Škoda už vyrobila 2,5 milionu motorů řady EA211. Denně jich složí zhruba 2400

JirkaX  |  26. 05. 2019 14:35

Tolik motorů a jen zlomek z nich jezdí.

Odpovědět  |   | 
Vóša  |  26. 05. 2019 14:53

právě proto jich musí tolik vyrobit !

Odpovědět  |   | 
Toper  |  27. 05. 2019 09:34

A kde jsou ty, co nejezdí?

Odpovědět  |   | 
Bureš.  |  28. 05. 2019 16:44

Ty už mají nalítáno svých třicet tisíc km a v klidu odpočívají na šrotáku.

Odpovědět  |   | 
´´´  |  01. 06. 2019 21:18

Přesně tak! Myslím, že by evropský parlament měl takové plýtvání materiálem razantně zakázat. Jsou tu daleko významnější (asijští) výrobci s vynikající spolehlivostí. Německá "kvalita" je dávno v kopru.

Odpovědět  |   | 
Assasin  |  27. 05. 2019 16:30

Odpovědět  |   | 
Peter  |  26. 05. 2019 17:26

Ja mám 1.4 tsi 92 kw a nie 94 kw rok výroby 2018.Ten potom kde vyrábaju ?A 1.6 MPI 81 kw je čo za motor ?

Odpovědět  |   | 
Popo  |  26. 05. 2019 18:40

Pro slovensko v mongolsku

Odpovědět  |   | 
Peter  |  26. 05. 2019 18:49

Aj do nemeckého auta ?

Odpovědět  |   | 
Ota  |  28. 05. 2019 15:21

pritom staci otevrit navod , treba u O III, na strance technicke udaje .. u motoru je hvezdicka, ktera vysvetluje. Neni urceno pro EU

Odpovědět  |   | 
Jarda  |  26. 05. 2019 19:46

1,4 TSI se v MB vyráběl taky - ale vzhledem k tomu, že výroba přeskočila na větší 1,5 EVO, tak skončil. Varianta 92 a 110 kW by měla být stejně jako 1,2 TSI rozdílná pouze SW. 1,6 MPI 81 kW je architektura stejná jako 1,0 MPI, jen jde o 4 válec. Vyrábí se jak v MB, tak v ruské Kaluze. Primárně je určen pro východní trhy, kde se používá napříč značkami.

Odpovědět  |   | 
Peter  |  26. 05. 2019 20:32

Ďakujem za info

Odpovědět  |   | 
verny  |  26. 05. 2019 21:11

Liší se i hardware, např. 92Kw verze nemá variabilní výfuky na straně výfuku. Některé verze 110Kw mají i vypínání válců. Chipování slabších verzí se nedoporučuje, jsou spárovány se slabšími převodovkami do 200Nm.

Odpovědět  |   | 
Spirit96  |  26. 05. 2019 21:32

1.4 TSI se v MB vyrábí stále. Sice v menším množství, ale stále se vyrábí.

Odpovědět  |   | 
Ota  |  27. 05. 2019 16:59

1.4 bude s hybridnim Sperbem

Odpovědět  |   | 
DAS  |  26. 05. 2019 18:11

A co 1.5 TSI 96kw Evo - ten ve škůdce nedělají?

Odpovědět  |   | 
Jarda  |  26. 05. 2019 19:48

Ne, zatím ne. Myslím, že s touto výrobou v takovém počtu jsou na vrcholu kapacit.

Odpovědět  |   | 
Spirit96  |  26. 05. 2019 21:28

1.5 TSI EVO ve Škodovce prozatím není v plánu (v lince těch typů je už tolik, že další by se přidával s problémy a bůh ví, zda-li by to ta linka ještě schroupala). A od roku 2020 se bude vyrábět 1.0 TSI EVO.

