Škoda chystá modelovou smršť. Víme, jaká auta čekat v roce 2019

Karlos  |  12. 11. 2018 08:39

Když se podívám na nabídku motorů, vyšktnu tříválec a naftu, tak mi velký výběr nezbyde.

Odpovědět  |   | 
Q3  |  12. 11. 2018 09:37

No když u některých značek škrtneš tříválec a naftu tak ti zbyde velké houno.

Odpovědět  |   | 
Kaa  |  12. 11. 2018 11:43

To je fakt, třeba Citroen.

Odpovědět  |   | 
X-ray  |  12. 11. 2018 16:43

Nebo Ford

Odpovědět  |   | 
pacho  |  12. 11. 2018 22:32

na rozdiel, ten citroen, má veľmi podarený ten 3-válec.

Odpovědět  |   | 
ben  |  12. 11. 2018 17:04

Jak by nestačilo, že automobilka Volkswagen má po svém dieselovém průšvihu v USA na mnoha místech zaparkované tisíce naftových vozů, které musela zpětně odkoupit. Teď vymýšlí co s nimi. Do podobné situace se dostává také v domovském Německu, kdy koncern vyrábí auta, která nemůže kvůli novým předpisům prodat


Papež se pravděpodobně dozvěděl o zázraku,který zkonstruovali ve škodovce,totiž o motorech s nulovými emisemi a rozhodl se tento zázrak podporovat,poté bude celé VW gruppe svatořečeno.

Odpovědět  |   | 
Kunigunda Schwanzhof  |  12. 11. 2018 09:38

Jan Zizka dle Skody: Na mnozstvi valcu nehledte, nafty se nelekejte!

Odpovědět  |   | 
Kunigunda Schwanzhof  |  12. 11. 2018 11:38

Ano, ano, ano! Tak se dela PR!

Z X fotografii se vetsina tyka aut, ktera se uz davno prodavaji, potazmo byla uvedena do prodeje uz letos nebo se budou prodavat az v roce 2020. Ponekud mi to pripomina predpoved pocasi: Z 10 minut se 5 minut hovori o tom jak kde bylo dnes, 3 minuty se resi slunecni aktivita a ruzne zateze. Jak bude zitra se ale clovek nedozvi.

Odpovědět  |   | 
šofér  |  13. 11. 2018 08:11

přibude elektřina :)

Odpovědět  |   | 
LOL  |  14. 11. 2018 18:16

no já když jsem viděl tu fotku toho bílého kabanos-hnusu na chůdách, tak jsem si málem ublinkl.

Odpovědět  |   | 
Vóša  |  12. 11. 2018 08:41

Jedinou smršť kterou bych opravdu vřele uvítal by byla návštěva místní redakce úklidovou četou vousatých kluků z východu .....

Odpovědět  |   | 
PSE  |  12. 11. 2018 10:12

Možná by bylo dobré, kdyby jsi si nejdříve uklidil sám ve své makovici. Sena je nedostatek, tak to výhodně prodej. Třeba to někdo/něco sežere. To že ti tam pak nic nezbyde určitě nebude mít vliv na úroveň tvých příspěvků.

Odpovědět  |   | 
kunhuta  |  12. 11. 2018 08:45

Dalsi euforicky nadseny PR prispevek na skodarevue.cz. Chlebodarce hyka rozkosi!

Odpovědět  |   | 
Kunigunda Schwanzhof  |  12. 11. 2018 09:37

Nehyka, lec udeluje puntiky za zasluhy.

Odpovědět  |   | 
Lukáš  |  12. 11. 2018 10:02

Takže modelovou smrští je myšlena nová Octavie a malý crossover

Odpovědět  |   | 
Jefry  |  13. 11. 2018 19:06

Crosik se mladym rodina do mesta sejde.

Odpovědět  |   | 
Ivan  |  12. 11. 2018 10:47

Volkswagen rozhodol ,že pod oznacenim skoda sa budu auta vyrabať aj v novom závode V Bulharsku ev inde..

Odpovědět  |   | 
fanúšik  |  12. 11. 2018 10:54

to dosť pochybujem, už teraz má v niektorých závodoch v Nemecku a Španielsku nevyužité kapacity a dodávatelia komponentov hovoria o znížených objednávkach o 20 percent kvôli emisiám

Odpovědět  |   | 
fanúšik  |  12. 11. 2018 11:50

Škoda Fabia novej generácie sa bude vyrábať v Španielsku, ale stavať nový závod v tejto situácii v ktorej je VW sa nebude.

