Speciální SUV Škoda má mřížku chladiče jako BMW X6. Uvnitř čeká nový křišťál

Rokyta ex Acz  |  23. 01. 2020 17:21

To jsem zvedav kde byl vyvoj a co zohlednoval. Protoze pokud vim, Skodovce se do vkusu indickeho kupujiciho zatim nikdy nepovedlo uplne trefit

Odpovědět  |   | 
JirkaX  |  23. 01. 2020 18:53

Co čekat od podvodného koncernu. Nyní mají platit další miliardy na pokutách v Kanadě.
Ale určitě se u nás najde dost takových co si to koupí a tím přispěje k uhrazení tohoto či dalších dluhů VW.

Odpovědět  |   | 
JirkaX  |  23. 01. 2020 21:00

Tolik blábolů ve třech řádcích. Na to už musí být extra talent.

Odpovědět  |   | 
peter  |  24. 01. 2020 11:16

ty seš tupé

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  25. 01. 2020 08:22

Velmi rád pomůžu.

Odpovědět  |   | 
Sato  |  24. 01. 2020 13:36

Jo, gril s dvěma světly, ono už ta zlatá slepice / znak/ co snáší zlaté vejce, neví jak vydělat v montovně pro WW.

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  25. 01. 2020 08:24

Co je WW? Upřímně, lepší být montovna a dávat lidem práci, než zabouchnout zrezavelou bránu a zhasnout světla. Plus nikdo nenutí “montéry” v té montovně pracovat. Je to jejich vlastní a zcela dobrovolné rozhodnutí.

Odpovědět  |   | 
Joe Doe  |  23. 01. 2020 21:13

Ako by som...

Narvat do auta kristal je jednoduchsie a lacnejsie ako vyvoj modernych motorov, kvalitneho podvozku atd.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  23. 01. 2020 21:49

Auto pro indicke masy musi byt levne a na efekt. Skoda nemusi vyvijet to, co uz koncern ma. Rozhoduje politika a ekonomika/marze.

Odpovědět  |   | 
Joe Doe  |  24. 01. 2020 21:17

"Skoda nemusi vyvijet to, co uz koncern ma."

To je pravda. Skoda nic nevyvija - dostava VW technologie, casto 2. akost.

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  25. 01. 2020 17:07

Co myslíš tím, že nic nevyvíjí, tedy asi vše dostává od VW? Víš ty vůbec z čeho všeho se auto skládá? To není jen motor, nápravy a převodovka. Ty jsi pěkné trdlo.
https://www.skoda-kariera.cz/blog/2019-09-25-skoda-vyv... ...
https://www.automobilrevue.cz/rubriky/clanky/technika/s... ...
https://www.skoda-kariera.cz/koho-hledame/technicky-vyvoj...

Odpovědět  |   | 
Joe Doe  |  25. 01. 2020 18:14

Skoda dostala v ramci delenia prace v koncerne istu R&D ulohu.

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  25. 01. 2020 22:14

A kvůli tobě zrušila všechna vývojová oddělení, dokonce i vývoj svých aut zrušili, včetně disegnu konstrukce a pevnostních výpočtů karoserií.... Tak to je potom úplně jiná Škoda, než do které občas služebně jezdím.

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  26. 01. 2020 09:22

Joe Doe není fanoušek aut. Je to proste jen fanatik. Necekej tedy objektivitu, snahu o hledání pravdy a nějaký nadhled nad jeho oblíbené značky.

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  26. 01. 2020 11:07

Nemusí se mi na autech Škoda líbit spousta věcí, ale nebudu přece kvůli tomu psát pitomosti, leda, že by byla pravda to s tím fanatikem.
Na druhou stranu, pokud podle něj není vývoj ani jakákoliv předělávka a optimalizace motorů, to jeho Research and development, tak to potom žádná automobilka nevyvíjí motory. "Princip a základy konstrukce motorů jsou známy již dávno, tak potom všichni vlastně jen vylepšují (R&D)".

Odpovědět  |   | 
VW fan  |  23. 01. 2020 22:15

Motory co považuješ za nemoderní, jsou ve srovnání s Toyotou výrazně silnější, úspornější, mají lepší charakteristiku v nízkých otáčkách, lépe si sednou s manuální i automatickými převodovkami. Můžeš mi tedy prozradit co je u tebe pak Toyota? Oslava připomenutí pádu Berlínské zdi?

Odpovědět  |   | 
peter  |  24. 01. 2020 13:02

čuráku

Odpovědět  |   | 
Joe Doe  |  24. 01. 2020 21:18

VAG zatial nepostavil seriovy motor s ucinnostou, ktoru ma 15 rokov stary Prius.

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  25. 01. 2020 08:28

A Toyota nebude mít nikdy takovou šíři motorů a s takovými výkony.
To už nemluvím o jejich účasti na LeMans. VAG tam v těch nejtěžších podmínkách slaví už 33 absolutních vítězství. Kolik Toyota?
Plus pošli mi někde link na tu účinnost. Rád se poučím.

Odpovědět  |   | 
Joe Doe  |  25. 01. 2020 18:20

Chlapce, tvoja argumentacia mi pripomina tretiaka na zakladnej skole.

"A Toyota nikdy nebude mat toto a tamto, a VAG vyhral toto a tamto!" A just. A dupni si ;)

Odpovědět  |   | 
VW fan  |  25. 01. 2020 23:06

A ten link na účinnost by byl?

Odpovědět  |   | 
.  |  26. 01. 2020 08:35

Nebude.

