Škoda ukázala zřejmě nejhezčí verzi nové Octavie. Máme v ní vidět také prvky kupé

JirkaZ  |  16. 04. 2020 09:58

Vidím je tam, krásný vůz *palec nahoru*

Odpovědět  |   | 
Emil Nádeníček  |  16. 04. 2020 10:08

COVIDíš ?

Odpovědět  |   | 
JirkaX  |  16. 04. 2020 12:24

česká Panamera..

Odpovědět  |   | 
JirkaZ  |  16. 04. 2020 14:17

To tvrdíš pouze ty.

Odpovědět  |   | 
Martin Svoboda  |  16. 04. 2020 16:28

V Proceedu vidim Panameru, v Octavce ani trochu

Odpovědět  |   | 
puk123  |  17. 04. 2020 09:04

V Octavii vidím Avii.

Odpovědět  |   | 
eCVThater  |  17. 04. 2020 12:09

V Kundaji vidím Záporožec.

Odpovědět  |   | 
Josef  |  17. 04. 2020 12:52

Přesnějí - 8 Avií. (Oct-Avia...)

Odpovědět  |   | 
Martin V.  |  17. 04. 2020 00:04

COVID na Hrad !!!!!!

Odpovědět  |   | 
Emil  |  19. 04. 2020 15:18

COVID na hrad... No, to může napsat jedině blbec!

Odpovědět  |   | 
Mr KOňa  |  19. 04. 2020 15:24

Poslušně hlásím, že si sám připadám tak trochu slabomyslnej, hlavně pak takhle k večeru

Odpovědět  |   | 
Emil  |  19. 04. 2020 15:20

No, na to, že to většina z nás v blízké budoucnosti bude fasovat to je O.K.

Odpovědět  |   | 
Ginter  |  16. 04. 2020 10:19

To jako budete teď prezentovat PLACENÉ konfigurace vozu, který každý zná? A co když kolega redaktor bude mít jiný názor a odprezentuje nám BLEDĚMODROU Octavii. Článek o ničem.

Odpovědět  |   | 

uklidni se, u nás mají škodovky jenom policajti a O2. Jestli ty škodovku vidíš všude, tak my ne!

Odpovědět  |   | 
Ginter  |  18. 04. 2020 06:00

Proboha, co to plácáš za nesmysly!!!

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  16. 04. 2020 10:23

Koukám zleva, koukám zprava, ale kupé stále nikde... Pořád jen liftback s přisedlou a smutnou přídí.

Odpovědět  |   | 
JirkaX  |  16. 04. 2020 12:23

ty jsi smutný blb..

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  16. 04. 2020 12:54

Ja s nim souhlasim, i kdyby clovek zbytek ocenil, tak (cely) predek se k tomu nehodi a celkovy dojem hodne kazi.

Odpovědět  |   | 
joe  |  16. 04. 2020 13:10

ty jsi ještě smutnější...

Odpovědět  |   | 
Rayman  |  16. 04. 2020 19:21

No celkově bych to zhodnotil - nudný hnus velebnosti. Až je ve firmách nafasují "řidiči" tak to bude nudná hnusná tuctovka.

Odpovědět  |   | 
Tdi  |  16. 04. 2020 22:49

GOLF 8 v sterilní bezpohlavnosti tuhle kraksnu překonal, ale i tak je to druhé nejhnusnèjší auto 2020☠

Odpovědět  |   | 
Michal  |  16. 04. 2020 10:29

Kdy už bude ta základní verze za 450?golf ji už má za 480.

Odpovědět  |   | 
Je na výběr  |  16. 04. 2020 10:39

Golf bude ve výsledku levnější než Octavia. Půjde sehnat i s levnější 1.5 96kw. Jak již bylo několikrát napsáno. Zájem o Škodu v ČR je enormní. Mnohem větší, než je možno pro náš trh dodat vozů. Tudíž si může Škoda dovolit vybírat zákazníky. Což je skoro unikát v rámci celé Evropy. A Škoda si vybrala, vybrala si firemní velké odběratele. Ostatním napálila ceníkovky, které neodpovídají realitě. O Škodu bych se ani s 10% slevou nezajímal. 1.5 dsg + důstojná výbava, to šplhá k 800tis. V reálu pod 700 není šance. Auto zřejmě technicky dobré, ale vše má svou cenu. Za tyto peníze lze sehnat i Passata, kdo baží po větším koncernovém voze. Není třeba se bát ani jiných značek. Zkrátka zkusit, ve kterém voze se cítíš příjemně a pak rozhodit maily všemi směry a uvidíš, kde jakou nabídku dostaneš.

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  16. 04. 2020 11:18

Nemyslím si, že bude enormní zájem o auta, a to všeobecně, po tom, co se děje s epidemii.

Odpovědět  |   | 
OTTO  |  16. 04. 2020 12:20

Nepochopím, jak tomuto příspěvku může dát někdo mínus. To si jako fakt někdo myslí, že k poklesu zájmu nedojde?

Odpovědět  |   | 
Revizor  |  16. 04. 2020 15:58

Co jsem se bavil s řemeslníky, tak lidé poptávají kvalitní bazény, jak diví. Tak se nechová manager, nad kterým se smráká, ani majitel firmy, která nebude mít zakázky. Nemyslím si, že nás čeká velká a dlouhá krize. Můžu se mýlit, nejsem odborník.

