Škoda ukázala, jak teď kontroluje kvalitu nových vozů. Silný liják je jenom začátek

17 komentářů

fluk
1. června • 16:44

Opět se mi potvrdilo, poslední kvalitní Škoda byla Octavia I, pak to šlo rapidně dolu. Teď mi u Octavie III odešla vodní pumpa na necelých 90tis km. Známému u Fabie III turbo včetně chladiče. Auta se už nedělají aby vydržela, ale aby se co nejčastěji obměňovala. Nějaké testy jsou na h...... auto prověří pouze reálný provoz.

Petr Vaněk
28. května • 23:24

Třeba rozvody od TSI EA111 kontrolovali také dobře :-D Nebo spojku v zeleném Rapidu, kterou novináři spáli okolo 50k km. :-D

ok
28. května • 17:38

a proto mámu nové škodovky 3. brzdové světlo plné vody, fullLed svítí do země, bordel v laku a okousané těsnění okna :-O

Ptr078
28. května • 16:22

V rodine mame novy kodiak za 40k. Vsetko na dotyk praska a puka, hlavne vyplne dveri a madla. V nizkych otackach podradeny motor vibruje s celou podladou.
V zadu na sklapanie sedadiel putko za 20 halierou, na posuvanie zadnej lavice kovova rurka.. S kvalitou by som sa velmi nechvalil

123
28. května • 20:57

Tak s výplněmi a madly souhlasím, ale po výměně za modifikovanou verzi jsou madla lepší.
To poutko na sklápění, ale skvěle funguje a je po ruce a "rurka" na lavici se aspoň hned najde a něco vydrží a nevím jak jinak by to měli vyřešit, měl jsem Citroena a tam to bylo taky tak. Nikde jinde jsem lepší řešení zatím neviděl. A řekněte kolik aut má tyhle věci?

Ptr078
29. května • 9:00

Ked to zakaznikom staci, ok. Ja len, ze za 40k si predstavujem uz dotiahnute auto po kazdej stranke.

Kundaj & Hovnaj
28. května • 17:25

Škodyjaq bimňel stád spíž 40kylokorun. Tobi líp otpovýdalo tý qvaliťe!

Tekmot
28. května • 13:02

Cože Škoda? Han­bou bych se pro­pad, mít v ga­rá­ži ta­ko­vý od­pad.🤮

k22
28. května • 12:36

Když po lijáku otevřete u škůdky dvirka a vystupujete, tak vám zadra umeje boty - simply clever :-D

Znalec
28. května • 12:28

Skoda nemá skúšobnú dráhu?Kia testuje každé auto na testovacej dráhe - hluk, riadenie, tlmenie, pazvuky.., tieto statické kontroly kvality sú samozrejmosťou a obávam sa, že všetky nedostatky nemôžu odhaliť.Kia má tiež finálnu kvalitu, kde sa overujú dodatočne špecifikácie, poškodenia/škrabance, zlicovanie dielov a vykonáva sa dodatočné voskovaným dutín a podvozka.Má skoda zavoskovane dutiny a podvozok?

Tekmot
28. května • 13:00

No vždyť Kia vychází z Hjondé, patří pod něj. Ale Hjondé má lepší kvalitu, proto ve statistikách vychází lépe, hlavně pak v prodejích.

Znalec
29. května • 10:10

Tekmot,
Kia nepatrí pod Hyundai.
Vlastnia sa vzájomne.
Vw vlastni škodu, ale vzťah medzi kia a hyundai je iný.A vieš teda, či skoda voskuje dutiny?

Tekmot
29. května • 19:17

Chaebol - SPOLEČNOST HYUNDAI (Hyundai Motor Company) vlastní (je největším akcionářem společnosti Kia) automobilky KIA a Hyundai (Hyundai Motor Group). Během asijské finanční krize Kia vyhlásila v roce 1997 bankrot a v roce 1998 dosáhla dohody se společností Hyundai Motor Company o diverzifikaci výměnou vlastnictví mezi oběma společnostmi. Společnost Hyundai Motor Company získala 51% společnosti, čímž překonala společnost Ford Motor Company, která vlastnila podíl ve společnosti Kia Motors od roku 1986. Po následných odprodejích vlastní společnost Hyundai Motor Company přibližně jednu třetinu společnosti Kia Motor Corporation. Zatímco společnost Hyundai Motor Company zůstává největším akcionářem společnosti Kia, společnost Kia Motor Company si rovněž ponechává vlastnictví v přibližně 22 různých dceřiných společnostech společnosti Hyundai Motor Company. Takže KIA patří pod Hyundai.

ijon
28. května • 12:16
šofér
28. května • 11:14

PR na auto, které nedostaneš, tak se aspoň koukni :):):)

Joe Doe
28. května • 11:09

Konec reklamniho sdělení.

Jane Doe
28. května • 19:26

Vždyť jsi s žádným ani nezačal, tak proč ho končíš?

Doporučujeme

Články odjinud