Speciální SUV Škoda má mřížku chladiče jako BMW X6. Uvnitř čeká nový křišťál

24 komentářů

Joe Doe
23. ledna • 21:13

Ako by som...Narvat do auta kristal je jednoduchsie a lacnejsie ako vyvoj modernych motorov, kvalitneho podvozku atd.

stealth01
25. ledna • 8:25

Mluvíš o Lexusu? Taky tak rvou sklo přímo do interiéru.

VW fan
23. ledna • 22:15

Motory co považuješ za nemoderní, jsou ve srovnání s Toyotou výrazně silnější, úspornější, mají lepší charakteristiku v nízkých otáčkách, lépe si sednou s manuální i automatickými převodovkami. Můžeš mi tedy prozradit co je u tebe pak Toyota? Oslava připomenutí pádu Berlínské zdi?

Joe Doe
24. ledna • 21:18

VAG zatial nepostavil seriovy motor s ucinnostou, ktoru ma 15 rokov stary Prius.

stealth01
25. ledna • 8:28

A Toyota nebude mít nikdy takovou šíři motorů a s takovými výkony.
To už nemluvím o jejich účasti na LeMans. VAG tam v těch nejtěžších podmínkách slaví už 33 absolutních vítězství. Kolik Toyota?
Plus pošli mi někde link na tu účinnost. Rád se poučím.

Joe Doe
25. ledna • 18:20

Chlapce, tvoja argumentacia mi pripomina tretiaka na zakladnej skole."A Toyota nikdy nebude mat toto a tamto, a VAG vyhral toto a tamto!" A just. A dupni si ;)

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
stealth01
26. ledna • 9:33

Výborné. Takže Ty tady začneš vykládat o motorech a převodovkach v tématu, které s tím nesouvisí (navíc se značnou sebejistotou, ze Japonci motory umí) a když se tedy dostanu na Tvou ubohost, tak jsem já tím žákem třetí třídy.
Japonci nemají ani dnes v motorech takovou zkušenost a nedokážou vyrobit takové motory, jako to dělá koncern (R5, W16, V10) a nejen koncern (V12 v LaFerrari). Jediným příkladem špičkového motoru v produkčních autech je LFA jeho V10.
V motorsportu jim odchází motory i převodovky (LeMans).
Jenže, já se od Tebe (žaku třetí třídy) liším v jedné podstatné věci. Nikdy a ještě jednou opakuji NIKDY neútočím na japonská auta. Vždy jen reaguji na nesmysly a polopravdy.
Ještě jsem nenapsal příspěvek jako první, kde bych je hanil tak, jako to děláš Ty vůči evropské produkci.
A ještě jeden rozdíl. Ja mám rad všechna auta a třeba Lexusu si neskutečně vážím. Vlastně je to skoro stejná srdcovka jako Audi. Jasne, nemají tu dokonalou techniku ani historii, ale jsou průkopníky mnoha řešení a snaha o extrémní pečlivost a vynikající zpracování se jim nedá upřít. Otec má na moje doporučení japonské auto, kamarádovi jsem teď dělal nějaké kalkulace a nakonec jsem mu poradil jednoznačně Mazdu 6, jako zcela ideální auto pro něj. Ja nerozlišuju značky tak, jako to děláš Ty. Ja je neuražím a nezesmesnuju. To už nechavam na Tobě, jako fanatikovi.

VW fan
25. ledna • 23:06

A ten link na účinnost by byl?

.
26. ledna • 8:35

Nebude.

peter
24. ledna • 13:02

čuráku

bzzz
23. ledna • 21:49

Auto pro indicke masy musi byt levne a na efekt. Skoda nemusi vyvijet to, co uz koncern ma. Rozhoduje politika a ekonomika/marze.

Joe Doe
24. ledna • 21:17

"Skoda nemusi vyvijet to, co uz koncern ma."To je pravda. Skoda nic nevyvija - dostava VW technologie, casto 2. akost.

Mirek
25. ledna • 17:07

Co myslíš tím, že nic nevyvíjí, tedy asi vše dostává od VW? Víš ty vůbec z čeho všeho se auto skládá? To není jen motor, nápravy a převodovka. Ty jsi pěkné trdlo.
https://www.skoda-kariera.cz/blog/2019-09-25-skoda-vyv... ...
https://www.automobilrevue.cz/rubriky/clanky/technika/s... ...
https://www.skoda-kariera.cz/koho-hledame/technicky-vyvoj...

Joe Doe
25. ledna • 18:14

Skoda dostala v ramci delenia prace v koncerne istu R&D ulohu.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Mirek
25. ledna • 22:14

A kvůli tobě zrušila všechna vývojová oddělení, dokonce i vývoj svých aut zrušili, včetně disegnu konstrukce a pevnostních výpočtů karoserií.... Tak to je potom úplně jiná Škoda, než do které občas služebně jezdím. :-D

stealth01
26. ledna • 9:22

Joe Doe není fanoušek aut. Je to proste jen fanatik. Necekej tedy objektivitu, snahu o hledání pravdy a nějaký nadhled nad jeho oblíbené značky.

Mirek
26. ledna • 11:07

Nemusí se mi na autech Škoda líbit spousta věcí, ale nebudu přece kvůli tomu psát pitomosti, leda, že by byla pravda to s tím fanatikem.
Na druhou stranu, pokud podle něj není vývoj ani jakákoliv předělávka a optimalizace motorů, to jeho Research and development, tak to potom žádná automobilka nevyvíjí motory. "Princip a základy konstrukce motorů jsou známy již dávno, tak potom všichni vlastně jen vylepšují (R&D)".:-))

Rokyta ex Acz
23. ledna • 17:21

To jsem zvedav kde byl vyvoj a co zohlednoval. Protoze pokud vim, Skodovce se do vkusu indickeho kupujiciho zatim nikdy nepovedlo uplne trefit :-D

Sato
24. ledna • 13:36

Jo, gril s dvěma světly, ono už ta zlatá slepice / znak/ co snáší zlaté vejce, neví jak vydělat v montovně pro WW.

stealth01
25. ledna • 8:24

Co je WW? Upřímně, lepší být montovna a dávat lidem práci, než zabouchnout zrezavelou bránu a zhasnout světla. Plus nikdo nenutí “montéry” v té montovně pracovat. Je to jejich vlastní a zcela dobrovolné rozhodnutí.

JirkaX
23. ledna • 18:53

Co čekat od podvodného koncernu. Nyní mají platit další miliardy na pokutách v Kanadě.
Ale určitě se u nás najde dost takových co si to koupí a tím přispěje k uhrazení tohoto či dalších dluhů VW.

stealth01
25. ledna • 8:22

Velmi rád pomůžu.

peter
24. ledna • 11:16

ty seš tupé

JirkaX
23. ledna • 21:00

Tolik blábolů ve třech řádcích. Na to už musí být extra talent.

Doporučujeme

Články odjinud