Škoda naznačila podobu interiéru nástupce Rapidu. Konečně se odvázala

Hemi  |  06. 09. 2018 18:55

Proč ne, ale nepřipadá mi že odvázala. Konečně je to trošku normální auto, a ne sterilní nuda

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  06. 09. 2018 20:32

Já jsem jen zvědavý, co na to budou říkat zastánci současné nudy, pokud se opravdu do sériové podoby dostane alespoň to, co je prezentováno. Jestli začnou pět na to ódy, když u konkurence na to nadávají.

Odpovědět  |   | 
Moje jméno  |  07. 09. 2018 08:10

Ta Vaše sterilní nuda je u mne jeden z hlavních důvodů proč je mi všemi nenavideny koncern sympatický. Pro mne je důležitá ergonomie a nikoliv podobná pozlatka a třeba nesmyslné displeje trčici nad palubkou.

Odpovědět  |   | 
Joe Doe  |  07. 09. 2018 09:05

Pleties si dva diametralne odlisne koncepty.

Ergonomiu a dizajn.

Mozes mat blaznivy interier, ktory je ergonomicky dokonaly a ma bohate moznosti nastavenia. Problem s VAGinalnou nudou je ten, ze pri vacsine modelov, ktore som mal tu smolu si vyskusat, bolo vidno, ze ergonomia bola pre uctovnikov az na 4. alebo 5. mieste v otazke priorit.

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  07. 09. 2018 11:21

Od kdy se vylučuje pěkný design a ergonomie?

Odpovědět  |   | 
Joe Doe  |  07. 09. 2018 20:52

Odkedy o dizajne rozhoduju uctovnici :)

Odpovědět  |   | 
Jan  |  07. 09. 2018 19:58

To jsi asi nekdy nejel v peknem pohodlnem francouskem aute.Skodofka a ji podobne jsou same hnusne nepohodlne predrazene kramy.Co mam v cene v zakladu u techto pekacu si musim tvrde priplatit.A to kvalita ani nemluvim same tvrde levne plaszy.Hnus.

Odpovědět  |   | 
Álois  |  07. 09. 2018 10:47

A bude v tom i motor co funguje nebo to co nyní?

Odpovědět  |   | 
kuk  |  07. 09. 2018 23:05

Nebude, bude v tom jen zkriplenej přefouklej spalovák.

Odpovědět  |   | 
kalaso  |  06. 09. 2018 22:17

Naprosta designova revoluce!

Odpovědět  |   | 
Peter  |  06. 09. 2018 22:29

Škoda naznačuje,kde jsou jiní už několik let.
Podle domněnek v textu bude obyčejný Rapid zase jenom ořezávátko. A chtěl bych vidět, jak obstojí český křišťál v nárazových testech.

Odpovědět  |   | 
Mlátil  |  06. 09. 2018 23:37

Je to revoluční revoluce.

Odpovědět  |   | 
Peter  |  07. 09. 2018 07:29

Keď sa Škoda odviazala tak vytvorila hnusný zadok na Octaviu, tie dvere vyzerajú fakt na vrchol odviazanosti. A štvorité predné svetlá, mňam, hotová chuťovka. O Roomster sa múzea trhajú, hotové moderné umenie...

Len nech robia nudné autá pre nudných obchodných cestujúcich ako doteraz. Design nech nechajú na odborníkov.

Odpovědět  |   | 
Moje jméno  |  07. 09. 2018 08:14

Tady je asi někdo nedoceněný designér, který má ale jasno, co vše je špatně a jak by to mělo být správně..... tvůj názor je úsměvný 😁

Odpovědět  |   | 
kuk  |  07. 09. 2018 23:06

Cha cha, čobolák kritizuje práci jinýho čoboláka.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  07. 09. 2018 07:46

Škoda už se odvázala v mnoha studiích. A výsledkem nakonec vždycky byla jen sterilní koncernová nuda v mezích toho, co mateřský VW povolí a kolik unifikovaných součástek dodá...
Ale místní pisálci ať si klidně myslí něco o revolucích.

