Stejně pořád chcípám smíchy jak škodovka udělá auto, nalepí na něj tisíc samolepek "rs" a strčí tam šeptátko o výkonu 200k🙃
Interier je kýčovitý a naprosto překombinovaný. Nekoupil bych ani za půl mega. ;-)
Ani se nedivím, že je ten chlapec z toho auta tak odvařený.je to přeplácané,tak jak to mnozí dnešní tuneři dělají a není tam nic, co by už neukázal někdo jiný.
Myslím, že 90% zdejších diskutérů by mělo jít okamžitě na vyšetření, než bude pozdě. U některých už asi pozdě je.
Tady se schází banda primitivů. Bohužel za podpory redakce.
Eeeeee brm brm brm tdm tdm pojdte pane budeme si hrat
Kus papundeklu na kterej se zejtra bude jen prášit a neštěkne po něm ani pes, taková je Škoda za sto milionů. B-]
Tak proč mají na sedačkách české vlajky když to vlastně dělali Němci ? Jediný na světě, ale 100 mega je docela přepal ne ? :-D
To auto ma realnou hodnotu pul miliardy - vzdyt je to bozska SKODA!!!
Uz nekur tu travu.
nikdo by za to sto mega nedal. Má to takovou cenu za kterou jsou to lidi schopni koupit. Max by se našel nějaký výrobce aut co by dal max pět mio aby si zjistil inovaci konkurenci.
Skoda drazsi nez Bentley! Podrobnosti v clanku...!
Ale pochopitelne! Jde prece o nejstarsi,nejslavnejsi a nejinovativnejsi znacku sveta! + je to navic Honzikova modla,tak neni o cem...
Perfektni trestne lavice,ostatne jako ve vsech modelech slepice :-) tento vuz by si proto mohl opet oblibit svaty Otec,ktery je znam svym odrikanim a oblibou utrpeni...
To je ale disproporční paskvil! A nejen disproporční. Ale co bychom chtěli za zázraky od škodovky a jejího fotra - VW.......😉😆
Škodovka je na tom velmi dobře, když má zisky podobně jako Porsche, daleko nejvyšší, z celého koncernu VW.Stavět funkční makety za stovky miliónů o rok předem, když za rok by to postavili stokrát levněji. To nedělá ani Bentley :-D Doufám, že vidíme Octavii4 ve verzi Hatchback, tedy Golfa-Leona a doufám, že zůstane pořád ve verzi s rozvorem LONG.Finální vzhled bude sice vypadat mnohem civilněji, ale nakročeno směrem od konzervatizmu k atraktivitě je slušně a ve verzi RS by to mohlo snad i vypadat velmi podobně. Uvidíme, ale vše nasvědčuje tomu, že se jedná o stejnou strategii, jakou Měl Kodiaq a to je kasovní trhák, kde je výroba vyprodaná půl-rok dopředu a přitom to byla prvotina. Octavia má třígenerační historii a úspěšná je aktuálně nebývale. Jediné, co mě trápí, jsou pohonné jednotky. Tříválce, hybrid...
Ty ses vul.Takovy tvrdy hnusny predrazeny popelnice ani za 200milionu.Koukam interier je podobny Frantikum.Kteri aspon auta umi jak po strance komfortu pohodli a designu.Ne jako ty krabice.Normalni clovek to nekupuje protoze je to predrazena nalestena bida.Dnes uz i to Clio od Renaultu se vice prodava mezi lidmi nez Fabia.Kdyby nemeli firmy takovy vyhody na operaky nikdo by to nekupoval.V jinych statech jsou tyto kramy levnejsi nez v CR jeste ze davaji aspon ten volant v zakladu za ty prachy.Jezdil sem v Ochcavce II a sem rad ze jezdim ve svem EspaceIV.Skakaci nepohodlna koza.
Ja jsem se svou dvojkovou ochcavkou maximalne spokojeny.
porsche má zisk z jednoho auta cca 450 tis škoda 15 tis v průměru i s fleetovými cenami minus ceník přes dvacet procent. Takže porsche je ziskovější škoda to žene masou aby jste si to nepletl.
Komu furt cpete ty predrazeny krapy od prostrelene slepice?! tohle,ze je nezavislej web? Chacha...
To je ostuda. Škodovka si ani sama neumí postavit koncept. A prý za sto milionů, to oni mysleli v rublech, néé?:-)):-)):-))
Skodarevue v nejcistsi forme! Kluci uz to ani neskryvaj,parada! PR oddeleni VAG...
Vypada celkem pekne/zajimave, ale tusim realita bude jina ;-( A tentokrat i vhodne vybrane/osazene disky. Ted jeste co cena...
fuj to je předraženej křáp
Zákazníka si to najde: http://bit.ly/2AfrSJW... Tedy já bych to nekoupil. Slovy jednoho kamaráda: "Nekupujem nič co má v názvu zármutok". A když na to někdo má? Proč ne. Lidi dnes kupují neexistující víno, akcie s nulovou hodnotou, zlato, šutry, baby a další šunt. Takže když mám peníze co jsem někde ušulil a nevím co s tím? SorryJako„Deficit není příčinou, ale důsledkem.“ — Václav Klaus
Zajímalo by mne, jestli jste někdy seděl v hybridu od Toyoty, když kritizujete jeho komplikované řazení, posunutí joystiku jedním prstem doleva a dozadu asi o 2 cm pi moc komplikované nepřipadá, všechny ostatní automaty mají pohyb řadící páky několikanásobně delší...
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.