Škoda v ČR opět zdražila Kamiq a Scalu. Výbava navíc nepřichází, jiná je i záruka

130 komentářů

JirkaK
5. dubna • 10:01

Tříválcové motory, dotykáče, zdražování.... Potom nemá být nejčastější škodovka na silnicích jedničková Fabie....

Štefan
4. dubna • 21:28

Tak zrovna pro Scalu je to zdražení přímo likvidační. Prodeje nebyly nic moc ani za předchozí cenu. Jako praktické lidové vozítko byla už i tak příliš drahá a jako vozidlo do firemních flotil je zase málo reprezentativní. Takže pro ni nějak není místo. Nevím, kam tím Škodovka směřuje.

Nikdo
4. dubna • 9:45

A to se ještě koukněte, o kolik zdražila Záruka mobility se zárukou na 5 let.... Z původních 2000,- na u Karoqu například na 13000,- Takže například naše akceptovatelná konfigurace zdražila od dubna 32000,-. Děkuji ale v situaci, kdy se na měsíc zavírají fabriky a předpokládá se pokles ekonomiky ode mě Škoda peníze hned tak neuvidí. Hlavně že si plánují odměny 80000,-.

Petr
4. dubna • 18:48

Předpokládám že po opětovném rozběhu výroby přijdou odbory za vedením, že chtějí všem snížit platy o 33% a sobě o 50%. :-D:-D:-D

Takurcite
3. dubna • 20:17

Nekdo halt dizlgejt, emise a koronu bude muset zaplatit.
A ja to nebudu, ja jim na to se**.

Petr
2. dubna • 23:50

Ač jsem příznivcem Škodovky, tak dnes bych si koupil Corollu, nebo jinou Toyotu.

Josef
3. dubna • 9:05

Včera jsem si dělal legraci, viz "Mělli by zdražit i Fabii. Je zbytečně levná.", a ono po dnešním článku o Kodiaq a jeho ceně to vypadá, že skutečně exituje prostor pro to zdražení Fabie. V hlavě stratégů Škody (VW) tedy určitě. Naštěstí je na trhu z čeho vybírat a není proto nutné kupovat jen škodovky...

Nikdo
4. dubna • 10:57

Taky začínám tušit, že po 3 škodovkách se blíží čas pro změnu.

Rada
2. dubna • 22:45

Škodovka už zřejmě zcela rezignovala na prodej fyzickým osobám. Firmy Škodovky koupí i kdyby zdražily o 100%, soukromé osoby ale asi těžko. Škodovka určitě nečeká, že bude před autosalony fronta hned, jak je budou moci otevřít.

Josef
2. dubna • 20:22

Mělli by zdražit i Fabii. Je zbytečně levná.;-)

petr r. (petrumr)
2. dubna • 21:16

fabie se asi přestane v kombíku vyrábět a tak by skončila jako neprodejná i krátká.

Vlk z Vlkohradu
2. dubna • 22:32

Můžeš být klidný, s ukončením výroby kombíkové Fabie se nepočítá.

honza
2. dubna • 17:26

Předražená bída

Mikael
2. dubna • 15:53

No nevím Scala měla vylepšit prodeje podle Škody né moc úspěšného Rapidu,no zatím na Rapida v prodejích dost ztrácí tak po tom zdražení to bude úplně v prd..i .Nejsem antiškodvkář již jsem třikrát novou koupil ale za ty peníze a s těmi motory ani náhodou!!!

Kubista
3. dubna • 4:16

Jo, docela jim prodeje stouply do hlavy. Asi potřebují snížit produkci, takto se jim to vrati na marzi.

Michal
2. dubna • 15:35

My z nás co víme co chceme a v autech se trochu vyznáme jdem s finální konfigurací tam či onam.Servis u nového auta byl jen po 2letech garanční a další rok olej a od té doby jsem tam nebyl(táhnu 6rok).Nic se nekazí.To zdražení scaly,kamzika je v tuto dobu kdy jsou prodejny uzavřené celkem wurst.

setr
2. dubna • 14:46

Fantastickej marketing. Něco jako u Applu. Značka Škoda má širokou základnu věřících-oddaných, kteří prostě Škodu mají a mít budou. Nějaké zdražení jejich touhu jedině posílí.
Přitom ty auta jsou...ošklivý, bednovitý, budgetový. Až na výjimky, jako je Superb a nová Octavie, se na to prostě nedá koukat. Karoq a Kodiak - pro mne vrchol hnusu.

LOL
2. dubna • 15:19

Vzhled je čistě subjektivní věc. Za mě vrcholem trapnosti je Kodiaq RS. Sice to zase nevypadá tak zle, ale nevidim na tom nic RS (kromě ceny). :-D

Jozef
2. dubna • 14:31

TOYOTA COROLLA od 15990 €........ A to lepšia kvalita a výbava !!!

