Škoda ukázala zřejmě nejhezčí verzi nové Octavie. Máme v ní vidět také prvky kupé

137 komentářů

hezké je jen combi
29. října • 8:16

osobn považuli hatchbacky s dloihým zadkem a sedany za zbytečné a vyráběl bych jen combi a hatchbacky krátké typu golf a scala :-)

Petr
29. dubna • 10:11

Hm, pořád se mi to auto nelíbí, je to poprava octavie, tak jak nadiktoval Volkswagen :-(:-(

Josef
19. dubna • 14:13

Ze všeho si lze odnést nějaké ponaučení. I z této "obsažné" diskuse a "příspěvků" některých "exotů", kteří v nich předvádí své "odborné" znalosti a hlavně své (ne)myšlení a (ne)chování...
I takové zde předvádějící se "exoty" lze bohužel potkat na silnicích a bohužel lze i poznat výsledky jejich "myšlení", chování a jednání s různými tragickými následky dopravních nehod...
Bylo by perfektní, pokud by se tomu "potkání" s "exoty" mohl každý vyhnout. Bohužel to ale nelze a pravděpodobnost "potkání" s nimi na silnicích je reálná pro všechny a je jedno v jakém autě se pojede...
Lidská hloupost a omezenost je nezničitelná a něštěstí, které je velmi často následkem konání těchno nemyslících "exotů", postihuje spoustu nevinných.
Kdykoliv jsem za volnatem a vzpomenu si na "diskuse" Autorevue, tak zbystřím a uberu na rychlosti. To je si pro mne největším přínosem zdejších "diskusí"...

Emil
19. dubna • 15:22

No, na tom něco bude...

Lumír
18. dubna • 15:01

Auto pěkné ,ale škoda že kvalita už žádná ,je to smontované z čínských dílů.

koncernový antipíčus
18. dubna • 17:57

Pleteš si diskuzi, tady to není o Kundajích!

Mirek
19. dubna • 12:53

Oba si pletete, ale úplně všechno.

Jiřina
17. dubna • 14:41

Hrozná nuda ty dnešní auta... Jen drobné úpravy a nic nového se neděje.

Perník
19. dubna • 12:59

A které auta nuda nebyla? Osmdesátky a jejich krabice, devadesátky a jejich nuda a šeď, nebo snad milénia?

Revizor
17. dubna • 15:48

AF Giulia, Fiat 500X Sport, Kia XCeed, Honda Civic, Mazda 3. Najdou se zajímavé vozy.

bzzz
17. dubna • 16:07

GR Yaris 2020

puk123
17. dubna • 9:18

Nejhezčí verzi? Čekal jsem tedy alespoň třetí po takovém titulku. A ta nejškaredější verze už se prodává?

Michal
17. dubna • 12:01

Šedá v kombi a výbavou active určitě bude nejmíň pěkná ale musíš počkat ještě.

Petr Vaněk
18. dubna • 2:37

Mi se Octavie 4 zatím líbí skoro všechny B-]

Karel
17. dubna • 7:01

Z jednoho úhlu mi to připomíná Ferrari Enzo. Ovce je novodobý trhač asfaltu. A samozřejmě že to je jasné "kupéčko"

Luboš
16. dubna • 23:15

To je na tom Škoda velice bídně. Nic co by evokovalo pocit sportovního nebo něčím výjimečného vozu na této MB tuctovce nevidím. Slepenec.

Michal
17. dubna • 7:04

Na fotkách vypadá dobře ale když jdete kolem a v je v šedé barvě tak předek vypadá divně,nezaujme-splést si ze scalou jo.Jako pneu 205/55r17 je supr kompromis vzhledu na autě a komfortní jízdy teď ještě aby tyhle pneu nebyli moc drahé pro 2,3,4 majitele.

Perník
17. dubna • 7:11

Osobně neznám auto, které by v šedé vypadalo dobře. Na takové barvě vůbec nic nevynikne

bzzz
17. dubna • 12:44

Seda naopak ukaze design v plne nahote (proto spickovemu designu slusi a je jedno jestli se jedna o auto nebo betonovou/plechovou stavbu). Tady je priklad povedeneho designu v sede barve https://www.autorevue.cz/nove-audi-rs-5-coupe-a-sp... ... .

Michal
17. dubna • 18:02

RS5 bude slušet i růžová.U octy je to nejhorší barva s přehledem.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
OTTO
18. dubna • 18:00

na O4 RS bude dost dobrá. Na obyčejnou Octavii bych volil buď tu nejklasičtější a nejobyčejnější stříbrnou a nebo tu zářivou červenou (ta se víc hodí na combi)

Jarda
16. dubna • 22:19

Klobouk dolů, je moc hezká! Přeji škodovákům, aby se také dobře prodávala. Pro nás dva s manželkou je už moc velká. Vystačíme s mini.

