Jak se řídí Škoda za sto milionů? Měli jsme pražské rande s Vision RS!

Radim  |  23. 10. 2018 08:45

Zajímalo by mne, jestli jste někdy seděl v hybridu od Toyoty, když kritizujete jeho komplikované řazení, posunutí joystiku jedním prstem doleva a dozadu asi o 2 cm pi moc komplikované nepřipadá, všechny ostatní automaty mají pohyb řadící páky několikanásobně delší...

Odpovědět  |   | 
jirka  |  23. 10. 2018 08:58

fuj to je předraženej křáp

Odpovědět  |   | 
Otrava  |  23. 10. 2018 12:10

Zákazníka si to najde: http://bit.ly/2AfrSJW... Tedy já bych to nekoupil. Slovy jednoho kamaráda: "Nekupujem nič co má v názvu zármutok". A když na to někdo má? Proč ne. Lidi dnes kupují neexistující víno, akcie s nulovou hodnotou, zlato, šutry, baby a další šunt. Takže když mám peníze co jsem někde ušulil a nevím co s tím? SorryJako
„Deficit není příčinou, ale důsledkem.“ — Václav Klaus

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  23. 10. 2018 09:16

Vypada celkem pekne/zajimave, ale tusim realita bude jina ;-( A tentokrat i vhodne vybrane/osazene disky. Ted jeste co cena...

Odpovědět  |   | 
pan Michaelidis  |  23. 10. 2018 09:20

Skodarevue v nejcistsi forme! Kluci uz to ani neskryvaj,parada! PR oddeleni VAG...

Odpovědět  |   | 
Mlátil  |  23. 10. 2018 09:29

To je ostuda. Škodovka si ani sama neumí postavit koncept. A prý za sto milionů, to oni mysleli v rublech, néé?

Odpovědět  |   | 
Kostohryz  |  23. 10. 2018 09:32

Komu furt cpete ty predrazeny krapy od prostrelene slepice?! tohle,ze je nezavislej web? Chacha...

Odpovědět  |   | 
Hansmann  |  23. 10. 2018 11:16

Škodovka je na tom velmi dobře, když má zisky podobně jako Porsche, daleko nejvyšší, z celého koncernu VW.
Stavět funkční makety za stovky miliónů o rok předem, když za rok by to postavili stokrát levněji. To nedělá ani Bentley Doufám, že vidíme Octavii4 ve verzi Hatchback, tedy Golfa-Leona a doufám, že zůstane pořád ve verzi s rozvorem LONG.
Finální vzhled bude sice vypadat mnohem civilněji, ale nakročeno směrem od konzervatizmu k atraktivitě je slušně a ve verzi RS by to mohlo snad i vypadat velmi podobně. Uvidíme, ale vše nasvědčuje tomu, že se jedná o stejnou strategii, jakou Měl Kodiaq a to je kasovní trhák, kde je výroba vyprodaná půl-rok dopředu a přitom to byla prvotina. Octavia má třígenerační historii a úspěšná je aktuálně nebývale. Jediné, co mě trápí, jsou pohonné jednotky. Tříválce, hybrid...

Odpovědět  |   | 
jirka  |  23. 10. 2018 11:24

porsche má zisk z jednoho auta cca 450 tis škoda 15 tis v průměru i s fleetovými cenami minus ceník přes dvacet procent. Takže porsche je ziskovější škoda to žene masou aby jste si to nepletl.

Odpovědět  |   | 
Jan  |  23. 10. 2018 19:17

Ty ses vul.Takovy tvrdy hnusny predrazeny popelnice ani za 200milionu.Koukam interier je podobny Frantikum.Kteri aspon auta umi jak po strance komfortu pohodli a designu.Ne jako ty krabice.Normalni clovek to nekupuje protoze je to predrazena nalestena bida.Dnes uz i to Clio od Renaultu se vice prodava mezi lidmi nez Fabia.Kdyby nemeli firmy takovy vyhody na operaky nikdo by to nekupoval.V jinych statech jsou tyto kramy levnejsi nez v CR jeste ze davaji aspon ten volant v zakladu za ty prachy.Jezdil sem v Ochcavce II a sem rad ze jezdim ve svem EspaceIV.Skakaci nepohodlna koza.

Odpovědět  |   | 
Jan  |  24. 10. 2018 06:29

Ja jsem se svou dvojkovou ochcavkou maximalne spokojeny.

Odpovědět  |   | 
Jan  |  23. 10. 2018 19:17

Ty ses vul.Takovy tvrdy hnusny predrazeny popelnice ani za 200milionu.Koukam interier je podobny Frantikum.Kteri aspon auta umi jak po strance komfortu pohodli a designu.Ne jako ty krabice.Normalni clovek to nekupuje protoze je to predrazena nalestena bida.Dnes uz i to Clio od Renaultu se vice prodava mezi lidmi nez Fabia.Kdyby nemeli firmy takovy vyhody na operaky nikdo by to nekupoval.V jinych statech jsou tyto kramy levnejsi nez v CR jeste ze davaji aspon ten volant v zakladu za ty prachy.Jezdil sem v Ochcavce II a sem rad ze jezdim ve svem EspaceIV.Skakaci nepohodlna koza.

Odpovědět  |   | 
Tomket  |  23. 10. 2018 11:24

To je ale disproporční paskvil! A nejen disproporční.
Ale co bychom chtěli za zázraky od škodovky a jejího fotra - VW.......😉😆

Odpovědět  |   | 
Kostohryz  |  23. 10. 2018 11:30

Perfektni trestne lavice,ostatne jako ve vsech modelech slepice tento vuz by si proto mohl opet oblibit svaty Otec,ktery je znam svym odrikanim a oblibou utrpeni...

