Škoda už vyrobila 2 miliony vozů SUV. K milníku patří i celkem 250.000 Kamiqů

9 komentářů

JK
2. března • 22:17

První Yeti mě docela baví. Na Škodovku. Ale prostorově nic moc. MPV jsou prostě lepší než SUV, když už člověk potřebuje hektolitry vzduchu.

Lord Owl
2. března • 20:06

Tak jestli je Komik SUV, tak já jsem pak jeho věčný obdivovatel a ochránce.
Apríl nad apríla.

DailyNews
2. března • 9:08

Takže Čína kolik?
Většinu ?
Ano

wolff
2. března • 11:41

Krásná zpráva takto po ránu. Ono by jen ale šlo polemizovat o tom, jestli se dá vůbec Kamiq do této třídy řadit, když se vůbec nenabízí s pohonem 4x4 a totéž platí i o ostatních konkurentech ve třídě. Ono pak třeba Panda 4x4 a nebo Ignis je daleko víc SUV než ten Kamiq... Ale Yeti, Karoq a Kodiaq jsou tak nějak SUVéčka..., ale Kamig je podle mne zvedlý Kombík Fabie... :-D

brk77
2. března • 15:17

"Ale Yeti, Karoq a Kodiaq jsou tak nějak SUVéčka..."Zrovna u Yetiho mám v techničáku napsáno kombi. :-P

Gouda
2. března • 14:40

Co má pohon 4x4 společného s definicí SUV? SUV jsou z definice silniční auta s bezdůvodně zvýšeným podvozkem.

DailyNews
2. března • 14:43

Silniční auta !!!
Jsi prostě borec

Gouda
2. března • 15:32

Chceš snad tvrdit, že SUV jsou terénní auta? To rozhodně nejsou.. Důvodem zvýšení podvozku je móda, ne funkce.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
DailyNews
2. března • 18:05

To moderní SUV a jejich deriváty, které se dají nazvat pseudoterénní nebo třeba mimosilniční vozy, jsou něco jako trekkingová bota. Univerzální, pohodlná, ale při přechodu bažiny do ní časem také nateče.Stejné je to SUV. Posledních padesát metrů polňačky k chatě projede, takže není třeba tahat víkendový proviant ručně. Ale proč zbývající desetitisíce kilometrů najetých za rok kvůli tomu tahat trekkingovou výbavu, tedy zvýšený podvozek a terénní vzhled, je záhadou.A s SUV nebojácný horal také často při zkoumání limitů zapadne. Pravověrní off-roadisté totiž také vědí, že nejdůležitější jsou v terénu pořádné pneumatiky, ne ty silniční univerzály, které obouvají „trekkingová“ auta, aby se chovala kultivovaně na silnici. A často se stačí na zimní závěje připravit koupí dobrých, čerstvých gum, než celého auta s pohonem všech kol.

Doporučujeme

Články odjinud