Odpovědět  |   | 
Kenny  |  26. 05. 2019 18:59

Jojo, jenze TSI je prave to zverstvo, proc si nedokazi koupit auto z koncernu. 😕

Odpovědět  |   | 
qwerty  |  27. 05. 2019 06:36

Nesmite podlehat internetovym diskuzim plnym anti VW pubescentu. Dnesni EA211 nemaji s notoricky znamymi EA111 temer nic spolecneho a i v jejich pripade se jedna o dost nafouknutou bublinu. Ty motory mely problem s nekvalitnimi retezy a napinaky, ktere od treti revize funguji perfektne, takze se startsim motorem staci navstivit servis.

Takovy 1.6THP od PSA/BMW mel uplne stejne problemy, k tomu se zanasel karbonem, a zadny internetovy shitstorm se nekonal. 1.2TCe od Renaultu uplny odpad a muzeme pokracovat.

Naopak aktualni 1.4TSI je velmi dobry a spolehlivy motor. Hodnoceni posledni 1.5TSI ukaze az dlouhodoba zkusenost.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  27. 05. 2019 09:26

Nekonal? Byl jsi poslední tři roky v hibernaci?
A na TCe se plive ze všech stran soustavně, ačkoli v novějších revizích už taky nemá problémy.

Odpovědět  |   | 
Tom  |  27. 05. 2019 10:21

Tak 211 uz je tady 7 let, ale stejne je tsi odpad. Takze kdyz tce je posledni dva roky v pohode, bude to jeste chvili trvat.

Odpovědět  |   | 
qwertz  |  27. 05. 2019 16:32

Ne. 1.2TCe je opravdu spatny motor, nejvetsi problemy zadna revize neresi (ani to nelze). Proto je komplet nova 1.3TCe tak strasne popularni. Po te predchozi pohrome je totiz i prumerny motor skvely.
https://www.auto.cz/motory-renault-0-9-a-1-2-... ...

Odpovědět  |   | 
JirkaX  |  28. 05. 2019 15:34

Největší poruchovost motorů měl vždy koncern VW a můžete mínusovat jak chcete a nic na tom nezměníte.

Odpovědět  |   | 
Toper  |  28. 05. 2019 15:59

To ale není pravda. Takže si můžeš hulákat, co chceš.
Co se týče procentuální poruchovosti motorů, není na tom VW zdaleka nejhůře.

Odpovědět  |   | 
.  |  28. 05. 2019 21:18

Je to blb, nerozčiluj se. A ještě jinému ukradl přezdívku.

Odpovědět  |   | 
Ben  |  28. 05. 2019 16:33

O poruchovosti HTP, TSI i starších1,6 MPI by se dal napsat nejeden článek, ale i o spolehlivosti aut jako celku.

Odpovědět  |   | 
Tom  |  27. 06. 2019 06:55

Je zvlastni ze zdejsi novinari tyhle clanky odmitaji psat a radeji pisou o ho.nu. Citim tu urcitou angazovanost

Odpovědět  |   | 
patriot  |  26. 05. 2019 19:12

a všechny stoji za prd, Tsi poruchový nejen rozvod , všechny Mpi spotřeba oleje a benzínu ku výkonu ,3 válce snad nejhorší co mohli vymyslet, u všech konstrukční problemy . Nechápu jak jim to můžou lidi jist i s navyjákem.A ještě za ty prachy .Prostě neznalost konkurence....

Odpovědět  |   | 
.  |  26. 05. 2019 19:31

Tady se zase sešlo idiotů.

Odpovědět  |   | 
Jarda  |  26. 05. 2019 19:50

Nesmysl za nesmyslem. TSI EA211 mají spolehlivý řemenový rozvod. MPI nežerou, protože mají integraci svodů do hlavy, takže není třeba ochlazovat kat palivem. To byla vlastnost EA111. Například 1,2 TSI a 1,4 TSI jsou známé jako jedny z nejlepší turbo benzínů napříč trhem.