Odpovědět  |   | 
OTTO  |  16. 04. 2020 16:17

Tak kombinace veder a nemožnosti cestovat dělá zrovna z bazénů dost specifickou záležitost. To je tak trochu jako dovozovat ekonomický vývoj z poptávky po rouškách a dezinfekci . Ale jinak jasně, že spousta lidí zatím má spoustu peněz, ale ty avizované propady jsou naprosto bezprecedentní a jakmile se v médiích změní téma ze zdravotní na ekonomickou krizi, tak lidi prostě nákupy odloží (a to nemluvím o těch, co je odloží, protože fakt nebudou mít za co). Automobilový trh v Evropě očekává pokles prý o 30%. To mi připadá více než příliš.

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  16. 04. 2020 16:42

A která firma nakupuje ty bazény, který manažér to podepsal? Soukromě je to naprosto jiná věc a otázka je, jestli nejsou bazény v "akci" a navíc to zdaleka nedosahuje ceny auta.

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  16. 04. 2020 16:44

První, co mě napadlo.
https://www.mountfield.cz/bazeny...

Odpovědět  |   | 

No když si vezměš, že mountfield je největší prodejce bazénů a má ho každý známý nebo rodinna, tak to napadne každýho, ale slevy už nejsou, novou folii sem kupoval někdy po zimě, k desátýmu roku to chce už vyměnit.

Odpovědět  |   | 
Q  |  16. 04. 2020 12:17

Budíček. Mkrněte na zprávy. Už tady máme přes měsís vyjímečný stav. Bude ekonomická krize. Škoda už si nebude moci vybírat zákazníky.

Odpovědět  |   | 
Jezdec  |  16. 04. 2020 12:26

Škodě podle mého zůstanou nakonec jen ti firemní, Pozoruju to na sobě, jsem se na tu jejich cenovou politiku naštval a koupím hjondé.

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  16. 04. 2020 16:23

Obávám se, že ani firemní. Všechny firmy budou šetřit. Hodně firem investovalo do rozvoje a musí splácet bankám nemalé peníze. Co nebude nutné, to půjde mimo a auta jsou na prvním místě.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  16. 04. 2020 17:13

Auta se berou na operak, takze pokud citelne nepodrazi...

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  16. 04. 2020 19:44

To je sice pěkné, ale on to někdo jiný bude platit? U nás se měly kupovat nové auta, sešup z Octavii na Scaly, a jestli jsem dobře slyšel, tak platí ten minulý čas, měly.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  16. 04. 2020 20:35

Tak na nekom se setrit muze a na jinem ne. Bud auto potrebujes vymenit/koupit nebo ne.

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  16. 04. 2020 21:53

Nebo se rok počká a uvidí se. Vše má nějaké priority.
Výroba stojí a investice za nějakou stovku melounů se musí splácet.

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  17. 04. 2020 14:37

A jejda, dva co tvrdí, že se splácet nemusí? Zdravím tuneláře.

Odpovědět  |   | 
Roman  |  19. 04. 2020 11:59

Na cenovou politiku Škodoffky jsem se nas.al už před 20 lety a od tý doby mi tahle značka nesmí před dům !

Odpovědět  |   | 
qwertz  |  19. 04. 2020 08:10

Skladovku O3 1.5TSI DSG Style + tažné a nějaké doplňky jsem před pár měsíci koupil za cca 600.000CZK. Ale máte pravdu, že s O4 ty ceny budou zase výše.

Vážně uvažuju, že další skodovka už to asi nebude. Řadicí páka DSG nahrazená "tlačítkem", praktické otočné a tlačítkové ovladače nahrazeny dotzkovou obrazovkou.... Z praktického rodinného auta zůstává pomalu už jen velký kufr. Uvidím co konkurence typu hjondé, kosočtverec a podobně...

Odpovědět  |   | 
Skrew77  |  16. 04. 2020 11:10

Prostorne kupe, sportovni Skoda... to jsou zase perly

Odpovědět  |   | 
Q  |  16. 04. 2020 11:54

Ano, ten kus na fotkách opravdu vypadá dobře. Otázka je, kolik takhle nakonfigurované auto stojí a jak to jezdí na těch 19" kolech.
Vzhledem k tomu, že začíná ekonomická krize, tak takových Oktávek na silnicích moc neuvidíme. Auta budou první věc, na které budou firmy šetřit. Realita bude o dost horší. Vždyť nejvyšší výbava Style má ve standardu uzoučké 205 mm pneumatiky (na 17" kolech), což vypadá poněkud divně. Ambition bez chromování a s balonovými pneumatikami 205/60 R16 už vypadá "chudě", zejména pokud je to kombi s nějakým nevýrazným lakem a s koly Velorum. A to nám ještě Škodovka neukázala, jak bude vypadat ten základní výbavový stupeň Active.

Odpovědět  |   | 
tonda  |  16. 04. 2020 11:58

Doslova chudý příbuzný a žebrák s motorem ze sekačky...

Odpovědět  |   | 
OTTO  |  16. 04. 2020 12:38

Ty 19tky nejsou nic moc hezkého. To už je trochu overkill. Z hlediska designu vidím jako optimum 18tky. Z hlediska jízdy pak 17tky (proč by měly být 205 mm široké gumy pro auto hmotnosti a (ne)výkonu Octavie uzoučké???) a jako zimní bych klidně dal ty 16tky. 60% gumy nejsou žádné extra balony... Taková perlička: Ještě u Golfu 4 byly základní gumy 175/80 R14 a nemám pocit, že by byla tenkrát (není to zase tak dávno) auta dramaticky lehčí a nebo se jezdilo pomaleji.

Odpovědět  |   | 
Michal  |  16. 04. 2020 14:05

Otto já dal na benzínové Rso 205/50 a 18" dal do garáže.Trakce schází jen na mokru ale to předtím taky.

