nekdy nejel v peknem pohodlnem francouskem aute.Skodofka a ji podobne jsou same hnusne nepohodlne predrazene kramy.Co mam v cene v zakladu u techto pekacu si musim tvrde priplatit.A to kvalita ani nemluvim same tvrde levne plaszy.Hnus.

Odpovědět  |   | 
Álois  |  07. 09. 2018 10:47

A bude v tom i motor co funguje nebo to co nyní?

Odpovědět  |   | 

Nebude, bude v tom jen zkriplenej přefouklej spalovák.

Každej nahrazenej spalovák se počítá

Odpovědět  |   | 
kalaso  |  06. 09. 2018 22:17

Naprosta designova revoluce!

Odpovědět  |   | 
Peter  |  06. 09. 2018 22:29

Škoda naznačuje,kde jsou jiní už několik let.
Podle domněnek v textu bude obyčejný Rapid zase jenom ořezávátko. A chtěl bych vidět, jak obstojí český křišťál v nárazových testech.

Odpovědět  |   | 
Mlátil  |  06. 09. 2018 23:37

Je to revoluční revoluce.

Odpovědět  |   | 
Peter  |  07. 09. 2018 07:29

Keď sa Škoda odviazala tak vytvorila hnusný zadok na Octaviu, tie dvere vyzerajú fakt na vrchol odviazanosti. A štvorité predné svetlá, mňam, hotová chuťovka. O Roomster sa múzea trhajú, hotové moderné umenie...

Len nech robia nudné autá pre nudných obchodných cestujúcich ako doteraz. Design nech nechajú na odborníkov.

Odpovědět  |   | 
Moje jméno  |  07. 09. 2018 08:14

Tady je asi někdo nedoceněný designér, který má ale jasno, co vše je špatně a jak by to mělo být správně..... tvůj názor je úsměvný 😁

Odpovědět  |   | 

Cha cha, čobolák kritizuje práci jinýho čoboláka.

Každej nahrazenej spalovák se počítá

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  07. 09. 2018 07:46

Škoda už se odvázala v mnoha studiích. A výsledkem nakonec vždycky byla jen sterilní koncernová nuda v mezích toho, co mateřský VW povolí a kolik unifikovaných součástek dodá...
Ale místní pisálci ať si klidně myslí něco o revolucích.

Odpovědět  |   | 
fanúšik  |  07. 09. 2018 08:26

Nedávno zverejnili aj skicu faceliftovanej Fabie, vyzerala fakt dobre ale reálny výsledok predných svetiel vyzerá fakt biedne, pripomína mi to čudné kórejské autá z 90. rokov, Takže s Rapidom to bude asi podobné.

Odpovědět  |   | 
Kandisyn  |  07. 09. 2018 09:00

Oproti interieru Skody 105L a tomuto nevidim rozdil..

Odpovědět  |   | 
Vlk z Vlkohradu  |  07. 09. 2018 09:05

Tak to nezbývá nic jiného než tě politovat.

Odpovědět  |   | 
jedu  |  07. 09. 2018 14:32

A byl jsi na očním?

Odpovědět  |   | 
Joe Doe  |  07. 09. 2018 09:07

Ano, dizajner sa v studii odviaze.

Potom pride vrchny uctovnik, ktory ma vo VAG pri dizajne vzdy posledne slovo, a seriove auto bude zase 'nadcasove' s 'osvedcenou technikou'.

Odpovědět  |   | 
otec Vejvara  |  07. 09. 2018 09:36

Za me bych tam dal jeste vic tabletu,dotykove ovladani je best!

Odpovědět  |   | 
XiXao  |  07. 09. 2018 09:41

Až mě z toho zamrazilo. Nevím jak nad tímhle někdo může slintat blahem. Je to krásné jako moderní kuchyňská linka.

Odpovědět  |   | 
nnn  |  07. 09. 2018 15:17

to si pletes z Audi ved to o nom uz vravel aj Clarkson
najhorsi dizajn audi -obrovsky plastovy radiator vpredu ..audi nema tvar ani chut.. z bodu a do bodu B a drahy servis,diely,zarucne,pozarucne.. +blamaz vo svete z deezel gate"
skoda je zatial vo svete pojem a bez poskvrny
len plat cudzim firmam ...nech ti potom oni daju dochodok a aj dnes bezplatnu zdravotnu staroslivost a doktor v kazdej dedine ci poliklinika..alebo zene ak je plny invalid aspon 1000eu mesacne aby mala dostojny zivot... ))) nemozne v cz

ked zavedu v cechach platby podla prijmu-cim bohatsi a lepsie auto tym viac platit-pokuty,lekarov,, a ine.. takych vychcalkov co maju dom auto za meloon a 20 korun u doktora ich "zabiija"...))))) by som vas poslal na zapad zit ! a by ste bozkavali od radosti pri navrate cesko

Odpovědět  |   | 
Rock  |  07. 09. 2018 20:20

Socialistickou značku nechci a raprda už vůbec ne.

Odpovědět  |   | 
mn  |  08. 09. 2018 11:04

Všechny možný argumenty bych bral, i to, že rapid je naprd, alle co to doprdele meleš o socalistický značce?

