Škoda ukázala VisionC naživo, prohlédněte si fotky ze Ženevy

Seznam kapitol
  1. Škoda VisionC
  2. Fotogalerie

Tradičně v předvečer zahájení ženevského autosalonu představil koncern Volkswagen svoje premiéry na slavnostním večeru, který tentokrát nesl název „Future Tracks“. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Podle W. Vahlanda koncept naznačuje podobu budoucích sériových škodovek

Jako první nastoupil na pódium Stephan Winkelmann, aby poprvé naživo ukázal nové Lamborghini Huracan. Zhruba ve tři čtvrtě na osm ho vystřídal Dr. Winfried Vahland, který řídí Škodu Auto. A z pomyslného rukávu vytáhl rovnou největší triumf – koncepční studii Škoda VisionC.

Koncept pětidveřového kupé s platformou MQB podle Vahlanda ukazuje nový designový sloh, ve kterém budou formovány budoucí modely značky Škoda. To nutně neznamená, že automobilka z Mladé Boleslavi zařadí přesně takový model do sériové výroby. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Na úvod prezentace Škody vjel na pódium Popular Monte Carlo, poté se ze zelenkavého šera vynořil koncept Škoda VisionC

Škoda VisionC má pod kapotou motor 1.4 TSI, upravený pro provoz na zemní plyn. Podrobnosti se dozvíte z přiložené tiskové zprávy:

Zobrazit tiskovou zprávu
Následující kapitola
Seznam kapitol
  1. Škoda VisionC
  2. Fotogalerie
TEST Jeep Compass 2,0 MultiJet: Horal mezi praktičtějšími crossovery

Jeep Compass 2,0 MultiJet

Nový Jeep Compass chce na rozdíl od hranatého předchůdce více cílit na městské zákazníky a bodovat svým stylem. Přesto mezi konkurenty zůstává drsnější variantou.

12.  12.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 32 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Renault Espace 1.8 TCe (minitest)

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 13 příspěvků