Odpovědět  |   | 
Q  |  16. 04. 2020 15:04

Sesterský Golf nebo Leon obouvají na 17" kolech 225 mm pneumatiky. Malá Fabia má 215 mm pneumatiky. Ale Octavia, která je z nich největší, má jen 205 mm.
U Golfu IV to mohly mít jen hatchbacky s nejslabšími motory v té úplně základní výbavě, které disponovaly zmenšenou variantou předních kotoučů. Já jsem v praxi takového Golfa snad nikdy neviděl. Ale Golf hatchback byl opravdu malý, mnohem menší než dnešní Scala. Dnešní Octavia je větší než tehdejší Passat, nejvíce je to v šířce auta. A hodně se zvětšily pontony karoserie, tzn. karoserie jsou vyšší v oblasti od přední kapoty až po záď auta. I relativně velká kola na dnešních autech jako je Octavia vypadají malá, protože je obklopuje "masa plechu".

Odpovědět  |   | 
Michal  |  16. 04. 2020 16:30

195/65r15 plech má nový základní golf za těch 480tisíc s 1.0tsi 110hp.Výbava slušná až by mě na pár drobností stačila.

Odpovědět  |   | 
Q  |  16. 04. 2020 18:31

Chybí tempomat. Je to docela paradox. Nový Golf se umí sám udržet v jízdním pruhu. Umí sám zastavit před překážkou. Ale neumí udržet rychlost.

Odpovědět  |   | 

a omezovač má? To patří do bezpečnosti, tempomat je pro seladony.

Odpovědět  |   | 
Karel  |  17. 04. 2020 06:50

Co konkrétně je bezpečného na omezovači? Je to prostě skromnější příbuzný tempomatu, nic víc

Odpovědět  |   | 
Marek71  |  17. 04. 2020 09:00

Co jsem pochopil, tak omezovač rychlosti není samostatná funkce, ale pojí se vždy s tempomatem. Možná to špatně chápu, nikdy jsem to v autě neměl, tady to vysvětlují:

https://www.auto.cz/omezovac-rychlosti-vam-mu... ...

"Zatímco tempomat umožňuje vozidlu udržovat předem zvolenou rychlost a v případě potřeby ji snižovat/zvyšovat po krocích, je omezovač rychlosti vlastně jednou z doplňkových funkcí. Pojí se tak vždy s tempomatem a jeho úkolem je zabránit řidiči jet rychleji, než kolik si předem zvolil."

Řekl bych, že omezovač není bezpečnostní funkce. A mnohem užitečnější se mi jeví adaptivní tempomat, který dokáže brzdit i zrychlovat.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  17. 04. 2020 18:43

U některých značek to tak je. Z hlediska bezpečnosti je ale omezovač tím důležitějším, protože jen omezuje rychlost jízdy, ale nechá tě jet i pomaleji, když uvolníš plyn. Dobré do města a míst s rychlostním omezením. Proto je i hodnocen v NCAP, na rozdíl od tempomatu, a proto ho taky VW dává v základu, na rozdíl od tempomatu. Tempomat prostě jen jede zvolenou rychlostí, takže je to spíš komfortní prvek. Ovšem ve Francii mají rozum, tam je to součást základní výbavy i u malých aut vždy.

Odpovědět  |   | 
T-Rex  |  17. 04. 2020 21:12

Omezovač mělo i bmw v 80.letech, říkalo se tomu limit. Je to k hovnu, nikdo to nikdy nepoužíval. Pak přišel nějaký euromagor, který na návrh nějakého Doc., který nikdy neřídil vůz, schválil tuhle píčovinu pro hodnocení v ncap. Od té doby se to najednou dává všude. Adaptivní tempomat + automat a jsi v pohodě, pokud vyhledáváš pomocníky. Pro omezovač já osobně nemám uplatnění.

Odpovědět  |   | 
Twan  |  18. 04. 2020 21:53

Omezovač je dodáván sériově v podobě motoru.

Odpovědět  |   | 

Moc nemáš technickou gramotnost. Říká ti něco převodovka nebo ty jezdíš plyn na doraz, tipl bych tebe na blondýnu co poprvé sedne za manuální převodovku.

Odpovědět  |   | 

Já zase používám jen omezovač, tempomat s radarem nemám a ještě mě mozek myslí abych dodržoval vzdálenost od auta přede mnou. Když jedeš 12km na 50 kde jsou taky radary tak použiješ ten omezovač. Jestli tě nebaví práce nohou a hlavou a chceš vše přenechat elektronice, tak radím jezdit MHD(IDS)

Odpovědět  |   | 
Marek71  |  20. 04. 2020 08:46

Ne, když jedu 12km na 50, kde jsou radary, tak právě použiju radši adaptivní tempomat než omezovač. Umí jet těch 50 a na rozdíl od omezovače, umí zpomalit, když auto přede mnou zpomalí, to je lepší bezpečnostní funkce, než že mi to omezuje rychlost na 50, jako omezovač, to je k ničemu.

Odpovědět  |   | 
OTTO  |  16. 04. 2020 17:34

Golf má menší kola! Jeho 17tky odpovídají profilem 18tkám u Octavie, 17tkám Octavie odpovídají u Golfu 16tky. Takže šířka pneu s odpovídajícím profilem je zcela stejná .

Odpovědět  |   | 
Q  |  16. 04. 2020 18:28

To sice ano, Golf má o cca 4 % menší celkovou velikost kola, ale asi málokdo jako hlavní srovnávací parametr kola uvažuje výšku profilu pneumatiky.