Odpovědět  |   | 
fanúšik  |  07. 09. 2018 08:26

Nedávno zverejnili aj skicu faceliftovanej Fabie, vyzerala fakt dobre ale reálny výsledok predných svetiel vyzerá fakt biedne, pripomína mi to čudné kórejské autá z 90. rokov, Takže s Rapidom to bude asi podobné.

Odpovědět  |   | 
Kandisyn  |  07. 09. 2018 09:00

Oproti interieru Skody 105L a tomuto nevidim rozdil..

Odpovědět  |   | 
Vlk z Vlkohradu  |  07. 09. 2018 09:05

Tak to nezbývá nic jiného než tě politovat.

Odpovědět  |   | 
jedu  |  07. 09. 2018 14:32

A byl jsi na očním?

Odpovědět  |   | 
Joe Doe  |  07. 09. 2018 09:07

Ano, dizajner sa v studii odviaze.

Potom pride vrchny uctovnik, ktory ma vo VAG pri dizajne vzdy posledne slovo, a seriove auto bude zase 'nadcasove' s 'osvedcenou technikou'.

Odpovědět  |   | 
otec Vejvara  |  07. 09. 2018 09:36

Za me bych tam dal jeste vic tabletu,dotykove ovladani je best!

Odpovědět  |   | 
XiXao  |  07. 09. 2018 09:41

Až mě z toho zamrazilo. Nevím jak nad tímhle někdo může slintat blahem. Je to krásné jako moderní kuchyňská linka.

Odpovědět  |   | 
nnn  |  07. 09. 2018 15:17

to si pletes z Audi ved to o nom uz vravel aj Clarkson
najhorsi dizajn audi -obrovsky plastovy radiator vpredu ..audi nema tvar ani chut.. z bodu a do bodu B a drahy servis,diely,zarucne,pozarucne.. +blamaz vo svete z deezel gate"
skoda je zatial vo svete pojem a bez poskvrny
len plat cudzim firmam ...nech ti potom oni daju dochodok a aj dnes bezplatnu zdravotnu staroslivost a doktor v kazdej dedine ci poliklinika..alebo zene ak je plny invalid aspon 1000eu mesacne aby mala dostojny zivot... ))) nemozne v cz

ked zavedu v cechach platby podla prijmu-cim bohatsi a lepsie auto tym viac platit-pokuty,lekarov,, a ine.. takych vychcalkov co maju dom auto za meloon a 20 korun u doktora ich "zabiija"...))))) by som vas poslal na zapad zit ! a by ste bozkavali od radosti pri navrate cesko

Odpovědět  |   | 
Rock  |  07. 09. 2018 20:20

Socialistickou značku nechci a raprda už vůbec ne.

Odpovědět  |   | 
mn  |  08. 09. 2018 11:04

Všechny možný argumenty bych bral, i to, že rapid je naprd, alle co to doprdele meleš o socalistický značce?

Odpovědět  |   | 
mn  |  08. 09. 2018 11:03

Hm, pěkný, a konečně i pěknej volant. Ale já už jsem si u Škodovky zvykl na to, že mě v podstatě pokaždý zklame a do sériovky tohle nepůjde. Tam totiž dají značně "přihnusněněnou" verzi (nejzářnější příklad je Yeti). Tak budu doufat, že to bude tentokrát jiný.

Odpovědět  |   | 
Alex Kotlár  |  23. 09. 2018 15:25

Škodovka se konečně odvázala? Spíš se zbláznila ne? Doufám, že je to jen špatný vtip! Co ty sedačky? To se opravdu někomu líbí? Pochybuji.

Odpovědět  |   | 
Miroslav Urban  |  24. 09. 2018 14:49

Lépe bych to nenapsal, opravdu se jim to vůbec nepovedlo. Hold škodovka a design nejde dohromady.. nemluvě o tom, jak to bude vypadat zvenčí, tam se škodovka nikam neposunula už pěknou řádku let, proto bych to nechtěl snad ani zadarmo !!!!

