Škoda v Anglii nabízí řadu modelů SE Business pro firemní zákazníky

15 komentářů

Michal
10. dubna • 8:13

A to jako myslíte vážně "A komu by to bylo málo?". Asi jsme tady z jiného těsta než v GB, protože to je tedy zatraceně málo, spíš "vůbec nic". Leštěný prdy za cenu o třídu dvě větších aut a záruka tak tak na hranici životnosti agregátu. Děkujeme, nechceme.

Honzík
10. dubna • 9:17

Když začneme vnímat auto jako spotřební zboží? Proč je špatně, když např. motor vydrží jen po dobu záruky, když u jiného spotřebního zboží to každému připadá normální, že po dvou letech se vyhodí do koše a koupí nové?
Automobilky nemohou mít zájem vyrábět "držáky".
Jiná věc je, že ceny jsou jak za auto "na vždy", ale když to díky marketingu lidi kupují, tak proč ne...?

Fantomas
10. dubna • 10:43

Sám sis odpověděl - je to cenou. Stejně tak si například každých pár let nestavíme nové domy.
Auto je někde na hranici tohohle vnímání - někdo na to má, ale pro hodně lidí je ekonomický nesmysl dát každé tři, čtyři roky několik set tisíc za nové auto. Kromě toho, že je to nehorázné plýtvání.
A z jiného pohledu - není ani moc v zájmu lidí kupovat nové auto každých pár let, když to stávající dobře slouží. Je to hlavně v zájmu výrobců a všech ostatních, co se na autech přiživují. Tihle dělají vše pro to, aby nám vtloukli do hlavy, že auto je spotřební zboží - od používaných technických řešení, která nepřežijou záruku, až po mediální masáže, že kdo nemá nové auto, je špatný.

st
11. dubna • 17:43

Tak nějak. I když mě by se líbilo si kupovat každé tři roky nové auto... klidně i každý rok )) Jinak máte pravdu i co se týče z pohledu ekologie je lepší delší dobu provozovat starší auto než neustále vyrábět auta nová. Ale tady jde hlavně o to, aby se byznys točil, aby lidi neustále kupovali nová auta.

Honzík
10. dubna • 15:52

Dům není spotřební zboží...
Cena je taková, kterou kupující díky marketingu akceptují. To nic nemění na tom, že auto jsou spotřební zboží.

Fantomas
10. dubna • 16:59

A proč si myslíš že je auto spotřební zboží? Že má omezenou životnost? To má přece všechno. Nebo že si někdo pravidelně kupuje nové? Jsou lidé, kteří si takto kupují i ty domy. A naopak jsou lidé, kterým stačí jedno auto na celý život.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Mirek
11. dubna • 6:37

Auta se řadí mezi spotřební zboží. Je to dáno i tím, že se na ně vztahuje zákon o ochraně spotřebitele, který je k tomuto určen. Je jedno, že to má vysokou cenu. Z pohledu ceny by potom měly být televize také vyřazeny ze spotřebního zboží. Jak známo, mnohdy se ceny pohybovaly kolem půl miliónů a i dnes jsou v řádech statisíců, tedy výše než ceny mnoha aut.

Jiří Kokoška
10. dubna • 10:38

Ale co pak zbyde těm kteří na nové nikdy nedosáhnou!?

Fantomas
10. dubna • 10:44

Těm zbyde jen platit daně a pracovat na tři směny v továrnách na auta :-)

Jiří Kokoška
10. dubna • 11:28

Tak nějak viz. Revan!

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
mex
10. dubna • 12:08

Jerevan jeste nepracuje, je to učeň, zkratka dite :D

Revan_21
10. dubna • 12:42

Ty mi opravdu lichotíš:D
Ale jediné ubrečené ditě jsi tady ty... Aspon se tak tedy chováš :) Vsadím, že víc jak 25 ti rozhodně nebude :)))

Jiří Kokoška
10. dubna • 13:02

Já myslel Revan a ne Jerevan! To jsou dvě naprosto rozdílný osobnosti!

Fantomas
10. dubna • 7:56

Mně na tom nic speciálně upraveného nepřijde, ale třeba se pletu.

mex
10. dubna • 6:45

SE znamená Social Edition?

Doporučujeme

Články odjinud