Lukasz
17. dubna • 0:38

Velká? Drahá rozumím, ale velká? My máme pro 2 osoby daleko větší vůz než Octavia a bereme to jako normál. Ale jasně, každý asi není autový a bere vůz racionálně jako denní přibližovadlo do obchodu popřípadě zaměstnání. "Mini" jako máte malé auto nebo Minicooper? :-)

Lumus Maximus
17. dubna • 7:06

A to ja ho zase chápu. Na co vozit prázdný prostor a kila navíc, které využije úplně minimálně. Lidi si úplně zbytečně kupují takové lodě a pak s nimi jezdí max po obchodech. Tohle je ukázková rozežranost konzumní společnosti

Petr Vaněk
16. dubna • 19:59

Prvky kupé mohou být na autě, které nemá přes polovinu půdorysu kufr. Taže kupé, jaro, láska a jiné jakékoliv pocity tam opravdu nevidím. Ale mohu říct, že Octavia 4 má dost hezký design :-)

pacho
16. dubna • 18:27

tak ja neviem, ten predĺžený a čapatý predok, ešte viac zvýraznuje, ako je celá kabína a hlavne čelné sklo natlačené dopredu. Zrejme kôly mega kufru aby získali priestor. Tak takto asi cupé z toho nebude, a ani dobrým jazdným vlastnostiam to presunutie dopredu nepomáha.

JK
16. dubna • 18:27

Je to pták? Je to letadlo?
Je to Octavia!
Já v ní vidím tak trochu ponorku, tak trochu mixér, a ještě jsou tam doteky z vývoje Horten 229. V interiéru úplný feng shui říznutý asko nábytkem. Prostě paráda. Těším se na další článek - mohla by být v jiné barvě ať je trochu změna.

Josef
16. dubna • 18:23

Nahlédnu sem do diskuse o "produktu" Škoda a podle počtu diskusních příspevků Škoda prohrává s Hyundai. :-) (Ale forma obsah diskuse jsou stejné jako v diskusi i Hyundai i30)
Skóre je zatím 223 ku 50 ve prospěch Hyundai. :-))
Teď trošku vážněji, zajímavý je článek na:
https://www.auto.cz/velky-kontrakt-skody-vnit... ...
Taková cena za Kodiaq 4x4 s dvoulitrovým motorem a s výbavou Ambition TOP za cenu 477.000,- Kč (bez DPH) je velmi zajímavá a za takovou cenu by to byl v Česku "trhák". Je zajímvé, že Hyundai nabídl konkurenční výrobek za ještě nižší cenu, ale nakonec ze soutěže odstoupil...
--------------------------
Už se někdo v diskusi zmínil, že se Škoda "orientuje" na fleetové zákazníky a retailu nezbývá než připlatit (aby se asi dohnala "ztráta" z fleetového prodeje).
Bude ale vždy platit pravidlo, že výrobek bude stát vždy tolik, kolik bude ochoten zákzník zaplatit.
A diskutovaná Octavia? Dobrý výrobek za dobrou cenu (pro firmy). Ale žádný zázrak to není. To ale ví snad každý, kdo se kolem aut alespoň trošku pohybuje.
Osobně bych volil ale Golf a ještě lépe - připlatil za Passat. Někdo to může vidět jinak, to je v pořádku, protože každý má jiné požadavky a priority a též i jiný vkus.

petr r. (petrumr)
16. dubna • 19:22

o tym kodiaqovi jsem už psal a hyundai to udělal pro lidi aby to v budoucnu nedopadlo jak u tatry, ale i diskuze je obraz co se bude kupovat a tak škodu budou mět vládní organizace a firmy přejdou na hybridní toyoty a prostý lid na hyundae. Ten prostý lid se stydí jezdit autama co jezdí policajti a když si schopen připlatit na passáta, tak nejsi prostý lid a tomuhle nemůžeš pochopit.

Karel
17. dubna • 6:58

Máme lidového prezidenta, lidového premiéra a lidový český hnojdé :D v čem to je prosím tě lidové? V tom že to stojí jako krabička žvýkaček? Hjondé je plasťák, ale tak ať si každý kupuje co se mu líbí

petr r. (petrumr)
18. dubna • 19:36

tys nepochopil zásadní věc, že škoda se rozhodla neprodávat auta obyčejným lidem a jenom pro velkoobchod. To je stejný jak vstup do makra, bez registrace tě tam nepustí.