Odpovědět  |   | 
Dix_  |  12. 11. 2018 13:40

To víš na 100% anebo to je JPP <

Odpovědět  |   | 
fanúšik  |  12. 11. 2018 13:47

V samotnom odkaze sa píše:
"Nedostatek kapacit chce řešit hledáním možností v rámci svých závodů i dalších továren mateřského koncernu VW. Výstavba nového závodu má být krajní variantou."
To že v Španielsku vzniká nové centrum pre Ibizu,Polo, Audi A1,Fabiu bolo prezentované pri prezentácii A1. Prvé 3 sa tam už vyrábajú. Súčasná Fabia nie je odvodená z platformy A0, ale nasledujúca bude.

Odpovědět  |   | 
Dix_  |  12. 11. 2018 14:05

Děkuji.

Odpovědět  |   | 
pan Michaelis  |  12. 11. 2018 11:17

Neskutecna az skandalne ohromujici modelova smrst nejikonictejsi znacky sveta,zahrnujici novou OCTAVII a jeden crossover. Perfektni a dechberouci!!!

Odpovědět  |   | 
Jan Wejc  |  12. 11. 2018 11:25

Mamutí modelová ofenzíva! Smekám před odvahou této božské a meziplanetarne nejslavnější značky. Trhy se otřesou v základech!

Odpovědět  |   | 
Torsus Praetorian  |  12. 11. 2018 12:37

Zas tak velka smrst to nebude. Maximalne jedno male na pomezi SUV a cross overu. Kdyz teda nepocitam Zebrika. Jen je skoda tech trivalcu.

Odpovědět  |   | 
Průša  |  12. 11. 2018 13:26

Další vychvalování škodovky? Díky čemu se vlastně bude jednat o smršť? Připravované motorizace mmě ničím nenadchlli (nic nového), Vás jo? Co se týká designu, tam také žádná extra změna, nebo ne? Tady mi to spíš přijde, že PR škodovky jede na plné obrátky nemyslíte?

Odpovědět  |   | 
Mašek  |  15. 11. 2018 14:33

Celkem marná snaha o nadnesení Škody, zatim toho moc nepředvedli a nic od nich v budoucnu ani neočekávám, takže celkem propadák.

Odpovědět  |   | 
Daniel  |  12. 11. 2018 13:38

Předražená krabice a motory na hov.....

Odpovědět  |   | 
puk123  |  12. 11. 2018 14:31

Nikoli Fabiaq, ale vlastenecké Krteczeq.

Odpovědět  |   | 
Osel z Jetele  |  12. 11. 2018 22:27

aten najmenšý bude Kriplyq

Odpovědět  |   | 
lojzo  |  12. 11. 2018 14:38

190 cm koncernoveho marasmu a Skoda- PR...

Odpovědět  |   | 
HuberT  |  12. 11. 2018 17:32

Všude serou ty 1,0 dokonce i do toho "Kamiqu" jako základovku, co to bude za SUV, to se Škoda zbláznila?

Odpovědět  |   | 
šofér  |  13. 11. 2018 08:14

Nóóóó´, ještě mají v záloze dvouválec :)

Odpovědět  |   | 
pan Michaelis  |  13. 11. 2018 10:11

Ano,a dokonce s vypinanim valcu!

Odpovědět  |   | 
Kováč  |  12. 11. 2018 17:50

První dodávky elektro citygo aut až po roce 2020, tak to je snad fór. V dnešní době, kdy mají automobilky v nabídce v průměru 2 elektroauta, je to ostuda Škodovky. Zaspali dobrý dva roky a evidentně je to moc netrápí.

Odpovědět  |   | 
Marex  |  12. 11. 2018 18:04

To přece není nic těžkého, vzít jeden model a udělat z něj další s rozdílnou velikostí a že jich pak může být, prostě dnes typická Škodovka. Akorát to značení modelů bych zjednodušil na S, M, L, XL, XXL, atd.

Odpovědět  |   | 
Redko  |  12. 11. 2018 18:24

Takže z toho všeho co je ta smršť bude nová octávia a auto které by mohlo být "náhradou" fabie to mi je panečku smršť.

Odpovědět  |   | 
Radek  |  12. 11. 2018 21:05

Octavia bude na podzim 2019 a první combi. Bude to totiž shooting brake vzadu po vzoru Kodiaqu GT z Číny, dle info je o taková sportovní combi velký hlad tak nám je Škoda udělá. Jinak s tím autem má dost problém vedení Audi, které se bojí konkurence ohledně designu. Scala je hodně dobrá a VW to ví, bojí se o svůj Golf........

Odpovědět  |   | 
Osel z Jetele  |  12. 11. 2018 22:25

cýťým zmržď mílňýků!

Odpovědět  |   | 
Karel  |  12. 11. 2018 22:41

Digitální pristrojovy štít má už současný Superb v konfiguratoru. Není to tedy novinka faceliftu.

