První Yeti mě docela baví. Na Škodovku. Ale prostorově nic moc. MPV jsou prostě lepší než SUV, když už člověk potřebuje hektolitry vzduchu.
Tak jestli je Komik SUV, tak já jsem pak jeho věčný obdivovatel a ochránce.Apríl nad apríla.
Takže Čína kolik?Většinu ?Ano
Krásná zpráva takto po ránu. Ono by jen ale šlo polemizovat o tom, jestli se dá vůbec Kamiq do této třídy řadit, když se vůbec nenabízí s pohonem 4x4 a totéž platí i o ostatních konkurentech ve třídě. Ono pak třeba Panda 4x4 a nebo Ignis je daleko víc SUV než ten Kamiq... Ale Yeti, Karoq a Kodiaq jsou tak nějak SUVéčka..., ale Kamig je podle mne zvedlý Kombík Fabie... :-D
"Ale Yeti, Karoq a Kodiaq jsou tak nějak SUVéčka..."Zrovna u Yetiho mám v techničáku napsáno kombi. :-P
Co má pohon 4x4 společného s definicí SUV? SUV jsou z definice silniční auta s bezdůvodně zvýšeným podvozkem.
Silniční auta !!!Jsi prostě borec
Chceš snad tvrdit, že SUV jsou terénní auta? To rozhodně nejsou.. Důvodem zvýšení podvozku je móda, ne funkce.
To moderní SUV a jejich deriváty, které se dají nazvat pseudoterénní nebo třeba mimosilniční vozy, jsou něco jako trekkingová bota. Univerzální, pohodlná, ale při přechodu bažiny do ní časem také nateče.Stejné je to SUV. Posledních padesát metrů polňačky k chatě projede, takže není třeba tahat víkendový proviant ručně. Ale proč zbývající desetitisíce kilometrů najetých za rok kvůli tomu tahat trekkingovou výbavu, tedy zvýšený podvozek a terénní vzhled, je záhadou.A s SUV nebojácný horal také často při zkoumání limitů zapadne. Pravověrní off-roadisté totiž také vědí, že nejdůležitější jsou v terénu pořádné pneumatiky, ne ty silniční univerzály, které obouvají „trekkingová“ auta, aby se chovala kultivovaně na silnici. A často se stačí na zimní závěje připravit koupí dobrých, čerstvých gum, než celého auta s pohonem všech kol.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.