Odpovědět  |   | 
Peter  |  26. 05. 2019 20:44

Ja som čítal že EA211 je uplne iný ako EA111.Ja ho mám rok , 92kw 12 000 km a olej som zatial nedolieval.Dufam že to tak aj ostane a nebudu s ním problemy.Inač toto bol moj jediný otaznik ked som vyberal auto či ho zobrať.Mal som obavy z tohoto motora ale zatial je to dobré.A má aj super spotrebu.

Odpovědět  |   | 
Pepe  |  26. 05. 2019 23:10

Výměna oleje atd max 15tis.km.Nespolehat na 30000km a pak výměna oleje..

Odpovědět  |   | 
JirkaX  |  26. 05. 2019 21:08

To je na tomto webu spravovaném neschopnou redakcí úplně normální. Pár blbečků se sem chodí vyřádit. Používají různé nicky, ten křivák nahoře používá i původní můj.

Odpovědět  |   | 
JirkaX  |  26. 05. 2019 21:30

Konečně jsem se přiznal, ulevilo se mi.

Odpovědět  |   | 
Ben  |  26. 05. 2019 21:40

A nejseš schizoffrenik nebo jsi jen ovátý větrem.

Odpovědět  |   | 
JirkaX  |  28. 05. 2019 15:22

sakra, co jsem to udělal !?

Odpovědět  |   | 
Safrt  |  26. 05. 2019 21:26

Co máš ty????

Odpovědět  |   | 
Lenon  |  28. 05. 2019 10:06

Patriot :

Musíš pochopit, že lidi co to kupují absolutně nevědí co kupují.
Jsou to obyčejní spotřebitelé, kteří o autech nic nevědí, zkrátka jdou koupit auto.
Třeba plno lidí jde do bazaru koupit auto a zajímá je jen interier a vzhled z venčí.
To jaký to má agregát, jestli motor jde tak jak má, nebo že je to shnilé, to už běžný spotřebitel neřeší, to řeší člověk, který o tom něco ví.

Odpovědět  |   | 
Zdeněk  |  26. 05. 2019 21:12

Mám 1.4 TSI EA211 110kw.
Jako první majitel mám najeto 42000km. Automat šestikvalt Tiguan.
Info pro Ty, co jsou chytří až na půdu a takové auto nikdy evidentně neřídili. Dálnice - tempomat na 130km. Otáčky 2500RPM. Tlak turba 1bar. Výkon motoru cca.35kw. Takže chytráci, jiný motor bych nechtěl ani náhodou.

Odpovědět  |   | 
pouch  |  27. 05. 2019 08:57

"Dálnice - tempomat na 130km. Otáčky 2500RPM"
A to neco dokazuje?

Odpovědět  |   | 
Toper  |  27. 05. 2019 09:33

Hlavně to ukazuje, že na benzínový motor to točí vcelku málo. Takové otáčky jsou při dalničních 130 km/h spíše výsadou nafty.

Odpovědět  |   | 
Zdeněk  |  27. 05. 2019 10:34

Přesně.
Jak se říká chytrému napověz, hloupého kopni.
2500RPM pod polovinou rozsahu, tlak turba na poloviční hodnotě a výkon motoru něco nad 1/3 celkového výkonu. Ještě stále nechápeš co to jako dokazuje? 😁

Odpovědět  |   | 
Ludek  |  27. 05. 2019 10:59

Civic minule generace, 1.8. Najeto temer 327 000 KM bez problemu. Vykon potrebny pri 130 nevim, otacky jsou vyssi a pri 180km jeste vyssi:D Na dvojku klidne 90, treba vcera u Koprivnice rychle dva autobusy Nemusim resit, klidne to muzu (a zdimu) na max a bez problemu, chapes? Dlouhodoba 6.7 Klidek mimo mesto pod 5.5.