OTTO
2. dubna • 15:07

vždyť to nejde konfigurovat, takže záleží, jestli se daná konfigurace trefí zákazníkovi do vkusu, což je u japonských značek (a Toyoty zvláště) minimálně v mém případě prakticky vyloučené.

petr r. (petrumr)
2. dubna • 16:54

co ti chybí? Dvouspojka?

OTTO
2. dubna • 18:04

Pokud je alternativou variátor a nebo pseudovariátor, tak i ta. Ale hlavně pak nemožnost poskládat si auto, jak chci já, protože jinak stále něco buď chybí a nebo naopak přebývá.

petr r. (petrumr)
2. dubna • 18:59

nevím jestli si už kupoval škodu, ale já jsem něco chtěl a potom vyskočilo na mě, že musím koupit to či ono, tak na rovinu škodovka umí z lidí vzít peníze a nepiš že ne.

Jozef
2. dubna • 14:28

Kvalitnú trávu musia hulit v menedžeri v Škodovke 🤔🥴😱

Petr Vaněk
3. dubna • 3:43

To možná ano, ale když se to prodá, no tak škoda nebrat. Cena je taková, jakou ji akceptuje trh. Alespoň všichni, tedy i řadoví zaměstnanci dostanou zase hezkou výplatu a bonusy.:-)

Petr Vaněk
2. dubna • 13:52

Pokud by platily ceny z uvedené tabulky, tak rozdíl za Kamiq oproti Scale je minimální. Vzhledem k dotaženějším jízdním vlastnostem, lepší prostornosti apod vidím jako jasnou volbu Kamiq. :-)

OTTO
2. dubna • 13:12

Zdražení v době největší ekonomické krize, jakou svět viděl? Ještě, že byl včera apríl, jinak bych si musel myslet, že se zbláznili :-D

bzzz
2. dubna • 13:40

Mas co do huby? Kde bydlet? Kde pracovat az karantena pomine? Mesic se maka mene nebo vubec a hned nejvetsi krize? Na sireni takovych zvastu by mel byt paragraf.

Rada
2. dubna • 23:00

Minulá krize byla způsobená (zažehnutá) nesplácenými hypotékami za Atlantikem. Tohle mi přijde nejméně 10x horší.

bzzz
3. dubna • 13:32

Po mesici?

LOL
2. dubna • 15:15

Běž to vysvětlit majitelům restaurací, kadeřnictví, cestovních kanceláří, ty paragrafe. Sundej si růžový brýle, nebo padneš tvrdě na hubu...

OTTO
2. dubna • 18:02

Je to tak. V USA už FED předpokládá až 33%ntní nezaměstnanost, (nejen) automobilky napříč Evropou stojí, každý den naskakují miliardy euro ztrát, ale tady někteří zřejmě stále žijí v jakémsi paralelním vesmíru, kdy si zřejmě myslí, že kurzarbeit soudružky Maláčové něco zachrání... (teď jsem trochu hnusnej, protože v podstatě s tím opatřením souhlasím (byť ne v tak velkorysé podobě), ale ono to stejně nic moc nezachrání, jen lehce zmírní ten šok, co se na nás chystá)

bzzz
2. dubna • 18:28

Ten FED co tak rad podporuje americkou ekonomiku tiskem dalsich papirku? Nektera odvetvi postihne 'krize' mnohem vice (az fatalne) nez jina. Na druhou stranu nektera odvetvi uz dlouho potrebuji 'provetrat'. Uvidime, co a jak v Cine a co chytra karantena u nas.Jinak v USA bych se ted vice bal toho, ze ze spousta lidi (ne-li vetsina) nema slusne resp. zadne zdravotni pojisteni (nemluve o skupovani zbrani/munice a prevazujici negramotnosti ci pochybnemu vzdelani).

mpolan
2. dubna • 18:09

Zase bych to nebral tak dramaticky. FED rád straší šílenými čísly, aby donutil vládu vydat více peněz (a více jich tak dostat do správných kapes).
Ekonomika jistě poklesne, tomu se zabránit nedá. Ale na druhou stranu, zase se dá poměrně rychle rozjet, protože nic není zničené, jako po válce nebo povodni. Spíš je to opravdu otázka vhodné míry podpory ze strany státu, bank a lidí. Co utrpí, bude turistický sektor zaměřený na zahraniční návštěvníky a zahraniční destinace. To bez debat.

OTTO
2. dubna • 13:43

Svatá prostoto, ta krize právě začíná. Krasoduchům tvého typu, co si myslí, že až se v květnu otevřou hospody, bude po všem, doporučuji vytáhnout si hlavy z prdelí.

