Škoda už prodává auta i v Singapuru. Podívejte se na první showroom

Cílem Škody Auto je výrazně zvýšit počet trhů, na kterých prodává své vozy. Singapur mezi nimi nechybí, byl zde už dokonce otevřený první showroom.

Pokud se budete v budoucnu procházet ulicemi Singapuru a narazíte na showroom automobilky Škoda, nedivte se. Značka má v příštích letech v plánu prodávat své vozy až na 120 trzích (aktuálně je jich 102), a přestože to v Singapuru nebude mít kvůli zavedenému limitu pro počet registrací nových soukromých vozů úplně snadné, považuje tento krok za odrazový můstek pro vstup na další trhy jihovýchodní Asie.

Od května letošního roku chce Škodovka v Singapuru prodávat celkem pět modelů, konkrétně Rapid Spaceback, Octavii včetně verze RS, Superb, Karoq a Kodiaq. Už včera přitom došlo k otevření prvního tamního showroomu, který bude fungovat nejenom jako obchodní partner, ale zároveň i jako importér. První zákaznické vozy budou dodány v květnu.

Snahu o zvýšení počtu trhů definuje Strategie 2025, jde ale pouze o jeden z pilířů. Dalšími oblastmi, kterými se Škoda Auto bude v příštích letech zabývat, jsou elektromobilita, autonomní řízení, digitalizace produktů či rozšiřování výroby. Právě poslední oblast možná bude trochu oříšek. České továrny jsou vytíženy a patrně nezbude, než se pohlédnout v zahraničí.

První jízda se Suzuki Swift Sport: Je to žlutý ďábel za super peníze!

Suzuki Swift Sport (první svezení)

„No konečně, ty malej rošťáku“, vypadlo ze mě ihned po nasednutí. Tohle auto je totiž naprosto skvělý způsob, jak utratit půl milionu.

14.  4.  2019 | Vladimír Kadera | 35 příspěvků
TEST BMW M850i xDrive Coupé: Do klubu rváčů v rukavičkách

BMW M850i xDrive

Lexus LC je možná zábavnější a lépe se poslouchá a Mercedes S Coupé je pravděpodobně o chloupek komfortnější. Lepší definice třídy gran turismo však na silnice snad ještě nevyjela.

13.  4.  2019 | Miro Mihálik | 15 příspěvků
Minitest Citroën C5 Aircross 2.0 BlueHDi EAT8: Sto lidí, sto názorů

Citroën C5 Aircross 2.0 BlueHDi (minitest)

Role vlajkové lodi je poměrně složitá. Zákazníci za své nemalé peníze chtějí to nejlepší a kompromisy jim moc nevoní. Dokázal nás vůbec nejdražší Citroën C5 Aircross přesvědčit o svých kvalitách?

10.  4.  2019 | Jan Mička | 7 příspěvků