Ako by som...Narvat do auta kristal je jednoduchsie a lacnejsie ako vyvoj modernych motorov, kvalitneho podvozku atd.
Mluvíš o Lexusu? Taky tak rvou sklo přímo do interiéru.
Motory co považuješ za nemoderní, jsou ve srovnání s Toyotou výrazně silnější, úspornější, mají lepší charakteristiku v nízkých otáčkách, lépe si sednou s manuální i automatickými převodovkami. Můžeš mi tedy prozradit co je u tebe pak Toyota? Oslava připomenutí pádu Berlínské zdi?
VAG zatial nepostavil seriovy motor s ucinnostou, ktoru ma 15 rokov stary Prius.
A Toyota nebude mít nikdy takovou šíři motorů a s takovými výkony. To už nemluvím o jejich účasti na LeMans. VAG tam v těch nejtěžších podmínkách slaví už 33 absolutních vítězství. Kolik Toyota?Plus pošli mi někde link na tu účinnost. Rád se poučím.
Chlapce, tvoja argumentacia mi pripomina tretiaka na zakladnej skole."A Toyota nikdy nebude mat toto a tamto, a VAG vyhral toto a tamto!" A just. A dupni si ;)
Výborné. Takže Ty tady začneš vykládat o motorech a převodovkach v tématu, které s tím nesouvisí (navíc se značnou sebejistotou, ze Japonci motory umí) a když se tedy dostanu na Tvou ubohost, tak jsem já tím žákem třetí třídy. Japonci nemají ani dnes v motorech takovou zkušenost a nedokážou vyrobit takové motory, jako to dělá koncern (R5, W16, V10) a nejen koncern (V12 v LaFerrari). Jediným příkladem špičkového motoru v produkčních autech je LFA jeho V10. V motorsportu jim odchází motory i převodovky (LeMans). Jenže, já se od Tebe (žaku třetí třídy) liším v jedné podstatné věci. Nikdy a ještě jednou opakuji NIKDY neútočím na japonská auta. Vždy jen reaguji na nesmysly a polopravdy. Ještě jsem nenapsal příspěvek jako první, kde bych je hanil tak, jako to děláš Ty vůči evropské produkci.A ještě jeden rozdíl. Ja mám rad všechna auta a třeba Lexusu si neskutečně vážím. Vlastně je to skoro stejná srdcovka jako Audi. Jasne, nemají tu dokonalou techniku ani historii, ale jsou průkopníky mnoha řešení a snaha o extrémní pečlivost a vynikající zpracování se jim nedá upřít. Otec má na moje doporučení japonské auto, kamarádovi jsem teď dělal nějaké kalkulace a nakonec jsem mu poradil jednoznačně Mazdu 6, jako zcela ideální auto pro něj. Ja nerozlišuju značky tak, jako to děláš Ty. Ja je neuražím a nezesmesnuju. To už nechavam na Tobě, jako fanatikovi.
A ten link na účinnost by byl?
Nebude.
čuráku
Auto pro indicke masy musi byt levne a na efekt. Skoda nemusi vyvijet to, co uz koncern ma. Rozhoduje politika a ekonomika/marze.
"Skoda nemusi vyvijet to, co uz koncern ma."To je pravda. Skoda nic nevyvija - dostava VW technologie, casto 2. akost.
Co myslíš tím, že nic nevyvíjí, tedy asi vše dostává od VW? Víš ty vůbec z čeho všeho se auto skládá? To není jen motor, nápravy a převodovka. Ty jsi pěkné trdlo.https://www.skoda-kariera.cz/blog/2019-09-25-skoda-vyv... ... https://www.automobilrevue.cz/rubriky/clanky/technika/s... ... https://www.skoda-kariera.cz/koho-hledame/technicky-vyvoj...
Skoda dostala v ramci delenia prace v koncerne istu R&D ulohu.
A kvůli tobě zrušila všechna vývojová oddělení, dokonce i vývoj svých aut zrušili, včetně disegnu konstrukce a pevnostních výpočtů karoserií.... Tak to je potom úplně jiná Škoda, než do které občas služebně jezdím. :-D
Joe Doe není fanoušek aut. Je to proste jen fanatik. Necekej tedy objektivitu, snahu o hledání pravdy a nějaký nadhled nad jeho oblíbené značky.
Nemusí se mi na autech Škoda líbit spousta věcí, ale nebudu přece kvůli tomu psát pitomosti, leda, že by byla pravda to s tím fanatikem.Na druhou stranu, pokud podle něj není vývoj ani jakákoliv předělávka a optimalizace motorů, to jeho Research and development, tak to potom žádná automobilka nevyvíjí motory. "Princip a základy konstrukce motorů jsou známy již dávno, tak potom všichni vlastně jen vylepšují (R&D)".:-))
To jsem zvedav kde byl vyvoj a co zohlednoval. Protoze pokud vim, Skodovce se do vkusu indickeho kupujiciho zatim nikdy nepovedlo uplne trefit :-D
Jo, gril s dvěma světly, ono už ta zlatá slepice / znak/ co snáší zlaté vejce, neví jak vydělat v montovně pro WW.
Co je WW? Upřímně, lepší být montovna a dávat lidem práci, než zabouchnout zrezavelou bránu a zhasnout světla. Plus nikdo nenutí “montéry” v té montovně pracovat. Je to jejich vlastní a zcela dobrovolné rozhodnutí.
Co čekat od podvodného koncernu. Nyní mají platit další miliardy na pokutách v Kanadě.Ale určitě se u nás najde dost takových co si to koupí a tím přispěje k uhrazení tohoto či dalších dluhů VW.
Velmi rád pomůžu.
ty seš tupé
Tolik blábolů ve třech řádcích. Na to už musí být extra talent.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.