Josef
17. dubna • 9:13

"Zajímavé" názory Karle, cituji:
"V tom že to stojí jako krabička žvýkaček? Hjondé je plasťák, ale tak ať si každý kupuje co se mu líbí."
Karle, pokud jsi nepochopil, co je "lidové", tak ses ho měl jednoduše zeptat, jak to myslel a počkat na odpověď a možná by ses dozvěděl něco "zajímavého"...
Konstatovat ale, že produkt Hyundai i30 je "plasťák" a výrobce označuješ jako "český hnojdé" a "Hjondé", to může akorát 12-letý fracek nebo debil.
Diskutované auto i30 je kvalitní výrobek ve své třídě a ve své cenové kategorii je srovnatelný se srovnatelnou konkurencí. Nic více a nic méně.
Pokud mám ale 3x dražší auto premiové značky, tak takové auto nemohu přece s i30 srovnávat a z takové pozice ho hodnotit. To ale debil kategorie "Karel" nemůže nikdy pochopit.

Hérodotos
16. dubna • 19:20

Lidl s Kauflandem soutěží pro celou Evropu a mají na vozy slevu přes 50%. Mám dojem, že vozy kupují a pak je prodají ješťe dráž. Audiny aktuálně vystřídalo bmw.Ani Passat není terno. Připadá mi, že ve srovnání s konkurencí ubral na podvozku- který je slabý onledně komfortu na nerovnostech. I v režimu komfort to docela mlátí a co mě překvapilo nejvíce, mám dojem, že se sedan dokonce drobně kroutí. A je málo odhlucněn. Po přechodu ze starého B6 jsem byl zklamán. Ale, tak zase je levný, takže dostanu co si zaplatím.

abc
16. dubna • 19:32

Jak poznáš že se kroutí?

Hérodotos
16. dubna • 20:15

Je to jen dojem. Když máš tramvajovou křižovatku s dlažebními kostkami, tak se záď divně chová. Mám dojem že to není prostorově pevné. Možná ro je jen špatně odladěný podvozek. Při jiných situacích jsem tento dojem již neměl. Možná jento také tím, že jsem nikdy takhle široké auto neměl, tak na to nejsem zvyklý.

.
16. dubna • 20:43

Laik nemá šanci to při běžném provozu poznat.

Ondra
16. dubna • 17:25

Však dnes se coupe říká pomalu všemu co má trochu serizly zadek - BMW, Mercedes atd. Tak proč ne i tohle. Už dávno se ten význam ztratil. Interne tomuhle říkaji ve VW skupině Limo 😉

Martin V.
16. dubna • 16:46

Zlatá trojka, zvenčí i zevnitŕ

Perník
19. dubna • 12:55

Jako vtip dobrý. Takový plastový hnus co nabízí trojka ovce, to neuvidíš ani v hjondé

.
16. dubna • 17:38

Hlavně uvnitř, tady je to tragedie. Ne ani tak o vzhkledu, ale ohledně ergonomie. Tím ovládáním přes displej se stala nebezpečnou.

petr r. (petrumr)
16. dubna • 15:05

ok combi a liftback a....nic? hyundai na to jde jinak, I30 má 7 verzí.

Michal
16. dubna • 14:25

Golf v lepší výbavě a stejným motorem je levnější.

Karel
17. dubna • 6:54

Hlavně je ten golf menší a sami Němci v anketách upřednostňují novou ovci před novým golfem. Nový golf je těžký propadák. Uvidíme co nový leon, mě osobně zaujal nejvíc

L&K
16. dubna • 16:23

Golf má skandálně menší kola!

petr r. (petrumr)
16. dubna • 15:06

HB je vždy nejlevnější, pamatuji dobu jak ford u focusu měl stejný ceny-sedan hb a kombi.

Michal
16. dubna • 16:46

HB je levnější jen u stejného modelu stejný značky.Golf byl vždy o 50 i víc tisíc dražší než octa lift.Já když vybíral tak nové Rso i GTI stály stejně 630tisíc ale golfu chyběl b-xenon,výhřev sedaček,a zadní dveře no sumasumárum 70tisíc.

jank
16. dubna • 12:00

překrásná málem jsem ejakuloval...

koncernový antipíčus
16. dubna • 12:15

Vítej do klubu!

tonda
16. dubna • 11:57

A já v té zadní partii vidím nepovedenou kopii Volva...Vypadá to z dálky slušně leč zdání klame. Z blízka je to strohé a to samé platí o provedení Combi...

petr r. (petrumr)
16. dubna • 15:20

Já tam vidím rukopis audi. Po desingu není co vytknout.

Freddka
17. dubna • 9:52

Jo audi ma design celkem OK.
Ale skodovka ne.