Btw stále si nikdo nevšiml, jak skoda před cca 14 dny zdražila kromě Fabie všechny své modely i třeba o 30tis? Nikde jsem o tom neviděl žádný článek.

Odpovědět  |   | 
Petr  |  13. 11. 2018 00:20

Mám Superb s digitálním přístrojovým štítem již pár dní objednaného. Dorazit má 2. až 4. týden 2019. Potvrzuji, že je v modelovém roce 2018.

Odpovědět  |   | 
lojzo  |  13. 11. 2018 06:02

Preji prijemny pobyt na trestne lavici!

Odpovědět  |   | 
šofér  |  13. 11. 2018 08:18

Zase takové prkno to není, ovšem nesmíte velké kola omotané izolačkou typu kola 19" s profilem 45... :)

Odpovědět  |   | 
Arginmax  |  13. 11. 2018 19:05

Idealni profil pro bezna cestovni auta je okolo 60. Sam mam na off roadu 75 a na sedanu 60. I kdyz spise kvuli obrubnikum a tak, z osobni zkusenosti v komfortu to az tolik nedela jak se pored povida. Mozna na extremni dire kdy hrozi seknuti rafku, ale na comfort po beznych zaplatach je to zbytecne zaklinadlo.

Odpovědět  |   | 
Petr  |  13. 11. 2018 23:02

Nyní mám S2 na 225/40 R18 na leto a 205/55 R16 na zimu. R18 jsou tvrdsi, ale neni to zadna tragedie. R18 vzhledem k velikosti auta moc sympaticky drzi a navic k autu vetsi kola opravdu sedi. R16 auto neuveriitelne vizualne degraduji. Vypada s nimi jako na plovacich kruzich. Na S3 budou 235/45 R18 a adaptivni podvozek. Opticky mi to prijde lepsi nez R17 na S2. Tak to bude snad fajn .

Odpovědět  |   | 
Petr  |  13. 11. 2018 23:05

Btw chapu, ze si da nekdo na silnicni auto pneu /60. Hezke to ale rozhodne neni. Krasa je ovsem v tom, ze si kazdy poridime to, co se nam libi.

Odpovědět  |   | 
Polo  |  14. 11. 2018 11:23

Další slepence odpadních dílů z Německa. Sláva, uprdla se kráva.

Odpovědět  |   | 
Huňka L.  |  14. 11. 2018 18:20

Aby po té modelové smršti nepřišla ještě cenová smršť od Škody, vždyť nám docela rostou mzdy, tak proč by se to zase o trochu nezvedlo? Jinak fotky dobré akorát tak na zalepení huby, nic víc.

Odpovědět  |   | 
Gery  |  15. 11. 2018 18:11

No řekl bych, že to bude jediný co příjde a to je ta cenová smršť. Protože co koukám na ty modeli tak moc smršť to není.

Odpovědět  |   | 
Krejčí M.  |  15. 11. 2018 14:50

Myslím si, že účel tohoto článku je, aby každý z Vás byl z těch fotek unesenej a v rauši. Bohužel se mnou to nic neudělalo, nic zvláštního a převratnýho jsem neviděl. Nic nového a přínosného. Nechcete nám poslat ještě něco nadupaného od Škody co jsme neviděli?

Odpovědět  |   | 
Aljaška  |  16. 11. 2018 16:23

Na tu velikost auta dát 6 manuál s 1.0 pod kapotou, to musel dát nějakej génius ze Škody. Ten jejich downsizing motorů je absurdní. Kdo to asi tak bude kupovat?

Odpovědět  |   | 
Sikora  |  19. 11. 2018 08:30

A teď se dozvíme, že 1.0 budou cpát jenom nám a v Číně si to nedovolí vůbec nabízet, haha. Ať si to strčí někam.

Odpovědět  |   | 
Drago  |  19. 11. 2018 09:44

No vypadá to spíš na cenovou smršť ne ? Jakože předvíst pár modelů a říkat tomu smršť se vážně nedá ne ?

Odpovědět  |   | 
Míša Kalita  |  20. 11. 2018 17:23

To zas PR škodovky jede na plné obrátky. Už dávno se to tu mělo přejmenovat na škodarevue. Hold, když už neumějí vyrábět auta, tak alespoň reklama jim jde

Odpovědět  |   | 
Mendes  |  05. 12. 2018 16:56

Už je zvykem, že u všeho je velký bum. Ale já sám tam též žádnou smršť nevidím. Za mě se kolem toho dělá až velkej bum a v efektu to dělá každý.