Adamantium
2. dubna • 12:45

Tak auta se teď nebudou prodávat tak jak před nastupující krizí, tak proč by nezdražili ;-)

Lulda
2. dubna • 11:20

Myslim, že až opomine současnej průser, budou s prodejema pěkně v pr*eli při současný cenový politice, neb lidi nebudou mít tolik peněz. Málokdo jim dá milion za Octávku a 1,5 za Kodiaqa (byť se samozřejmě jedná o ceníkovky, za který stejně skoro nikdo nenakupuje). Doba rozežranosti pomalu končí...

Karel
2. dubna • 11:12

Baví mě jak se u každého článku o škodovce objeví v diskuzi pouze hejt a nebo chvála této značky. Ovšem když je článek o jiné značce, tak se v diskuzi stejně objevuje hejt na škodovku. To svědčí o psychické "pohodě" škodahejtrů. Za mě je už ta cena vysoká a na to auto nemám, takže kdybych měl teď koupit nové auto, tak koupím levnější značku.

Mirek
2. dubna • 18:16

A že ty neumíš číst.

Ouje
2. dubna • 10:56

Nic divného. Kurz koruny padá takže ceny rostou. Jinak pro lidi co tvrdí že škoda je drahá, tak se podívejte kolik stály auta v devadesátkách. Auta nejsou drahé, jen byly 10 let až moc levné a proto jich jsou dnes plné parkoviště. Jinak když někdo píše že se dá koupit levněji a kvalitněji, tak by mě osobně zajímalo co konkrétně by to mělo být? Nikdy jsem nebyl obhájce této značky, ale před 7 lety jsem koupil svou první ovci a až mě překvapilo že za těch 7 let a 190 tisíc km jsem s autem neměl žádný problém a dokonce interiér, i přes tvrdé plasty, ani jednou nezavrzal. Měl jsem Astru, focuse, megane, i30, 208 a tohle jsem u žádného auta nezažil. Kdo na škodu nemá tak ať ji klidně hejtí že koupil mnohem levněji a kvalitněji a ať si v tom snu klidně i žije, ale můžu porovnat a u škody si priplacíte za kvalitu. O servisech na každém rohu a ceně a dostupnosti náhradních dílů ani nemluvím. Bourejte s kiou/hyundaiem a jste minimálně měsíc bez auta, s renaultem a můžete koupit rovnou nové auto, protože díly jsou dražší.

Mirek
2. dubna • 12:34

A pro zapomnětlivé ještě dodám, že tohle se tady řešilo nějaký rok nazpět, a také jsem to tady tehdy dal:
https://www.idnes.cz/auto/autoservis/servis-te... ...

mpolan
2. dubna • 12:32

Panejo... Včera by to jako aprílový žertík bylo prima. Dneska je to dost směšné.

Kuk
2. dubna • 19:07

Tvůj cely zivot je prvoaprílový žert B-]

mpolan
2. dubna • 19:11

Lituji, nenarodil jsem se a ani jsem nebyl počat v dubnu. ;-)
Můj život je paráda a fajn zážitek. A pokud je to aprílový žert, tak ať je apríl každý den.

...
2. dubna • 21:00

Mpolan podla teba zivot udavaca je parada a fajn? :-Dhttp://www.youtube.com/watch...

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
mpolan
2. dubna • 22:37

Nerozumím řeči tvého kmene. Ale zjevně mi závidíš...

moje jmeno
2. dubna • 12:25

Na provedení opravy po menší nehodě jsem ve Škodovce čekal 5 týdnů, vzhledem k závadám po opravě auto nepřevzal a aktuálně řeším další reklamaci opravy. To jen pro doplnění k té kvalitě a rychlosti oprav. (NH CAR Černý most) Já vím, jen smůla.

Ouje
2. dubna • 14:02

Každopádně má zkušenost se servisem renault, výměna bočních dveří řidiče a spolujezdce na 4 roky starém autě, 78 tisíc. U hyudaiky, výměna plechového kola a poklice, 4 týdny (čekali na poklici)

Marek71
2. dubna • 16:03

Tak to mám teda asi štěstí nebo co...Jak na Volvo tak na Lexus jsem na díl nikdy nečekal déle než 3 dny, obvykle nasledující den. U Volva to bylo např. prasklá hadice turba, lišta na nárazníku po ťukanci a na Lexus zatím jenom náboj kola. Ale vždy to bylo prostě hned, neumím si představit, že čekám.A to se těch aut tady prodá "pár kusů" na rozdíl od nějakého renaultu nebo Škodovky, nechápu...

