Škoda už vyrobila 20 milionů aut. Z toho 15 za šestadvacet posledních let

Ondra  |  27. 09. 2017 12:58

Za 112 let? To mají Toyota s Nissanem nabouchaný do roka.

Odpovědět  |   | 
Smith  |  28. 09. 2017 11:47

Například u nás někým opovrhovaný Hyundai těch 20 mil. aut vyrobí a prodá za necelého 2,5 roku. Škodovka je v porovnání s Hyundai prostě velmi malá firmička - automobilka, která není ani globální značkou.

Odpovědět  |   | 
D*()723hxd7  |  27. 09. 2017 14:45

Uctyhodne cislo! Jeste uctyhodnejsi ovsem je, ze ani jedna jedina neskoncila u nas doma. Gratuluji!

Odpovědět  |   | 
tom  |  28. 09. 2017 10:15

Je zajimave, ze podobne reci maji vetsinou lide, kteri z automobilky profituji.

Odpovědět  |   | 
Joe Doe  |  27. 09. 2017 14:54

Nuz co, Skoda je automobilovy trpaslik, a to aj napriek tomu, ze patri pod kridla VAG.

Mazda, co je na globalne podmienky mala nezavisla automobilka, vyraba rocne vyse 1.5 miliona aut, co je za rok 2016 o cca 400-tisic viac, ako vyrobila Skoda.

Odpovědět  |   | 
Antiautomat  |  27. 09. 2017 20:22

Hm, tak ja neviem, presiel som toho dost a narazil som na tie auta od Anglie az po Indiu.

Odpovědět  |   | 
Joe Doe  |  28. 09. 2017 14:08

Ci chces alebo nechces, Mazda je vacsia, znamejsia, rozsirenejsia, dolezitejsia.

Skoda chyba v Severnej Amerike, v Japonsku...

Odpovědět  |   | 
tom  |  28. 09. 2017 10:13

Coz s ohledem na trhy je docela male cislo. Mazda jako globalni automobilka v porovnani s nejakou Skodovkou, ktera cili hlavne na Evropu, vyrobila jen o 400 000 aut vice.

Odpovědět  |   | 
Joe Doe  |  28. 09. 2017 14:05

Skodovka ma za sebou VAG, takze vyvoj, vyroba, testy, atd. netvoria na vstupe zdaleka taku polozku ako v pripade Mazdy, ktora si svoje auta vyvija sama.

Nehovoriac o tom, ze maly japonsky vyrobca je schopny vyvinut motory, ktory produkcia z VAG mava z vlaku 2-3 generacii dozadu.

And now just sod off.

Odpovědět  |   | 
Tom  |  27. 09. 2017 16:16

Hezký počin... Vzpomenu-li na smutné období konce osmdesátých let s jedním modelem, a když vidím, co udělali za posun za to krátké období, tak je to neskutečný... Jistě, bez VW by to asi taková hitparáda nebyla. Každopádně super. Zajímavé je, že už mnoho let drží v ČR třetinu trhu a to se minimálně deset let neustále hovoří o tom, jak je tato pozice neudržitelná

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  27. 09. 2017 18:47

Vetsina prodeju v CR je fleet

Odpovědět  |   | 
Antiautomat  |  27. 09. 2017 20:36

Klasickym obrazom vacsich firiem je zmixovany podiel. Ci uz prenajate Insignie v dvojlitri diesel, alebo dalsi bordel dajme tomu passaty TDI a zvysok podobna spotrebna haved. Management zasa sestvalce diesel BMW v pablbuvzdornom automate.

Zalezi co ten poskytovatel vozoveho parku poskytne a co prejde vyberom.

Ostatne onedlho budu tak ci tak sukromne auta zrele na kadrovy posudok ako za 50 rokov.

Tak co.

Odpovědět  |   | 
Tom  |  27. 09. 2017 20:49

A co to meni na faktu, ze ma skodovka tretinu trhu?

Odpovědět  |   | 
Smith  |  28. 09. 2017 18:17

No ještě aby neměla. To by byla ostuda. Však ani ta třetina (fleetová) není vůbec žádný zázrak. Takový Hyundai má ve své domovině cca 80% podíl trhu. Samozřejmě tam má, oproti Škodovce u nás, neporovnatelně víc modelových řad, takže vybrat si může prakticky každý od nejmenších až po největší, nejluxusnější a nejvýkonnější modely.

Odpovědět  |   | 
Vlk z Vlkohradu  |  29. 09. 2017 13:20

Ne, nemá 80% trhu. Samotný Hyundai má cca 40% a když budeme počítat i značku Kia, tak se procentuální zastoupení koncernu na jihokorejském trhu vyšplhá k 70%.