Odpovědět  |   | 
OTTO  |  16. 04. 2020 18:51

O: 205/60 R16, G: 195/65 R15
O: 205/55 R17, G: 205/55 R16
O: 225/45 R18, G: 225/45 R17
O: 225/40 R19, G: 225/40 R18

Prostě o užších kolech nemůže být řeč, protože 17kám Golfu neodpovídají u Octavie 17tky, nýbrž 18tky a každý svéprávný kupující bude vybírat podle tohoto klíče.

Odpovědět  |   | 
Q  |  16. 04. 2020 23:40

Dobře, řekněme, že Oktávka má celou paletu kol posunutou a že odpovídající kolo je tedy vždy o palec větší.
Ale tím se ještě zvýrazní vysoká cena Oktávky, protože zatímco například Golf Style má ty 225/45 R17 ve standardu, u Oktávky Style se za "odpovídající" 225/45 R18 musí připlácet. To samé níže, kdy Golf Life má ve standardu 205/55 R16, ale u Oktávky se za "odpovídající" 205/55 R17 musí připlácet.

Odpovědět  |   | 
OTTO  |  17. 04. 2020 02:08

Tuhle logiku, že čím vyšší výbavový stupeň, tím nízkoprofilovější gumy jsem nikdy nepochopil a naopak jsem rád, že Octavie má ve Style 55%tní gumy, protože ty 45%ntní u Golfu by mě spíš štvaly. Kdo je chce, tak si je připlatí. Za mě spokojenost.

Odpovědět  |   | 
Q  |  17. 04. 2020 11:43

Já osobně mám vždycky raději, když jde auto konfigurovat přesně podle vkusu každého soudruha
To profilové číslo není absolutní, vychází právě z té šířky. Pro ten Golf 225/45 R17 vyjde výška gumy 10,2 cm a pro tu Oktávku 205/55 R17 je to 11,2 cm, což není až tak velký rozdíl. Dále je potřeba vzít v úvahu tuhost bočnice, která může být u vyššího profilu zvýšená, aby se pneumatiky při vyhýbacím manívru nesvklékla z disku. Takže ve výsledku může být rozdíl v "tvrdosti" zanedbatelný. Ale to by se muselo změřit nějakým objektivním měřením.
Já třeba rozdíl v tlumení nerovností mezi letními 225/45 R17 a zimními 205/55 R16 na svém autě nedokážu subjektivně rozlišit.

Odpovědět  |   | 
Q  |  17. 04. 2020 11:43

Já osobně mám vždycky raději, když jde auto konfigurovat přesně podle vkusu každého soudruha
To profilové číslo není absolutní, vychází právě z té šířky. Pro ten Golf 225/45 R17 vyjde výška gumy 10,2 cm a pro tu Oktávku 205/55 R17 je to 11,2 cm, což není až tak velký rozdíl. Dále je potřeba vzít v úvahu tuhost bočnice, která může být u vyššího profilu zvýšená, aby se pneumatiky při vyhýbacím manívru nesvklékla z disku. Takže ve výsledku může být rozdíl v "tvrdosti" zanedbatelný. Ale to by se muselo změřit nějakým objektivním měřením.
Já třeba rozdíl v tlumení nerovností mezi letními 225/45 R17 a zimními 205/55 R16 na svém autě nedokážu subjektivně rozlišit.

Odpovědět  |   | 
Revizor  |  17. 04. 2020 11:58

Konfigurovatelnost přesně podle představy je v mainstreamu neexistující mýtus. Nikde nelze vybrat ze všech možných kombinací motor-převodovka-výbavový stupeň-balíčky či konkrétní prvky výbavy. Němci dělají třeba to, že ti nějaký prvek výbavy napálí takovým způsobem, že se ti vyplatí si vzít vyšší výbavový stupeň nebo nějaký balíček. Takže to na oko vypadá, že si vybíráš, ale automobilka tě přesně směruje do kolejí.

Odpovědět  |   | 
Michal  |  17. 04. 2020 17:54

Tak to je ještě dobrý.Japonci jdou ještě dál.Kvůli jedný položce co chceš rovnou musíš vzít o 2 až 3stupně vyšší výbavu aby jsi to dostal.Možná bych měl mazdu3 ale xenon byl až od výbavy revolution nebo výš už nevím jistě.Někdy je lepší výbava levnější řešení než k základu konfig výbavu co pozadujes.

Odpovědět  |   | 
Q  |  17. 04. 2020 20:02

Neříkal jsem, že je konfigurovatelnost absolutní. Ale právě u Škodovky je dost velká. Nová Oktávka umožňuje například konfigurovat podvozku v několika úrovních: standardní, snížený (sportovní), zvýšený (paket pro špatné cesty) a v nejvyšší výbavě ještě adaptivní DCC. To je překvapivě velká konfigurovatelnost. Tím neříkám, že bych si ji koupil.

Odpovědět  |   | 
Revizor  |  17. 04. 2020 21:04

Ano, je mnohem lepší než u japonců. Tam je to doslova průser. Zbytečně si tím škodí a ani o tom neví.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  19. 04. 2020 09:46

Nepovidej

Odpovědět  |   | 
Pajošek  |  18. 04. 2020 06:38

Pneumatika samozřejmě funguje jako tlumič. Ale běžný řidič rozdíl mezi výškou 10 a 11 cm moc nepozná. Stačí dát o 0,2 atm jinak a je to naopak. Daleko větší vliv má podvozek, na který se dneska dost kašle. Osobně preferuji ale gumy s vyšším profilem = 60 pro běžná auta a 70 pro SUV.

