Toto je nejluxusnější Škoda Kodiaq. Laurin & Klement míří do Ženevy

Nový výbavový stupeň pro největší ze škodováckých SUV bude jezdit na kolech s velikostí 19 palců.
Toto je nejluxusnější Škoda Kodiaq. Laurin & Klement míří do Ženevy

Kromě modernizované fabie a konceptu budoucího crossoveru, představí Škoda na svém stánku během ženevského autosalonu také vrcholné provedení svého SUV Kodiaq.

Cenu této verze zatím automobilka nezveřejnila. Ví se pouze, že standardem ve výbavě budou devatenáctipalcová kola z lehké slitin, Full LED světlomety, elektricky nastavitelná přední sedadla s pamětí, hliníkové pedály, ambientní osvětlení a hudební systém Canton. Škoda dodá vůz s interiérem buď v černém nebo béžovém provedení.

Škoda Kodiaq má kompletní technická data. Umí jezdit i za 5 l/100 km

Škoda Kodiaq má kompletní technická data. Umí jezdit i za 5 l/100 km

Kromě toho samozřejmě nesmí chybět chromované lamely na mřížce chladiče, dekorační prvky v provedení Piano Black a patřičné nápisy s označením verze L&K.

 Automobil budou pohánět jak zážehové, tak i vznětové motory. Výkon se bude přenášet buď pouze na přední nebo všechna čtyři kola.

V době, kdy bude Kodiq L&K uváděn na trh, což by mělo být ve druhé polovině tohoto roku, přistoupí Škoda také k obměně motorové palety. Nově se do vozu začne montovat čtyřválcová zážehová patnáctistovka s výkonem 110 kW (150 koní). V případě dvoulitru dojde k navýšení výkonu z dosavadních 132 kW na 140 kW. Benzinové motory budou nyní doplněny filtrem pevných částic.

Škoda Kodiaq má kompletní ceník. Ve všech výbavách se vejde pod milion

Škoda Kodiaq má kompletní ceník. Ve všech výbavách se vejde pod milion

Sedmirychlostní převodovku DSG nejnovější generace bude možné získat pro motor 2,0 TDI (110 kW) i pro zážehové agregáty. Nejvýkonnějším dieselovým provedením zůstane 2,0 TDI s výkonem 140 kW (190 koní).

Zájemci budou moci získat ke všem motorizacím Škoda Kodiaq L&K 4x4 také adaptivní tlumiče DCC.

Speciál: Autosalon Ženeva 2018

Autosalon v Ženevě je jedna z největších událostí automobilového roku. Letošní ročník pro novináře začíná v pondělí 5. března, kdy bude vyhlášeno evropské Auto roku 2018 (COTY). Na úterý 6. a středu 7. března připadají hlavní tiskové dny, a od čtvrtka 8. do neděle 18. března je výstaviště Palexpo přístupné pro veřejnost.

Nová Škoda Fabia • Kia CeedHyundai Santa FeCitroën Berlingo
Toyota Supra • BMW X4 • Mercedes-Benz G • Jeep WranglerCupra
McLaren SennaLamborghini UrusJaguar I-PacePeugeot 508
Morgan Aero GTPolestar 1Porsche 911 GT3 RS • Ford Ka+
Volkswagen I.D. VizzionPAL-V

TEST Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi: Galerie moderního designu

Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi

Nové městské SUV francouzské automobilky obsahuje tolik designérských nápadů, že by to vystačilo hned na několik aut. C3 Aircross jsme vyzkoušeli s motorem 1.6 BlueHDi.

17.  2.  2018 | Radek Pecák | 13 příspěvků
Minitest Ford Fiesta Vignale 1.0 EcoBoost: V čem je ta prémie?

Ford Fiesta 1.0 EB Vignale (minitest)

Vyplatí se koupě té nejvíce vyšňořené Fiesty? Vyzkoušeli jsme ji s litrovým motorem EcoBoost o výkonu 103 kW.

15.  2.  2018 | Milan Lažanský | 25 příspěvků
TEST Volkswagen T-Roc 2.0 TDI DSG 4Motion: Pouliční směska

VW T-Roc 2.0 TDI DSG 4Motion

Rostoucí segment SUV byl loni rozšířen o stylový Volkswagen T-Roc. Vypadá fantasticky, přináší však i řadu těžko pochopitelných řešení. Pro první test jsme zvolili verzi s turbodieselem, převodovkou DSG a pohonem všech kol.

13.  2.  2018 | Jan Mička | 23 příspěvků