Škoda v Paříži? Zřejmě jen vylepšená řada GreenLine (velká fotogalerie)

Zatímco většina automobilek působících v Evropě po takřka půlročním autosalonovém půstu horečně pracuje na přípravě svých horkých novinek, česká Škoda Auto zde zřejmě návštěvníky zrovna neohromí. Alespoň to tak nyní vypadá - po několikatýdenním marném čekání na oznámení „něčeho pořádného” už nevěříme tomu, že se ve Francii významnější novinky s okřídleným šípem ve znaku dočkáme. Automobilka totiž stále trvá na svém nedávném avízu, že u Seiny představí jen druhou generaci své modelové palety GreenLine, do níž patří nově i typy Yeti a Superb kombi.

O menších greenlinech druhé generace jsme přitom psali již v květnu, novější Octavia, Yeti a Superb používají vždy vznětový čtyřválec 1,6 TDI CR s výkonem 106 koní (77 kW). Octavia s touto výbavou zaujme kombinovanou spotřebou 3,8 litru nafty na 100 km, Yeti s ní zrychlí z klidu na 100 km/h za 12,1 s, dosáhne rychlosti 175 km/h a vykazuje průměrnou spotřebu 4,6 l/100 km. Superb pak v kombinovaném režimu údajně dosahuje spotřeby jen 4,4 l/100 km. Modely Fabia a Roomester Greenline pak využívají předností vznětové jednotky s objemem 1,2 l, díky níž vykazují emise CO2 ve výši 89 g/km. A to je prý nejnižší hodnota v daných segmentech.

Počkáme si ještě na samotný autosalon, ale vypadá to, že od Škody se dočkáme už jen přesnějších specifikací výše zmíněných vozů. Prohlédněte si tedy alespoň velkou galerii vesměs nových fotografií mladoboleslavských zelenáčů...

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Škoda a její bílá pařížská armáda
TEST Lexus LC 500: Socha na kolech, precizní řidičský nástroj. Má chybu?

Lexus LC 500

Velké kupé od Lexusu má být dokonale vybroušeným, mistrovským dílem japonského automobilového průmyslu. Pro nás je ale podstatný i fakt, že má naprosto úchvatný pětilitrový osmiválec bez přeplňování!

19.  7.  2018 | Milan Lažanský | 51 příspěvků
TEST Volvo XC40 D4 AWD: Mistr prvního opojení

Volvo XC40 D4 AWD

Na rozdíl od modelů XC60 a XC90 je nové Volvo XC40 postaveno na platformě CMA, určené pro kompaktní vozy. Narostlo však do takových rozměrů, že jedna ze stálic nabídky může přestat dávat smysl.

17.  7.  2018 | Jan Mička | 34 příspěvků
TEST Škoda Fabia edition R5: Lehká ochutnávka možností

Škoda Fabia edition R5

Civilní edice sportovní Fabie R5 v mnohém naznačuje, jak dobrá by mohla být sériová malá ostrá škodovka. Přesto se nedá zcela vyhnout myšlence, že tohle je tak trochu promarněná příležitost.

15.  7.  2018 | Miro Mihálik | 20 příspěvků