Škoda v Anglii nabízí řadu modelů SE Business pro firemní zákazníky

mex  |  10. 04. 2014 06:45

SE znamená Social Edition?

Odpovědět  |   | 
Fantomas  |  10. 04. 2014 07:56

Mně na tom nic speciálně upraveného nepřijde, ale třeba se pletu.

Odpovědět  |   | 
Michal  |  10. 04. 2014 08:13

A to jako myslíte vážně "A komu by to bylo málo?". Asi jsme tady z jiného těsta než v GB, protože to je tedy zatraceně málo, spíš "vůbec nic". Leštěný prdy za cenu o třídu dvě větších aut a záruka tak tak na hranici životnosti agregátu. Děkujeme, nechceme.

Odpovědět  |   | 
Honzík  |  10. 04. 2014 09:17

Když začneme vnímat auto jako spotřební zboží? Proč je špatně, když např. motor vydrží jen po dobu záruky, když u jiného spotřebního zboží to každému připadá normální, že po dvou letech se vyhodí do koše a koupí nové?
Automobilky nemohou mít zájem vyrábět "držáky".
Jiná věc je, že ceny jsou jak za auto "na vždy", ale když to díky marketingu lidi kupují, tak proč ne...?

Odpovědět  |   | 

Ale co pak zbyde těm kteří na nové nikdy nedosáhnou!?

Odpovědět  |   | 
Fantomas  |  10. 04. 2014 10:44

Těm zbyde jen platit daně a pracovat na tři směny v továrnách na auta

Odpovědět  |   | 

Tak nějak viz. Revan!

Odpovědět  |   | 
mex  |  10. 04. 2014 12:08

Jerevan jeste nepracuje, je to učeň, zkratka dite :D

Odpovědět  |   | 
Revan_21  |  10. 04. 2014 12:42

Ty mi opravdu lichotíš:D
Ale jediné ubrečené ditě jsi tady ty... Aspon se tak tedy chováš :) Vsadím, že víc jak 25 ti rozhodně nebude :)))

Odpovědět  |   | 

Já myslel Revan a ne Jerevan! To jsou dvě naprosto rozdílný osobnosti!

Odpovědět  |   | 
Fantomas  |  10. 04. 2014 10:43

Sám sis odpověděl - je to cenou. Stejně tak si například každých pár let nestavíme nové domy.
Auto je někde na hranici tohohle vnímání - někdo na to má, ale pro hodně lidí je ekonomický nesmysl dát každé tři, čtyři roky několik set tisíc za nové auto. Kromě toho, že je to nehorázné plýtvání.
A z jiného pohledu - není ani moc v zájmu lidí kupovat nové auto každých pár let, když to stávající dobře slouží. Je to hlavně v zájmu výrobců a všech ostatních, co se na autech přiživují. Tihle dělají vše pro to, aby nám vtloukli do hlavy, že auto je spotřební zboží - od používaných technických řešení, která nepřežijou záruku, až po mediální masáže, že kdo nemá nové auto, je špatný.

Odpovědět  |   | 
Honzík  |  10. 04. 2014 15:52

Dům není spotřební zboží...
Cena je taková, kterou kupující díky marketingu akceptují. To nic nemění na tom, že auto jsou spotřební zboží.

Odpovědět  |   | 
Fantomas  |  10. 04. 2014 16:59

A proč si myslíš že je auto spotřební zboží? Že má omezenou životnost? To má přece všechno. Nebo že si někdo pravidelně kupuje nové? Jsou lidé, kteří si takto kupují i ty domy. A naopak jsou lidé, kterým stačí jedno auto na celý život.

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  11. 04. 2014 06:37

Auta se řadí mezi spotřební zboží. Je to dáno i tím, že se na ně vztahuje zákon o ochraně spotřebitele, který je k tomuto určen. Je jedno, že to má vysokou cenu. Z pohledu ceny by potom měly být televize také vyřazeny ze spotřebního zboží. Jak známo, mnohdy se ceny pohybovaly kolem půl miliónů a i dnes jsou v řádech statisíců, tedy výše než ceny mnoha aut.

