Škoda upevňuje své pozice ve Střední Evropě

Škoda Auto v loňském roce posílila své pozice na středoevropském trhu, když se jí na Slovensku a v Polsku podařilo dosáhnout výborných prodejních výsledků.

Podle zpráv ČTK se v roce 2003 zvýšil v Polsku prodej osobních vozů o šestnáct procent. Na tomto růstu se významnou měrou podílely i automobily značky Škoda, kterým patřilo druhé místo. Z celkového čísla 358 414 zákazníky zakoupených nových vozů bylo 43 421 Škodovek. Škoda Auto tak prodala o 21 % více automobilů než v roce 2002 a její podíl na polském trhu dosáhl 12,1 %.

Na Slovensku si s téměř čtyřiačtyřicetiprocentním podílem a 25 376 prodanými vozidly udržela Škoda Auto první příčku a potvrdila tak své postavení na tamním trhu. Nejoblíbenějším vozem je zde, stejně jako v České republice, Škoda Fabia (19,8 % všech prodaných automobilů). Na druhém místě vystřídala Škodu Octavii Fabia Combi s podílem 9,27 %. Octavia tak s 8, 67 % skončila třetí.

TEST Peugeot 508 GT PureTech 225 : Nejlepší obranou střední třídy je útok!

Peugeot 508 GT PureTech 225

Peugeot se ve střední třídě rozhodl k opravdu radikálnímu kroku. Je to lék na umírající segment, nebo už zašli příliš daleko?

10.  11.  2018 | Milan Lažanský | 51 příspěvků
TEST Mercedes-Benz S 560 kabrio: Bez střechy až do posledních paprsků

Mercedes-Benz S 560 kabrio

S faceliftem Mercedesu třídy S přišly na řadu i verze kupé a kabriolet. Testování sice připadlo na říjen, nemáte ale jediný důvod k obavám.

6.  11.  2018 | Milan Lažanský | 15 příspěvků
Minitest Ford Kuga 1.5 EcoBoost ST-Line: Důstojné stáří

Ford Kuga 1.5 EB ST-Line (minitest)

Ačkoli je Kuga průběžně modernizována, nic to nemění na skutečnosti, že patří k nejstarším SUV na trhu. Má ve svém věku, a navíc s malým benzínovým čtyřválcem pod kapotou, ještě co nabídnout?

5.  11.  2018 | Miro Mihálik | 17 příspěvků