Škoda ve čtvrtletí zvýšila výrobu o 13 procent, Hyundai o 46

2 komentáře

lojz
2. května • 12:42

Skvělé, automobilky táhnou tento stát, gratulace. Zejména korejcům. A není se co divit, včera jsme tu probírali i40 a ejhle, dnes u konkurence žhavé srovnání s Octávií. Dva kombíky za stejné prachy a Octávka z toho vyšla jako zpráskaný pes. Zejména ty fotky, jak stojí tato auta vedle sebe, to je horší jak kdyby vedle sebe stálo nové TGV a dobytčák. A to se testér v článku hodně snažil, aby to nebylo rovnou na ručník.

Antiautomat
2. května • 18:02

Tak ono porovnanie s tou koktavkou zasa az tak tragicke nie je. Iste je vsak ze sa na nej setri coraz viac a vysledok sa uz dostavuje. Pocitovo ako ked porovnam jednotkovu oktavku (s poctivymi kubikami pod prednym deklom) s tym co sa robi dnes - nieco ako prestupit z IS2 do nejakeho zas.aneho BMP. Dizajn je subjektivna vec, diskutabilne partie sa nachadzaju kazdpopadne na oboch autach. Co ale rozdiel je, su MOTORY a nech sa deje co chce, pre mna je to na aute ta klucova sucast. Bavim sa samozrejme o benzinaku, diesel nie je po aplikacii poslednych zhubnych eko-hovadin nic ine len utok na penazenku a volny cas plus nervy drasajuce sceny z faktur za rozne opravy a to fakt nemusim. Hlavne ta benzinova jednasestka ukazuje ako ma vyzerat jednoduchy a vykonny motor....kazdopadne si chcem skusit v tomto aute d/v/o/j/l/i/t/e/r a netajim sa ze je to jeden z kandidatov na nastupcu toho mojho pekaca, kym pojde tahat druhu ligu. Este pockat na tych odvazlivcov, ktori budu zapojeni do testovania nedorobkov z prveho roku/dvoch vyroby (u konzernu by to bolo dvakrat tak dlho po poslednych tragickych udalostiach) a potom sa uvidi.

Doporučujeme

Články odjinud