Joe Doe
2. dubna • 17:23

Tak to kolegyna v Plzni cakala na u Skody na dvere na fabku... 2 tyzdne. Potom to slo este do lakovne.Na Mazdy sme na nic nikdy necakali viac ako tie 3 dni. Ani na auto, z ktoreho bolo vyrobenych 10-tisic kusov.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Marek71
3. dubna • 10:14

Jo, u Mazdy 6 to bylo taky tak, žádné dny a týdny čekání.

Ouje
2. dubna • 13:59

Tohle smůla není, tohle je o servisu. Chytl si prostě dmnty.

Mirek
2. dubna • 12:19

Parkoviště jsou plné, ale ojetin. A že ty máš štěstí, že se ti nic na autě nepokazilo neznamená, že je to tak u všech. Všechna auta se kazí. a to s tou pokaženou Kiou a Hyundaiem a měsíc bez auta, to jsi tedy hodně přehnal. Svého času jsem se bavil v Opavě s prodejcem Fordu, který od něj odešel a šel k Hyundai (Autoczech) a ten mi povídal, že tak krátké dodací lhůty u Fordu nezažil, že náhradní díly má praktický druhý den. A mému známému nabourali zadní dveře na Rapidu a na opravu ve značkovém servisu Škoda, vím jen, že to bylo v Ostravě, čekal měsíc. Jsou servisy, kde není problém a jde to rychle a jsou servisy, kde je prvý opak těch kvalitních a vcelku vůbec nezáleží, o jakou značku jde.

Ginter
2. dubna • 9:41

407.900 v základu. Prakticky zvýšená a asi trochu širší Fabia (nezkoumal jsem), auto ideální pro 2 důchodce. Design nic moc. No nekup to. Asi bych v dané cenové kategorii zvolil Kiu Sportage a dostanu daleko více za stejný peníze.

Nyte
2. dubna • 14:47

"Nezkoumal jsem" - no, to je vidět. Je to plnohodnotné auto na převoz 4 osob, na rozdíl od Fabie, se kterou momentálně nesdílí skoro nic.

Teta
2. dubna • 11:03

Prosil bych objednat 2 ty kie za stejné peníze jako za kamiq
:D

AUDIence
2. dubna • 11:00

To je celkem vtipné, protože kdybys na to měl, tak by sis radši koupil auto o 80 tisíc dražší a to se bavíme o výbavě v základu. Za 400 klacků novou sportage nekoupíš ani v základu

Ginter
2. dubna • 13:43

Nebudu porovnávat prostorově neporovnatelné, Kia je mnohem větší a cenově se to blíží, navíc můžu mít poměrně výkonný 2.0 turbodiesel nebo 1.6 T benzín 4x4.
Až na cestě uvidíš Kiu Stinger GT v červené barvě, alespoň na mě blikni.

AUDIence
2. dubna • 13:57

Jenže ta cena je trochu někde jinde (aspoň byla když ta kia byla nová) taky neporovnávám moje eNko s kamiqem, protože ta cena nesedí, ale samozřejmě že každý si brání to svoje. Nejlepší auto je vždy to, od kterého má diskutující klíče a proto jsou diskuze o autech zbytečné :) viz to že by sis radši koupil auto, které už vlastně máš.

Ezop
2. dubna • 10:59

U Sportage je problémek ten, že na dálnici v benzínu pojedeš o dva litry výše. Sportage s přeplňovaným motorem začíná v akci na 645tis, Scalu máš v základu po slevě i za 380.

mpolan
2. dubna • 9:28

Už takhle o to nebyl valný zájem a ještě zdražují? Hm... to bude propadák roku.

pirate
2. dubna • 9:33

Samozřejmě, ve Škoda Auto jsou tupí a svůj produkt, o který není zájem, zdraží tak, aby o něj byl ještě menší zájem. :-D Další automobilka, co se tě zapomněla zeptat, jak na to, to už není náhoda!

mpolan
2. dubna • 10:26

Popírání reality je u fanoušků Škody tak nějak normální, jak vidím...

Teta
2. dubna • 11:07

Víš co je věrohodnější než kecy antiškoďáků? Statistiky. A ty hovoří jednoznačně že jsi lhář :D

G
2. dubna • 13:08

Tak nám tu statistiku ukaž, nebo to byl jen vlhký sen...

Ota
2. dubna • 13:07
mpolan
2. dubna • 12:29

Ty statistiky, které jednoznačně říkají, že Scala se prodejně nechytla? Hm, zajímavé, tak takhle jsem ohýbání pravdy ještě nezažil.

moje jmeno
2. dubna • 12:20

S tím osočováním bych byl být Tebou opatrnější. Podotýkám, že nejsem antiškoďák ;-) https://www.autoforum.cz/predstaveni/nova-scala-je... ...
https://www.autojournal.cz/skoda-scala-je-prodejni-z... ...

pirate
2. dubna • 10:53

Přání otcem myšlenky. ;-)

šofér
2. dubna • 10:02

Asi myslí Scalu, té se prý prodejně nedaří.