OTTO
16. dubna • 12:14

Trochu volvofocusovitě ta záď sice vypadá, ale neřekl bych, že je to nepovedené. Ba právě naopak, na to, že je to jen trochu větší facelift O3, to vypadá hodně jinak a zároveň je to docela vkusné i líbivé současně, což je dneska docela vzácné.
V dnešní pročínské době, kdy jsou auta ověšena haldou fejkového cingrlátkového balastu, je strohost vítána! Mně se O4 líbí a liftback (pardon čtyřdvéřové kupé:-D ) se mi líbí víc než combi. A co musím vyzdvihnout, nemá to fejkové výfuky, ani nějaký jejich bizarní chromovaný náznak jako třeba Golf 7 fl, resp. 8. Haleluja!!!

tonda
17. dubna • 7:47

Já mám možnost oba typy vidět v reálu. Combi již není Combi. Zadní sklo značně utopené a překryté obrovským spoilerem... Oba zadky značně strohé...

Jezdec
16. dubna • 12:28

Viděl jsi to v reálu? To je podle mne zklamání, hlavně ten povislý předek.

OTTO
16. dubna • 12:39

Povislý předek dělá Cx = 0,24. Cokoliv je funkční, je dobré!

Michal
17. dubna • 6:31

Cx 0,24 má jen benzín.Nafta už 0,27

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
OTTO
17. dubna • 12:16

Co má nafta mě nazajímá, v životě jsem diesel neměl a mít nebudu. V osobním autě je to podřadný pohon pro (a)sociály. Jedině OTTO je správně!

Michal
17. dubna • 17:59

Jen tě opravuji když to neumis spravne rozepsat.Nová nafta je prý dobrá.Mám 2l tsi ty naftové chrchle pod kapotou moc nemusím.

petr r. (petrumr)
16. dubna • 15:43

povislý předek je pro ochrannu chodců při nárazu.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Joe Doe
17. dubna • 9:10

Mazda ukazuje, ze sa to da aj inak.

petr r. (petrumr)
19. dubna • 9:55

mazda neukazuje nic, ani ty prodeje natož kvalitu a ani tu ochrannu chodců.

mpolan
16. dubna • 13:02

Takže design Priusu a Mirai považuješ za dobrý, protože je funkční? Nebo to zase platí jen u Škody?

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
petr r. (petrumr)
16. dubna • 15:17

Prius je kultovní dílo se spotřebou pod dva litry a když máš ještě nabíjecí střechu tak je to hi-tech

OTTO
16. dubna • 14:08

Nemyslím si, že problém designu Priusu a Mirai spočívá v tom, co je na něm funkční... Tam je problém úplně jinde a aerodynamikou to nijak nesouvisí... Prostě je to "japonsky cáklé" :-)

Q
16. dubna • 11:54

Ano, ten kus na fotkách opravdu vypadá dobře. Otázka je, kolik takhle nakonfigurované auto stojí a jak to jezdí na těch 19" kolech.
Vzhledem k tomu, že začíná ekonomická krize, tak takových Oktávek na silnicích moc neuvidíme. Auta budou první věc, na které budou firmy šetřit. Realita bude o dost horší. Vždyť nejvyšší výbava Style má ve standardu uzoučké 205 mm pneumatiky (na 17" kolech), což vypadá poněkud divně. Ambition bez chromování a s balonovými pneumatikami 205/60 R16 už vypadá "chudě", zejména pokud je to kombi s nějakým nevýrazným lakem a s koly Velorum. A to nám ještě Škodovka neukázala, jak bude vypadat ten základní výbavový stupeň Active.

Adam
19. dubna • 13:08

Ten Active bude zvenku dost podobný Ambitionu, prakticky jediný rozdíl budou 16" plechová kola.

OTTO
16. dubna • 12:38

Ty 19tky nejsou nic moc hezkého. To už je trochu overkill. Z hlediska designu vidím jako optimum 18tky. Z hlediska jízdy pak 17tky (proč by měly být 205 mm široké gumy pro auto hmotnosti a (ne)výkonu Octavie uzoučké???) a jako zimní bych klidně dal ty 16tky. 60% gumy nejsou žádné extra balony... Taková perlička: Ještě u Golfu 4 byly základní gumy 175/80 R14 :-D a nemám pocit, že by byla tenkrát (není to zase tak dávno) auta dramaticky lehčí a nebo se jezdilo pomaleji.

Q
16. dubna • 15:04

Sesterský Golf nebo Leon obouvají na 17" kolech 225 mm pneumatiky. Malá Fabia má 215 mm pneumatiky. Ale Octavia, která je z nich největší, má jen 205 mm.
U Golfu IV to mohly mít jen hatchbacky s nejslabšími motory v té úplně základní výbavě, které disponovaly zmenšenou variantou předních kotoučů. Já jsem v praxi takového Golfa snad nikdy neviděl. Ale Golf hatchback byl opravdu malý, mnohem menší než dnešní Scala. Dnešní Octavia je větší než tehdejší Passat, nejvíce je to v šířce auta. A hodně se zvětšily pontony karoserie, tzn. karoserie jsou vyšší v oblasti od přední kapoty až po záď auta. I relativně velká kola na dnešních autech jako je Octavia vypadají malá, protože je obklopuje "masa plechu".