Odpovědět  |   | 
Nimes  |  19. 12. 2018 10:54

Vážně by jsme si už na to měli zvyknout že se vše moc nafukuje ne ? Já osobně v tom zas takovou smršť nevidím Vy ano ? Ale tak co hlavně že se o tom píše a lidi reagují ne ?

Odpovědět  |   | 
Crafty  |  26. 12. 2018 16:00

A kdepak tu smršť máme ? Pár modelů s tříválečkema budeme tomu říkat smršť ? Tak to nás čeká u každý druhý automobilky ve 2019 smršť co ?

Odpovědět  |   | 
Tobby  |  30. 12. 2018 22:23

Proč tu píšete o smršti ? Četli jste vůbec kolik aut má vyjet během toho roku ? To se na mě nezlobte, ale ostatní automobilky mají i větší plány takže ty mají mega smršť ?

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST Toyota Land Cruiser 150 Executive: Injekce adrenalinu pro poctivého dělníka

Toyota Land Cruiser 150

Toyota Land Cruiser bude brzy sedmdesátníkem. Verze 150, kterou jako jedinou u nás zastoupení značky oficiálně prodává, dostala řádný upgrade techniky a výkonu. Jak to dopadlo?

20.  1.  2021 | Vladimír Kadera | 32 příspěvků
Dacia Duster na LPG vládne všem. Byl o ni největší zájem, porazila i novou Octavii

Nejčtenější testy roku 2020

Nikde není psáno, že největší zájem musí být o pecky za miliony. Letos to v redakčních testech všem nandala Dacia Duster na LPG!

19.  1.  2021 | Jan Mička | 158 příspěvků
TEST VW Arteon Shooting Brake 2.0 TDI DSG R-Line: Styl a komfort především

VW Arteon SB 2.0 TDI/147 kW

Že model Arteon dorazí také v provedení kombi, Volkswagen oficiálně potvrdil až loni v červnu. Shooting Brake působí takřka dokonale, ale je takový i ve skutečnosti?

17.  1.  2021 | Jan Mička | 57 příspěvků

Nejčtenější články

Legendární Tatra T148 6x6 se vrátila zpět k životu. Poznáte, kde se improvizovalo?

Legendární Tatra T148 6x6 se vrátila zpět k…

I zmenšené modely reálných vozů si zaslouží pořádnou renovaci. Klasický náklaďák od Tatry je toho důkazem.

23.  12.  2020 | | 24 N/A
David Rusol
RenovaceTatraRetro
České kupé ÚVMV 1100 GT předběhlo dobu. Je extrémně vzácné, slaví 50 let

České kupé ÚVMV 1100 GT předběhlo dobu. Je …

Ne nadarmo se říká zlaté české ručičky. Možná to zní jako fráze, ale přísloví je víc než pravdivé. Přesvědčil se o tom i věhlasný italský designer Giorgetto Giugiaro, když na výstavě IEMA – Člověk a automobil v Praze spatřil v roce 1970 sportovní kupé ÚVMV 1100 GT.

25.  12.  2020 | | 104 N/A
Jindra Lasík
Sportovní autaRetro
Nejdražší Dacia Sandero v Česku vypadá takto. Stepway s CVT už víc mít nemůže

Nejdražší Dacia Sandero v Česku vypadá takt…

S uvedením ceníků rozjela Dacia i konfigurátor, ve kterém se můžeme kouknout, jak vypadá ta vůbec nejdražší varianta nového Sandera.

11.  1.  2021 | | 79 N/A
Daniel Fuglevič
Dacia SanderoČeský trhCeny
Nový Fiat Tipo dorazil do Česka. Umí být stále levný, ale o víc peněz se říct nebojí

Nový Fiat Tipo dorazil do Česka. Umí být st…

Fiat Tipo prošel omlazením v loňském říjnu a vedle standardních karosářských variant se nám ukázal i jako crossover. Startuje lehce nad 300 tisíci, není ale problém přesáhnout půl milionu.

6.  1.  2021 | | 28 N/A
Vladimír Kadera
České cenyFiat
Tatra 613 je milovaná i nenáviděná. Jak ji hodnotí dobový tisk a zkušený majitel?

Tatra 613 je milovaná i nenáviděná. Jak ji …

Dlouhých dvacet let trvala výroba Tatry 603, aerodynamicky pokrokově řešeného automobilu vyšší třídy se vzduchem chlazeným osmiválcem za zadní, poháněnou nápravou. Dost dlouhá doba, aby se vystačilo jen s inovacemi. Uvažovaných nástupců bylo hned několik (603 A, 603 X). Nakonec se nástupcem šestsettrojky stala Tatra 613.

31.  12.  2020 | | 137 N/A
Tomáš Dusil
TatraHistorie