Škoda ukázala, jak teď kontroluje kvalitu nových vozů. Silný liják je jenom začátek

Joe Doe  |  28. 05. 2020 11:09

Konec reklamniho sdělení.

Odpovědět  |   | 
Jane Doe  |  28. 05. 2020 19:26

Vždyť jsi s žádným ani nezačal, tak proč ho končíš?

Odpovědět  |   | 
šofér  |  28. 05. 2020 11:14

PR na auto, které nedostaneš, tak se aspoň koukni :):):)

Odpovědět  |   | 
ijon  |  28. 05. 2020 12:16

To je skoro jako: https://youtu.be/mIAYxWCXF8A...

Odpovědět  |   | 
Znalec  |  28. 05. 2020 12:28

Skoda nemá skúšobnú dráhu?

Kia testuje každé auto na testovacej dráhe - hluk, riadenie, tlmenie, pazvuky.., tieto statické kontroly kvality sú samozrejmosťou a obávam sa, že všetky nedostatky nemôžu odhaliť.

Kia má tiež finálnu kvalitu, kde sa overujú dodatočne špecifikácie, poškodenia/škrabance, zlicovanie dielov a vykonáva sa dodatočné voskovaným dutín a podvozka.

Má skoda zavoskovane dutiny a podvozok?

Odpovědět  |   | 
Tekmot  |  28. 05. 2020 13:00

No vždyť Kia vychází z Hjondé, patří pod něj. Ale Hjondé má lepší kvalitu, proto ve statistikách vychází lépe, hlavně pak v prodejích.

Odpovědět  |   | 
Znalec  |  29. 05. 2020 10:10

Tekmot,
Kia nepatrí pod Hyundai.
Vlastnia sa vzájomne.
Vw vlastni škodu, ale vzťah medzi kia a hyundai je iný.

A vieš teda, či skoda voskuje dutiny?

Odpovědět  |   | 
Tekmot  |  29. 05. 2020 19:17

Chaebol - SPOLEČNOST HYUNDAI (Hyundai Motor Company) vlastní (je největším akcionářem společnosti Kia) automobilky KIA a Hyundai (Hyundai Motor Group).

Během asijské finanční krize Kia vyhlásila v roce 1997 bankrot a v roce 1998 dosáhla dohody se společností Hyundai Motor Company o diverzifikaci výměnou vlastnictví mezi oběma společnostmi. Společnost Hyundai Motor Company získala 51% společnosti, čímž překonala společnost Ford Motor Company, která vlastnila podíl ve společnosti Kia Motors od roku 1986. Po následných odprodejích vlastní společnost Hyundai Motor Company přibližně jednu třetinu společnosti Kia Motor Corporation. Zatímco společnost Hyundai Motor Company zůstává největším akcionářem společnosti Kia, společnost Kia Motor Company si rovněž ponechává vlastnictví v přibližně 22 různých dceřiných společnostech společnosti Hyundai Motor Company.

Takže KIA patří pod Hyundai.

Odpovědět  |   | 
k22  |  28. 05. 2020 12:36

Když po lijáku otevřete u škůdky dvirka a vystupujete, tak vám zadra umeje boty - simply clever

Odpovědět  |   | 
Tekmot  |  28. 05. 2020 13:02

Cože Škoda? Han­bou bych se pro­pad, mít v ga­rá­ži ta­ko­vý od­pad.🤮

Odpovědět  |   | 
Ptr078  |  28. 05. 2020 16:22

V rodine mame novy kodiak za 40k. Vsetko na dotyk praska a puka, hlavne vyplne dveri a madla. V nizkych otackach podradeny motor vibruje s celou podladou.
V zadu na sklapanie sedadiel putko za 20 halierou, na posuvanie zadnej lavice kovova rurka.. S kvalitou by som sa velmi nechvalil

Odpovědět  |   | 
Kundaj & Hovnaj  |  28. 05. 2020 17:25

Škodyjaq bimňel stád spíž 40kylokorun. Tobi líp otpovýdalo tý qvaliťe!

Odpovědět  |   | 
123  |  28. 05. 2020 20:57

Tak s výplněmi a madly souhlasím, ale po výměně za modifikovanou verzi jsou madla lepší.
To poutko na sklápění, ale skvěle funguje a je po ruce a "rurka" na lavici se aspoň hned najde a něco vydrží a nevím jak jinak by to měli vyřešit, měl jsem Citroena a tam to bylo taky tak. Nikde jinde jsem lepší řešení zatím neviděl. A řekněte kolik aut má tyhle věci?

