Škoda v Anglii nabízí řadu modelů SE Business pro firemní zákazníky

Britské zastoupení značky Škoda oznámilo zahájení prodejů série zvláštních modelů SE Business.
Škoda v Anglii nabízí řadu modelů SE Business pro firemní zákazníky

V sérii SE Business Škoda v Anglii nabídne typy Octavia, Superb a Yeti, jež cílí na firemní a fleetovou klientelu. Všechny vozy jsou vybaveny vznětovými motory 1,6, nebo 2,0 l a standardně doplněny start/stop systémem a pneumatikami se sníženými valivými odpory. Pokud by to zákazníkovi bylo málo, může si připlatit za verzi Greenline. Tato opatření mají zajistit nejen nízkou spotřebu, ale také nižší daňové sazby.

Škoda Octavia s náběhem 824 000 km slouží jako novinářské auto v Irsku

Škoda Octavia s náběhem 824 000 km slouží jako novinářské auto v Irsku

Co se standardní výbavy týče, všechny vozy série SE Business nabídnou například dvouzónovou klimatizaci nebo rádio s navigací a Bluetooth. Podle Patricka McGillycuddyho, šéfa fleetového oddělení britské Škody Auto, je to vůbec poprvé, co Škoda Auto připravila verze svých vozů upravené speciálně pro firemní zákazníky.
 

Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

včera | Michal Žďárský | 1 příspěvek
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků
Test Suzuki Swift SHVS: Tady elektromotor rozhodně dává smysl!

Suzuki Swift SHVS

Naší recenzí prošla nová generace Suzuki Swift. Vyzkoušeli jsme ji v mild-hybridní variantě.

4.  10.  2017 | Milan Lažanský | 16 příspěvků