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  26. 01. 2020 09:33

Výborné. Takže Ty tady začneš vykládat o motorech a převodovkach v tématu, které s tím nesouvisí (navíc se značnou sebejistotou, ze Japonci motory umí) a když se tedy dostanu na Tvou ubohost, tak jsem já tím žákem třetí třídy.
Japonci nemají ani dnes v motorech takovou zkušenost a nedokážou vyrobit takové motory, jako to dělá koncern (R5, W16, V10) a nejen koncern (V12 v LaFerrari). Jediným příkladem špičkového motoru v produkčních autech je LFA jeho V10.
V motorsportu jim odchází motory i převodovky (LeMans).
Jenže, já se od Tebe (žaku třetí třídy) liším v jedné podstatné věci. Nikdy a ještě jednou opakuji NIKDY neútočím na japonská auta. Vždy jen reaguji na nesmysly a polopravdy.
Ještě jsem nenapsal příspěvek jako první, kde bych je hanil tak, jako to děláš Ty vůči evropské produkci.
A ještě jeden rozdíl. Ja mám rad všechna auta a třeba Lexusu si neskutečně vážím. Vlastně je to skoro stejná srdcovka jako Audi. Jasne, nemají tu dokonalou techniku ani historii, ale jsou průkopníky mnoha řešení a snaha o extrémní pečlivost a vynikající zpracování se jim nedá upřít. Otec má na moje doporučení japonské auto, kamarádovi jsem teď dělal nějaké kalkulace a nakonec jsem mu poradil jednoznačně Mazdu 6, jako zcela ideální auto pro něj. Ja nerozlišuju značky tak, jako to děláš Ty. Ja je neuražím a nezesmesnuju. To už nechavam na Tobě, jako fanatikovi.

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  25. 01. 2020 08:25

Mluvíš o Lexusu? Taky tak rvou sklo přímo do interiéru.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Vylepšené Mini SE Countryman nás fakt bavilo! Tříválec do zásuvky má síly až až

Mini Cooper SE Countryman All4

Jen pár desítek hodin před tím, než Česká republika na vládním semaforu zčervenala, jsme si stihli odskočit do Německa na projížďku s vylepšeným plug-in hybridním Mini Countryman. A ta jízda fakt stála za to!

26.  9.  2020 | Jan Mička | 15 příspěvků
TEST Peugeot e-208 GT 100 kW: Cizelace městského auta pro nadšence

Peugeot e-208 GT

Peugeot 208 se prodává i v elektrické variantě. Zkusili jsme si kousek v nejvyšší výbavě GT.

24.  9.  2020 | Vladimír Kadera | 13 příspěvků
Nový Hyundai i20 může vzbudit poprask! Řídili jsme prototyp s litrovým motorem

Hyundai i20 1.0 T-GDI

Nový Hyundai i20 je očekávaným soupeřem fabie a spol. Přijede až v říjnu, my už jsme jej ale exkluzivně vyzkoušeli.

20.  9.  2020 | Jiří BaborskýOndřej Mára | 47 příspěvků

Nejčtenější články

Takto mohla vypadat modernizace Tatry 603. Projekt ale nakonec zatrhlo vedení

Takto mohla vypadat modernizace Tatry 603. …

Čtyřkolový symbol luxusního života v Československu se měl původně dočkat zásadní modernizace. Zdárný konec však nepřišel.

12.  9.  2020 | | 28 N/A
Fuglevič Daniel
LimuzínaVývojTatra
Nová Škoda Enyaq iV poprvé naživo: Už jsme v ní seděli! Levná není, stojí za to?

Nová Škoda Enyaq iV poprvé naživo: Už jsme …

Dost možná jde o nejdůležitější model v celé historii automobilky Škoda. Enyaq iV je první vůz Škoda od základu navržený jako elektromobil a dnes si v Praze odbyl světovou premiéru, my však měli možnost si jej do detailu prohlédnout už s předstihem.

1.  9.  2020 | | 174 N/A
Mička Jan
Škoda Enyaq iVCrossoverPremiéry
Škoda Octavia RS si v Německu sáhla až na dno. Místy to vypadalo, že vyletí z trati

Škoda Octavia RS si v Německu sáhla až na d…

Ostrá novinka naší domácí značky se podívala na slavný německý okruh. Pneumatiky vřískaly v podstatě neustále.

21.  9.  2020 | | 202 N/A
Kadera Vladimír
Octavia RSNürburgring
BAZ Furgonet byl marný pokus Slováků o praktickou Škodu. Neměl šanci uspět

BAZ Furgonet byl marný pokus Slováků o prak…

Dodávka s motorem uloženým vzadu pod nákladovým prostorem může na první pohled vypadat jako naprostý nesmysl. Když vám ale zoufale chybí prostředky na vývoj nového automobilu s vhodnější koncepcí, můžete si buď založit ruce za hlavu nebo to zkusit. V Bratislavských automobilových závodech si vybrali tu druhou možnost, proti státnímu plánování komunistického molocha však neměli šanci.

19.  9.  2020 | | 41 N/A
Mihálik Miro
DodávkyŠkodaUžitková autaRetro
Nová Škoda Enyaq iV odhalena pár hodin před premiérou! Teď už nemá co skrývat

Nová Škoda Enyaq iV odhalena pár hodin před…

Podobu nového elektrického SUV si automobilka bohužel neuhlídala, a to jen pár hodin před oficiální premiérou.

1.  9.  2020 | | 92 N/A
Fuglevič Daniel
Škoda Enyaq iVTajné