OTTO
16. dubna • 17:34

Golf má menší kola! Jeho 17tky odpovídají profilem 18tkám u Octavie, 17tkám Octavie odpovídají u Golfu 16tky. Takže šířka pneu s odpovídajícím profilem je zcela stejná ;-).

Q
16. dubna • 18:28

To sice ano, Golf má o cca 4 % menší celkovou velikost kola, ale asi málokdo jako hlavní srovnávací parametr kola uvažuje výšku profilu pneumatiky.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
OTTO
16. dubna • 18:51

O: 205/60 R16, G: 195/65 R15
O: 205/55 R17, G: 205/55 R16
O: 225/45 R18, G: 225/45 R17
O: 225/40 R19, G: 225/40 R18Prostě o užších kolech nemůže být řeč, protože 17kám Golfu neodpovídají u Octavie 17tky, nýbrž 18tky a každý svéprávný kupující bude vybírat podle tohoto klíče.

Q
16. dubna • 23:40

Dobře, řekněme, že Oktávka má celou paletu kol posunutou a že odpovídající kolo je tedy vždy o palec větší.
Ale tím se ještě zvýrazní vysoká cena Oktávky, protože zatímco například Golf Style má ty 225/45 R17 ve standardu, u Oktávky Style se za "odpovídající" 225/45 R18 musí připlácet. To samé níže, kdy Golf Life má ve standardu 205/55 R16, ale u Oktávky se za "odpovídající" 205/55 R17 musí připlácet.

OTTO
17. dubna • 2:08

Tuhle logiku, že čím vyšší výbavový stupeň, tím nízkoprofilovější gumy jsem nikdy nepochopil a naopak jsem rád, že Octavie má ve Style 55%tní gumy, protože ty 45%ntní u Golfu by mě spíš štvaly. Kdo je chce, tak si je připlatí. Za mě spokojenost. :-)

Q
17. dubna • 11:43

Já osobně mám vždycky raději, když jde auto konfigurovat přesně podle vkusu každého soudruha
To profilové číslo není absolutní, vychází právě z té šířky. Pro ten Golf 225/45 R17 vyjde výška gumy 10,2 cm a pro tu Oktávku 205/55 R17 je to 11,2 cm, což není až tak velký rozdíl. Dále je potřeba vzít v úvahu tuhost bočnice, která může být u vyššího profilu zvýšená, aby se pneumatiky při vyhýbacím manívru nesvklékla z disku. Takže ve výsledku může být rozdíl v "tvrdosti" zanedbatelný. Ale to by se muselo změřit nějakým objektivním měřením.
Já třeba rozdíl v tlumení nerovností mezi letními 225/45 R17 a zimními 205/55 R16 na svém autě nedokážu subjektivně rozlišit.

Pajošek
18. dubna • 6:38

Pneumatika samozřejmě funguje jako tlumič. Ale běžný řidič rozdíl mezi výškou 10 a 11 cm moc nepozná. Stačí dát o 0,2 atm jinak a je to naopak. Daleko větší vliv má podvozek, na který se dneska dost kašle. Osobně preferuji ale gumy s vyšším profilem = 60 pro běžná auta a 70 pro SUV.

Q
18. dubna • 12:34

Souhlas, tlak pneumatiky taky hraje roli. A s podvozkem souhlas taky. Já osobně bych u dnešních aut uvítal měkčí uložení náprav a uložení tlumičů i za cenu méně přesného řízení.

Michal
18. dubna • 12:34

Pneu 225/40 a 225/45 obě v xl a rozdíl tam už je.Bok pneu při správném tlaku u druhého rozměru prstem promacknes ale u prvního ani s podhustenim na 2bary ani náhodou.Rozdíl 205/55 a těch 225/40 je už sakra rozdíl v komfortu.

Revizor
17. dubna • 11:58

Konfigurovatelnost přesně podle představy je v mainstreamu neexistující mýtus. Nikde nelze vybrat ze všech možných kombinací motor-převodovka-výbavový stupeň-balíčky či konkrétní prvky výbavy. Němci dělají třeba to, že ti nějaký prvek výbavy napálí takovým způsobem, že se ti vyplatí si vzít vyšší výbavový stupeň nebo nějaký balíček. Takže to na oko vypadá, že si vybíráš, ale automobilka tě přesně směruje do kolejí.

