Škoda chystá modelovou smršť. Víme, jaká auta čekat v roce 2019

59 komentářů

Tobby
30. prosince • 22:23

Proč tu píšete o smršti ? Četli jste vůbec kolik aut má vyjet během toho roku ? To se na mě nezlobte, ale ostatní automobilky mají i větší plány takže ty mají mega smršť ?

Crafty
26. prosince • 16:00

A kdepak tu smršť máme ? Pár modelů s tříválečkema budeme tomu říkat smršť ? Tak to nás čeká u každý druhý automobilky ve 2019 smršť co ?

Drago
19. listopadu • 9:44

No vypadá to spíš na cenovou smršť ne ? Jakože předvíst pár modelů a říkat tomu smršť se vážně nedá ne ?

Mendes
5. prosince • 16:56

Už je zvykem, že u všeho je velký bum. Ale já sám tam též žádnou smršť nevidím. Za mě se kolem toho dělá až velkej bum a v efektu to dělá každý.

Nimes
19. prosince • 10:54

Vážně by jsme si už na to měli zvyknout že se vše moc nafukuje ne ? Já osobně v tom zas takovou smršť nevidím Vy ano ? Ale tak co hlavně že se o tom píše a lidi reagují ne ?

Míša Kalita
20. listopadu • 17:23

To zas PR škodovky jede na plné obrátky. Už dávno se to tu mělo přejmenovat na škodarevue. Hold, když už neumějí vyrábět auta, tak alespoň reklama jim jde :-)

Aljaška
16. listopadu • 16:23

Na tu velikost auta dát 6 manuál s 1.0 pod kapotou, to musel dát nějakej génius ze Škody. Ten jejich downsizing motorů je absurdní. Kdo to asi tak bude kupovat?

Sikora
19. listopadu • 8:30

A teď se dozvíme, že 1.0 budou cpát jenom nám a v Číně si to nedovolí vůbec nabízet, haha. Ať si to strčí někam.

Krejčí M.
15. listopadu • 14:50

Myslím si, že účel tohoto článku je, aby každý z Vás byl z těch fotek unesenej a v rauši. Bohužel se mnou to nic neudělalo, nic zvláštního a převratnýho jsem neviděl. Nic nového a přínosného. Nechcete nám poslat ještě něco nadupaného od Škody co jsme neviděli?

Huňka L.
14. listopadu • 18:20

Aby po té modelové smršti nepřišla ještě cenová smršť od Škody, vždyť nám docela rostou mzdy, tak proč by se to zase o trochu nezvedlo? Jinak fotky dobré akorát tak na zalepení huby, nic víc.

Gery
15. listopadu • 18:11

No řekl bych, že to bude jediný co příjde a to je ta cenová smršť. Protože co koukám na ty modeli tak moc smršť to není.

Polo
14. listopadu • 11:23

Další slepence odpadních dílů z Německa. Sláva, uprdla se kráva.

Karel
12. listopadu • 22:41

Digitální pristrojovy štít má už současný Superb v konfiguratoru. Není to tedy novinka faceliftu. Btw stále si nikdo nevšiml, jak skoda před cca 14 dny zdražila kromě Fabie všechny své modely i třeba o 30tis? Nikde jsem o tom neviděl žádný článek.

Petr
13. listopadu • 0:20

Mám Superb s digitálním přístrojovým štítem již pár dní objednaného. Dorazit má 2. až 4. týden 2019. Potvrzuji, že je v modelovém roce 2018.

lojzo
13. listopadu • 6:02

Preji prijemny pobyt na trestne lavici! :-)

Petr
13. listopadu • 23:02

Nyní mám S2 na 225/40 R18 na leto a 205/55 R16 na zimu. R18 jsou tvrdsi, ale neni to zadna tragedie. R18 vzhledem k velikosti auta moc sympaticky drzi a navic k autu vetsi kola opravdu sedi. R16 auto neuveriitelne vizualne degraduji. Vypada s nimi jako na plovacich kruzich. Na S3 budou 235/45 R18 a adaptivni podvozek. Opticky mi to prijde lepsi nez R17 na S2. Tak to bude snad fajn :-).

Petr
13. listopadu • 23:05

Btw chapu, ze si da nekdo na silnicni auto pneu /60. Hezke to ale rozhodne neni. Krasa je ovsem v tom, ze si kazdy poridime to, co se nam libi.

