Škoda v Paříži? Zřejmě jen vylepšená řada GreenLine (velká fotogalerie)

Zatímco většina automobilek působících v Evropě po takřka půlročním autosalonovém půstu horečně pracuje na přípravě svých horkých novinek, česká Škoda Auto zde zřejmě návštěvníky zrovna neohromí. Alespoň to tak nyní vypadá - po několikatýdenním marném čekání na oznámení „něčeho pořádného” už nevěříme tomu, že se ve Francii významnější novinky s okřídleným šípem ve znaku dočkáme. Automobilka totiž stále trvá na svém nedávném avízu, že u Seiny představí jen druhou generaci své modelové palety GreenLine, do níž patří nově i typy Yeti a Superb kombi.

O menších greenlinech druhé generace jsme přitom psali již v květnu, novější Octavia, Yeti a Superb používají vždy vznětový čtyřválec 1,6 TDI CR s výkonem 106 koní (77 kW). Octavia s touto výbavou zaujme kombinovanou spotřebou 3,8 litru nafty na 100 km, Yeti s ní zrychlí z klidu na 100 km/h za 12,1 s, dosáhne rychlosti 175 km/h a vykazuje průměrnou spotřebu 4,6 l/100 km. Superb pak v kombinovaném režimu údajně dosahuje spotřeby jen 4,4 l/100 km. Modely Fabia a Roomester Greenline pak využívají předností vznětové jednotky s objemem 1,2 l, díky níž vykazují emise CO2 ve výši 89 g/km. A to je prý nejnižší hodnota v daných segmentech.

Počkáme si ještě na samotný autosalon, ale vypadá to, že od Škody se dočkáme už jen přesnějších specifikací výše zmíněných vozů. Prohlédněte si tedy alespoň velkou galerii vesměs nových fotografií mladoboleslavských zelenáčů...

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Škoda a její bílá pařížská armáda
Test ojetiny Mini One: Britské retro úžasně jezdí, trápí jej ale motory

Ojetina: Mini One

Druhá generace hatchbacku mini se začala nabízet před jedenácti roky. Dnes ji v nabídce bazarů naleznete za ceny od 120 tisíc korun. Na co si dát pozor?

včera | David Rusol
Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků