Speciální SUV Škoda má mřížku chladiče jako BMW X6. Uvnitř čeká nový křišťál

Rokyta ex Acz  |  23. 01. 2020 17:21

To jsem zvedav kde byl vyvoj a co zohlednoval. Protoze pokud vim, Skodovce se do vkusu indickeho kupujiciho zatim nikdy nepovedlo uplne trefit

Odpovědět  |   | 
JirkaX  |  23. 01. 2020 18:53

Co čekat od podvodného koncernu. Nyní mají platit další miliardy na pokutách v Kanadě.
Ale určitě se u nás najde dost takových co si to koupí a tím přispěje k uhrazení tohoto či dalších dluhů VW.

Odpovědět  |   | 
JirkaX  |  23. 01. 2020 21:00

Tolik blábolů ve třech řádcích. Na to už musí být extra talent.

Odpovědět  |   | 
peter  |  24. 01. 2020 11:16

ty seš tupé

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  25. 01. 2020 08:22

Velmi rád pomůžu.

Odpovědět  |   | 
Sato  |  24. 01. 2020 13:36

Jo, gril s dvěma světly, ono už ta zlatá slepice / znak/ co snáší zlaté vejce, neví jak vydělat v montovně pro WW.

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  25. 01. 2020 08:24

Co je WW? Upřímně, lepší být montovna a dávat lidem práci, než zabouchnout zrezavelou bránu a zhasnout světla. Plus nikdo nenutí “montéry” v té montovně pracovat. Je to jejich vlastní a zcela dobrovolné rozhodnutí.

Odpovědět  |   | 
Joe Doe  |  23. 01. 2020 21:13

Ako by som...

Narvat do auta kristal je jednoduchsie a lacnejsie ako vyvoj modernych motorov, kvalitneho podvozku atd.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  23. 01. 2020 21:49

Auto pro indicke masy musi byt levne a na efekt. Skoda nemusi vyvijet to, co uz koncern ma. Rozhoduje politika a ekonomika/marze.

Odpovědět  |   | 
Joe Doe  |  24. 01. 2020 21:17

"Skoda nemusi vyvijet to, co uz koncern ma."

To je pravda. Skoda nic nevyvija - dostava VW technologie, casto 2. akost.

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  25. 01. 2020 17:07

Co myslíš tím, že nic nevyvíjí, tedy asi vše dostává od VW? Víš ty vůbec z čeho všeho se auto skládá? To není jen motor, nápravy a převodovka. Ty jsi pěkné trdlo.
https://www.skoda-kariera.cz/blog/2019-09-25-skoda-vyv... ...
https://www.automobilrevue.cz/rubriky/clanky/technika/s... ...
https://www.skoda-kariera.cz/koho-hledame/technicky-vyvoj...

Odpovědět  |   | 
Joe Doe  |  25. 01. 2020 18:14

Skoda dostala v ramci delenia prace v koncerne istu R&D ulohu.

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  25. 01. 2020 22:14

A kvůli tobě zrušila všechna vývojová oddělení, dokonce i vývoj svých aut zrušili, včetně disegnu konstrukce a pevnostních výpočtů karoserií.... Tak to je potom úplně jiná Škoda, než do které občas služebně jezdím.

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  26. 01. 2020 09:22

Joe Doe není fanoušek aut. Je to proste jen fanatik. Necekej tedy objektivitu, snahu o hledání pravdy a nějaký nadhled nad jeho oblíbené značky.

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  26. 01. 2020 11:07

Nemusí se mi na autech Škoda líbit spousta věcí, ale nebudu přece kvůli tomu psát pitomosti, leda, že by byla pravda to s tím fanatikem.
Na druhou stranu, pokud podle něj není vývoj ani jakákoliv předělávka a optimalizace motorů, to jeho Research and development, tak to potom žádná automobilka nevyvíjí motory. "Princip a základy konstrukce motorů jsou známy již dávno, tak potom všichni vlastně jen vylepšují (R&D)".

Odpovědět  |   | 
VW fan  |  23. 01. 2020 22:15

Motory co považuješ za nemoderní, jsou ve srovnání s Toyotou výrazně silnější, úspornější, mají lepší charakteristiku v nízkých otáčkách, lépe si sednou s manuální i automatickými převodovkami. Můžeš mi tedy prozradit co je u tebe pak Toyota? Oslava připomenutí pádu Berlínské zdi?

Odpovědět  |   | 
peter  |  24. 01. 2020 13:02

čuráku

Odpovědět  |   | 
Joe Doe  |  24. 01. 2020 21:18

VAG zatial nepostavil seriovy motor s ucinnostou, ktoru ma 15 rokov stary Prius.

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  25. 01. 2020 08:28

A Toyota nebude mít nikdy takovou šíři motorů a s takovými výkony.
To už nemluvím o jejich účasti na LeMans. VAG tam v těch nejtěžších podmínkách slaví už 33 absolutních vítězství. Kolik Toyota?
Plus pošli mi někde link na tu účinnost. Rád se poučím.

Odpovědět  |   | 
Joe Doe  |  25. 01. 2020 18:20

Chlapce, tvoja argumentacia mi pripomina tretiaka na zakladnej skole.