Q
17. dubna • 20:02

Neříkal jsem, že je konfigurovatelnost absolutní. Ale právě u Škodovky je dost velká. Nová Oktávka umožňuje například konfigurovat podvozku v několika úrovních: standardní, snížený (sportovní), zvýšený (paket pro špatné cesty) a v nejvyšší výbavě ještě adaptivní DCC. To je překvapivě velká konfigurovatelnost. Tím neříkám, že bych si ji koupil.

Revizor
17. dubna • 21:04

Ano, je mnohem lepší než u japonců. Tam je to doslova průser. Zbytečně si tím škodí a ani o tom neví.

bzzz
19. dubna • 9:46

Nepovidej ;-)

Michal
17. dubna • 17:54

Tak to je ještě dobrý.Japonci jdou ještě dál.Kvůli jedný položce co chceš rovnou musíš vzít o 2 až 3stupně vyšší výbavu aby jsi to dostal.Možná bych měl mazdu3 ale xenon byl až od výbavy revolution nebo výš už nevím jistě.Někdy je lepší výbava levnější řešení než k základu konfig výbavu co pozadujes.

Q
17. dubna • 11:43

Já osobně mám vždycky raději, když jde auto konfigurovat přesně podle vkusu každého soudruha
To profilové číslo není absolutní, vychází právě z té šířky. Pro ten Golf 225/45 R17 vyjde výška gumy 10,2 cm a pro tu Oktávku 205/55 R17 je to 11,2 cm, což není až tak velký rozdíl. Dále je potřeba vzít v úvahu tuhost bočnice, která může být u vyššího profilu zvýšená, aby se pneumatiky při vyhýbacím manívru nesvklékla z disku. Takže ve výsledku může být rozdíl v "tvrdosti" zanedbatelný. Ale to by se muselo změřit nějakým objektivním měřením.
Já třeba rozdíl v tlumení nerovností mezi letními 225/45 R17 a zimními 205/55 R16 na svém autě nedokážu subjektivně rozlišit.

Michal
16. dubna • 16:30

195/65r15 plech má nový základní golf za těch 480tisíc s 1.0tsi 110hp.Výbava slušná až by mě na pár drobností stačila.

Q
16. dubna • 18:31

Chybí tempomat. Je to docela paradox. Nový Golf se umí sám udržet v jízdním pruhu. Umí sám zastavit před překážkou. Ale neumí udržet rychlost.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
petr r. (petrumr)
16. dubna • 18:58

a omezovač má? To patří do bezpečnosti, tempomat je pro seladony.

Marek71
17. dubna • 9:00

Co jsem pochopil, tak omezovač rychlosti není samostatná funkce, ale pojí se vždy s tempomatem. Možná to špatně chápu, nikdy jsem to v autě neměl, tady to vysvětlují:https://www.auto.cz/omezovac-rychlosti-vam-mu... ... "Zatímco tempomat umožňuje vozidlu udržovat předem zvolenou rychlost a v případě potřeby ji snižovat/zvyšovat po krocích, je omezovač rychlosti vlastně jednou z doplňkových funkcí. Pojí se tak vždy s tempomatem a jeho úkolem je zabránit řidiči jet rychleji, než kolik si předem zvolil."Řekl bych, že omezovač není bezpečnostní funkce. A mnohem užitečnější se mi jeví adaptivní tempomat, který dokáže brzdit i zrychlovat.

mpolan
17. dubna • 18:43

U některých značek to tak je. Z hlediska bezpečnosti je ale omezovač tím důležitějším, protože jen omezuje rychlost jízdy, ale nechá tě jet i pomaleji, když uvolníš plyn. Dobré do města a míst s rychlostním omezením. Proto je i hodnocen v NCAP, na rozdíl od tempomatu, a proto ho taky VW dává v základu, na rozdíl od tempomatu. Tempomat prostě jen jede zvolenou rychlostí, takže je to spíš komfortní prvek. Ovšem ve Francii mají rozum, tam je to součást základní výbavy i u malých aut vždy.

T-Rex
17. dubna • 21:12

Omezovač mělo i bmw v 80.letech, říkalo se tomu limit. Je to k hovnu, nikdo to nikdy nepoužíval. Pak přišel nějaký euromagor, který na návrh nějakého Doc., který nikdy neřídil vůz, schválil tuhle píčovinu pro hodnocení v ncap. Od té doby se to najednou dává všude. Adaptivní tempomat + automat a jsi v pohodě, pokud vyhledáváš pomocníky. Pro omezovač já osobně nemám uplatnění.

petr r. (petrumr)
19. dubna • 9:50

Já zase používám jen omezovač, tempomat s radarem nemám a ještě mě mozek myslí abych dodržoval vzdálenost od auta přede mnou. Když jedeš 12km na 50 kde jsou taky radary tak použiješ ten omezovač. Jestli tě nebaví práce nohou a hlavou a chceš vše přenechat elektronice, tak radím jezdit MHD(IDS)

Marek71
20. dubna • 8:46

Ne, když jedu 12km na 50, kde jsou radary, tak právě použiju radši adaptivní tempomat než omezovač. Umí jet těch 50 a na rozdíl od omezovače, umí zpomalit, když auto přede mnou zpomalí, to je lepší bezpečnostní funkce, než že mi to omezuje rychlost na 50, jako omezovač, to je k ničemu.