Odpovědět  |   | 
Smith  |  29. 09. 2017 19:10

Psal jsem o Hyundai jako o značce a společnosti, která vlastní i automobilky Kia a Genesis.

Odpovědět  |   | 
Joe Doe  |  29. 09. 2017 12:41

Fleetovy vodic auto nafasuje a na vyber nema vplyv.
Sukromy vodic si ho kupi podla vlastneho vyberu.

Fleetove auto vybera ekonom od stola podla excelovskej tabulky a vybera za a) z uplne ineho poolu model/vybava, b) podla uplne inych cien, c) s ohladom na maximalnu usporu nakladov na 2-3 roky dopredu.

Takze dominancia a zavislost Skody na fleetovych predajoch hovori o tom, ze cisla vobec neodrazaju preferencie koncovych zakaznikov - minimalne nie na CS a SK trhoch.

Odpovědět  |   | 
adv  |  30. 09. 2017 20:18

omlouvám se, ale zajímala by mě odpověšď na otázku trochu mimo téma příspěvku: úspěšná domácí automobilka, která se z komunistický bídy dostala tam kam je bez jakýchkoliv dotací nebo krabic od vína, která přímo zaměstnává přes 20t čechů (a nepřímo odhadem dvojnásobek), není to montovna jako hnůjdej, ročně přispěje miliardama do rozpočtu... Firma, která žene nahoru platy ve velký části čr... A přesto se najdou lidi, co na ni házej jen špínu a haněj ji v každým příspěvku. Ychtylové, co si daj tu práci a do diskuze, co je očividně nezajímá musej přispět svým Ynteligentním příspěvkem ve smyslu "já doma škodovku nemám, jsem borec".
A zásadní otázka zní PROČ? Je podíl mentálně retardovaných lidí v populaci skutečně tak vysoký? Je to způsob, jak si lidé léčí mindráky? Nebo existuje jiný důvod?

Odpovědět  |   | 
vda  |  30. 09. 2017 22:58

Jen retard neví jak se jmenuje jedna z největších automobilových značek světa a používá označení hnůjdej. Ano, podíl těchto mentálně retardovaných lidí je v naší populaci skutečně vysoký. Navíc tito lidé si skutečně léčí mindráky a z nepochopitelných důvodů adorují Škodovku, která například několik předešlých let přispívala do našeho státního rozpočtu nižšími odvody než Hyundai. Je to ukázkový příklad české malosti... Namlouvání si, že Škodovka je něco víc, než ostatní. Ne není. Je naprosto průměrná, v mnoha ohledech i velmi podprůměrná. Každý normálně uvažující člověk to ví a za své někdy těžce vydělané peníze si koupí to, co mu nejlépe vyhovuje nebo se mu víc líbí bez ohledu na to, jestli je patriotem domácí německé automobilky nebo ne.

Odpovědět  |   | 
adv  |  30. 09. 2017 23:41

A je to tady, tak tu máme prvního pacienta. Už se nám odkopal VDA. Je asi lehce mentálně postižený, protože například neumí spočítat, že 11 mld, které do státní kasy za poslední tří roky odvedla ŠA je víc, než 5,3 mld, které odvedl hnůjdej. Ale to normálního člověka nepřekvapí. Je to jen drobnost, která dotváří celkový obrázek zamindrákovaného individua, který musí svoje výplody publikovat i přes riziko, že na jeho retardovanost někdo upozorní. Takže na straně mindráků máme první čárku o kterou se postaral VDA. Kdo bude další?

Odpovědět  |   | 
vda  |  01. 10. 2017 08:36

Od individua, které přes upozornění, že pojmem hnůjdej se totálně ztrapňuje a přesto ho neustále používá sedí, když ostatní poučuje a ještě osočuje ze zamindrákování a retardace - ukázkový příklad!
Zamindrákovanost ze Škodovky? Nesmysl. Ta může konkurovat max. nějakým malým automobilkám na okraji světového významu. Ta je moc malá, např. právě takové megaautomobilce - značce Hyundai nesahá ani pod kotníky, to jsou absolutně, co se velikosti a úspěšnosti týká, neporovnatelné značky. A z toho pramení právě ta extrémní zamindrákovanost zdejších čecháčků-škodováčků. A když jim někdo připomene naprosto pravdivou skutečnost ,,malého souseda z Boleslavi'', tak jsou navíc hysteričtí.

Jinak samozřejmě vím, že Škodovka až na loňský rok, kdy na dani odvedla víc, tak za roky 2014 a 2015 odvedla oproti Hyundai méně.

