Škoda v Paříži? Zřejmě jen vylepšená řada GreenLine (velká fotogalerie)

Zatímco většina automobilek působících v Evropě po takřka půlročním autosalonovém půstu horečně pracuje na přípravě svých horkých novinek, česká Škoda Auto zde zřejmě návštěvníky zrovna neohromí. Alespoň to tak nyní vypadá - po několikatýdenním marném čekání na oznámení „něčeho pořádného” už nevěříme tomu, že se ve Francii významnější novinky s okřídleným šípem ve znaku dočkáme. Automobilka totiž stále trvá na svém nedávném avízu, že u Seiny představí jen druhou generaci své modelové palety GreenLine, do níž patří nově i typy Yeti a Superb kombi.

O menších greenlinech druhé generace jsme přitom psali již v květnu, novější Octavia, Yeti a Superb používají vždy vznětový čtyřválec 1,6 TDI CR s výkonem 106 koní (77 kW). Octavia s touto výbavou zaujme kombinovanou spotřebou 3,8 litru nafty na 100 km, Yeti s ní zrychlí z klidu na 100 km/h za 12,1 s, dosáhne rychlosti 175 km/h a vykazuje průměrnou spotřebu 4,6 l/100 km. Superb pak v kombinovaném režimu údajně dosahuje spotřeby jen 4,4 l/100 km. Modely Fabia a Roomester Greenline pak využívají předností vznětové jednotky s objemem 1,2 l, díky níž vykazují emise CO2 ve výši 89 g/km. A to je prý nejnižší hodnota v daných segmentech.

Počkáme si ještě na samotný autosalon, ale vypadá to, že od Škody se dočkáme už jen přesnějších specifikací výše zmíněných vozů. Prohlédněte si tedy alespoň velkou galerii vesměs nových fotografií mladoboleslavských zelenáčů...

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Škoda a její bílá pařížská armáda
Minitest Subaru Forester 2.0i-L: Vylepšený kmet dostal dvě oči navíc

Subaru Forester 2.0iL (minitest)

Forester chce v letošním roce k poctivému podvozku nabídnout i porci aktivní bezpečnosti. Přesvědčí matador kategorie i ty "bezpečně smýšlející"?

včera | Milan Lažanský | 1 příspěvek
Minitest Mitsubishi ASX 1,6 MIVEC: Jsou vylepšení znát?

Mitsubishi ASX 1,6 MIVEC (minitest )

Mitsubishi ASX se v provedení modelového roku 2018 nezměnilo po technické stránce, zapracovalo ale na designu.

13.  1.  2018 | Radek Pecák | 15 příspěvků
TEST Kia Stinger GT 3.3 T-GDI AWD: Díky, Alberte!

Kia Stinger GT 3.3 T-GDI AWD

Trvalo více než pět let, než Kia přetavila fantastický koncept GT v produkční auto. Najala na to ty správné lidi a výsledkem je gran turismo, který nemá v historii značky obdoby.

11.  1.  2018 | Jan Mička | 114 příspěvků