Chapes?
Ja se nemusim bat motor zdimat, muzu ho nechat prevalovat na dalnici pri 3000 nebo ho drzet porad 4-6k a mezi vymenou (15000km) nedolejvam olej a fakt to rad tociim

Odpovědět  |   | 
Toper  |  27. 05. 2019 11:30

A důvod, proč srovnáváš svůj malý Civic s Tiguanem, je jaký?

Jsou to přece úplně jiné auta. Kdybys to srovnal s Golfem, bude to mít aspoň nějaký smysl.

Odpovědět  |   | 
Ludek  |  27. 05. 2019 12:09

Resim motor a to, ze jedes jen na cast vykonu a ja rikam, ze to NIC NEZNAMENA. Dokonce casto pohodovy rezim dava autu vice zabrat Jako ze to je super, ze to jede napr. tretinu vykonu nebo spatne? Me je jedno kolik to toci, hlavne, ze to je spolehlive, tiche a prijemne pri jizde a malo to zere. Jestli to pri 2000ot neco 3500 je mi uzadele
Mas radsi 2500 otacek misto kvality? Co presne si chtel rici tvym prispevkem? Diky za vysvetleni

Odpovědět  |   | 
Toper  |  27. 05. 2019 14:43

To sis asi spletl článek, ne?

S Civicem s 1.8 jsem se něco najezdil, ale že by to bylo něco, na co bych rád vzpomínal? Když se netočil, nejel. Když se točil, žral jak prokoplý. Když s ním jezdila žena, nedostala se svoji bežnou jízdou kolem komína pod 8 litrů. Spíš to inklinovalo k devíti, asi trošku těžší noha, ale stejně to nebylo nic extra na obyčejný Civic. Já mám spotřebu nižší v prémiovém sedanu o dvě třídy výše s dvakrát takovým motorem.

Když to srovnám s TSI, tak ten, když se honí, tak si taky vezme, ale dynamikou v celkém spektru otáček je úplně někde jinde. Dobře se s ním jede jak kolem 2,5 tak třba 4 tis. otáček. Takže ano, radeji mám kvalitu v podání uživatelsky příjemného motoru v těch otáčkách, kde tráví 90% jídního režimu. Lepší spotřeba je už jen bombónek navíc.

Odpovědět  |   | 
Ludek  |  27. 05. 2019 16:37

No vidis, ja mam najezdeno hromadu km v ruznych VW v praci (pasik, golf, caddy obcas arteon) 60:40 naftak/benzin a motory mi nesedi a zivotnost tech motoru (benzin) neni dobra. Je lepsi, nez byvalo ale porad umiraj. Automaty, nektere ok, jine do kolony hruza. Zivotnost taky jak ktera automaticky prevodovka:) U nas v rodine a sirsim okoli se preslo na Toyoty, Suzuki a par Opelu s Peugety, nikdo nelituje..alespon zatim

Promin ale jezdit s tim za 9, to je tvrde brza/plyn a asi se musis snazit, moc ti neverim Zima+jenom mesto+jizdy prevazne se studenym motorem a jsem na 8.
S 1.2 TSI na pohodu za 5-5,5, mesto 6,3, proti 1.8 ve starem civicu zadny velky rozdil+pripocti ojeti a nesmrtelnost a je to vyhra:)

No vidis, zena ma priuse jako a spotrebu pres mesto mame mensi, nez tve nastartovani a zivotnost? Lepsi:D

Hele, pokud ti auto sedi, neni co resit a blahopreji. Ja jezdim s VW bohuzel dost a podvozkove ani motory me nepresvedcili. Prumer, nuda a sed. A ano, radim a tocim motor rad, kdyby ne, mam Camry/corollu s peckovnim hybridem

Sto lidi sto chuti ale pro VW jde od pasika 5.5 do kopru.

Odpovědět  |   | 
Toper  |  27. 05. 2019 20:06

Luďku, ty máš hlavně zcela vyžilé auto. Takový nájezd se na celém autě podepíše, všechno rozvrzané, prosazené, ošoupané, odřené. Díly už jsou za hranou životnosti a půl auta je zralá na výměnu. Za mě je to již zcela za hranou.