Twan
18. dubna • 21:53

Omezovač je dodáván sériově v podobě motoru.

petr r. (petrumr)
19. dubna • 9:54

Moc nemáš technickou gramotnost. Říká ti něco převodovka nebo ty jezdíš plyn na doraz, tipl bych tebe na blondýnu co poprvé sedne za manuální převodovku.

Karel
17. dubna • 6:50

Co konkrétně je bezpečného na omezovači? Je to prostě skromnější příbuzný tempomatu, nic víc

Michal
16. dubna • 14:05

Otto já dal na benzínové Rso 205/50 a 18" dal do garáže.Trakce schází jen na mokru ale to předtím taky.

tonda
16. dubna • 11:58

Doslova chudý příbuzný a žebrák s motorem ze sekačky...

Skrew77
16. dubna • 11:10

Prostorne kupe, sportovni Skoda... to jsou zase perly :-D

Michal
16. dubna • 10:29

Kdy už bude ta základní verze za 450?golf ji už má za 480.

Je na výběr
16. dubna • 10:39

Golf bude ve výsledku levnější než Octavia. Půjde sehnat i s levnější 1.5 96kw. Jak již bylo několikrát napsáno. Zájem o Škodu v ČR je enormní. Mnohem větší, než je možno pro náš trh dodat vozů. Tudíž si může Škoda dovolit vybírat zákazníky. Což je skoro unikát v rámci celé Evropy. A Škoda si vybrala, vybrala si firemní velké odběratele. Ostatním napálila ceníkovky, které neodpovídají realitě. O Škodu bych se ani s 10% slevou nezajímal. 1.5 dsg + důstojná výbava, to šplhá k 800tis. V reálu pod 700 není šance. Auto zřejmě technicky dobré, ale vše má svou cenu. Za tyto peníze lze sehnat i Passata, kdo baží po větším koncernovém voze. Není třeba se bát ani jiných značek. Zkrátka zkusit, ve kterém voze se cítíš příjemně a pak rozhodit maily všemi směry a uvidíš, kde jakou nabídku dostaneš.

qwertz
19. dubna • 8:10

Skladovku O3 1.5TSI DSG Style + tažné a nějaké doplňky jsem před pár měsíci koupil za cca 600.000CZK. Ale máte pravdu, že s O4 ty ceny budou zase výše. Vážně uvažuju, že další skodovka už to asi nebude. Řadicí páka DSG nahrazená "tlačítkem", praktické otočné a tlačítkové ovladače nahrazeny dotzkovou obrazovkou.... Z praktického rodinného auta zůstává pomalu už jen velký kufr. Uvidím co konkurence typu hjondé, kosočtverec a podobně...

Q
16. dubna • 12:17

Budíček. Mkrněte na zprávy. Už tady máme přes měsís vyjímečný stav. Bude ekonomická krize. Škoda už si nebude moci vybírat zákazníky.

Roman
19. dubna • 11:59

Na cenovou politiku Škodoffky jsem se nas.al už před 20 lety a od tý doby mi tahle značka nesmí před dům !3-[

Jezdec
16. dubna • 12:26

Škodě podle mého zůstanou nakonec jen ti firemní, Pozoruju to na sobě, jsem se na tu jejich cenovou politiku naštval a koupím hjondé.

Mirek
16. dubna • 16:23

Obávám se, že ani firemní. Všechny firmy budou šetřit. Hodně firem investovalo do rozvoje a musí splácet bankám nemalé peníze. Co nebude nutné, to půjde mimo a auta jsou na prvním místě.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
bzzz
16. dubna • 17:13

Auta se berou na operak, takze pokud citelne nepodrazi...

Mirek
16. dubna • 19:44

To je sice pěkné, ale on to někdo jiný bude platit? U nás se měly kupovat nové auta, sešup z Octavii na Scaly, a jestli jsem dobře slyšel, tak platí ten minulý čas, měly.

bzzz
16. dubna • 20:35

Tak na nekom se setrit muze a na jinem ne. Bud auto potrebujes vymenit/koupit nebo ne.

Mirek
16. dubna • 21:53

Nebo se rok počká a uvidí se. Vše má nějaké priority.
Výroba stojí a investice za nějakou stovku melounů se musí splácet.

Mirek
17. dubna • 14:37

A jejda, dva co tvrdí, že se splácet nemusí? Zdravím tuneláře.