"A Toyota nikdy nebude mat toto a tamto, a VAG vyhral toto a tamto!" A just. A dupni si ;)

Odpovědět  |   | 
VW fan  |  25. 01. 2020 23:06

A ten link na účinnost by byl?

Odpovědět  |   | 
.  |  26. 01. 2020 08:35

Nebude.

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  26. 01. 2020 09:33

Výborné. Takže Ty tady začneš vykládat o motorech a převodovkach v tématu, které s tím nesouvisí (navíc se značnou sebejistotou, ze Japonci motory umí) a když se tedy dostanu na Tvou ubohost, tak jsem já tím žákem třetí třídy.
Japonci nemají ani dnes v motorech takovou zkušenost a nedokážou vyrobit takové motory, jako to dělá koncern (R5, W16, V10) a nejen koncern (V12 v LaFerrari). Jediným příkladem špičkového motoru v produkčních autech je LFA jeho V10.
V motorsportu jim odchází motory i převodovky (LeMans).
Jenže, já se od Tebe (žaku třetí třídy) liším v jedné podstatné věci. Nikdy a ještě jednou opakuji NIKDY neútočím na japonská auta. Vždy jen reaguji na nesmysly a polopravdy.
Ještě jsem nenapsal příspěvek jako první, kde bych je hanil tak, jako to děláš Ty vůči evropské produkci.
A ještě jeden rozdíl. Ja mám rad všechna auta a třeba Lexusu si neskutečně vážím. Vlastně je to skoro stejná srdcovka jako Audi. Jasne, nemají tu dokonalou techniku ani historii, ale jsou průkopníky mnoha řešení a snaha o extrémní pečlivost a vynikající zpracování se jim nedá upřít. Otec má na moje doporučení japonské auto, kamarádovi jsem teď dělal nějaké kalkulace a nakonec jsem mu poradil jednoznačně Mazdu 6, jako zcela ideální auto pro něj. Ja nerozlišuju značky tak, jako to děláš Ty. Ja je neuražím a nezesmesnuju. To už nechavam na Tobě, jako fanatikovi.

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  25. 01. 2020 08:25

Mluvíš o Lexusu? Taky tak rvou sklo přímo do interiéru.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST Volkswagen Touareg V8 4.0 TDI Black Style: Nehodící se škrtněte

Volkswagen Touareg V8 4.0 TDI

Touareg je vlajkovou lodí Volkswagenu, s motorem V8 by se ale dal považovat za takovou vlajkovou loď „na druhou“. Pokud máte o koupi osmiválce zájem, pospěšte si. Brzy totiž nenávratně zmizí z nabídky.

20.  2.  2020 | Jan Mička | 26 příspěvků
Minitest Opel Astra 1.2 Turbo (96 kW) Elegance: Tříválec na dlouhé cesty

Opel Astra 1.2 Turbo

Faceliftovaná Astra generace K dostala pod kapotu výhradně tříválcové motory, všechny pocházejí od General Motors, nikoli z dílen PSA. Vyzkoušeli jsme silnější verzi základní dvanáctistovky, která v mnoha ohledech velmi mile překvapila.

15.  2.  2020 | Petr Schnagl | 37 příspěvků
Minitest Mercedes-Benz V300d: Šestiválec vám už chybět nebude

Mercedes-Benz V300d

Skoro 240 koní v dodávce. Kdo to potřebuje? Když se nad tím zamyslíte, tak možná právě vy...

13.  2.  2020 | Vladimír Kadera | 21 příspěvků

Nejčtenější články

Takto vypadá zatím nejlevnější Škoda Octavia LB. Výbavu má vážně bohatou

Takto vypadá zatím nejlevnější Škoda Octavi…

Škoda již spustila konfigurátor pro novou Octavii s karoserií liftback. Detailněji jsme se podívali na zatím nejlevnější specifikaci.

1.  2.  2020 | | 171 N/A
Nejvzácnější Škoda Fabia je na prodej v Česku. Spustila šílenství, víme o ní vše

Nejvzácnější Škoda Fabia je na prodej v Čes…

Škoda Fabia třetí generace není po více než pěti letech na trhu autem, za kterým byste se otočili. Jedna taková však přece jen existuje. A máme k ní opravdu blízko!

7.  2.  2020 | | 25 N/A
Speciální SUV Škoda má mřížku chladiče jako BMW X6. Uvnitř čeká nový křišťál

Speciální SUV Škoda má mřížku chladiče jako…

Koncept nového modelu Škody výhradně pro indický trh se ukáže už zanedlouho. Ještě předtím ale značka láká na jeho nejzajímavější prvky.

23.  1.  2020 | | 24 N/A
Super73-R je Steve McQueen mezi elektrokoly. Plážová stylovka nevyjde draho

Super73-R je Steve McQueen mezi elektrokoly…

Snad ale nikdo nenatočí remake filmu Velký útěk s tímhle...

29.  1.  2020 | | 18 N/A
Slavný český závodník prodává svůj dům na kolech. Má obrovský motor a 9 postelí

Slavný český závodník prodává svůj dům na k…

Pět televizí, devět postelí, koupelna, záchod a vůně poháru mista Evropy tahačů v ceně!

23.  1.  2020 | | 25 N/A