Škoda uvede další tři elektromobily. Simply Clever zůstává, Fabia RS nepřijde

Názory k článku

Kevil  |  25. 06. 2021 09:49

Elektromobily jsou v dnešní době ekonomický nesmysl, ŠKODA zkrachuje . Dokud nebudou stát, bez jakýchkoliv dotací, stejně jako auta s klasickým pohonem, budou mít stejný dojezd a budou je moci smysluplně používat i lidé bydlící v panelácích.

 |   |  Odpovědi (6)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
WRC Fabia R2 Twincharger  |  25. 06. 2021 09:49

1,5 tsi bude v podstatě neoficiální Fabia RS. ..a já tak budu moci kingovat dál.. asi až do konce fosilních časů automobilismu a ještě kousek pak jako muzejní exponát civilního stooktanového motorsportu

 |   |  Odpovědět
Rejpal  |  25. 06. 2021 09:54

Moc se mi líbí tato prohlášení typu:
"Do roku 2030 představíme tři nové plně elektrické vozy!" nebo "Do roku 2030 postavíme v Brně 100 veřejných nabíjecích stanic!" a k tomu přidané, že se tak dané město, daná země či daná automobilka stane lídrem v Evropě.

Trochu mi to připomíná jednu Brněnskou videopůjčovnu, na které ještě v roce 2002 zářila velká žluto-modrá reklama: "DVD - technologie příštího tisíciletí".

 |   |  Odpovědět
JK  |  25. 06. 2021 09:55

Tak sem byl na Enyaq mrknout a nic moc. Na živo je to snad ještě víc nezajímavý, než z fotek.

 |   |  Odpovědět
_Info_  |  25. 06. 2021 11:55

https://www.seznamzpravy.cz/clanek/smely-plan-z-boles... ...
Tohle je hodně silný kafe, neskutečné

 |   |  Odpovědět
kup  |  25. 06. 2021 17:33

pokuty platit musí, proto elektro, pokud se nebudou prodávat, může propouštět a toho se vláda bojí a bude je dotovat, jako např. v Německu, kde elektroauto prodají se ziskem např. do Dánska

 |   |  Odpovědět
Vendys  |  25. 06. 2021 19:19

Elektromobilita je cesta do pekel. Na vytěžení 1t lithia je potřeba 70 000 litrů vody. Naleziště jsou na nejsušších místech planety. Dokáží spotřebovat až 68 %vody v dané oblasti. Proč by ji měli užívat lidi. Cena baterie 64kwh pro Hyundai Koná stojí 1 585 110 korun (Jako náhr. díl) Nová Koná stojí 1 039 990.
Od roku 2027 se baterie v elektromobil ech budou využívat jako záloha sítě při nedostatku el. Energie v síti. Při napojení v garáži vám systém baterií vycucne. Samozřejmě bude vše osazeno chytrým elektroměrem. Takže vše bude fungovat jako powerbanka. Ráno se můžete divit, že není nabito.
Každá baterie má určitý počet cyklů nabíjení, takže určitě za to nepoděkuje. Navíc stárnutím bude ztrácet zrovna tak jako u mobilů.

 |   |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
SVP  |  26. 06. 2021 12:53

Nerozumím větě, která je uvedena u jedné z fotografii : „Do roku 2030 chceme být jednou z pěti nejprodávanějších značek v Evropě,“ uvedl také Schäfer. V růstu mají automobilce podle jejího šéfa pomoci i mimoevropské trhy´´. Když chci být pátou nejprodávanější značkou v Evropě, tak proč mi k tomu mají pomoci mimoevropské trhy? Svp

 |   |  Odpovědět
Zasílat reakce: Zasílat reakce Můj názor