Pavel
2. dubna • 9:25

Kam jsme se to dostali, válce ubývají, ceny rostou...:-D

k.ik
2. dubna • 9:02

zdražují všichni, tak proč ne bota a toaleťák...

Rada
2. dubna • 23:29

Je otázkou, co je horší. Život bez toaleťáku nebo bez auta?

k.ik
3. dubna • 9:05

myšleno je to tak, že v Itálii se vyrábí toaleťák značky Scala a Kamiq je v překladu bota

Scarab
2. dubna • 8:31

Když to lidi kupují a ještě na to 1/2 roku čekají, tak proč by nezdražili? :-D
Troufám si ale tvrdit, že jsou na trhu v ČR stejně kvalitní a levnější auta :-)
Je to jako s bankami, už spoustu let (myslím tak cca 15) jsou v ČR banky, které nabízí kvalitní služby z cca 95% zdarma (myslím, že jako první tady byly Mbank a FIO) a přesto bylo a je spousta lidí, kteří mají stále účty u bank, které nabízejí stejné služby, ale za peníze (navíc neustále zdražují - ale proč ne, klientů mají stále zjevně dost) - např. ČS nebo KB.

homer
4. dubna • 6:45

protoze kdybys zazil devadesatky tak vis jaky to je ze ti banku zavrou pres nos a na prachy cekas tydny, mesice, roky a casti penez uz se nedockas do smrti

kari
2. dubna • 9:21

S těmi bankami to není tak jednoznačné. Preferuji osobního bankéře, který se mi nemění. Zařídí za mě všechno co potřebuji. Stačí, zavolat, nebo napsat a maximálně přijedu a podepíšu připravený papír, pokud je to potřeba a vše tak je maximálně záležitost málo jednotek minut a bez jakéhokoli čekání. Samozřejmě to, co jde u rychlokvašek ala FIO, AIR a pod přes mobil, nebo internet, jde taky, ale pokud je potřeba a nebo se mi to nechce dělat, mám bankéře. A to že za to platím pár desítek korun měsíčně je mi opravdu jedno. Pořád je to směšný poplatek za to, jakou přidanou hodnotu a možnosti mám.
U aut se to dá v určité míře aplikovat také. Jde i o to, co bude potřeba využít, mít určitý support, případnou podporu a servisní síť. Ale ne každý má stejné priority a někomu to nevadí a někdo k tomu zase přihlédne. Teď to myslím obecně a ne vztažené na Škodu. Zkrátka někdo chce nějaký produkt buď jen proto, že to zkrátka chce a nebo tam vidí to, co jinému přijde nepodstatné.

G
2. dubna • 13:05

Myslím že máš tak akorát pořádnou jitrnici na čele......;-)

moje jmeno
2. dubna • 12:15

....RYCHLOKVAŠEK ala FIO?? :-O:-O:-O
FIO je pro Vás rychlokvaška? Tak to jste fakt slušně mimo... Víte který ústav měl v ČR jako první internetové bankovnictví? Bylo to právě FIO, v té době ještě jako družstevní záložna. A pozor, bavíme se o roku 1998 !! ČS, KB a ostatní molochové měli v té době stále ještě finanční plíny. Vaše zdůvodnění proč zbytečně utrácet sice nechápu, byť plně akceptuji, ale s tímhle přirovnáním jste to na rozdíl od ostatních faktů opravdu přehnal.

Honza
2. dubna • 14:09

To je ale přesně další problém těchto bank. Jejich nestabilita. Zuno banka skončila, Mbank je od konce roku na prodej. To nikdy nevíš,kdy se probudíš s tím, že tvoje banka končí.

Adamantium
2. dubna • 17:48

Vklady jsou pojištěné, tak ať skončí, proč se nervovat? :-D

Honza
2. dubna • 9:57

Tak ten příměr s bankama je samozřejmě úplně mimo. Velká banka rovná se zázemí a široká síť služeb. Můj bratr si s velkou slávou pořídil nějakou airbank nebo landbank apod. než zjistil, že v Brně, kde tou dobou studoval, existoval jeden bankomat jeho banky a z ostatních měl ke svému účtu zpoplatněn výběr. Stejné je to bohužel i s menšími automobilkami, pokud si chcete třeba v Hradci koupit Lexus, musíte nejblíž do Brna/Prahy a to stejné, když musíte do servisu, zatímco např. BMW tam má velké dealerství i servis....