šofér
13. listopadu • 8:18

Zase takové prkno to není, ovšem nesmíte velké kola omotané izolačkou typu kola 19" s profilem 45... :)

Arginmax
13. listopadu • 19:05

Idealni profil pro bezna cestovni auta je okolo 60. Sam mam na off roadu 75 a na sedanu 60. I kdyz spise kvuli obrubnikum a tak, z osobni zkusenosti v komfortu to az tolik nedela jak se pored povida. Mozna na extremni dire kdy hrozi seknuti rafku, ale na comfort po beznych zaplatach je to zbytecne zaklinadlo.

Osel z Jetele
12. listopadu • 22:25

cýťým zmržď mílňýků!

Radek
12. listopadu • 21:05

Octavia bude na podzim 2019 a první combi. Bude to totiž shooting brake vzadu po vzoru Kodiaqu GT z Číny, dle info je o taková sportovní combi velký hlad tak nám je Škoda udělá. Jinak s tím autem má dost problém vedení Audi, které se bojí konkurence ohledně designu. Scala je hodně dobrá a VW to ví, bojí se o svůj Golf........

Redko
12. listopadu • 18:24

Takže z toho všeho co je ta smršť bude nová octávia a auto které by mohlo být "náhradou" fabie to mi je panečku smršť. :-D

Marex
12. listopadu • 18:04

To přece není nic těžkého, vzít jeden model a udělat z něj další s rozdílnou velikostí a že jich pak může být, prostě dnes typická Škodovka. Akorát to značení modelů bych zjednodušil na S, M, L, XL, XXL, atd. :-D

Kováč
12. listopadu • 17:50

První dodávky elektro citygo aut až po roce 2020, tak to je snad fór. V dnešní době, kdy mají automobilky v nabídce v průměru 2 elektroauta, je to ostuda Škodovky. Zaspali dobrý dva roky a evidentně je to moc netrápí.

HuberT
12. listopadu • 17:32

Všude serou ty 1,0 dokonce i do toho "Kamiqu" jako základovku, co to bude za SUV, to se Škoda zbláznila?

šofér
13. listopadu • 8:14

Nóóóó´, ještě mají v záloze dvouválec :)

pan Michaelis
13. listopadu • 10:11

Ano,a dokonce s vypinanim valcu! :-) :-)

lojzo
12. listopadu • 14:38

190 cm koncernoveho marasmu a Skoda- PR...

puk123
12. listopadu • 14:31

Nikoli Fabiaq, ale vlastenecké Krteczeq.

Osel z Jetele
12. listopadu • 22:27

aten najmenšý bude Kriplyq

Daniel
12. listopadu • 13:38

Předražená krabice a motory na hov.....

Průša
12. listopadu • 13:26

Další vychvalování škodovky? Díky čemu se vlastně bude jednat o smršť? Připravované motorizace mmě ničím nenadchlli (nic nového), Vás jo? Co se týká designu, tam také žádná extra změna, nebo ne? Tady mi to spíš přijde, že PR škodovky jede na plné obrátky nemyslíte?

Mašek
15. listopadu • 14:33

Celkem marná snaha o nadnesení Škody, zatim toho moc nepředvedli a nic od nich v budoucnu ani neočekávám, takže celkem propadák.

Torsus Praetorian
12. listopadu • 12:37

Zas tak velka smrst to nebude. Maximalne jedno male na pomezi SUV a cross overu. Kdyz teda nepocitam Zebrika. Jen je skoda tech trivalcu.

Jan Wejc
12. listopadu • 11:25

Mamutí modelová ofenzíva! Smekám před odvahou této božské a meziplanetarne nejslavnější značky. Trhy se otřesou v základech!

pan Michaelis
12. listopadu • 11:17

Neskutecna az skandalne ohromujici modelova smrst nejikonictejsi znacky sveta,zahrnujici novou OCTAVII a jeden crossover. Perfektni a dechberouci!!!

