Škoda už letos prodala milion aut. Je to o měsíc dříve než loni

Mladoboleslavská automobilka letos zažívá další úspěšný rok. Nejdůležitějším modelem sice zůstává octavia, ale největší nárůst zaznamenal model superb.
Škoda už letos prodala milion aut. Je to o měsíc dříve než loni

Již v polovině listopadu dokázali letos dealeři Škody předat zákazníkům milióntý vůz. Podle tiskového oddělení mladoboleslavské automobilky je to zhruba o měsíc dříve než vloni.

Tahounem se letos stal nový superb třetí generace. Od ledna se jich prodalo již 115 tisíc, což je o 85 procent více než loni.

Lepších prodejních čísel dosahují také modely fabia a rapid. U obou se jedná o zhruba sedm procent.

Devět důležitých zpráv po prvním svezení se Škodou Kodiaq

Devět důležitých zpráv po prvním svezení se Škodou Kodiaq

Nejdůležitějším modelem ovšem nadále zůstává octavia. Letos jich zatím své nové majitele našlo přes 360 000 kusů. Jde přitom o poslední rok prodeje verze před faceliftem.

Příští rok značka s okřídleným šípem ve znaku očekává další nárůsty prodejů. Jednak se očekává nová vlna zájmu o výrazně proměněnou octavii a současně by měli k dealerům začít přicházet zájemci o nové velké SUV Kodiaq.

Minitest Volkswagen Caddy Maxi 1.4 TGI: Spořivému plyn nesmrdí

VW Caddy Maxi 1.4 TGI (minitest)

VW láká na model Caddy poháněný zemním plynem nízkými provozními náklady. Stačí ale ceny CNG na to, aby se do německé dodávky zamilovali nejen zapřisáhlí skrblíci?

dnes | Miro Mihálik
TEST Renault Mégane R.S.: Hraboš přetáčivý

Renault Mégane R.S.

Renault Sport si s novým Méganem vyhrál docela jinak než u předchozích generací. Kvůli tomu jej ale ještě netřeba zatracovat.

9.  8.  2018 | Milan Lažanský | 28 příspěvků
TEST Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line: Konečně zase baví!

Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line

Nejnovější Ford Focus přichází dvacet let po uvedení modelu jako takového. Pro první test jsme zvolili nejsilnější, nejsportovnější, ale nikoliv nejdražší provedení ST-Line. Výkon 182 koní přitom produkuje pouze tříválcový motor!

7.  8.  2018 | Jan Mička | 139 příspěvků