Můžeš tady vykládat, jak je to super, ale za mě říkám, ne není to super.
Věřit mi nemusíš, já si nepotřebuji nic nalhávat, ani obhajovat starou vránu. Zkušenosti mám své a své peněženky, takže opravdu vím, co stoji na provozu Civic 1.8.
Já žádné TSI nevlastním, občas se s nějakým projedu a musím upřímně bez jakékoli zášti a předsudků napsat, že to je uživatelsky příjmné svezení. Nedivím se, že je to tak prodejně úspěšné. Není to složité pochopit.

PS: má žena má Corollu Verso 1.8, byla to její volba, asi kvůli prostoru, já do toho nekecal, ale opět je to zcela obyčejné auto. Motor sice drží a držet od pohledu bude, ale odchází čidla, naposled lambda. Nefungují, nebo spíš fungují na heslo tlačítka ovládání BC, odešel centrál u dveří řidiče. Takže nějaká mýtická spolehlivost Toyoty je pro mě po osobních zkušenostech opět k smíchu.

Odpovědět  |   | 
TOMÁŠ ZDENĚK  |  27. 05. 2019 17:01

Zdravím Topere, mohu také poprosit o vysvětlení Vašeho příspěvku s nízkými otáčkami? Luďkovi jste nejspíš omylem neodpověděl a já mu také nerozumím. Otáčky to jsou na 1.4 opravdu nízké, ale to je opravdu vše, co jste chtěl tím sdělit? To by mi přišlo málo. Kdybych napsal: můj šestiválec nepotřebuje řadit dva nejvyšší stupně, protože to je opravdový motor. Informace hezká ale také zbytečná, stejně jako informace o otáčkách nebo se mýlím? Děkuji za Váš čas

Odpovědět  |   | 
Toper  |  27. 05. 2019 20:09

Ano, vše již bylo napsáno. Nízké otáčky, slušný dostupný výkon, nízká spotřeba. Co víc ti tam chybí za informaci? Jde o benzinový motor o malém objemu.

Odpovědět  |   | 
Ludek  |  27. 05. 2019 16:40

Jo a doporucuji se kouknou na civic kombi a tvuj Tiguan, ten je mozna tak vysokej ale velky..no nevim:D Do Tiugana nedas 3 detsky sedacky, kufr horsi, vzadu horsi nez pasik. Precenujes ho.

Odpovědět  |   | 
JirkaX  |  27. 05. 2019 18:47

Proč srovnáváš Tiguan s Passatem? Jedno je spíše hatchback a druhé sedan. Neporovnatelné.

Odpovědět  |   | 
JirkaX  |  27. 05. 2019 20:53

Ty už drž hubu blbe.

Odpovědět  |   | 
JirkaX  |  28. 05. 2019 21:48

Ty něco slyšíš? Už ti asi z těch krádeží přezdívek hrabe.

Odpovědět  |   | 
Honza  |  27. 05. 2019 11:06

o životnosti motoru a převodovky to neříká opravdu nic Osobně jsem si nedávno vybral novou Toyotu v 2.0 hybrid, tam mám dalších 110 bezproblémových let jistých, pak ho pošlu dál Spotřeba super a výkon ok. Výborná převodovka, už se jen směji při vzpomínkách na VW a parkovaní na centimetry :D

Odpovědět  |   | 
Honza  |  27. 05. 2019 11:08

10 let, pak ho pošlu dál...i když věřím, že za 110 let ještě bude jezdit

Odpovědět  |   | 
Pepe  |  26. 05. 2019 23:08

Mám octavia 3 combi 1,6tdi 77kw rok výroby 2014 420xxxkm a stále jede hezky jak nové.. Nevím proč by neměli jezdit.. Jen mimochodem jezdím dene ČR - Německo a auto jsem kupoval Německu jako Nové.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  27. 05. 2019 09:41

Cesky jazyk ses ucil taky v Nemecku? Bez urazky, 420k a jede hezky jako nove

Odpovědět  |   | 
Tom  |  27. 05. 2019 10:23

A proc ne? Nejaky argument?

