Škoda už letos prodala milion aut. Je to o měsíc dříve než loni

23 komentářů

Kalimero
25. listopadu • 5:39

Tak to jim do náskoku toho ohavného korejce chybí ještě setsakramentsky moooooc aut :-D:-D:-DMusí se v Bolce víc snažit :-P

*
26. listopadu • 9:21

I kdyby se v Bolce rozkrájeli, tak ho nemají šanci nikdy dohnat. ;-) B-]
Navíc to jsou velikostí (výrobního portfolia, vývoje atd.) absolutně neporovnatelné značky, jedna trpasličí, druhá gigantická.

Antiautomat
24. listopadu • 9:22

...superb...typicke tunajsie auto, ktore si kupuju hlavne rodiny.

josephko
23. listopadu • 20:58

Pamätám si, že keď Octavia pred 20 rokmi začínala, tak škodovka plánovala jej ročný predaj na úrovni 60.000 kusov.
Pred 25 rokmi by bol asi málokto tipoval, že dnes bude škodovka na úrovni volkswagenu a že francúzske značky plus Fiat, Ford a Opel sa zmôžu len na to, aby jej dýchali na chrbát /záda/... :-)

kos
23. listopadu • 22:31

Určitě autor ví, co je chrbát? Roční prodeje 2014Fiat 1,9 mil
Ford 5,8 mil
Opel 1,07 mil
Citroen - 1,3 mil
Renault- 2,1 mil
Peugeot 1,9 mil
-----------------------
Škoda 1,03 mil

*
24. listopadu • 20:50

A mohli bychom pokračovat...Hyundai 4,8 milionu
Kia 3,1 milionu
Toyota 8,4 milionu
Volkswagen 6,6 milionu
Nissan 4,7 milionu
Honda 4,3 milionu
Chevrolet 4,8 milionu
Mercedes 1,8 milionu
Suzuki 1,7 milionu
Mazda 1,4 milionu
Wuling 1,6 milionuTěmto značkám na záda rozhodně nedýchá. Celkově bylo v roce 2014 před škodovkou 23 značek, loni už 24, kolik letos? Takže úspěch nic moc.
Zdroj:
http://focus2move.com/world-cars-brand-ranking-... ...

Fanda
25. listopadu • 11:16

Roční produkce Škoda Auto 1991-127 000 ,1997-336000,2000-435000 ,2007-630000, 2010-762000 ,2013-920000

Fanda
24. listopadu • 20:40

Ono jde také o to,že Škoda Auto je v globálním měřítku stále malá automobilka ,která prostě nemůže vyrobit tolik vozů jako třeba Renault. Jsem,ale rád,že se jí zatím daří.Ono to tak nemusí být napořád.Až zase přijde nějaká ta krize,tak to bude mít pro naši zemičku nepříjemné dopady.Není dobré mít ekonomiku tak závislou na automobilovém průmyslu.

*
26. listopadu • 7:23

Jenže on ani ten Renault není bůhvíjak velká globální značka, která např. neprodává ani na jednom z největších a nejdůležitějších trhů (USA). Renaltu v globálním měřítku velmi výrazně pomáhá Nissan, který oproti němu prodává více jak dvojnásobek aut.
Samotný Renault má ani ne poloviční prodeje oproti např. Hyundai.
Zdroj: http://focus2move.com/world-cars-brand-ranking/...
Škoda Auto je fakt hodně malá automobilka, která se na úroveň těch největších nikdy nedostane.

neodborník
24. listopadu • 9:22

Hlavně vůbec není podstatné, kdo "dočůrá dál". Ostaní taky nejsou blbí. Přej a bude Ti přáno... Jenomže v tomhle středoevropském blbounově "vítězí" krátkozraká chamtivost a bezohlednost jenom pro sebe, u těch "vobyčejnejch" obzvlášť, podle toho to tu vypadá. Peníze a majetek nejsou všechno štěstí na světě, taky chci mít, nebojte, ale ne za každou cenu.

R2
24. listopadu • 7:32

Data za 9 mesicu tohoto roku:
Citroen 0,848
Skoda 0,830Pokud se Citroenu po zbytek roku bude darit o kousek hure nez Skode, tak mu to treba vyjde aspon malinka cast. Ale ten zbytek je samozrejme pomerne vyrazne odtrzen od reality.

E15
23. listopadu • 21:58

my víme, co je chrbát ;-)

your.god
23. listopadu • 16:00

To je skvělá zpráva!
Rodiny Porsche, Piëch, Dolní Sasko a Katar jako největší akcionáři koncernu VW budou mít hezké vánoce.
Aspoň oni.

Hartge
24. listopadu • 3:23

trolle nechceš si najít nějakou jinou práci než odporné trollování, největší akcionář VW jsou rodiny Porscheových a Piëchových

neodborník
23. listopadu • 16:59

Je to dobrá zpráva pro všechny lidi co ve Škodovce pracují i celou zdejší ekonomiku. Vám osobně to pokazí Vánoce jakým způsobem ? Což takhle si dát k Vánocům dárek v podobě závazku získat v příštím roce nějaké ekonomické vzdělání ?

your.god
24. listopadu • 6:27

A co kdyby ty jsi poprosil Santu, aby ti k vánocům do fusekle nad krbem komínem hodil mozek? :-D
A zapomněl jsi napsat, že Škodovka je přece naše národní firma :-O a tak přece musíme projevit vlastenectví a podporovat VW.
A ti lidi, o které ti tak jde, ve Škodovce pracují za čtvrtinu mzdy než ve VW a za polovinu mzdy v také koncernovém Seatu. Takže všichni ojebávaní zaměstnanci v ČR můžete děkovat takovým neodborníkům a jejich přizvukovačům za výši svojí vydřené mzdy. A sobě, že mezi sebou takové cizákům posluhující neodborníky trpíte.

Fanda
24. listopadu • 19:46

Ještě jsi zapomněl napsat,že díky škodovce jsou lepší platy i v ostatních firmách na Mladoboleslavsku.

Asics88
24. listopadu • 9:36

your.god: kdyby ty jsi svůj mozek používal, zjistili by jsi dvě věci - náklady u nás a v DE jsou nestovnatelný (zkus si třeba zjistit, kolik se v DE platí za bydlení) a pokud neděláš na lince nebo nejseš blbej, platy jsou jen o něco málo nižší ;-)

neodborník
24. listopadu • 9:35

Vulgarita, agresivita a emoce. Klasická reakce jednoduchých jedinců se sklony k extrémismu co za vším vidí jenom peníze, která mne nepřekvapuje, bouhužel častá místní ealita. Že to nezkusí podívat se třeba do Indie, Číny, nebo na východ Unie do Rumunska, za kolik tam pracují, když už tak porovnává a tady hrozně trpí.

king014
24. listopadu • 9:35

Nedá mi to zavzpomínat na doby Národního podniku, ty úžasné Škodovky pomáhali vyrábět vězni téměř zdarma a přesto zvládlo moudré komunistické vedení fabriku dostat do těžkých červených čísel

Sysel
24. listopadu • 6:59

Jistě, daleko lepší než být "ojebávaný" zaměstnanec Škody, je být nezaměstnaný a brát houno.
:-D

kahnt
23. listopadu • 15:49

a to je moc, nebo málo..?

Ludek_II
23. listopadu • 18:13

To je moc málo. B-)

Doporučujeme

Články odjinud