A vyrábí podle Bruseli, nebo na přání zákazník, no !
Tak to budou v Boleslavi brzy bez práce.
Dobře děláte, ještě přesunout ze ztrátové Indie vyrobu a škoda trochu ušetří.
Škoda šetřit nepotřebuje je zlatá slepice celýho koncernu. Každej kdo rozumí autům by chtěl škodu ale často kvůli práci/ženský/sousedům/ peněžence si koupí něco jinýho.
haha, moje žena rozhodla, že klima musí běžet bez motora a nesmí tam být klínový řemen co napodobuje zvuk myši. Nesmí to mět v převodovce ozubený kola na zpátečku a nesmí to mět podtlakový posilovač brzd, ten zase pšouká. Tak jsem Škodovku musel prodat
Klima bez motoru? Normální lidi když nikam nejedou tak v autě nesedí. Nemáte doma obejvák?
až budeš mět auto a řidičák a budeš čekat v koloně, před semaforem atd. Tak budeš spouštět spalovák? Ne, děkuji Škodu nechci se startérem, alternátorem, spojkama a ještě s turbem, do města si to fakty koupí bezmozek.
Bezmozkový jednání je koupit z nicotnejch důvodů překomplikovanej bazmek a věřit že se nepodělá.
Správně, ty dsg od škody kolik mají spojek? Altík má volnoběžku, startér má volnoběžku a ještě komutátor s uhlíky a to vypínání dvou válců a ještě vpřevodovce zpátečkový kolo než se zařadí auto musí stát..haha
Všechno co píšeš je čistočistá mechanika zvládnutá k dokonalosti. Nestojíš půl roku v servisu a nečekáš na nápovědu z Japonska.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.