Jak se řídí Škoda za sto milionů? Měli jsme pražské rande s Vision RS!

27 komentářů

P.launch
26. července • 12:32

Stejně pořád chcípám smíchy jak škodovka udělá auto, nalepí na něj tisíc samolepek "rs" a strčí tam šeptátko o výkonu 200k🙃

Vašek
22. března • 18:13

Interier je kýčovitý a naprosto překombinovaný. Nekoupil bych ani za půl mega. ;-)

Peter
25. října • 11:48

Ani se nedivím, že je ten chlapec z toho auta tak odvařený.je to přeplácané,tak jak to mnozí dnešní tuneři dělají a není tam nic, co by už neukázal někdo jiný.

k8
24. října • 6:32

Myslím, že 90% zdejších diskutérů by mělo jít okamžitě na vyšetření, než bude pozdě. U některých už asi pozdě je.

JirkaX
24. října • 6:58

Tady se schází banda primitivů. Bohužel za podpory redakce.

Jirkao
24. října • 6:51

Eeeeee brm brm brm tdm tdm pojdte pane budeme si hrat

Kuk Vykuk
24. října • 3:06

Kus papundeklu na kterej se zejtra bude jen prášit a neštěkne po něm ani pes, taková je Škoda za sto milionů. B-]

Lumír
23. října • 14:05

Tak proč mají na sedačkách české vlajky když to vlastně dělali Němci ? Jediný na světě, ale 100 mega je docela přepal ne ? :-D

Kostohryz
23. října • 15:50

To auto ma realnou hodnotu pul miliardy - vzdyt je to bozska SKODA!!!

Jan
23. října • 22:17

Uz nekur tu travu.

jirka
23. října • 15:40

nikdo by za to sto mega nedal. Má to takovou cenu za kterou jsou to lidi schopni koupit. Max by se našel nějaký výrobce aut co by dal max pět mio aby si zjistil inovaci konkurenci.

noclaf
23. října • 13:20

Skoda drazsi nez Bentley! Podrobnosti v clanku...!

Kostohryz
23. října • 13:30

Ale pochopitelne! Jde prece o nejstarsi,nejslavnejsi a nejinovativnejsi znacku sveta! + je to navic Honzikova modla,tak neni o cem...

Kostohryz
23. října • 11:30

Perfektni trestne lavice,ostatne jako ve vsech modelech slepice :-) tento vuz by si proto mohl opet oblibit svaty Otec,ktery je znam svym odrikanim a oblibou utrpeni...

Tomket
23. října • 11:24

To je ale disproporční paskvil! A nejen disproporční.
Ale co bychom chtěli za zázraky od škodovky a jejího fotra - VW.......😉😆

Hansmann
23. října • 11:16

Škodovka je na tom velmi dobře, když má zisky podobně jako Porsche, daleko nejvyšší, z celého koncernu VW.
Stavět funkční makety za stovky miliónů o rok předem, když za rok by to postavili stokrát levněji. To nedělá ani Bentley :-D Doufám, že vidíme Octavii4 ve verzi Hatchback, tedy Golfa-Leona a doufám, že zůstane pořád ve verzi s rozvorem LONG.
Finální vzhled bude sice vypadat mnohem civilněji, ale nakročeno směrem od konzervatizmu k atraktivitě je slušně a ve verzi RS by to mohlo snad i vypadat velmi podobně. Uvidíme, ale vše nasvědčuje tomu, že se jedná o stejnou strategii, jakou Měl Kodiaq a to je kasovní trhák, kde je výroba vyprodaná půl-rok dopředu a přitom to byla prvotina. Octavia má třígenerační historii a úspěšná je aktuálně nebývale. Jediné, co mě trápí, jsou pohonné jednotky. Tříválce, hybrid...

Jan
23. října • 19:17

Ty ses vul.Takovy tvrdy hnusny predrazeny popelnice ani za 200milionu.Koukam interier je podobny Frantikum.Kteri aspon auta umi jak po strance komfortu pohodli a designu.Ne jako ty krabice.Normalni clovek to nekupuje protoze je to predrazena nalestena bida.Dnes uz i to Clio od Renaultu se vice prodava mezi lidmi nez Fabia.Kdyby nemeli firmy takovy vyhody na operaky nikdo by to nekupoval.V jinych statech jsou tyto kramy levnejsi nez v CR jeste ze davaji aspon ten volant v zakladu za ty prachy.Jezdil sem v Ochcavce II a sem rad ze jezdim ve svem EspaceIV.Skakaci nepohodlna koza.

Jan
23. října • 19:17

Ty ses vul.Takovy tvrdy hnusny predrazeny popelnice ani za 200milionu.Koukam interier je podobny Frantikum.Kteri aspon auta umi jak po strance komfortu pohodli a designu.Ne jako ty krabice.Normalni clovek to nekupuje protoze je to predrazena nalestena bida.Dnes uz i to Clio od Renaultu se vice prodava mezi lidmi nez Fabia.Kdyby nemeli firmy takovy vyhody na operaky nikdo by to nekupoval.V jinych statech jsou tyto kramy levnejsi nez v CR jeste ze davaji aspon ten volant v zakladu za ty prachy.Jezdil sem v Ochcavce II a sem rad ze jezdim ve svem EspaceIV.Skakaci nepohodlna koza.

Jan
24. října • 6:29

Ja jsem se svou dvojkovou ochcavkou maximalne spokojeny.

jirka
23. října • 11:24

porsche má zisk z jednoho auta cca 450 tis škoda 15 tis v průměru i s fleetovými cenami minus ceník přes dvacet procent. Takže porsche je ziskovější škoda to žene masou aby jste si to nepletl.

Kostohryz
23. října • 9:32

Komu furt cpete ty predrazeny krapy od prostrelene slepice?! tohle,ze je nezavislej web? Chacha...

Mlátil
23. října • 9:29

To je ostuda. Škodovka si ani sama neumí postavit koncept. A prý za sto milionů, to oni mysleli v rublech, néé?:-)):-)):-))

pan Michaelidis
23. října • 9:20

Skodarevue v nejcistsi forme! Kluci uz to ani neskryvaj,parada! PR oddeleni VAG...

bzzz
23. října • 9:16

Vypada celkem pekne/zajimave, ale tusim realita bude jina ;-( A tentokrat i vhodne vybrane/osazene disky. Ted jeste co cena...

jirka
23. října • 8:58

fuj to je předraženej křáp

Otrava
23. října • 12:10

Zákazníka si to najde: http://bit.ly/2AfrSJW... Tedy já bych to nekoupil. Slovy jednoho kamaráda: "Nekupujem nič co má v názvu zármutok". A když na to někdo má? Proč ne. Lidi dnes kupují neexistující víno, akcie s nulovou hodnotou, zlato, šutry, baby a další šunt. Takže když mám peníze co jsem někde ušulil a nevím co s tím? SorryJako
„Deficit není příčinou, ale důsledkem.“ — Václav Klaus

Radim
23. října • 8:45

Zajímalo by mne, jestli jste někdy seděl v hybridu od Toyoty, když kritizujete jeho komplikované řazení, posunutí joystiku jedním prstem doleva a dozadu asi o 2 cm pi moc komplikované nepřipadá, všechny ostatní automaty mají pohyb řadící páky několikanásobně delší...

Doporučujeme

Články odjinud