Škoda upravuje nabídku a výbavu svých modelů

Od ledna tohoto roku nabízí Škoda Auto několik novinek. Výrobce se tak „snaží více vycházet vstříc přáním a potřebám zákazníků“.

Superb: Do nabídky přibyla automatická převodovka k motorům 1,8 T 110 kW a 1,9 TDI PD 96 kW; tu si zákazníci dosud mohli zvolit jen u šestiválců. Ceny zatím nebyly zveřejněny, lze ale předpokládat rozmezí 55-70 tisíc korun. 

Fabia:

  • Ukončení výroby užitkového modelu Praktik a akčního modelu Flash.
  • U modelu Classic Easy je nově v seznamu základní výbavy výškově nastavitelné sedadlo řidiče a výškově a podélně nastavitelný sloupek řízení.
  • Modely Classic Plus a Comfort Plus získaly do základního vybavení přední mlhovky.
  • Novinkou je možnost objednat třetí hlavovou opěru na zadních sedadlech a tříbodový pás uprostřed.
  • U modelu Comfort 2.0 není ve výbavě automatická klimatizace. Fabia díky tomu zlevnila na 428 900 Kč.

Fabia a Octavia: V seznamu metalíz se objevila nová barva, béžová Sahara. Škoda však ukončila výrobu modelů v oranžové metalíze Cayenne.

Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

včera | David Rusol | 20 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Minitest Renault Espace 1.8 TCe

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 10 příspěvků
TEST Volkswagen Polo 1.0 TSI Highline – Golfův revír

Volkswagen Polo 1.0 TSI

Segment malých vozů pomalu dorůstá modely nižší střední třídy. Nový Volkswagen Polo je toho důkazem, z vyšších tříd si navíc půjčil i několik užitečných technologií.

7.  12.  2017 | Jan Mička | 30 příspěvků