Škoda uvede další tři elektromobily. Simply Clever zůstává, Fabia RS nepřijde

Kevil  |  25. 06. 2021 09:49

Elektromobily jsou v dnešní době ekonomický nesmysl, ŠKODA zkrachuje . Dokud nebudou stát, bez jakýchkoliv dotací, stejně jako auta s klasickým pohonem, budou mít stejný dojezd a budou je moci smysluplně používat i lidé bydlící v panelácích.

Odpovědět  |   | 
Moik  |  25. 06. 2021 12:40

Předváděcí ID.3 za 700 bez daně a dobrou výbavou mi nepřijde jako ekonomický nesmysl. Pokud může majitel nabíjet doma, ušetří cca 1,50/km, při nájezdu 20 000km je to 30tis Kč/rok. Jak říkám...ekonomický nesmysl to 100% není.

Odpovědět  |   | 
Kevil  |  25. 06. 2021 14:46

Katalogová cena je ID.3 je 875 900,- Kč vč. DPH. Dojezd 230 km. Za ty peníze si to může koupit jen magor, nebo masochista , Nikde také nepíší, kde to má nabíjet nájemník v paneláku. Klidně bych si radši koupil Ladu Largus za 212 000,- Kč 1.6 64/87 (kw/HP) benzín a nebudu muset hledat, kde ji budu dobíjet .

Odpovědět  |   | 
Rejpal  |  25. 06. 2021 16:09

Dojezd opravdu není zas tak důležitá informace, jak by se na první pohled zdálo.
Existují takoví uživatelé, pro které to nebude problém nikdy.
A existují takoví uživatelé, při jejichž jízdním stylu nedojde kvůli dojezdu ke snížení komfortu ani času i na dlouhých cestách (které běžně u aut se spalovacím mmotorem vyžadují dvě i více návštěv čerpací stanice během cesty).

Odpovědět  |   | 
_Info_  |  25. 06. 2021 17:01

Dojezd 230 km je po dálnici jaký časový údaj? Řekl bych ,že max hodina a pár desítek minut při rychlosti 140 tacho. A pak hodiny čekat na nabití . Trochu se vzpamatuj. Opravdu budou desítky nabíječek každých 150 kilometrů na dálnici ? Asi ne

Odpovědět  |   | 
Rejpal  |  26. 06. 2021 13:12

A proč desítky nabíječek každých 150 kilometrů, když běžně je na mnoha místech každých 10 - 20 kilometrů odpočívadlo s minimálně čtyřmi nabíječkami?

Odpovědět  |   | 
_Info_  |  25. 06. 2021 15:19

ID3 je totálně nezvládnuté fiasko na úrovni Dacia ročník 2010.

Odpovědět  |   | 
WRC Fabia R2 Twincharger  |  25. 06. 2021 09:49

1,5 tsi bude v podstatě neoficiální Fabia RS. ..a já tak budu moci kingovat dál.. asi až do konce fosilních časů automobilismu a ještě kousek pak jako muzejní exponát civilního stooktanového motorsportu

Odpovědět  |   | 
Rejpal  |  25. 06. 2021 09:54

Moc se mi líbí tato prohlášení typu:
"Do roku 2030 představíme tři nové plně elektrické vozy!" nebo "Do roku 2030 postavíme v Brně 100 veřejných nabíjecích stanic!" a k tomu přidané, že se tak dané město, daná země či daná automobilka stane lídrem v Evropě.

Trochu mi to připomíná jednu Brněnskou videopůjčovnu, na které ještě v roce 2002 zářila velká žluto-modrá reklama: "DVD - technologie příštího tisíciletí".

Odpovědět  |   | 
JK  |  25. 06. 2021 09:55

Tak sem byl na Enyaq mrknout a nic moc. Na živo je to snad ještě víc nezajímavý, než z fotek.

Odpovědět  |   | 
_Info_  |  25. 06. 2021 11:55

https://www.seznamzpravy.cz/clanek/smely-plan-z-boles... ...
Tohle je hodně silný kafe, neskutečné

Odpovědět  |   | 
kup  |  25. 06. 2021 17:33

pokuty platit musí, proto elektro, pokud se nebudou prodávat, může propouštět a toho se vláda bojí a bude je dotovat, jako např. v Německu, kde elektroauto prodají se ziskem např. do Dánska

Odpovědět  |   | 
Vendys  |  25. 06. 2021 19:19

Elektromobilita je cesta do pekel. Na vytěžení 1t lithia je potřeba 70 000 litrů vody. Naleziště jsou na nejsušších místech planety. Dokáží spotřebovat až 68 %vody v dané oblasti. Proč by ji měli užívat lidi. Cena baterie 64kwh pro Hyundai Koná stojí 1 585 110 korun (Jako náhr. díl) Nová Koná stojí 1 039 990.
Od roku 2027 se baterie v elektromobil ech budou využívat jako záloha sítě při nedostatku el. Energie v síti. Při napojení v garáži vám systém baterií vycucne. Samozřejmě bude vše osazeno chytrým elektroměrem. Takže vše bude fungovat jako powerbanka. Ráno se můžete divit, že není nabito.
Každá baterie má určitý počet cyklů nabíjení, takže určitě za to nepoděkuje. Navíc stárnutím bude ztrácet zrovna tak jako u mobilů.