Odpovědět  |   | 
Radek  |  27. 05. 2019 14:10

Vyrábějí..nebo montují..Ale kolik motorů vzniklo v Česku..?? Tím myslím kolik jsme
jich vymysleli..Naposled motor do Škody 1000MB...

Odpovědět  |   | 
Peter  |  27. 05. 2019 16:31

Toto je ten problém Škodovky.Ona v podstate nemá vlastný motor ,podlahu,prevodovku atd.Všetko vymyslel Volkswagen a ten určuje čo bude a čo nie v Škodovkách.Takže momentalne pri tej istej cene /plus,mínus/napr.Golfa a Scala je pre mna uplne logicke že si vyberiem Golfa.Nevravím že Škoda je zlé auto ale všetko čo má má len vdaka Volkswagenu čo je logické.Len problém je v tom že Škoda je dosť drahá.Ja ked som bral Golfa tak porovnatelná Octavia tj motor,výbava vychadzala o 3500 Eur viac a to sa mi zdá teda dosť.To že Škoda ti dá do auta daždnik alebo škrabku nie je pre mna podstatné.Golf VII mal už dávno XDS alebo viacprvkovu zadnu napravu ale do OIII sa to dostalo až neskor takisto infotaiment atd takže aj to je príklad že VW určuje čo v Škodovke bude a čo nie.Ale aj napriek týmto cenám sa Škoda dobre predáva čo je osobne pre mna dosť prekvapujuce.

Odpovědět  |   | 
Jarda  |  27. 05. 2019 19:52

To je ale velký nesmysl, co tu píšete. Škoda Auto má na starosti kompletní vývoj motorů MPI dle architektury EA 211. To znamená motory 1,0 MPI (u nás Citigo+Fabia) 1,4 MPI a 1,6 MPI (Fabia, Rapid, Octavia pro východní trhy vč.Číny). Všechno to jsou motory, které mají základní rysy moderního agregátu - 16V rozvod, variátor sání a modulová konstrukce. Je naprosto běžné, že v rámci koncernů dostávají různé značky na starosti vývoj různých komponent, které se sdílí, to je pro to, aby byla výroba hromadná a díky tomu levnější. Škodovka dostala MPI, VW se stará o malé TSI a Audi vyvíjí velké TSI a kompletní řadu TDI. Jediná značka, která se vývoji agregátů nevěnuje, je Seat.
Jinak pardon, ta 1,4 TSI se stále vyrábí v MB z důvodu dodávek pro vozy, které se montují v závodě JSC Eurocar Solomonovo na Ukrajině.

Odpovědět  |   | 
Klobásyn  |  27. 05. 2019 16:26

Ano,vyborny základ pro další článek...zítra se dočteme, že z montážní linky sjel motor číslo 2.501.200,a máme každý den vystaráno 😂

Odpovědět  |   | 
Josef  |  27. 05. 2019 18:08

https://www.reliabilityindex.com/top-100...

https://www.reliabilityindex.com/reliability/search/314...
VW Polo - Engine 0.00% - (Here we have listed some of the parts that go to make up the figures we have produced and the frequency that these parts might fail - This list is not a complete list of what is covered under a Warranty Direct policy but an indication of frequency of failures Cylinder head, internal bushings, oil pump, crankshaft and bearings, tappet gear, valves & guides, pistons & rings, cylinder bores/liners, con rods, distributor drive, starter ring gear, flywheel, autodrive plate, camshaft drive belts, camshaft & cam followers, cylinder head gasket, cylinder block, crankshaft pulley, turbo/intercooler units, inlet & exhaust manifold, rear main seal, rocker assembly, push rods, timing gears, timing belts & chains.)
SEAT Ibiza Engine 13.33%
VW Golf Engine 40.91%
VW Fox Engine 0.00%
VW Beetle Engine 9.38%
Škoda Fabia Engine 15.84%

https://www.jdpower.com/business/press-releases/2... ...