Odpovědět  |   | 
mn  |  08. 09. 2018 11:03

Hm, pěkný, a konečně i pěknej volant. Ale já už jsem si u Škodovky zvykl na to, že mě v podstatě pokaždý zklame a do sériovky tohle nepůjde. Tam totiž dají značně "přihnusněněnou" verzi (nejzářnější příklad je Yeti). Tak budu doufat, že to bude tentokrát jiný.

Odpovědět  |   | 
Alex Kotlár  |  23. 09. 2018 15:25

Škodovka se konečně odvázala? Spíš se zbláznila ne? Doufám, že je to jen špatný vtip! Co ty sedačky? To se opravdu někomu líbí? Pochybuji.

Odpovědět  |   | 
Miroslav Urban  |  24. 09. 2018 14:49

Lépe bych to nenapsal, opravdu se jim to vůbec nepovedlo. Hold škodovka a design nejde dohromady.. nemluvě o tom, jak to bude vypadat zvenčí, tam se škodovka nikam neposunula už pěknou řádku let, proto bych to nechtěl snad ani zadarmo !!!!

Odpovědět  |   | 
Aley  |  27. 09. 2018 10:29

tak snad to nebudee stejna herka jako nepovedenej rapid

Odpovědět  |   | 
Milan  |  03. 10. 2018 11:20

No nemyslím si, že interiér bude něják extra vždy se udělá vizualizace přez PC a v efektu celkovej výsledek je katastrofa

Odpovědět  |   | 
Holeček  |  08. 10. 2018 20:18

Vždycky si představuju, jak si ve Škodovce přečtou takovéhle diskuze, kde se dozví jaké dělají křápy. No a pak jdou přehazovat prachy vidlema, aby se jim nezapařily.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Nový Hyundai i20 může vzbudit poprask! Řídili jsme prototyp s litrovým motorem

Hyundai i20 1.0 T-GDI

Nový Hyundai i20 je očekávaným soupeřem fabie a spol. Přijede až v říjnu, my už jsme jej ale exkluzivně vyzkoušeli.

20.  9.  2020 | Jiří BaborskýOndřej Mára | 47 příspěvků
Poprvé za volantem Škody Octavia RS iV: Eso v rukávu spořivého manažera

Škoda Octavia RS iV

Nová Škoda Octavia RS je k mání ve třech verzích pohonu. Vyzkoušeli jsme tu, která je z pohledu techniky nejkomplikovanější.

17.  9.  2020 | Vladimír Kadera | 88 příspěvků
S elektrickým VW ID.3 poprvé v Česku: Velký skok pro VW, problém pro ostatní?

VW ID.3 1st Edition 150 kW

Volkswagen ID.3 se na našem trhu už nějaký ten pátek prodává, vůbec první kontakt na české půdě jsme s ním však zažili až minulý týden. A vy můžete taky.

14.  9.  2020 | Jan Mička | 59 příspěvků

Nejčtenější články

Tatra dělá geniální podvozky. Důkazem je nové video z uzounkých ulic Štramberka

Tatra dělá geniální podvozky. Důkazem je no…

Tatra Force může sloužit u armády i hasičům. Kopřivničtí nyní ubezpečují, že se dostane opravdu všude.

29.  8.  2020 | | 19 N/A
Kadera Vladimír
TatraVideo
Takto mohla vypadat modernizace Tatry 603. Projekt ale nakonec zatrhlo vedení

Takto mohla vypadat modernizace Tatry 603. …

Čtyřkolový symbol luxusního života v Československu se měl původně dočkat zásadní modernizace. Zdárný konec však nepřišel.

12.  9.  2020 | | 28 N/A
Fuglevič Daniel
LimuzínaVývojTatra
Nová Škoda Enyaq iV poprvé naživo: Už jsme v ní seděli! Levná není, stojí za to?

Nová Škoda Enyaq iV poprvé naživo: Už jsme …

Dost možná jde o nejdůležitější model v celé historii automobilky Škoda. Enyaq iV je první vůz Škoda od základu navržený jako elektromobil a dnes si v Praze odbyl světovou premiéru, my však měli možnost si jej do detailu prohlédnout už s předstihem.

1.  9.  2020 | | 174 N/A
Mička Jan
Škoda Enyaq iVCrossoverPremiéry
Škoda Octavia RS si v Německu sáhla až na dno. Místy to vypadalo, že vyletí z trati

Škoda Octavia RS si v Německu sáhla až na d…

Ostrá novinka naší domácí značky se podívala na slavný německý okruh. Pneumatiky vřískaly v podstatě neustále.

21.  9.  2020 | | 189 N/A
Kadera Vladimír
Octavia RSNürburgring
BAZ Furgonet byl marný pokus Slováků o praktickou Škodu. Neměl šanci uspět

BAZ Furgonet byl marný pokus Slováků o prak…

Dodávka s motorem uloženým vzadu pod nákladovým prostorem může na první pohled vypadat jako naprostý nesmysl. Když vám ale zoufale chybí prostředky na vývoj nového automobilu s vhodnější koncepcí, můžete si buď založit ruce za hlavu nebo to zkusit. V Bratislavských automobilových závodech si vybrali tu druhou možnost, proti státnímu plánování komunistického molocha však neměli šanci.

19.  9.  2020 | | 39 N/A
Mihálik Miro
DodávkyŠkodaUžitková autaRetro