Adamantium
2. dubna • 17:46

Velkou banku se zázemím a širokou sítí služeb ne každý využije, to co oceňuješ Ty může být pro ostatní úplná zbytečnost a nechtějí platit bankám paláce a desítky miliard zahraničním vlastníkům. Z bankomatu vybírám 1x za čtvrt roku, na pobočce jsem nebyl ani nepamatuji, vše platím online/mobilem, postupně ukazuji i rodičům, kteří chodí s inkasem na poštu, že to jde i jinak, teprve nyní objevují i bezkontaktní placení..

petr
2. dubna • 11:03

cashback

petr
2. dubna • 11:02

cashback

Mirek
2. dubna • 10:29

Myslím si, že právě tohle srovnání značek, které jsi použil, silně pokulhává. Kdybys to napsal o autech Peugeot, Ford, Škoda, Renault, Opel...., tak to beru, ale kdo si kupuje luxusní značku, tak jistě ví, co chce a není pro něj problém jednou ročně navštívit servis v Praze. Doufám, že neočekáváš, že značky, které prodávají max stovky kusů ročně budou mít autosalóny a servisy v každém krajském městě.
No a to, co bylo napsáno o těch bankách, vůbec není mimo a nejde to takto s auty srovnávat. Jsou klienti, kteří to zázemí ocení a chtějí ho a využívají ho, ale podívej se, kolik která banka má klientů a kolik těch klientů tohle zázemí potřebuje a využívá ho. Naprostá většina lidí tam je opravdu ze setrvačnosti, případně strachu z internetového bankovnictví. Mám několik známých, kteří uvádějí jako důvod, že si do banky, u nás, můžou kdykoliv zajít a vyřídit si, co potřebují, ale když se zeptám na příklad těchto potřeb, tak si nějak nemůžou vzpomenout, co tak vlastně řeší. Znám lidi, kteří tam chodí kvůli kdejaké kravině, co jde naprosto bezproblémově vyřešit v internetovém bankovnictví. Já jsem v bance nebyl cokoliv řešit minimálně deset let, vše řeším v internetovém bankovnictví. Proč bych tedy potřeboval banku, kde budu platit každý měsíc jakékoliv poplatky.

Honza
2. dubna • 14:54

No nevím, kolik takových lidí znáš, ale můj kamarád by si přesně rád koupil lexus, ale představa, že s ním jezdí minimálně jednou do roka přes půl republiky do servisu jej vždycky odradí. Navíc všichni víme, že to není jednou do roka. Kolikrát se vám stalo, že jste se vrátili ze servisu s tím, že druhý den začala blikat kontrolka, téct olej, protože Honza zapomněl pořádně utáhnout nevím - aretační šroub nebo cokoliv. Co svolávačky, které zvládnou některé automobilky 3x ročně? No stává se to často, a to mám zase jezdit 200 km do servisu a zpět? Kolik za 5 let vlastnictví najezdím do servisu? 2.000 km? Kolik za tu dobu strávím zbytečně v autě? celý den? To si spousta lidí rozmyslí.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Mirek
4. dubna • 12:38

Tak tvůj kamarád má evidentně horko těžko na takové auto, jinak by neřešil takto servis.
A pokud jde o náhradní díly, měl jsem Toyotu a jakýkoliv náhradní díl nejpozději do dvou dnů z Rakouska z centrálního skladu náhradních dílů Toyota. Nemusíš si vymýšlet nesmysly.
Velká část svolávaček je klidně odložitelná na roční servisní prohlídku. Zažil jsem to i u Fordu a napsali mi, že to bude provedeno u roční servisní prohlídky. A který Lexus má 3x ročně svolávačku? Po servisu jsem nikdy nic zatím nereklamoval ani neopravoval a rozhodně to nebude běžná záležitost, ale tobě se evidentně děje naprosto všechno a všem ve tvém okolí také. Být tebou, nevycházím ven, jistě přitahuješ i blesky, co kdyby do tebe uhodilo.

Ef
2. dubna • 18:00

Ano davam ti zapravdu. Muzes mit sebespilehlivejsi vuz ale servis kdyz mas po ruce a dily do 24h je to co vytvari loajalitu ke znacce. Kyz musis cekat mesic na dil z anglie a auto stoji v servisu tsk ti to to auto dokonale zprotivi

Marek71
2. dubna • 15:53

Já mám Lexus kupovaný jako ojetina 5 let. První majitel byl z Vysočiny (kolem Jihlavy) a jezdil do servise tak dvakrát ročně na garančku, prorože ze 5 let najel 260 tisíc. Krom toho byl v servisu za celou dobu jednou, vrzala mu sedačka, opraveno v záruce. No a do toho servisu jezdil do Lexus Praha.Já to mám tak 30 km přes celou Prahu, asi hodinka cesty. Obvykle je to na celý den, protože pak auto i zdarma vyčistí zvenku i zevnitř. Můžu počkat na prodejně nebo mě odvezou do nákupního centra, kde si dám nějaké jídlo, posedím, když potřebuji, tak pracuji.