Odpovědět  |   | 
Rejpal  |  28. 06. 2021 16:43

Ta vyrovnávací záloha elektrické sítě za pomoci baterií zřejmě nebude fungovat tak, že v době, kdy je energie přebytek (tedy v noci), se vám bude baterie vybíjet.
Maximálně by se Vám mohlo stát, že Vám bude odpoledne chybět energie na cestu z práce domů.

Odpovědět  |   | 
SVP  |  26. 06. 2021 12:53

Nerozumím větě, která je uvedena u jedné z fotografii : „Do roku 2030 chceme být jednou z pěti nejprodávanějších značek v Evropě,“ uvedl také Schäfer. V růstu mají automobilce podle jejího šéfa pomoci i mimoevropské trhy´´. Když chci být pátou nejprodávanější značkou v Evropě, tak proč mi k tomu mají pomoci mimoevropské trhy? Svp

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST Fiat 500e HB La Prima: Chytne za srdce a ve městě je k neutahání

Fiat 500e La Prima (87 kW)

Fiat 500e je dalším elektromobilem do města, který vysokou cenu techniky balí do luxusního kabátku a přichází s řadou krásných detailů. Má ale na to rovnat se s Hondou e?

včera | Vladimír Kadera | 2 příspěvky
TEST Ford Focus 3d 2.0 ZETEC: Vůz roku 1999 už jen kvete. Jak si vedl 20 let zpět?

Ford Focus 3d 2.0 ZETEC

Ford Focus první generace, evropské Auto roku 1999, vypadá i v dnešní době dobře. Rozhodně zajímavěji než jeho zatím poslední následovník z roku 2018. Připomeňte si test třídveřové verze, který v roce 2001 přinesli kolegové z Auto.cz

24.  7.  2021 | Tomáš Zajíček | 15 příspěvků
První jízda s Hyundaiem Ioniq 5: Tajemný krasavec může převálcovat konkurenci

Hyundai Ioniq 5

Hyundai podobně jako další značky přijíždí s vlastní rodinou elektrických aut. Jmenuje se Ioniq a jejím prvním zástupcem je kompaktní crossover s krásným retro designem. Už jsme ho vyzkoušeli.

22.  7.  2021 | David Bureš | 54 příspěvků

Nejčtenější články

Od této Škody Kodiaq dejte ruce pryč! V ČR těžce bourala, teď se tváří jako nová

Od této Škody Kodiaq dejte ruce pryč! V ČR …

Práci mechaniků nelze neobdivovat, zájemcům o ojetinu však budou vstávat chlupy na těle.

5.  7.  2021 | | 76 N/A
David Rusol
NehodaŠkoda KodiaqŽivot řidičeOjetiny
V Česku je na prodej unikátní VW Passat. Kdysi sloužil novinářům, teď má 400 koní

V Česku je na prodej unikátní VW Passat. Kd…

Testovacích aut se ročně v motoristických redakcích protočí desítky, v paměti ale jich ale obvykle utkví jenom pár. Zelený Volkswagen Passat Variant je jedním z nich a teď může být váš.

14.  7.  2021 | | 5 N/A
David Rusol
Volkswagen PassatZajímavosti
Škoda Fabia Combi Paris šokovala až na druhý pohled. Měla větší vliv, než se zdá

Škoda Fabia Combi Paris šokovala až na druh…

Tři roky po premiéře první malé škodovky postavené na technice koncernu Volkswagen už mnozí začínali vyhlížet facelift. Jednu z možných vizí modernizace odhalilo na podzim 2002 modré kombi v Paříži. Navenek nenápadné, uvnitř však nebývalé odvážné.

25.  7.  2021 | | 2 N/A
Lukáš Prejzek
Škoda FabiaRetro
Tatry 805 a 813 už můžou řádit ve vašem obýváku! A díky Čechům také Praga V3S

Tatry 805 a 813 už můžou řádit ve vašem obý…

Hráči simulátoru Snowrunner už mohou řádit s československými náklaďáky, a nejen s nimi.

5.  7.  2021 | | 1 N/A
Vladimír Kadera
HryTatra
Kultovní Cadillac Escalade můžete mít i v Česku. Kolos s V8 nepůjde přehlédnout

Kultovní Cadillac Escalade můžete mít i v Č…

Přestože GM plánuje oficiální vývoz modelu do Evropy, jeho koupi musíte prozatím řešit trochu oklikou.

3.  7.  2021 | | 10 N/A
Daniel Fuglevič
Český trhCenyCadillacAmerická auta