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

První jízda se Škodou Kamiq 1.0 TSI: Revoluci nečekejte, poctivý kus auta ano

Škoda Kamiq 1.0 TSI DSG (první svezení)

Už se těším, až si dnes večer sednu s šálkem horké kávy k počítači a zabořím se do diskuze pod tímto článkem. Na první dojem je totiž Škoda Kamiq opravdu dobrá.

21.  8.  2019 | Vladimír Kadera | 193 příspěvků
TEST Subaru BRZ Spec. S: BRZy, jazyk, nazývat… věci pravými jmény

Subaru BRZ Spec. S

Pokud máme věci nazývat pravými jmény, je nutno poznamenat, že zlí jazykové tvrdí, že BRZ „nejede“. A je fér přiznat, že jakkoli pro modelový rok 2019 a speciálně v limitované edici Spec. S prodělalo řadu změn, včetně například jiného naladění řídící jednotky, je na tomto tvrzení kus pravdy. To však ani náhodou neznamená, že by BRZ nebylo skvělé auto.

19.  8.  2019 | Petr Schnagl | 13 příspěvků
Minitest Toyota RAV4 2.5 Hybrid: Konečně něco, co si stojí za svým

Toyota RAV4 2.5 Hybrid (minitest)

Nová Toyota RAV4 nás už dříve překvapila extravagantním vzhledem, ale měli jsme k ní pár výhrad, které se pokusí smazat hybridní verze. Podaří se jí to?

16.  8.  2019 | Vladimír Kadera | 78 příspěvků

Nejčtenější články

V Česku byla spatřena téměř neznámá Škoda Scala. Může jezdit skoro zadarmo

V Česku byla spatřena téměř neznámá Škoda S…

Se Scalou na zemní plyn se počítalo již od samotného počátku uvedení nové škodovky. Jeden kousek byl nyní spatřen v provozu.

13.  8.  2019 | | 32 N/A
Levná Škoda Octavia Tour už tak levná není. Zato ale dostala o dost více výkonu

Levná Škoda Octavia Tour už tak levná není.…

Škoda upravuje ceník výhodné Octavie Tour. Akční výbava sice zdražuje, nyní už je ale dostupná rovněž jako liftback a dostává pod kapotu výkonnější základní motor.

3.  8.  2019 | | 39 N/A
Češi se zbláznili do pistáciové Fabie. Existuje ale něco mnohem raritnějšího

Češi se zbláznili do pistáciové Fabie. Exis…

Zatímco tisíce lidí v Česku šílí z pistáciových fábií, americký dealer BMW z Manhattanu se vytahuje něčím mnohem exkluzivnějším.

26.  7.  2019 | | 28 N/A
T-Kat je jediné české auto, kterým můžete bez obav na D1. A také do války

T-Kat je jediné české auto, kterým můžete b…

Útvar rychlého nasazení, konkrétně protiteroristické oddělení, si převzala vozidlo T-Kat. Je tak skvělé, že se jí musíme chvilku věnovat.

8.  8.  2019 | | 29 N/A
Slavný návrhář rozzuřil Ferrari. Stačila jedna nevinná fotografie se supersportem

Slavný návrhář rozzuřil Ferrari. Stačila je…

Koupením Ferrari vstupujete do elitního klubu, musíte akceptovat filozofii a pravidla značky a stvrdit je podpisem. Že jste milionáři a sledují vás na Instagramu skoro dva miliony lidí na tom nic nemění.

31.  7.  2019 | | 6 N/A