JK
2. dubna • 10:17

Ono je ale někdy ve výsledku efektivnější si zajet třeba do té Prahy. Ono ne vždy to lokální dealerství a servis odpovídá představám. Na tohle nejvíc trpí právě Škoda, kdy přesto, že máte ve městě třeba 3 servisy, tak stejně jedete i 70km jinam, kde víte, že vše proběhne jak má.

Duckdebill
2. dubna • 8:51

Az mne bude mBank a ji podobni nabizet srovnatelnr sluzby, rad je budu pouzivat. V mem případě treba nebyla schopna zafixovat urok hypo na vic nez 5 let, coz KB bez problemu zvladla.

joe
2. dubna • 8:44

stejně kvalitní a levnější auta? Řekl bych levnější i kvalitnější...;-)

PxTx
2. dubna • 9:51

... světe div se, skoro soused ob ulici si nedávno koupil domů Kamiqa a víte proč? protože se mu líbí. :-)
Že Vás stále baví dávat sem ty plky, že za míň si koupíte něco lepšího....
Nikdy by mě nenapadlo ohrnovat nos nad tím, že si někdo za své peníze udělá radost a pořídí si třeba Fabii juniora apod...

joe
2. dubna • 10:38

ale to pletete jablka a hrušky - já někde napsal že si tohle nebo jinou škodovku nemá někdo kupovat?
Myslím že ne, napsal jsem svůj názor že škodovky jsou předražené a nespolehlivé, o té sranda záruce se ani nezmiňuji...
tomu se říká diskuse

.
2. dubna • 11:40

Je vidět, že toho o autech moc nevíte. A v tom případě je lepší se nevyjadřovat, než psát tyhle bláboly.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
PxTx
2. dubna • 12:58

tak to vítejte v klubu :-)

.
2. dubna • 15:24

Nevím v jakém, škodovku momentálně nevlastním, ale za posledních dvacet let jsem s Octávkama najel cca 600 tis. a ok. Prostě napsat že jsou předražené a nespolehlivé je blbost.

Adamantium
2. dubna • 17:39

Tak ono je rozdíl Octavia a Fabia/Scala/Kamiq s minimotůrkem.. Není Škoda jako Škoda.

Hektor
3. dubna • 10:41

Fabia má být do města a okolí tak proč tomu nedali atmosféru?a lidovou cenu když se to vyrábí tady? Stačí rmg,posilovač, airbag,klima.zbytek je k hovnu..předřazena bida

Hektor
3. dubna • 10:44

Kamiq a Scala je o ničem.nejlepsi byla Yeti.

PxTx
2. dubna • 15:42

S tím s tebou souhlasím. Podívej se ještě jednou co jsem napsal - nemyslím si, že jsou škodovky drahé a nespolehlivé :-)
Pak tedy vítej v klubu těch, co najezdili s Octávkama více jak 500 tisíc kilometrů :-)
A abych trochu hnul žlučí antiškodovkářům tak se musím přiznat, že mi jednou měnili brzdový destičky v servisu až po 150 tisíci km. Ale jezdím dálky a snažím se předvídat dopravní situace :-)

pacho
2. dubna • 19:31

mńa tunak jemne povedané zaraďujú od antiškodovkára až po de b il a. ale to že si destičky menil až po 150tkm, určite nie je zásluhopu škodovky, a dokáže to aj žabožrút, alebo aj ryža. Toľko k objetívnosti škoda obmedzencov.

PxTx
2. dubna • 20:12

jj souhlas, destičky jsou hlavně o tom jaký kdo je řidič, nebo jaké trasy jezdí nejčastěji. Ale 150 tisíc jsem zažil ještě s Golfem. S francouzama tedy ne a ani o nikom s francouským autem ve svém okolí a takovým nájezdem nevím.

pacho
3. dubna • 21:39

ja som spravil 120tkm, a ešte by boli zniesli, ale som ich už vymenil, keď som to rozobral.

.
2. dubna • 16:07

Tak ty se zase podívej, na koho jsem reagoval. Na tebe to nebylo. Ale koukám, že jezdíme podobně. U mne destičky také dříve odpadnou korozí než je sjedu.

PxTx
2. dubna • 18:28

Ok, omluva na mé straně. Je to tu s přehledností diskuse skoro jak s tím, které auto je tedy to nejhorší. Čert aby se v tom vyznal :-)

PxTx
2. dubna • 10:47

V pohodě, o nic nejde , bavíme se jen o autech :-)
Abych uvedl diskusi zpět k tématu tak já osobně si nemyslím, že škodovky jsou předražené a nespolehlivé.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
joe
2. dubna • 11:08

ok, pěkný den...