Odpovědět  |   | 
Michal  |  18. 04. 2020 12:34

Pneu 225/40 a 225/45 obě v xl a rozdíl tam už je.Bok pneu při správném tlaku u druhého rozměru prstem promacknes ale u prvního ani s podhustenim na 2bary ani náhodou.Rozdíl 205/55 a těch 225/40 je už sakra rozdíl v komfortu.

Odpovědět  |   | 
Q  |  18. 04. 2020 12:34

Souhlas, tlak pneumatiky taky hraje roli. A s podvozkem souhlas taky. Já osobně bych u dnešních aut uvítal měkčí uložení náprav a uložení tlumičů i za cenu méně přesného řízení.

Odpovědět  |   | 
Adam  |  19. 04. 2020 13:08

Ten Active bude zvenku dost podobný Ambitionu, prakticky jediný rozdíl budou 16" plechová kola.

Odpovědět  |   | 
tonda  |  16. 04. 2020 11:57

A já v té zadní partii vidím nepovedenou kopii Volva...Vypadá to z dálky slušně leč zdání klame. Z blízka je to strohé a to samé platí o provedení Combi...

Odpovědět  |   | 
OTTO  |  16. 04. 2020 12:14

Trochu volvofocusovitě ta záď sice vypadá, ale neřekl bych, že je to nepovedené. Ba právě naopak, na to, že je to jen trochu větší facelift O3, to vypadá hodně jinak a zároveň je to docela vkusné i líbivé současně, což je dneska docela vzácné.
V dnešní pročínské době, kdy jsou auta ověšena haldou fejkového cingrlátkového balastu, je strohost vítána! Mně se O4 líbí a liftback (pardon čtyřdvéřové kupé ) se mi líbí víc než combi. A co musím vyzdvihnout, nemá to fejkové výfuky, ani nějaký jejich bizarní chromovaný náznak jako třeba Golf 7 fl, resp. 8. Haleluja!!!

Odpovědět  |   | 
Jezdec  |  16. 04. 2020 12:28

Viděl jsi to v reálu? To je podle mne zklamání, hlavně ten povislý předek.

Odpovědět  |   | 
OTTO  |  16. 04. 2020 12:39

Povislý předek dělá Cx = 0,24. Cokoliv je funkční, je dobré!

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  16. 04. 2020 13:02

Takže design Priusu a Mirai považuješ za dobrý, protože je funkční? Nebo to zase platí jen u Škody?

Odpovědět  |   | 
OTTO  |  16. 04. 2020 14:08

Nemyslím si, že problém designu Priusu a Mirai spočívá v tom, co je na něm funkční... Tam je problém úplně jinde a aerodynamikou to nijak nesouvisí... Prostě je to "japonsky cáklé"

Odpovědět  |   | 

Prius je kultovní dílo se spotřebou pod dva litry a když máš ještě nabíjecí střechu tak je to hi-tech

Odpovědět  |   | 

povislý předek je pro ochrannu chodců při nárazu.

Odpovědět  |   | 
Joe Doe  |  17. 04. 2020 09:10

Mazda ukazuje, ze sa to da aj inak.

Odpovědět  |   | 

mazda neukazuje nic, ani ty prodeje natož kvalitu a ani tu ochrannu chodců.

Odpovědět  |   | 
Michal  |  17. 04. 2020 06:31

Cx 0,24 má jen benzín.Nafta už 0,27

Odpovědět  |   | 
OTTO  |  17. 04. 2020 12:16

Co má nafta mě nazajímá, v životě jsem diesel neměl a mít nebudu. V osobním autě je to podřadný pohon pro (a)sociály. Jedině OTTO je správně!

Odpovědět  |   | 
Michal  |  17. 04. 2020 17:59

Jen tě opravuji když to neumis spravne rozepsat.Nová nafta je prý dobrá.Mám 2l tsi ty naftové chrchle pod kapotou moc nemusím.

Odpovědět  |   | 
tonda  |  17. 04. 2020 07:47

Já mám možnost oba typy vidět v reálu. Combi již není Combi. Zadní sklo značně utopené a překryté obrovským spoilerem... Oba zadky značně strohé...

Odpovědět  |   | 

Já tam vidím rukopis audi. Po desingu není co vytknout.

Odpovědět  |   | 
Freddka  |  17. 04. 2020 09:52

Jo audi ma design celkem OK.
Ale skodovka ne.

Odpovědět  |   | 
jank  |  16. 04. 2020 12:00

překrásná málem jsem ejakuloval...

Odpovědět  |   | 
koncernový antipíčus  |  16. 04. 2020 12:15

Vítej do klubu!

Odpovědět  |   | 
Michal  |  16. 04. 2020 14:25

Golf v lepší výbavě a stejným motorem je levnější.

Odpovědět  |   | 

HB je vždy nejlevnější, pamatuji dobu jak ford u focusu měl stejný ceny-sedan hb a kombi.

Odpovědět  |   | 
Michal  |  16. 04. 2020 16:46

HB je levnější jen u stejného modelu stejný značky.Golf byl vždy o 50 i víc tisíc dražší než octa lift.Já když vybíral tak nové Rso i GTI stály stejně 630tisíc ale golfu chyběl b-xenon,výhřev sedaček,a zadní dveře no sumasumárum 70tisíc.

Odpovědět  |   | 
L&K  |  16. 04. 2020 16:23

Golf má skandálně menší kola!