Odpovědět  |   | 
noclaf  |  23. 10. 2018 13:20

Skoda drazsi nez Bentley! Podrobnosti v clanku...!

Odpovědět  |   | 
Kostohryz  |  23. 10. 2018 13:30

Ale pochopitelne! Jde prece o nejstarsi,nejslavnejsi a nejinovativnejsi znacku sveta! + je to navic Honzikova modla,tak neni o cem...

Odpovědět  |   | 
Lumír  |  23. 10. 2018 14:05

Tak proč mají na sedačkách české vlajky když to vlastně dělali Němci ? Jediný na světě, ale 100 mega je docela přepal ne ?

Odpovědět  |   | 
jirka  |  23. 10. 2018 15:40

nikdo by za to sto mega nedal. Má to takovou cenu za kterou jsou to lidi schopni koupit. Max by se našel nějaký výrobce aut co by dal max pět mio aby si zjistil inovaci konkurenci.

Odpovědět  |   | 
Kostohryz  |  23. 10. 2018 15:50

To auto ma realnou hodnotu pul miliardy - vzdyt je to bozska SKODA!!!

Odpovědět  |   | 
Jan  |  23. 10. 2018 22:17

Uz nekur tu travu.

Odpovědět  |   | 
kuk  |  24. 10. 2018 03:06

Kus papundeklu na kterej se zejtra bude jen prášit a neštěkne po něm ani pes, taková je Škoda za sto milionů.

Odpovědět  |   | 
k8  |  24. 10. 2018 06:32

Myslím, že 90% zdejších diskutérů by mělo jít okamžitě na vyšetření, než bude pozdě. U některých už asi pozdě je.

Odpovědět  |   | 
Jirkao  |  24. 10. 2018 06:51

Eeeeee brm brm brm tdm tdm pojdte pane budeme si hrat

Odpovědět  |   | 
JirkaX  |  24. 10. 2018 06:58

Tady se schází banda primitivů. Bohužel za podpory redakce.

Odpovědět  |   | 
Peter  |  25. 10. 2018 11:48

Ani se nedivím, že je ten chlapec z toho auta tak odvařený.je to přeplácané,tak jak to mnozí dnešní tuneři dělají a není tam nic, co by už neukázal někdo jiný.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Minitest Toyota Hilux 2.4 D4-D: I ta už se umí vyšňořit!

Toyota Hilux 2.4 D4-D (minitest)

Hilux osmé generace už má nový čumák. V rámci výroční edice se snaží zaujmout i tu klientelu kolem tunových pick-upů, která touží po co nejosobnějším vzezření a chování svého pracanta.

včera | AutoRevue.cz | 6 příspěvků
Minitest Mercedes-Benz Vito Tourer Family 114 CDI: Na míru k vašim službám

Mercedes-Benz Vito Tourer Family (minitest)

Mít větší než běžnou rodinu znamená kromě jiného i obtížnější výběr auta. Především pak dnes, když jsou minivany na ústupu. Stojí za to dát přednost osobní dodávce od Mercedesu před čímkoli jiným?

17.  1.  2019 | Miro Mihálik | 3 příspěvky
TEST Cupra Ateca 2.0 TSI DSG 4Drive: To nejlepší z Česka?

Cupra Ateca 2.0 TSI DSG 4Drive

Sportovní Seaty mají nesmírně dlouhou tradici. Teprve loni se je ale Španělé rozhodli seskupit je pod jednu značku a dát jim novou identitu. A protože SUV v dnešní době táhnou, stal se průkopníkem model Ateca.

15.  1.  2019 | Jan Mička | 28 příspěvků

Nejčtenější články

Američané mají nový patent na otevírání dveří. Pomůže v kopci i ve větru

Američané mají nový patent na otevírání dve…

Už jsme viděli dveře otevírané do stran, nahoru, dolů nebo zajíždějící do karoserie. Chevrolet ale přišel na to, jak takovou obyčejnou věc udělat ještě elegantnější a bezpečnější.

28.  12.  2018 | | 23 N/A
Majitel Tesly Model 3 ukázal její otřesnou kvalitu. Byla úplně nová

Majitel Tesly Model 3 ukázal její otřesnou …

Tesla se často potýká s negativními ohlasy na kvalitu výroby. Změnilo se něco u jejich nejnovějšího modelu?

27.  12.  2018 | | 212 N/A
Nová Toyota RAV4 má české ceny. Chcete nejlepší dynamiku? Berte hybrid!

Nová Toyota RAV4 má české ceny. Chcete nejl…

Nová generace Toyoty RAV4 přijíždí do Česka s atmosférickým dvoulitrovým čtyřválcem a také jako hybrid. Oba agregáty je možné kombinovat s pohonem předních i všech kol.

8.  1.  2019 | | 101 N/A
Jako boss: Velký šéf Toyoty opět spatřen ve své unikátní limuzíně Century GRMN

Jako boss: Velký šéf Toyoty opět spatřen ve…

Speciální přiostřená limuzína Toyota Century GRMN se opět ukázala na veřejnosti. Na zadním sedadle samozřejmě neseděl nikdo jiný než samotný prezident automobilky.

12.  1.  2019 | | 23 N/A
Asistent jízdy v pruhu někteří řidiči raději vypínají. IIHS zjišťoval důvod

Asistent jízdy v pruhu někteří řidiči raděj…

Asistence jízdy v pruhu patří k pomocným systémům, které řidiči velice často vypínají. Průzkum IIHS z USA nyní ukázal, že nelibost vůči technologií proudí z jednoduchého důvodu a lze ji přitom lehce vyřešit.

2.  1.  2019 | | 148 N/A