Odpovědět  |   | 
Aley  |  27. 09. 2018 10:29

tak snad to nebudee stejna herka jako nepovedenej rapid

Odpovědět  |   | 
Milan  |  03. 10. 2018 11:20

No nemyslím si, že interiér bude něják extra vždy se udělá vizualizace přez PC a v efektu celkovej výsledek je katastrofa

Odpovědět  |   | 
Holeček  |  08. 10. 2018 20:18

Vždycky si představuju, jak si ve Škodovce přečtou takovéhle diskuze, kde se dozví jaké dělají křápy. No a pak jdou přehazovat prachy vidlema, aby se jim nezapařily.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Minitest Honda HR-V 1.5 VTEC Sport: Uhájí vyšší cenu slušnou dynamikou?

Honda HR-V 1.5 VTEC Sport

Honda se rozhodla ještě více zatraktivnit svůj crossover HR-V a jeho nabídku rozšířila i o verzi Sport. Podívali jsme se jí na zoubek s převodovkou CVT i s klasickou šaltpákou.

17.  10.  2019 | Vladimír Kadera | 20 příspěvků
TEST BMW M2 Competition M-DCT: Jednoduše to nejlepší

BMW M2 Competition M-DCT

S německými výkonovými válkami podpořenými opulentním luxusem a bezpečností se ze scény potichu vypařil důraz kladený na tu nejdůležitější esenci sportovních aut – lehkost. M2 Competition tento trend vysloveně neboří, protože je ale u BMW nejmenší, na odkaz staré školy úplně nezapomněla.

15.  10.  2019 | Miro Mihálik
TEST Peugeot 508 SW GT 2.0 BlueHDi EAT8: Cena za design

Peugeot 508 SW GT 2.0 HDi EAT8

Kombi varianta nové 508 je pohledný a jemně avantgardní vůz, však také po zásluze získal letos ocenění Red Dot Design Award. Není to ale jediná jeho cena za design. Cenu za design totiž zaplatí i zákazníci. Jak fakticky, tak především v přeneseném významu.

13.  10.  2019 | Petr Schnagl | 105 příspěvků

Nejčtenější články

Čínská Dacia Duster dorazí už příští rok. Luxus za pakatel si budete moci i půjčit

Čínská Dacia Duster dorazí už příští rok. L…

Bezdrátové nabíjení telefonu, automatická klimatizace, LED světlomety, elektricky nastavitelná sedadla a armáda USB portů. S tím vším dorazí Lynk & Co do Evropy.

8.  10.  2019 | | 66 N/A
Nový SsangYong Korando se ukázal v ČR. Konkurenty potrápí cenou i kufrem

Nový SsangYong Korando se ukázal v ČR. Konk…

Konkurent Škody Karoq se nyní již oficiálně pohybuje po našem území. Své konkurenty trápí i nízkou cenou.

11.  10.  2019 | | 68 N/A
Hyundai i30 nově koupíte nejlevněji v historii. Scala by se měla ještě učit

Hyundai i30 nově koupíte nejlevněji v histo…

Někteří lidé neprahnou po výbavě, ale chtějí prostě jenom obyčejné auto za skvělé peníze. Řada značek to dnes nechce chápat. Hyundai mezi ně ale nepatří.

4.  10.  2019 | | 255 N/A
Čekání na novou Octavii se nemusí vyplatit. Ještě dlouho vám nenabídne vše

Čekání na novou Octavii se nemusí vyplatit.…

Nová generace Škody Octavia klepe na dveře. Ale teď už doopravdy. Testovacích prototypů se na cestách hemží spousta, věřit se jim ale nedá prakticky v ničem.

22.  9.  2019 | | 74 N/A
Tesla Model 3 má české ceny. Na našem trhu v podstatě nemá konkurenci

Tesla Model 3 má české ceny. Na našem trhu …

Tesla Model 3 by měla k prvním českým zákazníkům dorazit na začátku příštího roku. Elektromobil s obdobnými parametry za tyto peníze tu zatím nemáme.

3.  10.  2019 | | 147 N/A