Jak se řídí Škoda za sto milionů? Měli jsme pražské rande s Vision RS!

Radim  |  23. 10. 2018 08:45

Zajímalo by mne, jestli jste někdy seděl v hybridu od Toyoty, když kritizujete jeho komplikované řazení, posunutí joystiku jedním prstem doleva a dozadu asi o 2 cm pi moc komplikované nepřipadá, všechny ostatní automaty mají pohyb řadící páky několikanásobně delší...

Odpovědět  |   | 
jirka  |  23. 10. 2018 08:58

fuj to je předraženej křáp

Odpovědět  |   | 
Otrava  |  23. 10. 2018 12:10

Zákazníka si to najde: http://bit.ly/2AfrSJW... Tedy já bych to nekoupil. Slovy jednoho kamaráda: "Nekupujem nič co má v názvu zármutok". A když na to někdo má? Proč ne. Lidi dnes kupují neexistující víno, akcie s nulovou hodnotou, zlato, šutry, baby a další šunt. Takže když mám peníze co jsem někde ušulil a nevím co s tím? SorryJako
„Deficit není příčinou, ale důsledkem.“ — Václav Klaus

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  23. 10. 2018 09:16

Vypada celkem pekne/zajimave, ale tusim realita bude jina ;-( A tentokrat i vhodne vybrane/osazene disky. Ted jeste co cena...

Odpovědět  |   | 
pan Michaelidis  |  23. 10. 2018 09:20

Skodarevue v nejcistsi forme! Kluci uz to ani neskryvaj,parada! PR oddeleni VAG...

Odpovědět  |   | 
Mlátil  |  23. 10. 2018 09:29

To je ostuda. Škodovka si ani sama neumí postavit koncept. A prý za sto milionů, to oni mysleli v rublech, néé?

Odpovědět  |   | 
Kostohryz  |  23. 10. 2018 09:32

Komu furt cpete ty predrazeny krapy od prostrelene slepice?! tohle,ze je nezavislej web? Chacha...

Odpovědět  |   | 
Hansmann  |  23. 10. 2018 11:16

Škodovka je na tom velmi dobře, když má zisky podobně jako Porsche, daleko nejvyšší, z celého koncernu VW.
Stavět funkční makety za stovky miliónů o rok předem, když za rok by to postavili stokrát levněji. To nedělá ani Bentley Doufám, že vidíme Octavii4 ve verzi Hatchback, tedy Golfa-Leona a doufám, že zůstane pořád ve verzi s rozvorem LONG.
Finální vzhled bude sice vypadat mnohem civilněji, ale nakročeno směrem od konzervatizmu k atraktivitě je slušně a ve verzi RS by to mohlo snad i vypadat velmi podobně. Uvidíme, ale vše nasvědčuje tomu, že se jedná o stejnou strategii, jakou Měl Kodiaq a to je kasovní trhák, kde je výroba vyprodaná půl-rok dopředu a přitom to byla prvotina. Octavia má třígenerační historii a úspěšná je aktuálně nebývale. Jediné, co mě trápí, jsou pohonné jednotky. Tříválce, hybrid...

Odpovědět  |   | 
jirka  |  23. 10. 2018 11:24

porsche má zisk z jednoho auta cca 450 tis škoda 15 tis v průměru i s fleetovými cenami minus ceník přes dvacet procent. Takže porsche je ziskovější škoda to žene masou aby jste si to nepletl.

Odpovědět  |   | 
Jan  |  23. 10. 2018 19:17

Ty ses vul.Takovy tvrdy hnusny predrazeny popelnice ani za 200milionu.Koukam interier je podobny Frantikum.Kteri aspon auta umi jak po strance komfortu pohodli a designu.Ne jako ty krabice.Normalni clovek to nekupuje protoze je to predrazena nalestena bida.Dnes uz i to Clio od Renaultu se vice prodava mezi lidmi nez Fabia.Kdyby nemeli firmy takovy vyhody na operaky nikdo by to nekupoval.V jinych statech jsou tyto kramy levnejsi nez v CR jeste ze davaji aspon ten volant v zakladu za ty prachy.Jezdil sem v Ochcavce II a sem rad ze jezdim ve svem EspaceIV.Skakaci nepohodlna koza.

Odpovědět  |   | 
Jan  |  24. 10. 2018 06:29

Ja jsem se svou dvojkovou ochcavkou maximalne spokojeny.

Odpovědět  |   | 
Jan  |  23. 10. 2018 19:17

Ty ses vul.Takovy tvrdy hnusny predrazeny popelnice ani za 200milionu.Koukam interier je podobny Frantikum.Kteri aspon auta umi jak po strance komfortu pohodli a designu.Ne jako ty krabice.Normalni clovek to nekupuje protoze je to predrazena nalestena bida.Dnes uz i to Clio od Renaultu se vice prodava mezi lidmi nez Fabia.Kdyby nemeli firmy takovy vyhody na operaky nikdo by to nekupoval.V jinych statech jsou tyto kramy levnejsi nez v CR jeste ze davaji aspon ten volant v zakladu za ty prachy.Jezdil sem v Ochcavce II a sem rad ze jezdim ve svem EspaceIV.Skakaci nepohodlna koza.

Odpovědět  |   | 
Tomket  |  23. 10. 2018 11:24

To je ale disproporční paskvil! A nejen disproporční.
Ale co bychom chtěli za zázraky od škodovky a jejího fotra - VW.......😉😆

Odpovědět  |   | 
Kostohryz  |  23. 10. 2018 11:30

Perfektni trestne lavice,ostatne jako ve vsech modelech slepice tento vuz by si proto mohl opet oblibit svaty Otec,ktery je znam svym odrikanim a oblibou utrpeni...