Ivan
12. listopadu • 10:47

Volkswagen rozhodol ,že pod oznacenim skoda sa budu auta vyrabať aj v novom závode V Bulharsku ev inde..:-D

fanúšik
12. listopadu • 10:54

to dosť pochybujem, už teraz má v niektorých závodoch v Nemecku a Španielsku nevyužité kapacity a dodávatelia komponentov hovoria o znížených objednávkach o 20 percent kvôli emisiám

Mirek
12. listopadu • 11:06
fanúšik
12. listopadu • 11:50

Škoda Fabia novej generácie sa bude vyrábať v Španielsku, ale stavať nový závod v tejto situácii v ktorej je VW sa nebude.

Dix_
12. listopadu • 13:40

To víš na 100% anebo to je JPP <

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
fanúšik
12. listopadu • 13:47

V samotnom odkaze sa píše:
"Nedostatek kapacit chce řešit hledáním možností v rámci svých závodů i dalších továren mateřského koncernu VW. Výstavba nového závodu má být krajní variantou."
To že v Španielsku vzniká nové centrum pre Ibizu,Polo, Audi A1,Fabiu bolo prezentované pri prezentácii A1. Prvé 3 sa tam už vyrábajú. Súčasná Fabia nie je odvodená z platformy A0, ale nasledujúca bude.

Dix_
12. listopadu • 14:05

Děkuji.

Lukáš
12. listopadu • 10:02

Takže modelovou smrští je myšlena nová Octavie a malý crossover:-D

Jefry
13. listopadu • 19:06

Crosik se mladym rodina do mesta sejde.

kunhuta
12. listopadu • 8:45

Dalsi euforicky nadseny PR prispevek na skodarevue.cz. Chlebodarce hyka rozkosi!

Kunigunda Schwanzhof
12. listopadu • 9:37

Nehyka, lec udeluje puntiky za zasluhy. :-D

Vóša
12. listopadu • 8:41

Jedinou smršť kterou bych opravdu vřele uvítal by byla návštěva místní redakce úklidovou četou vousatých kluků z východu .....

PSE
12. listopadu • 10:12

Možná by bylo dobré, kdyby jsi si nejdříve uklidil sám ve své makovici. Sena je nedostatek, tak to výhodně prodej. Třeba to někdo/něco sežere. To že ti tam pak nic nezbyde určitě nebude mít vliv na úroveň tvých příspěvků.

Karlos
12. listopadu • 8:39

Když se podívám na nabídku motorů, vyšktnu tříválec a naftu, tak mi velký výběr nezbyde.

LOL
14. listopadu • 18:16

no já když jsem viděl tu fotku toho bílého kabanos-hnusu na chůdách, tak jsem si málem ublinkl.

šofér
13. listopadu • 8:11

přibude elektřina :)

Kunigunda Schwanzhof
12. listopadu • 11:38

Ano, ano, ano! Tak se dela PR!Z X fotografii se vetsina tyka aut, ktera se uz davno prodavaji, potazmo byla uvedena do prodeje uz letos nebo se budou prodavat az v roce 2020. Ponekud mi to pripomina predpoved pocasi: Z 10 minut se 5 minut hovori o tom jak kde bylo dnes, 3 minuty se resi slunecni aktivita a ruzne zateze. Jak bude zitra se ale clovek nedozvi.

Kunigunda Schwanzhof
12. listopadu • 9:38

Jan Zizka dle Skody: Na mnozstvi valcu nehledte, nafty se nelekejte!

Q3
12. listopadu • 9:37

No když u některých značek škrtneš tříválec a naftu tak ti zbyde velké houno.

ben
12. listopadu • 17:04

Jak by nestačilo, že automobilka Volkswagen má po svém dieselovém průšvihu v USA na mnoha místech zaparkované tisíce naftových vozů, které musela zpětně odkoupit. Teď vymýšlí co s nimi. Do podobné situace se dostává také v domovském Německu, kdy koncern vyrábí auta, která nemůže kvůli novým předpisům prodat
Papež se pravděpodobně dozvěděl o zázraku,který zkonstruovali ve škodovce,totiž o motorech s nulovými emisemi a rozhodl se tento zázrak podporovat,poté bude celé VW gruppe svatořečeno.

Kaa
12. listopadu • 11:43

To je fakt, třeba Citroen.

pacho
12. listopadu • 22:32

na rozdiel, ten citroen, má veľmi podarený ten 3-válec.

X-ray
12. listopadu • 16:43

Nebo Ford

Doporučujeme

Články odjinud