Škoda naznačila podobu interiéru nástupce Rapidu. Konečně se odvázala

32 komentářů

Holeček
8. října • 20:18

Vždycky si představuju, jak si ve Škodovce přečtou takovéhle diskuze, kde se dozví jaké dělají křápy. No a pak jdou přehazovat prachy vidlema, aby se jim nezapařily.

Milan
3. října • 11:20

No nemyslím si, že interiér bude něják extra vždy se udělá vizualizace přez PC a v efektu celkovej výsledek je katastrofa :-/

Aley
27. září • 10:29

tak snad to nebudee stejna herka jako nepovedenej rapid

Alex Kotlár
23. září • 15:25

Škodovka se konečně odvázala? Spíš se zbláznila ne? Doufám, že je to jen špatný vtip! Co ty sedačky? To se opravdu někomu líbí? Pochybuji.

Miroslav Urban
24. září • 14:49

Lépe bych to nenapsal, opravdu se jim to vůbec nepovedlo. Hold škodovka a design nejde dohromady.. nemluvě o tom, jak to bude vypadat zvenčí, tam se škodovka nikam neposunula už pěknou řádku let, proto bych to nechtěl snad ani zadarmo !!!!

mn
8. září • 11:03

Hm, pěkný, a konečně i pěknej volant. Ale já už jsem si u Škodovky zvykl na to, že mě v podstatě pokaždý zklame a do sériovky tohle nepůjde. Tam totiž dají značně "přihnusněněnou" verzi (nejzářnější příklad je Yeti). Tak budu doufat, že to bude tentokrát jiný.

Rock
7. září • 20:20

Socialistickou značku nechci a raprda už vůbec ne.

mn
8. září • 11:04

Všechny možný argumenty bych bral, i to, že rapid je naprd, alle co to doprdele meleš o socalistický značce?

XiXao
7. září • 9:41

Až mě z toho zamrazilo. Nevím jak nad tímhle někdo může slintat blahem. Je to krásné jako moderní kuchyňská linka.

nnn
7. září • 15:17

to si pletes z Audi:-D ved to o nom uz vravel aj Clarkson
najhorsi dizajn audi -obrovsky plastovy radiator vpredu ..audi nema tvar ani chut.. z bodu a do bodu B a drahy servis,diely,zarucne,pozarucne.. +blamaz vo svete z deezel gate"
skoda je zatial vo svete pojem a bez poskvrny
len plat cudzim firmam ...nech ti potom oni daju dochodok a aj dnes bezplatnu zdravotnu staroslivost a doktor v kazdej dedine ci poliklinika..alebo zene ak je plny invalid aspon 1000eu mesacne aby mala dostojny zivot... ))) nemozne v cz ked zavedu v cechach platby podla prijmu-cim bohatsi a lepsie auto tym viac platit-pokuty,lekarov,, a ine.. takych vychcalkov co maju dom auto za meloon a 20 korun u doktora ich "zabiija"...))))) by som vas poslal na zapad zit ! a by ste bozkavali od radosti pri navrate cesko

otec Vejvara
7. září • 9:36

Za me bych tam dal jeste vic tabletu,dotykove ovladani je best!

Joe Doe
7. září • 9:07

Ano, dizajner sa v studii odviaze. Potom pride vrchny uctovnik, ktory ma vo VAG pri dizajne vzdy posledne slovo, a seriove auto bude zase 'nadcasove' s 'osvedcenou technikou'.

Kandisyn
7. září • 9:00

Oproti interieru Skody 105L a tomuto nevidim rozdil..

jedu
7. září • 14:32

A byl jsi na očním?

Vlk z Vlkohradu
7. září • 9:05

Tak to nezbývá nic jiného než tě politovat.

fanúšik
7. září • 8:26

Nedávno zverejnili aj skicu faceliftovanej Fabie, vyzerala fakt dobre ale reálny výsledok predných svetiel vyzerá fakt biedne, pripomína mi to čudné kórejské autá z 90. rokov, Takže s Rapidom to bude asi podobné.

mpolan
7. září • 7:46

Škoda už se odvázala v mnoha studiích. A výsledkem nakonec vždycky byla jen sterilní koncernová nuda v mezích toho, co mateřský VW povolí a kolik unifikovaných součástek dodá...
Ale místní pisálci ať si klidně myslí něco o revolucích.

Peter
7. září • 7:29

Keď sa Škoda odviazala tak vytvorila hnusný zadok na Octaviu, tie dvere vyzerajú fakt na vrchol odviazanosti. A štvorité predné svetlá, mňam, hotová chuťovka. O Roomster sa múzea trhajú, hotové moderné umenie...Len nech robia nudné autá pre nudných obchodných cestujúcich ako doteraz. Design nech nechajú na odborníkov.

Kuk Vykuk
7. září • 23:06

Cha cha, čobolák kritizuje práci jinýho čoboláka. :-)

Moje jméno
7. září • 8:14

Tady je asi někdo nedoceněný designér, který má ale jasno, co vše je špatně a jak by to mělo být správně..... tvůj názor je úsměvný 😁

Mlátil
6. září • 23:37

Je to revoluční revoluce.

Peter
6. září • 22:29

Škoda naznačuje,kde jsou jiní už několik let.
Podle domněnek v textu bude obyčejný Rapid zase jenom ořezávátko. A chtěl bych vidět, jak obstojí český křišťál v nárazových testech.

kalaso
6. září • 22:17

Naprosta designova revoluce!

Hemi
6. září • 18:55

Proč ne, ale nepřipadá mi že odvázala. Konečně je to trošku normální auto, a ne sterilní nuda ;-)

Álois
7. září • 10:47

A bude v tom i motor co funguje nebo to co nyní?:-P

Kuk Vykuk
7. září • 23:05

Nebude, bude v tom jen zkriplenej přefouklej spalovák.

Moje jméno
7. září • 8:10

Ta Vaše sterilní nuda je u mne jeden z hlavních důvodů proč je mi všemi nenavideny koncern sympatický. Pro mne je důležitá ergonomie a nikoliv podobná pozlatka a třeba nesmyslné displeje trčici nad palubkou.

Jan
7. září • 19:58

To jsi asi nekdy nejel v peknem pohodlnem francouskem aute.Skodofka a ji podobne jsou same hnusne nepohodlne predrazene kramy.Co mam v cene v zakladu u techto pekacu si musim tvrde priplatit.A to kvalita ani nemluvim same tvrde levne plaszy.Hnus.

Mirek
7. září • 11:21

Od kdy se vylučuje pěkný design a ergonomie?

Joe Doe
7. září • 20:52

Odkedy o dizajne rozhoduju uctovnici :)

Joe Doe
7. září • 9:05

Pleties si dva diametralne odlisne koncepty.Ergonomiu a dizajn.Mozes mat blaznivy interier, ktory je ergonomicky dokonaly a ma bohate moznosti nastavenia. Problem s VAGinalnou nudou je ten, ze pri vacsine modelov, ktore som mal tu smolu si vyskusat, bolo vidno, ze ergonomia bola pre uctovnikov az na 4. alebo 5. mieste v otazke priorit.

Mirek
6. září • 20:32

Já jsem jen zvědavý, co na to budou říkat zastánci současné nudy, pokud se opravdu do sériové podoby dostane alespoň to, co je prezentováno. Jestli začnou pět na to ódy, když u konkurence na to nadávají.

Doporučujeme

Články odjinud