Odpovědět  |   | 
noclaf  |  23. 10. 2018 13:20

Skoda drazsi nez Bentley! Podrobnosti v clanku...!

Odpovědět  |   | 
Kostohryz  |  23. 10. 2018 13:30

Ale pochopitelne! Jde prece o nejstarsi,nejslavnejsi a nejinovativnejsi znacku sveta! + je to navic Honzikova modla,tak neni o cem...

Odpovědět  |   | 
Lumír  |  23. 10. 2018 14:05

Tak proč mají na sedačkách české vlajky když to vlastně dělali Němci ? Jediný na světě, ale 100 mega je docela přepal ne ?

Odpovědět  |   | 
jirka  |  23. 10. 2018 15:40

nikdo by za to sto mega nedal. Má to takovou cenu za kterou jsou to lidi schopni koupit. Max by se našel nějaký výrobce aut co by dal max pět mio aby si zjistil inovaci konkurenci.

Odpovědět  |   | 
Kostohryz  |  23. 10. 2018 15:50

To auto ma realnou hodnotu pul miliardy - vzdyt je to bozska SKODA!!!

Odpovědět  |   | 
Jan  |  23. 10. 2018 22:17

Uz nekur tu travu.

Odpovědět  |   | 
kuk  |  24. 10. 2018 03:06

Kus papundeklu na kterej se zejtra bude jen prášit a neštěkne po něm ani pes, taková je Škoda za sto milionů.

Odpovědět  |   | 
k8  |  24. 10. 2018 06:32

Myslím, že 90% zdejších diskutérů by mělo jít okamžitě na vyšetření, než bude pozdě. U některých už asi pozdě je.

Odpovědět  |   | 
Jirkao  |  24. 10. 2018 06:51

Eeeeee brm brm brm tdm tdm pojdte pane budeme si hrat

Odpovědět  |   | 
JirkaX  |  24. 10. 2018 06:58

Tady se schází banda primitivů. Bohužel za podpory redakce.

Odpovědět  |   | 
Peter  |  25. 10. 2018 11:48

Ani se nedivím, že je ten chlapec z toho auta tak odvařený.je to přeplácané,tak jak to mnozí dnešní tuneři dělají a není tam nic, co by už neukázal někdo jiný.

Odpovědět  |   | 
Vašek  |  22. 03. 2019 18:13

Interier je kýčovitý a naprosto překombinovaný. Nekoupil bych ani za půl mega.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Minitest VW Amarok 3.0 TDI V6 4Motion Aventura: Všech pick-upů král

VW Amarok 3.0 TDI/190 kW 4M (minitest)

Volkswagen, nikoli bez souvislosti s novým emisním měřícím cyklem WLPT, pozměnil motorovou nabídku svého již deset let sloužícího pick-upu Amarok, který nyní nabízí v podstatě jediný motor. Nebojte se, jsou to dobré zprávy.

21.  3.  2019 | Petr Schnagl | 46 příspěvků
Minitest Renault Kadjar 1.3 TCe: Malé srdce, velké odhodlání

Renault Kadjar 1.3 TCe (minitest)

Kadjar se v přívalu nových crossoverů možná poněkud ztrácí. O to více ale zaujme, když začnete zkoumat, co je za tou nenápadnou fasádu. A to i malé třináctistovce navzdory, protože funguje pozoruhodně dobře.

19.  3.  2019 | Miro Mihálik | 13 příspěvků
Minitest Honda CR-V 2.0 i-MMD Hybrid 2WD: Napravení reputace?

Honda CR-V 2.0 i-MMD Hybrid (minitest)

Honda se u nové generace modelu CR-V vzdala naftového motoru. Alternativou je hybrid s velice slušným výkonem 135 kW, který mě fascinoval ve více ohledech. Hlavně pak technikou.

17.  3.  2019 | Jan Mička | 37 příspěvků

Nejčtenější články

Policie opět nasadila do akce šmírovací autobusy. Natáčela přestupky řidičů

Policie opět nasadila do akce šmírovací aut…

Policie opět vytáhla do akce autobusy, ze kterých v rámci speciální akce natáčela přestupky řidičů.

20.  3.  2019 | | 91 N/A
Z nabídky Škody Fabia už moc nezbylo. Nejsilnější TSI s manuálem končí

Z nabídky Škody Fabia už moc nezbylo. Nejsi…

Nejdříve na Slovensku, nyní už i v Česku. Škoda omezila nabídku modelu Fabia a motor 1.0 TSI s výkonem 81 kW je už možné kombinovat pouze s převodovkou DSG. To se odráží na základní ceně.

2.  3.  2019 | | 223 N/A
Maximálka 250 km/h už v roce 1979. Přesto okřídlená Škoda pohořela

Maximálka 250 km/h už v roce 1979. Přesto o…

Soutěžní prototyp 130 RS A5 dostal ve své finální verzi pozoruhodnou pohonnou jednotku 1.6 DOHC s výkonem 186 koní při 8500 otáčkách za minutu, přesto se mu zazářit nepodařilo.

24.  2.  2019 | | 21 N/A
Nový Hyundai Sonata je krásný a určený pro celý svět. Zatopí Passatu a Superbu?

Nový Hyundai Sonata je krásný a určený pro …

V Ženevě se Hyundai neukázal, to ovšem neznamená, že neměl pro svět přichystanou nějakou novinku. Poprvé tak odhaluje podobu nové generace modelu Sonata.

7.  3.  2019 | | 144 N/A
Škoda našla způsob, jak projet Evropu elektromobilem zcela bez starostí

Škoda našla způsob, jak projet Evropu elekt…

Se šéfem českého zastoupení Škodovky jsme si v Ženevě povídali o dalším rozvoji elektromobility v České republice. A má poměrně jasná sdělení.

7.  3.  2019 | | 102 N/A