Škoda uvede další tři elektromobily. Simply Clever zůstává, Fabia RS nepřijde

15 komentářů

SVP
26. června • 12:53

Nerozumím větě, která je uvedena u jedné z fotografii : „Do roku 2030 chceme být jednou z pěti nejprodávanějších značek v Evropě,“ uvedl také Schäfer. V růstu mají automobilce podle jejího šéfa pomoci i mimoevropské trhy´´. Když chci být pátou nejprodávanější značkou v Evropě, tak proč mi k tomu mají pomoci mimoevropské trhy?:-)) Svp

Vendys
25. června • 19:19

Elektromobilita je cesta do pekel. Na vytěžení 1t lithia je potřeba 70 000 litrů vody. Naleziště jsou na nejsušších místech planety. Dokáží spotřebovat až 68 %vody v dané oblasti. Proč by ji měli užívat lidi. Cena baterie 64kwh pro Hyundai Koná stojí 1 585 110 korun (Jako náhr. díl) Nová Koná stojí 1 039 990.
Od roku 2027 se baterie v elektromobil ech budou využívat jako záloha sítě při nedostatku el. Energie v síti. Při napojení v garáži vám systém baterií vycucne. Samozřejmě bude vše osazeno chytrým elektroměrem. Takže vše bude fungovat jako powerbanka. Ráno se můžete divit, že není nabito.
Každá baterie má určitý počet cyklů nabíjení, takže určitě za to nepoděkuje. Navíc stárnutím bude ztrácet zrovna tak jako u mobilů.

Rejpal
28. června • 16:43

Ta vyrovnávací záloha elektrické sítě za pomoci baterií zřejmě nebude fungovat tak, že v době, kdy je energie přebytek (tedy v noci), se vám bude baterie vybíjet.
Maximálně by se Vám mohlo stát, že Vám bude odpoledne chybět energie na cestu z práce domů.

kup
25. června • 17:33

pokuty platit musí, proto elektro, pokud se nebudou prodávat, může propouštět a toho se vláda bojí a bude je dotovat, jako např. v Německu, kde elektroauto prodají se ziskem např. do Dánska

_Info_
25. června • 11:55

https://www.seznamzpravy.cz/clanek/smely-plan-z-boles... ...
Tohle je hodně silný kafe, neskutečné

JK
25. června • 9:55

Tak sem byl na Enyaq mrknout a nic moc. Na živo je to snad ještě víc nezajímavý, než z fotek.

Rejpal
25. června • 9:54

Moc se mi líbí tato prohlášení typu:
"Do roku 2030 představíme tři nové plně elektrické vozy!" nebo "Do roku 2030 postavíme v Brně 100 veřejných nabíjecích stanic!" a k tomu přidané, že se tak dané město, daná země či daná automobilka stane lídrem v Evropě.Trochu mi to připomíná jednu Brněnskou videopůjčovnu, na které ještě v roce 2002 zářila velká žluto-modrá reklama: "DVD - technologie příštího tisíciletí".

WRC Fabia R2 Twincharger
25. června • 9:49

1,5 tsi bude v podstatě neoficiální Fabia RS. ..a já tak budu moci kingovat dál.. asi až do konce fosilních časů automobilismu a ještě kousek pak jako muzejní exponát civilního stooktanového motorsportuB-]

Kevil
25. června • 9:49

Elektromobily jsou v dnešní době ekonomický nesmysl, ŠKODA zkrachuje B-]. Dokud nebudou stát, bez jakýchkoliv dotací, stejně jako auta s klasickým pohonem, budou mít stejný dojezd a budou je moci smysluplně používat i lidé bydlící v panelácích.

Moik
25. června • 12:40

Předváděcí ID.3 za 700 bez daně a dobrou výbavou mi nepřijde jako ekonomický nesmysl. Pokud může majitel nabíjet doma, ušetří cca 1,50/km, při nájezdu 20 000km je to 30tis Kč/rok. Jak říkám...ekonomický nesmysl to 100% není.

_Info_
25. června • 15:19

ID3 je totálně nezvládnuté fiasko na úrovni Dacia ročník 2010.

Kevil
25. června • 14:46

Katalogová cena je ID.3 je 875 900,- Kč vč. DPH. Dojezd 230 km. Za ty peníze si to může koupit jen magor, nebo masochista :-D, Nikde také nepíší, kde to má nabíjet nájemník v paneláku. Klidně bych si radši koupil Ladu Largus za 212 000,- Kč 1.6 64/87 (kw/HP) benzín a nebudu muset hledat, kde ji budu dobíjet B-].

Rejpal
25. června • 16:09

Dojezd opravdu není zas tak důležitá informace, jak by se na první pohled zdálo.
Existují takoví uživatelé, pro které to nebude problém nikdy.
A existují takoví uživatelé, při jejichž jízdním stylu nedojde kvůli dojezdu ke snížení komfortu ani času i na dlouhých cestách (které běžně u aut se spalovacím mmotorem vyžadují dvě i více návštěv čerpací stanice během cesty).

_Info_
25. června • 17:01

Dojezd 230 km je po dálnici jaký časový údaj? Řekl bych ,že max hodina a pár desítek minut při rychlosti 140 tacho. A pak hodiny čekat na nabití . Trochu se vzpamatuj. Opravdu budou desítky nabíječek každých 150 kilometrů na dálnici ? Asi ne

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Rejpal
26. června • 13:12

A proč desítky nabíječek každých 150 kilometrů, když běžně je na mnoha místech každých 10 - 20 kilometrů odpočívadlo s minimálně čtyřmi nabíječkami?

Doporučujeme

Články odjinud