Odpovědět  |   | 
Karel  |  17. 04. 2020 06:54

Hlavně je ten golf menší a sami Němci v anketách upřednostňují novou ovci před novým golfem. Nový golf je těžký propadák. Uvidíme co nový leon, mě osobně zaujal nejvíc

Odpovědět  |   | 

ok combi a liftback a....nic? hyundai na to jde jinak, I30 má 7 verzí.

Odpovědět  |   | 
Martin V.  |  16. 04. 2020 16:46

Zlatá trojka, zvenčí i zevnitŕ

Odpovědět  |   | 
.  |  16. 04. 2020 17:38

Hlavně uvnitř, tady je to tragedie. Ne ani tak o vzhkledu, ale ohledně ergonomie. Tím ovládáním přes displej se stala nebezpečnou.

Odpovědět  |   | 
Perník  |  19. 04. 2020 12:55

Jako vtip dobrý. Takový plastový hnus co nabízí trojka ovce, to neuvidíš ani v hjondé

Odpovědět  |   | 
Ondra  |  16. 04. 2020 17:25

Však dnes se coupe říká pomalu všemu co má trochu serizly zadek - BMW, Mercedes atd. Tak proč ne i tohle. Už dávno se ten význam ztratil. Interne tomuhle říkaji ve VW skupině Limo 😉

Odpovědět  |   | 
Josef  |  16. 04. 2020 18:23

Nahlédnu sem do diskuse o "produktu" Škoda a podle počtu diskusních příspevků Škoda prohrává s Hyundai. (Ale forma obsah diskuse jsou stejné jako v diskusi i Hyundai i30)
Skóre je zatím 223 ku 50 ve prospěch Hyundai.
Teď trošku vážněji, zajímavý je článek na:
https://www.auto.cz/velky-kontrakt-skody-vnit... ...
Taková cena za Kodiaq 4x4 s dvoulitrovým motorem a s výbavou Ambition TOP za cenu 477.000,- Kč (bez DPH) je velmi zajímavá a za takovou cenu by to byl v Česku "trhák". Je zajímvé, že Hyundai nabídl konkurenční výrobek za ještě nižší cenu, ale nakonec ze soutěže odstoupil...
--------------------------
Už se někdo v diskusi zmínil, že se Škoda "orientuje" na fleetové zákazníky a retailu nezbývá než připlatit (aby se asi dohnala "ztráta" z fleetového prodeje).
Bude ale vždy platit pravidlo, že výrobek bude stát vždy tolik, kolik bude ochoten zákzník zaplatit.
A diskutovaná Octavia? Dobrý výrobek za dobrou cenu (pro firmy). Ale žádný zázrak to není. To ale ví snad každý, kdo se kolem aut alespoň trošku pohybuje.
Osobně bych volil ale Golf a ještě lépe - připlatil za Passat. Někdo to může vidět jinak, to je v pořádku, protože každý má jiné požadavky a priority a též i jiný vkus.

Odpovědět  |   | 
Hérodotos  |  16. 04. 2020 19:20

Lidl s Kauflandem soutěží pro celou Evropu a mají na vozy slevu přes 50%. Mám dojem, že vozy kupují a pak je prodají ješťe dráž. Audiny aktuálně vystřídalo bmw.

Ani Passat není terno. Připadá mi, že ve srovnání s konkurencí ubral na podvozku- který je slabý onledně komfortu na nerovnostech. I v režimu komfort to docela mlátí a co mě překvapilo nejvíce, mám dojem, že se sedan dokonce drobně kroutí. A je málo odhlucněn. Po přechodu ze starého B6 jsem byl zklamán. Ale, tak zase je levný, takže dostanu co si zaplatím.

Odpovědět  |   | 
abc  |  16. 04. 2020 19:32

Jak poznáš že se kroutí?

Odpovědět  |   | 
Hérodotos  |  16. 04. 2020 20:15

Je to jen dojem. Když máš tramvajovou křižovatku s dlažebními kostkami, tak se záď divně chová. Mám dojem že to není prostorově pevné. Možná ro je jen špatně odladěný podvozek. Při jiných situacích jsem tento dojem již neměl. Možná jento také tím, že jsem nikdy takhle široké auto neměl, tak na to nejsem zvyklý.

Odpovědět  |   | 
.  |  16. 04. 2020 20:43

Laik nemá šanci to při běžném provozu poznat.

Odpovědět  |   | 

o tym kodiaqovi jsem už psal a hyundai to udělal pro lidi aby to v budoucnu nedopadlo jak u tatry, ale i diskuze je obraz co se bude kupovat a tak škodu budou mět vládní organizace a firmy přejdou na hybridní toyoty a prostý lid na hyundae. Ten prostý lid se stydí jezdit autama co jezdí policajti a když si schopen připlatit na passáta, tak nejsi prostý lid a tomuhle nemůžeš pochopit.

Odpovědět  |   | 
Karel  |  17. 04. 2020 06:58

Máme lidového prezidenta, lidového premiéra a lidový český hnojdé :D v čem to je prosím tě lidové? V tom že to stojí jako krabička žvýkaček? Hjondé je plasťák, ale tak ať si každý kupuje co se mu líbí

Odpovědět  |   | 
Josef  |  17. 04. 2020 09:13

"Zajímavé" názory Karle, cituji:
"V tom že to stojí jako krabička žvýkaček? Hjondé je plasťák, ale tak ať si každý kupuje co se mu líbí."
Karle, pokud jsi nepochopil, co je "lidové", tak ses ho měl jednoduše zeptat, jak to myslel a počkat na odpověď a možná by ses dozvěděl něco "zajímavého"...
Konstatovat ale, že produkt Hyundai i30 je "plasťák" a výrobce označuješ jako "český hnojdé" a "Hjondé", to může akorát 12-letý fracek nebo debil.
Diskutované auto i30 je kvalitní výrobek ve své třídě a ve své cenové kategorii je srovnatelný se srovnatelnou konkurencí. Nic více a nic méně.
Pokud mám ale 3x dražší auto premiové značky, tak takové auto nemohu přece s i30 srovnávat a z takové pozice ho hodnotit. To ale debil kategorie "Karel" nemůže nikdy pochopit.