Odpovědět  |   | 
adv  |  01. 10. 2017 09:33

Lol, ta mentální retardace na tebe sedí.
1) hnůjdej si jiné označení nezaslouží. Montovna s přilehavou reklamní kampaní a excelentním zastoupením. Tohohle hnoje si nemůže nevšimnout ani největší zastánce.
2) to že ti to s číslama moc nejde (11 vs 5) jsme věděli už od začátku (asi jeden z příznků mentální retardace), ale to že neumíš ani pochopit obsah textu, to už je skutečně na pováženou. Takže si ještě jednou přečti čísla za rok 2015, pak si dej facku a přišourej se omluvit. http://jdem.cz/df9ms3...
3) a ano, tvůj mindráček taky přímo mlátí palicí. Tady nikdo nepopírá velikost hnůjdeje. Tohle není žádnej srovnávací test nebo vychloubání škodovky že je lepší než hnůjdej. Tohle je čisté shrnutí toho, co tady škodovka dokázala. A jen ubohej mindráček sem musí přijít s vlastním blábolením, kydat hnůj na ostatní a léčit si svoji ubohost.

Odpovědět  |   | 
)(  |  01. 10. 2017 10:19

Čéče, všechny kolem přesvědčuješ o tom, že Hjondé ti způsobuje obrovský mindrák. Doporučuji zajít k nějakému šamanovi...

Odpovědět  |   | 
Creator  |  22. 04. 2018 22:52

V roce 2014 odvedl Hyundai na dani víc než škodovka.

https://zpravy.aktualne.cz/ekonomika/cez-se-dostal-p... ...

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Minitest Toyota Yaris GR-Sport Hybrid: Hvězdné války bez zvláštních efektů

Toyota Yaris GR Sport Hybrid

Naprosto skvělá Toyota Yaris GRMN vypadá jako helma bojovníka z Hvězdných válek a jízda je jako mezigalaktická bitva. Co když ale slavné sérii filmů vezmete speciální efekty?

včera | Vladimír Kadera | 7 příspěvků
Minitest Mazda 6 Wagon Skyactiv-D184 AT Revolution Top: Pohlazení po duši

Mazda 6 Wagon Skyactiv-D AT

Současná generace Mazdy 6 je tady s námi už od roku 2013. Její poslední facelift byl tak důsledný, že by se snad dalo hovořit o mezigenerační obměně, tyto úvahy si ale dnes odpustíme. Pojďme si místo toho popovídat o tom, proč je Mazda 6 stále prostě „jen“ moc, moc dobré auto.

19.  11.  2019 | Petr Schnagl | 79 příspěvků
Minitest BMW 440i xDrive Cabrio: Jízda s panem Dokonalým. Možná už naposledy

BMW 440i xDrive Cabrio

Kabriolety střední velikosti se už pomalu stávají ohroženým druhem. Buďme rádi za každého zástupce této dokonalé třídy!

16.  11.  2019 | Vladimír Kadera | 14 příspěvků

Nejčtenější články

Nová Škoda Octavia dostala vychytávku, která pomůže v boji proti pirátům silnic

Nová Škoda Octavia dostala vychytávku, kter…

Škodovka je nejenom u nás vyhlášená svými chytrými řešeními. V případě nové Octavie ukázala, že i malý detail v interiéru může být hodně přínosný.

13.  11.  2019 | | 247 N/A
Škoda Favorit mohla být krásná. Pak na ni ale dolehly socialistické kompromisy

Škoda Favorit mohla být krásná. Pak na ni a…

Třicáté výročí 17. listopadu 1989 si lze připomenout různě. Třeba i svým způsobem revolučním automobilem, který se stal symbolem tehdejší doby a zároveň pojítkem mezi starým AZNP a Škodou pod křídly VW.

17.  11.  2019 | | 54 N/A
Tohle mohla být první Škoda Octavia od Giugiara. Václav Klaus byl ale proti

Tohle mohla být první Škoda Octavia od Giug…

Vměšování politiků do automobilového průmyslu či aut obecně není žádný moderní vynález Bruselu, ale vcelku běžná věc doprovázející tyto dopravní prostředky prakticky od jejich počátků. Neznáme však mnoho případů, kdy by konkrétní politik přímo ovlivnil design vozu tak, jako to na počátku 90. let zvládl předseda české vlády.

28.  10.  2019 | | 22 N/A
James May si koupil nové auto. Pod plachtou Ferrari však supersport nenajdete

James May si koupil nové auto. Pod plachtou…

James May umí překvapit a moderovat. V novém videu se o obou těchto věcech velmi mile přesvědčíte.

4.  11.  2019 | | 32 N/A
Česká Toyota dost zvýhodnila nehybridní modely. Jsou levné a s bohatou výbavou

Česká Toyota dost zvýhodnila nehybridní mod…

Pokud hledíte po některém z benzinových modelů Toyoty, na konec roku teď české zastoupení uvádí výhodnou limitovanou edici výbav Prestige pro hned několik svých vozů.

8.  11.  2019 | | 243 N/A