Na základě vaší polohy vám teď Škoda ušetří třeba pár korun za kafe na benzince.
Jedete kolem benzinky, kde zrovna probíhá výhodná akce, a vaše auto potřebuje natankovat? V tom případě se vám vaše nejnovější škodovka sama ozve, že zde můžete ušetřit pár korun. Škoda totiž rozšiřuje funkce svých infotainmentů, respektive aplikace Marketplace o upozornění na speciální nabídky a slevy v okolí, kde se právě pohybujete.
Nová služba funguje na základě sledování polohy vozu, ale rovněž další parametry, jako jsou stav paliva v nádrži nebo počasí venku. Pokud tedy auto například potřebuje doplnit palivo, infotainment upozorní řidiče na nejbližší partnerskou čerpací stanici a její výhodné nabídky.
Nabídka se objeví na hlavním displeji vozu a řidič ji dotykem prstu přijme. Palubní navigace následně vypočítá nejlepší trasu na místo, kde je nabídka k dispozici. Než tam řidič dojede, přijde mu na mobil email s čárovým nebo QR kódem. Ten uživatel naskenuje při placení a tím nabídku uplatní. Vše funguje přes službu Škoda Connect a registraci v aplikaci Škoda Marketplace.
Na základě stejného principu budou řidiči ve škodovkách v budoucnu informováni i o speciálních nabídkách supermarketů, hotelů, restaurací, kolem kterých budou zrovna projíždět. Mezi současnými partnery jsou nyní čerpací stanice OMV, provozovatel ručních automyček Automyčka Express a síť ovocných barů Fruitisimo. Třeba u OMV tak bude možné čerpat slevy na paliva nebo zvýhodněné nabídky na nápoje.
Aplikace je už teď k dispozici v nejnovějších verzích infotainmentu modelů Scala, Kamiq, Karoq, Kodiaq a Superb. Další modely budou následovat. Po zaregistrování do aplikace Marketplace analyzuje program řidičovy návyky, trasy a každodenní rytmus, aby mu poté sestavil nabídky na míru.