Škoda ukázala premiérovi také Superb Cesar. Umí autonomně parkovat

OnlyTruth  |  16. 02. 2017 15:39  |  [82.145.222.xxx]

buducnost :D , mercedes to vedel v 2013tom :D

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  16. 02. 2017 18:38

Absolutně teď ale netuším, proč to píšeš? Nenapsali, ze představují technologie budoucnosti, ale technologie pro budoucnost. To je dost zásadní rozdíl. A pochybuji o tom, ze by to Škoda v tom roce 2013 nebyla schopna uvést taky do praxe. Nevěřím, ze by v Mercedesu pracovali chytřejší lidé než v koncernu VW.

Odpovědět  |   | 
Automan  |  16. 02. 2017 15:40  |  [89.239.10.xxx]

Autonomne umi jezdit dopredu a dozadu...to je perfektni. Drzim palce, aby do konce stoleti stihli i zataceni. Dobra prace

Odpovědět  |   | 
honzarov  |  16. 02. 2017 17:00  |  [89.177.244.xxx]

Škodovku jsem po ránu tlačil dopředu asi patnáct let. Co tam maj dál?

Odpovědět  |   | 
kuk  |  16. 02. 2017 20:02

Já jí často tlačením i startoval

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  16. 02. 2017 17:05  |  [95.173.78.xxx]

Když už musím nasměrovat auto přesně do parkovacího místa, tak nevím proč tam ještě rovnou nezajet. Se divím, že se s takovou pitomostí vůbec pochválili, když konkurence to umí včetně řízení a zastavení, bez jakéhokoliv nasměrovávání.

Odpovědět  |   | 
brk77  |  16. 02. 2017 17:18

"Bude se to hodit například těm, vedle jejichž vozu bezohledný motorista zaparkoval tak těsně, že dveřmi již dovnitř nelze nastoupit"

Tak nevím, ale já tak parkuji úplně běžně a nevidím jediný rozumný důvod, proč bych měl brát ohled na někoho, komu je zatěžko na parkovišti zaparkovat doprostřed mezi dvě čáry. Parkuje blbě, jeho boj. Já klidně zaparkuji na vedlejší místo doprostřed, ať se tam souká třeba výfukem.

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  16. 02. 2017 20:29  |  [95.173.78.xxx]

Rozumím tomu dobře, že když do takového úzkého místa auto zaparkuji, tak můžu udělat to samé hned dvěma sousedním autům? Tomu, co zaparkoval blízko, pokud vystoupil do prostoru, kde zaparkuji já, a tomu vedle z druhé strany.

To se ti také může stát, že příjdeš ke svému autu a ten, kterého je to boj, ti mírně promáčkne a poškrábe dveře při nastupování. Hodně štěstí s takovou logikou.

Pochybuji, že někdo by měl zájem o takovou blbost.

Odpovědět  |   | 
alien5  |  17. 02. 2017 23:37

Presne proto parkuju na caru aby mi nej imbecil nemlatil do auta svejma dverma a klidne dal na volenem parkovisti radeji se projdu nez aby mi to nekdo omlatil, lidi si ani neuvedomuji ze nekomu omlati boky auta.Bezohlednost nevedomost agresivita..

Odpovědět  |   | 
milanekjablonecak  |  16. 02. 2017 18:20  |  [37.188.137.xxx]

Si představuju, jak řidič běží za autem, aby měl signál a auto jelo rovně dopředu nebo dozadu, komik a jeho svět. Tím to samozřejmě nijak nezpochybňuju.

Odpovědět  |   | 
Dix_  |  16. 02. 2017 18:56

Superb má mít od MY18 nový volič automatu.Ale že by tam dali stejný co je v Audi to asi ne.Spíš ten,co je v Kodiaqu.

Odpovědět  |   | 
kuk  |  16. 02. 2017 20:06

„Automobilová budoucnost začala,“ řekl dnes předseda představenstva společnosti Škoda Auto Bernhard Maier.
Potrhal jsem se smíchy, ve Škodofce jsou evidentně na tepu doby

Odpovědět  |   | 
davefull1  |  16. 02. 2017 20:57  |  [82.145.219.xxx]

A vysvětlil škodovce někdo co to znamená, to autonomní? protože, když musíš držet tlačítko aby to jelo, tak to není autonomní​, ale jen jiný způsob ovládání auta.

Odpovědět  |   | 
DDT  |  16. 02. 2017 23:04  |  [85.163.16.xxx]

strčte si, pánové ze škody, tyhle ty debiloviny do řitních otvorů...
superb je v podstatě takový navoněný hov.no na podvozku golfu, maximálně se čtyřválcem, a pokud to má mít trochu výkon, tak jenom v nejvyšší výbavě a s posraným automatem či haldexem...
příště zkuste pánové manažeři místo aplikování sračkoidních asistentů, přiblblých patlacích dispejů, atd, zaškemrat u matky vw, ať vám dají k dispozici pro nejvyšší model platformu s motorem podélně, osaďte šestiválce, hdm převodovky, a můžete se bavit o autě...

Odpovědět  |   | 
Ivan  |  17. 02. 2017 11:10  |  [80.95.126.xxx]

A všiml jste si že motor podél či šestiválec nemá ani bratránek Passat?
Jinak také odkdy stojí třetí generace Superbu na podvozku Golfa?