Odpovědět  |   | 

tys nepochopil zásadní věc, že škoda se rozhodla neprodávat auta obyčejným lidem a jenom pro velkoobchod. To je stejný jak vstup do makra, bez registrace tě tam nepustí.

Odpovědět  |   | 
JK  |  16. 04. 2020 18:27

Je to pták? Je to letadlo?
Je to Octavia!
Já v ní vidím tak trochu ponorku, tak trochu mixér, a ještě jsou tam doteky z vývoje Horten 229. V interiéru úplný feng shui říznutý asko nábytkem. Prostě paráda. Těším se na další článek - mohla by být v jiné barvě ať je trochu změna.

Odpovědět  |   | 
pacho  |  16. 04. 2020 18:27

tak ja neviem, ten predĺžený a čapatý predok, ešte viac zvýraznuje, ako je celá kabína a hlavne čelné sklo natlačené dopredu. Zrejme kôly mega kufru aby získali priestor. Tak takto asi cupé z toho nebude, a ani dobrým jazdným vlastnostiam to presunutie dopredu nepomáha.

Odpovědět  |   | 
Petr Vaněk  |  16. 04. 2020 19:59

Prvky kupé mohou být na autě, které nemá přes polovinu půdorysu kufr. Taže kupé, jaro, láska a jiné jakékoliv pocity tam opravdu nevidím. Ale mohu říct, že Octavia 4 má dost hezký design

Odpovědět  |   | 
Jarda  |  16. 04. 2020 22:19

Klobouk dolů, je moc hezká! Přeji škodovákům, aby se také dobře prodávala. Pro nás dva s manželkou je už moc velká. Vystačíme s mini.

Odpovědět  |   | 
Lukasz  |  17. 04. 2020 00:38

Velká? Drahá rozumím, ale velká? My máme pro 2 osoby daleko větší vůz než Octavia a bereme to jako normál. Ale jasně, každý asi není autový a bere vůz racionálně jako denní přibližovadlo do obchodu popřípadě zaměstnání. "Mini" jako máte malé auto nebo Minicooper?

Odpovědět  |   | 
Lumus Maximus  |  17. 04. 2020 07:06

A to ja ho zase chápu. Na co vozit prázdný prostor a kila navíc, které využije úplně minimálně. Lidi si úplně zbytečně kupují takové lodě a pak s nimi jezdí max po obchodech. Tohle je ukázková rozežranost konzumní společnosti

Odpovědět  |   | 
Luboš  |  16. 04. 2020 23:15

To je na tom Škoda velice bídně. Nic co by evokovalo pocit sportovního nebo něčím výjimečného vozu na této MB tuctovce nevidím. Slepenec.

Odpovědět  |   | 
Michal  |  17. 04. 2020 07:04

Na fotkách vypadá dobře ale když jdete kolem a v je v šedé barvě tak předek vypadá divně,nezaujme-splést si ze scalou jo.Jako pneu 205/55r17 je supr kompromis vzhledu na autě a komfortní jízdy teď ještě aby tyhle pneu nebyli moc drahé pro 2,3,4 majitele.

Odpovědět  |   | 
Perník  |  17. 04. 2020 07:11

Osobně neznám auto, které by v šedé vypadalo dobře. Na takové barvě vůbec nic nevynikne

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  17. 04. 2020 12:44

Seda naopak ukaze design v plne nahote (proto spickovemu designu slusi a je jedno jestli se jedna o auto nebo betonovou/plechovou stavbu). Tady je priklad povedeneho designu v sede barve https://www.autorevue.cz/nove-audi-rs-5-coupe-a-sp... ... .

Odpovědět  |   | 
Michal  |  17. 04. 2020 18:02

RS5 bude slušet i růžová.U octy je to nejhorší barva s přehledem.

Odpovědět  |   | 
OTTO  |  18. 04. 2020 18:00

na O4 RS bude dost dobrá. Na obyčejnou Octavii bych volil buď tu nejklasičtější a nejobyčejnější stříbrnou a nebo tu zářivou červenou (ta se víc hodí na combi)

Odpovědět  |   | 
Karel  |  17. 04. 2020 07:01

Z jednoho úhlu mi to připomíná Ferrari Enzo. Ovce je novodobý trhač asfaltu. A samozřejmě že to je jasné "kupéčko"

Odpovědět  |   | 
puk123  |  17. 04. 2020 09:18

Nejhezčí verzi? Čekal jsem tedy alespoň třetí po takovém titulku. A ta nejškaredější verze už se prodává?

Odpovědět  |   | 
Michal  |  17. 04. 2020 12:01

Šedá v kombi a výbavou active určitě bude nejmíň pěkná ale musíš počkat ještě.

Odpovědět  |   | 
Petr Vaněk  |  18. 04. 2020 02:37

Mi se Octavie 4 zatím líbí skoro všechny

Odpovědět  |   | 
Jiřina  |  17. 04. 2020 14:41

Hrozná nuda ty dnešní auta... Jen drobné úpravy a nic nového se neděje.