Pavel
2. dubna • 10:07

V to s vámi souhlasím. Nehodnotím lidi podle toho čím jezdí, ať si každý za své peníze koupí, co se mu líbí. Spíš je mi líto starších lidí, co si za své peníze koupí hromadu budoucích problémů. Momentálně u Škody totiž neexistuje motorizace do města a na krátké trasy a hlavně senioři to neví...

PxTx
2. dubna • 10:37

S novým autem si většinou problémy odsouváte výrazněji do budoucna. Hodně pak záleží i jak se k autu "chováte". A zrovna Škodovka má u nás největší síť servisů včetně dobré dostupnosti náhradních dílů všech kvalit :-)
Jinak, a je to tedy hlavně u starých ojetin říkám známím, ať si pořídí takovou značku na kterou se specializuje prověřený autoservisák v blízkém okolí, který má dobrou pověst atd.
Nebo ideálně za ním rovnou zajít pro radu :-)
A do města a na krátké trasy je ideální samozřejmě elektroauto :-) Což funguje na plno zde diskutujících jako červený hadr na býka :-)

Jaaa
2. dubna • 10:37

5 let jsem jezdil fabii 1,2 tsi a to převážně po městě. Najeto 95 tisíc, problémů přesně 0. Auto dokonce nevrzalo a celiu dovu se chovalo jako nové. Myslíte že s jednolitrem to bude horší?

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
k22
2. dubna • 12:32

Je to ok, přesně na to jsou škodovky dnes stavěné, 5 let pojezdit a po 100 tkm to poslat do světa..;-)
Je to vidět i na celně prodloužené záruky...

Karel.
2. dubna • 13:22

Ale prdlajs, stačí se podívat jak si po těch 5 letech a 100tkm krásně drží cenu proti konkutenci, kdyby byly stavěné na 5 let, tak to za takové prachy nikdo nekoupí.

bzzz
2. dubna • 13:37

Presne tak, autobazary jsou plne 5iletych Skodovek s najezdem 100k ;-)

Aladin
2. dubna • 8:39

Ceny upravují kvůli poklesu kurzu koruny. Vlastně je to zajímavá zpráva, která říká, že vw počítá s dlouhodobým poklesem kurzu.

Kubista
3. dubna • 4:17

Tak to jsi ekonomicky dost mimo. Nahoru ted pujde halve dolar. EURo je nestabilní hračka.

Kubista
3. dubna • 4:17

Tak to jsi ekonomicky dost mimo. Nahoru ted pujde halve dolar. EURo je nestabilní hračka.

Mr.Luthor
2. dubna • 18:19

Je to tak, obzvlaště pro dily z číny, ktere na to použivají a dolarova směna...nemaji jinou volbu

Ota
2. dubna • 13:06

tj prachsprosta lez, do minuleho mesice koruna od intervecni posilovala a Skoda neustale zdrazovala. Spis se obavam toho problemu s ID.3 a nekdo to musi zacalovat

Žumpa
2. dubna • 13:47

By mě zajímalo vůči čemu koruna za poslední měsíc posílila, ale vůči euru, usd a libře rozhodně ne. Není lepší udělat si 20 sec čas na to najít si info a až potom psát? Má to obrovskou výhodu, člověk pak není za vo la.

Kubista
3. dubna • 4:17

Věci Forintu :-D:-D:-D:-D

mpolan
2. dubna • 18:04

Ani číst neumíte... "do" minulého měsíce, ne "od". Inu, žumpa...

Aladin
2. dubna • 13:23

Podívej se na graf eur/czk v období třeba 2 let. Tak, aby jsi to viděl v jednom okně, bez posouvání. Pak mi vysvětli, kde prachsprostě lžu, Otíku.

ACE
2. dubna • 13:50
Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Aladin
2. dubna • 13:59

Bože, ale to už je fakt moc. eur/czk x czk/eur.

pacho
2. dubna • 19:25

podľa mňa je to jednoznačne kurzom koruny. U nás, cenník je ešte z decembra, bez zmeny. Zhruba za mesiac je kurzová strata skoro 10%, čo by zodpovedalo aj tomuto zdražovaniu. Inú logiku to nemá, keď raketovo padajú predaje aut, čo určite vyvolá enormné tlaky práve na znižovanie cien. .

Aladin
2. dubna • 21:23

Také si myslím. Ale zlevňování přijde později. Ne dřív než před koncem roku.

pacho
3. dubna • 21:36

všetko ukáže čas, v súčasnosti automobilky neprodukujú, možna chcú umelo vytvoriť nedostatok aut, aby nemuseli zlacňovať, čert vie ako to je.

Doporučujeme

Články odjinud