Mirek
16. dubna • 11:18

Nemyslím si, že bude enormní zájem o auta, a to všeobecně, po tom, co se děje s epidemii.

OTTO
16. dubna • 12:20

Nepochopím, jak tomuto příspěvku může dát někdo mínus. To si jako fakt někdo myslí, že k poklesu zájmu nedojde?

Revizor
16. dubna • 15:58

Co jsem se bavil s řemeslníky, tak lidé poptávají kvalitní bazény, jak diví. Tak se nechová manager, nad kterým se smráká, ani majitel firmy, která nebude mít zakázky. Nemyslím si, že nás čeká velká a dlouhá krize. Můžu se mýlit, nejsem odborník.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Mirek
16. dubna • 16:42

A která firma nakupuje ty bazény, který manažér to podepsal? Soukromě je to naprosto jiná věc a otázka je, jestli nejsou bazény v "akci" a navíc to zdaleka nedosahuje ceny auta.

Mirek
16. dubna • 16:44

První, co mě napadlo.
https://www.mountfield.cz/bazeny...

petr r. (petrumr)
16. dubna • 18:55

No když si vezměš, že mountfield je největší prodejce bazénů a má ho každý známý nebo rodinna, tak to napadne každýho, ale slevy už nejsou, novou folii sem kupoval někdy po zimě, k desátýmu roku to chce už vyměnit.

OTTO
16. dubna • 16:17

Tak kombinace veder a nemožnosti cestovat dělá zrovna z bazénů dost specifickou záležitost. To je tak trochu jako dovozovat ekonomický vývoj z poptávky po rouškách a dezinfekci ;-). Ale jinak jasně, že spousta lidí zatím má spoustu peněz, ale ty avizované propady jsou naprosto bezprecedentní a jakmile se v médiích změní téma ze zdravotní na ekonomickou krizi, tak lidi prostě nákupy odloží (a to nemluvím o těch, co je odloží, protože fakt nebudou mít za co). Automobilový trh v Evropě očekává pokles prý o 30%. To mi připadá více než příliš.

mpolan
16. dubna • 10:23

Koukám zleva, koukám zprava, ale kupé stále nikde... Pořád jen liftback s přisedlou a smutnou přídí.

JirkaX
16. dubna • 12:23

ty jsi smutný blb..

Tdi
16. dubna • 22:49

GOLF 8 v sterilní bezpohlavnosti tuhle kraksnu překonal, ale i tak je to druhé nejhnusnèjší auto 2020☠

bzzz
16. dubna • 12:54

Ja s nim souhlasim, i kdyby clovek zbytek ocenil, tak (cely) predek se k tomu nehodi a celkovy dojem hodne kazi.

joe
16. dubna • 13:10

ty jsi ještě smutnější...:-))

Rayman
16. dubna • 19:21

No celkově bych to zhodnotil - nudný hnus velebnosti. Až je ve firmách nafasují "řidiči" tak to bude nudná hnusná tuctovka. :-(

Ginter
16. dubna • 10:19

To jako budete teď prezentovat PLACENÉ konfigurace vozu, který každý zná? A co když kolega redaktor bude mít jiný názor a odprezentuje nám BLEDĚMODROU Octavii. Článek o ničem.

petr r. (petrumr)
16. dubna • 15:41

uklidni se, u nás mají škodovky jenom policajti a O2. Jestli ty škodovku vidíš všude, tak my ne!

Ginter
18. dubna • 6:00

Proboha, co to plácáš za nesmysly!!!

JirkaZ
16. dubna • 9:58

Vidím je tam, krásný vůz *palec nahoru*

Emil
19. dubna • 15:20

No, na to, že to většina z nás v blízké budoucnosti bude fasovat to je O.K.

Emil Nádeníček
16. dubna • 10:08

COVIDíš ? :-D

Martin V.
17. dubna • 0:04

COVID na Hrad !!!!!!

Emil
19. dubna • 15:18

COVID na hrad... No, to může napsat jedině blbec!

Mr KOňa
19. dubna • 15:24

Poslušně hlásím, že si sám připadám tak trochu slabomyslnej, hlavně pak takhle k večeru

JirkaX
16. dubna • 12:24

česká Panamera..

Martin Svoboda
16. dubna • 16:28

V Proceedu vidim Panameru, v Octavce ani trochu

puk123
17. dubna • 9:04

V Octavii vidím Avii.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Josef
17. dubna • 12:52

Přesnějí - 8 Avií.;-) (Oct-Avia...)

eCVThater
17. dubna • 12:09

V Kundaji vidím Záporožec.

JirkaZ
16. dubna • 14:17

To tvrdíš pouze ty.

Doporučujeme

Články odjinud