Škoda už oficiálně prodává Karoq. Tipy, jak ho rozpoznat od Kodiaqu:

Škoda zatím neoznámila, kolik bude požadovat za základní verzi svého momentálně nejmenšího SUV

Už tři a půl tisíce kusů nové Škody Karoq si u tuzemských dealerů rezervovali zákazníci, přestože teprve od dnešního dne (18. října) může být tento vůz oficiálně prezentován  a poskytnut na testovací jízdy. Teprve nyní se tedy se Škodou Karoq budeme ve větší míře setkávat na silnicích.

Ve městě mafie se Škodou Karoq. Při první jízdě nás nadchl podvozek

Ve městě mafie se Škodou Karoq. Při první jízdě nás nadchl podvozek

Škoda sice hodlá oznámit cenu základní verze Active až příští rok, zatím ale podle ní cenovka lidi neodrazuje. "Z 3500 vozů Škoda Karoq objednaných v předprodeji byly téměř dvě třetiny v zatím nejvyšší výbavě Style," uvádí automobilka v tiskové zprávě.

Nejžádanější motorizací bude, zdá se nový zážehový přeplňovaný čtyřválec 1,5 TSI, který umí vypínat polovinu svých válců. Pohon všech kol volí téměř 40 procent zákazníků. Nejžádanějšími barvami jsou bílá, černá a červená.

Návod na to, jak rozpoznat model Karoq od většího Kodiaqu s velmi podobným designem, získáte po prohlédnutí následující fotogalerie:

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

TEST Lexus LS 500h: Měl být dokonalý. Jenže...

Lexus LS 500h

Nový Lexus LS mi ze všech testovacích aut způsobil největší pomatení mysli. V některých ohledech tak neuvěřitelně fascinuje, jinde ale může i zklamat. Nebo jej prostě jen nechápu?

22.  5.  2018 | Milan Lažanský | 27 příspěvků
TEST Citroën C3 Aircross 110 PureTech EAT6: Váš městský obývák

Citroën C3 Aircross 110 PT EAT6

Tentokrát jsme C3 Aircross vyzkoušeli v silnější z benzinových dvanáctistovek. Jaký je tento extrovertní crossover?

15.  5.  2018 | Milan Lažanský | 10 příspěvků
Minitest Škoda Karoq 1.0 TSI: Dělám, co můžu! Stačí to?

Škoda Karoq 1.0 TSI (minitest)

Zázraky od malého litrového tříválce v poměrně velkém crossoveru raději nečekejte, poněkud překvapivě však základní motor z Karoqu nepoužitelnou brzdu provozu nedělá.

12.  5.  2018 | Miro Mihálik | 87 příspěvků