Odpovědět  |   | 
DDT  |  17. 02. 2017 11:24  |  [85.163.16.xxx]

Passat je to stený...

Odpovědět  |   | 
Ficus  |  17. 02. 2017 06:15  |  [186.96.84.xxx]

Tomu jelitu měli ukázat fakáč. Za ty lumpárny celý Čssd.

Odpovědět  |   | 
Ru1n  |  17. 02. 2017 08:54  |  [95.80.222.xxx]

Mrdky jedny zasrany
Vse maji okopirovany z Tesly a nic si neudelaji svoje
Si mysleji ze kdyz zmeni design tak ze lidi budou jasat ze to dokazali

Odpovědět  |   | 
irij  |  17. 02. 2017 10:24  |  [94.113.200.xxx]

Osobně jsem proti těmto výmyslům. Lidstvo totálně zblblo. Auta mají plno zbytečných asistentů. To v budoucnu budou dostávt řidičáky i dementi? Stačí max ABS. Při couvání se má řidič dívat va směru jízdy, to je dosadu a nečumět na kameru. Povinnosti výbavy by měla být navigace.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  17. 02. 2017 13:26  |  [194.228.134.xxx]

kazdy ma na dementa asi jine meritka. Na silnicich je stale mene mista a lide jsou agresivnejsi. Na tom, ze automat zaparkuje rychle, bezpecne a spolehlive neni prece nic spatneho. V budoucnu vetsina lidi na vlastni auto mit nebude, doprava bude resena uplne jinak, rizeni stroji (umelou inteligenci) bude efektivnejsi a bezpecnejsi. Smirte se s tim

Odpovědět  |   | 
Kppg  |  19. 02. 2017 09:22  |  [178.217.148.xxx]

Tak to je super. Auta by měla mít jenom ABS, protože ty jsi přece dobrý řidič, který vše ostatní zmákne svým umem. Potom tedy nechápu na co ta navi. Když jsi tak skvělý řidič, tak snad trefíš i bez ní, max. s mapou?

Odpovědět  |   | 
kuk  |  18. 02. 2017 14:15

Škodofka má mindráky z Tezly, tak se aspoň vytahujou před premiérem že to uměj taky zbastlit
Kolik let sou pozadu, 10?

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST Citroën Spacetourer XL 2.0 BlueHDi: Maximální pohodlí pro sedm

Citroën Spacetourer XL

Citroën v nové generaci svého užitkového vozu změnil partnera a zvelebil osobní verzi. Vyzkoušeli jsme to nejlepší, co nabídne Spacetourer.

včera | Milan Lažanský | 6 příspěvků
Test ojetiny BMW řady 1: Bazarový průšvihář s dokonalým podvozkem

Test ojetiny BMW řady 1

Ceny jedničkových BMW už klesly pod stotisícovou metu. Vybírejte ale pečlivě.

19.  11.  2017 | David Rusol | 17 příspěvků
Test Kia Stonic 1.0 T-GDI: Hřebíček trefený na hlavičku

Kia Stonic 1,0 T-GDI

Značka Kia letos zažívá velkou produktovou ofenzívu, což se nakonec projevilo i v počtu nominaci do ankety Světové auto roku. Zcela nový model Stonic má ambice stát se jedním z nejdůležitějších v její nabídce.

16.  11.  2017 | Radek Pecák | 8 příspěvků

Nejčtenější články

Škoda chystá revoluci v motorech. Víme, které motory skončí a jaké je nahradí

Škoda chystá revoluci v motorech. Víme, kte…

V motorových paletách automobilů Škoda příští rok nezůstane kámen na kameni. Spousta agregátů se odebere na odpočinek a budou nahrazeny novými.

5.  11.  2017 | | 107 N/A
Těchto 20 motorů obejděte v bazaru širokým obloukem

Těchto 20 motorů obejděte v bazaru širokým …

Uvažujete o koupi ojetiny? Pak by se vám možná mohl hodit přehled dvaceti motorů, které se umí snadno změnit v past.

3.  11.  2017 | | 401 N/A
10 spolehlivých motorů „držáků“, jejichž koupí nešlápnete vedle

10 spolehlivých motorů „držáků“, jejichž ko…

Znáte to. Ty nejspolehlivější motory máme beztak všichni ve svých garážích. Přesto není špatné vědět i o těch dalších.

16.  11.  2017 | | 211 N/A
Bazarová past: Takto nabourané BMW 7 dokázal mechanik zcela opravit

Bazarová past: Takto nabourané BMW 7 dokáza…

Ani takové poškození nemusí vždy znamenat totální škodu. Jako nové ale už určitě jezdit nebude...

10.  11.  2017 | | 43 N/A
10 nejproblematičtějších ojetin podle Němců. Těmto se rozhodně vyhněte

10 nejproblematičtějších ojetin podle Němců…

Pokud sháníte ojetinu a jediným kritériem je pro vás její minimální poruchovost, pak byste měli sáhnout po Porsche 911, případně po Mercedesu-Benz SLK. Tento výsledek opět vyplynul ze statistik TÜV SÜD.

12.  11.  2017 | | 31 N/A