Odpovědět  |   | 
Revizor  |  17. 04. 2020 15:48

AF Giulia, Fiat 500X Sport, Kia XCeed, Honda Civic, Mazda 3. Najdou se zajímavé vozy.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  17. 04. 2020 16:07

GR Yaris 2020

Odpovědět  |   | 
Perník  |  19. 04. 2020 12:59

A které auta nuda nebyla? Osmdesátky a jejich krabice, devadesátky a jejich nuda a šeď, nebo snad milénia?

Odpovědět  |   | 
Lumír  |  18. 04. 2020 15:01

Auto pěkné ,ale škoda že kvalita už žádná ,je to smontované z čínských dílů.

Odpovědět  |   | 
koncernový antipíčus  |  18. 04. 2020 17:57

Pleteš si diskuzi, tady to není o Kundajích!

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  19. 04. 2020 12:53

Oba si pletete, ale úplně všechno.

Odpovědět  |   | 
Josef  |  19. 04. 2020 14:13

Ze všeho si lze odnést nějaké ponaučení. I z této "obsažné" diskuse a "příspěvků" některých "exotů", kteří v nich předvádí své "odborné" znalosti a hlavně své (ne)myšlení a (ne)chování...
I takové zde předvádějící se "exoty" lze bohužel potkat na silnicích a bohužel lze i poznat výsledky jejich "myšlení", chování a jednání s různými tragickými následky dopravních nehod...
Bylo by perfektní, pokud by se tomu "potkání" s "exoty" mohl každý vyhnout. Bohužel to ale nelze a pravděpodobnost "potkání" s nimi na silnicích je reálná pro všechny a je jedno v jakém autě se pojede...
Lidská hloupost a omezenost je nezničitelná a něštěstí, které je velmi často následkem konání těchno nemyslících "exotů", postihuje spoustu nevinných.
Kdykoliv jsem za volnatem a vzpomenu si na "diskuse" Autorevue, tak zbystřím a uberu na rychlosti. To je si pro mne největším přínosem zdejších "diskusí"...

Odpovědět  |   | 
Emil  |  19. 04. 2020 15:22

No, na tom něco bude...

Odpovědět  |   | 
Petr  |  29. 04. 2020 10:11

Hm, pořád se mi to auto nelíbí, je to poprava octavie, tak jak nadiktoval Volkswagen

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

První jízda s novým Seatem Leon 1.5 TSI: Tak dobrý, že vás dostane na kolena

Seat Leon 1.5 TSI ACT 110 kW

První dostaveníčko s novou generací Seatu Leon považujme za hodně letmé seznámení. Vyzkoušeli jsme benzinovou patnáctistovku s manuálem, největší radost nám však dělal podvozek.

28.  5.  2020 | Jan Mička | 47 příspěvků
Minitest Hyundai Kona Hybrid Premium: Příští zastávka Spořilov?

Hyundai Kona Hybrid Premium

Hyundai má talent snad na všechno. Umí rodinná, sportovní i užitková auta. Jak se mu ale povedl hybridní crossover?

24.  5.  2020 | Vladimír Kadera | 76 příspěvků
Minitest Volkswagen up! GTI (85 kW): Meziměstská střela i obětní beránek

Volkswagen up! GTI

Utratit více než 400.000 Kč za městské auto se spalovacím motorem může kdekomu připadat jako holý nesmysl. Všechno ale začne dávat smysl, když vezmete v úvahu tři magická písmena na jeho zádi a pořádně se projedete.

21.  5.  2020 | Jan Mička | 13 příspěvků

Nejčtenější články

Co jsou zač luxusní auta z miliardové razie v Praze? Jedním z nich jezdí i Leoš Mareš!

Co jsou zač luxusní auta z miliardové razie…

Sedm luxusních automobilů a řada luxusních hodinek jsou jenom špičkou ledovce.

21.  2.  2020 | | 15 N/A
Rez a špína jako umění? Americký trend patinových Volkswagenů dobývá svět

Rez a špína jako umění? Americký trend pati…

Stále rostoucí trend patinovaných vozů se z Ameriky postupně rozrůstá do celého světa. Jedna z nejsilnějších komunit je ta okolo vzduchem chlazených Volkswagenů. Vybrali jsme některé zajímavé kousky.

6.  5.  2020 | | 8 N/A
Původní Škoda 720 mohla zatopit BMW i Fordu. Zůstala však jen snem chalupářů

Původní Škoda 720 mohla zatopit BMW i Fordu…

Než do hry vstoupil Giorgetto Giugiaro a jeho Ital Design, pokoušeli se v AZNP zhmotnit vizi moderní velké škodovky čistě ve vlastní režii. Výsledek ve srovnání s vozy navrženými v Itálii možná oku tolik nelahodí, potenciál pětici prototypů s názvem I-1 až I-5 ale upřít nelze.

4.  5.  2020 | | 45 N/A
Znáte Škodu 1100 OHC Coupé? Vypadala světově, potopily ji však zbytečné chyby

Znáte Škodu 1100 OHC Coupé? Vypadala světov…

Kromě hrstky notoricky známých škodováckých kupé najdeme v historii domácí značky i pár kousků, o nichž se dnes už moc nemluví. Mezi tyto rarity patří i elegantní Škoda 1100 OHC Coupé.

23.  5.  2020 | | 14 N/A
Nová Škoda Octavia RS má první ceny. Překvapivě zatím chybí hybridní varianta

Nová Škoda Octavia RS má první ceny. Překva…

Alespoň nějaké přiblížení cenové hladiny, na které se bude nové „ereso“ pohybovat…

22.  5.  2020 | | 126 N/A