Odpovědět  |   | 
st  |  11. 04. 2014 17:43

Tak nějak. I když mě by se líbilo si kupovat každé tři roky nové auto... klidně i každý rok )) Jinak máte pravdu i co se týče z pohledu ekologie je lepší delší dobu provozovat starší auto než neustále vyrábět auta nová. Ale tady jde hlavně o to, aby se byznys točil, aby lidi neustále kupovali nová auta.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

S elektrickou Mazdou MX-30 poprvé v Česku: Když to musí být, ať je to takhle!

Mazda MX-30

Nenechejte se zmást německou espézetkou. Novou Mazdu MX-30 jsme poprvé zkoušeli na českých silnicích a doslova nás nadchla!

dnes | Jan Mička | 6 příspěvků
TEST Dacia Duster 1.0 TCe LPG: Přesně tuhle bych si klidně koupil!

Dacia Duster 1.0 TCe LPG

I Dacia musela zdražovat. SUV Duster, které pořídíte i v tovární úpravě na LPG, si však stále drží velmi příznivou cenu. A víte co? Plynovou verzi bych si klidně sám koupil.

28.  6.  2020 | Jan Mička | 107 příspěvků
Minitest Toyota Corolla GR Sport TS: Konečně už sportovně jenom vypadá

Toyota Corolla GR Sport TS

Když jsme se s označením GR Sport viděli naposledy, nebylo to zrovna příjemné setkání. Toyota nám ale teď dokázala, že to s ním myslí vážně.

26.  6.  2020 | Vladimír Kadera | 43 příspěvků

Nejčtenější články

Škoda Octavia I ve skutečnosti skončila teprve nedávno. Našly se jasné důkazy

Škoda Octavia I ve skutečnosti skončila tep…

Produkce populární octavie první generace skončila již před deseti lety, přesto máme za to, že tento vůz může jít v klidu do důchodu až nyní. Teprve nedávno totiž utichly poslední nástroje vyrábějící důležité náhradní díly.

21.  6.  2020 | | 46 N/A
Škoda Felicia kdysi prošla i testem Top Gearu. Už tehdy byl Clarkson mistrem slova

Škoda Felicia kdysi prošla i testem Top Gea…

Škoda Felicia dostávala v britských médiích celkem dost prostoru. Dokonce vyhrála prestižní anketu.

4.  6.  2020 | | 3 N/A
Luxusní VAZ 2107 stál o trochu více než Škoda Favorit. Překonal ji snad ve všem

Luxusní VAZ 2107 stál o trochu více než Ško…

Narazit dnes na zachovalou „nula sedmičku“ není tak úplně snadné. Nám se to podařilo a kdybychom se měli v časech jeho největší slávy rozhodovat mezi ním a stejně drahou Škodou Favorit, měli bychom jasno.

7.  6.  2020 | | 85 N/A
V Česku je na prodej vzácná Škoda 1000 MBX. Stojí jako dva vybavené Superby

V Česku je na prodej vzácná Škoda 1000 MBX.…

Dvoudveřová varianta klasického „embéčka“ je pořádnou vzácností. Dali byste ovšem za ni takřka dva miliony korun?

11.  6.  2020 | | 31 N/A
Minitest Hyundai i30 N Project C: Těžko uvěřit, že tohle auto vzniklo v Česku!

Minitest Hyundai i30 N Project C: Těžko uvě…

Hyundai posunul jízdní vlastnosti svého hot-hatche o dvě úrovně výš. Výsledkem je i30 N Project C, přičemž kousek, který jsme vyzkoušeli v rámci redakčního testu, je v Česku poslední volný!

5.  6.  2020 | | 80 N/A