Odpovědět  |   | 
Ptr078  |  29. 05. 2020 09:00

Ked to zakaznikom staci, ok. Ja len, ze za 40k si predstavujem uz dotiahnute auto po kazdej stranke.

Odpovědět  |   | 
ok  |  28. 05. 2020 17:38

a proto mámu nové škodovky 3. brzdové světlo plné vody, fullLed svítí do země, bordel v laku a okousané těsnění okna

Odpovědět  |   | 
Petr Vaněk  |  28. 05. 2020 23:24

Třeba rozvody od TSI EA111 kontrolovali také dobře Nebo spojku v zeleném Rapidu, kterou novináři spáli okolo 50k km.

Odpovědět  |   | 
fluk  |  01. 06. 2020 16:44

Opět se mi potvrdilo, poslední kvalitní Škoda byla Octavia I, pak to šlo rapidně dolu. Teď mi u Octavie III odešla vodní pumpa na necelých 90tis km. Známému u Fabie III turbo včetně chladiče. Auta se už nedělají aby vydržela, ale aby se co nejčastěji obměňovala. Nějaké testy jsou na h...... auto prověří pouze reálný provoz.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST Dacia Duster 1.0 TCe LPG: Přesně tuhle bych si klidně koupil!

Dacia Duster 1.0 TCe LPG

I Dacia musela zdražovat. SUV Duster, které pořídíte i v tovární úpravě na LPG, si však stále drží velmi příznivou cenu. A víte co? Plynovou verzi bych si klidně sám koupil.

28.  6.  2020 | Jan Mička | 107 příspěvků
Minitest Toyota Corolla GR Sport TS: Konečně už sportovně jenom vypadá

Toyota Corolla GR Sport TS

Když jsme se s označením GR Sport viděli naposledy, nebylo to zrovna příjemné setkání. Toyota nám ale teď dokázala, že to s ním myslí vážně.

26.  6.  2020 | Vladimír Kadera | 43 příspěvků
TEST Ford Mustang 5.0 GT Convertible: Můžu si ho nechat až do října?

Ford Mustang 5.0 GT Convertible

Ford Mustang GT Convertible v modré barvě by byl ideálním společníkem třeba v Miami. Dnes už si ho ale můžete koupit v Čechách. Jak tu bude fungovat?

19.  6.  2020 | Vladimír Kadera | 48 příspěvků

Nejčtenější články

Škoda Octavia I ve skutečnosti skončila teprve nedávno. Našly se jasné důkazy

Škoda Octavia I ve skutečnosti skončila tep…

Produkce populární octavie první generace skončila již před deseti lety, přesto máme za to, že tento vůz může jít v klidu do důchodu až nyní. Teprve nedávno totiž utichly poslední nástroje vyrábějící důležité náhradní díly.

21.  6.  2020 | | 46 N/A
Škoda Felicia kdysi prošla i testem Top Gearu. Už tehdy byl Clarkson mistrem slova

Škoda Felicia kdysi prošla i testem Top Gea…

Škoda Felicia dostávala v britských médiích celkem dost prostoru. Dokonce vyhrála prestižní anketu.

4.  6.  2020 | | 3 N/A
Luxusní VAZ 2107 stál o trochu více než Škoda Favorit. Překonal ji snad ve všem

Luxusní VAZ 2107 stál o trochu více než Ško…

Narazit dnes na zachovalou „nula sedmičku“ není tak úplně snadné. Nám se to podařilo a kdybychom se měli v časech jeho největší slávy rozhodovat mezi ním a stejně drahou Škodou Favorit, měli bychom jasno.

7.  6.  2020 | | 85 N/A
V Česku je na prodej vzácná Škoda 1000 MBX. Stojí jako dva vybavené Superby

V Česku je na prodej vzácná Škoda 1000 MBX.…

Dvoudveřová varianta klasického „embéčka“ je pořádnou vzácností. Dali byste ovšem za ni takřka dva miliony korun?

11.  6.  2020 | | 31 N/A
Minitest Hyundai i30 N Project C: Těžko uvěřit, že tohle auto vzniklo v Česku!

Minitest Hyundai i30 N Project C: Těžko uvě…

Hyundai posunul jízdní vlastnosti svého hot-hatche o dvě úrovně výš. Výsledkem je i30 N Project C, přičemž kousek, který jsme vyzkoušeli v rámci redakčního testu, je v Česku poslední volný!

5.  6.  2020 | | 80 N/A