Škoda: Týdeník, počítače a plazmové obrazovky pro všechny zaměstnance

Společnost Škoda Auto výrazně rozšiřuje a posiluje interní komunikaci. S pomocí nových komunikačních prostředkům bude zvyšovat informovanost mezi zaměstnanci tak, aby každý mohl získat aktuální informace rychle, jednoduše a srozumitelně. Martin Jahn, člen představenstva Škoda Auto odpovědný za oblast personalistiky, k realizovaným změnám dodal: „Věřím, že se naši zaměstnanci díky aktivnější komunikaci dozví více o cílech i současném vývoji firmy. Zároveň chceme, aby byli lépe informováni například o aktuální nabídce zaměstnaneckých výhod.“
 
Dosavadní časopis Škoda Mobil, který vychází dvakrát do měsíce, proto každé pondělí nově doplňuje Týdeník Škoda Auto. Nové jednostránkové médium má za úkol v přehledné formě flexibilně a aktuálně komunikovat se zaměstnanci. Aby k němu měli snadný přístup opravdu všichni, rozesílá se všem uživatelům PC ve společnosti. Zároveň se umisťuje na všech nástěnkách a informačních tabulích ve výrobních závodech v Mladé Boleslavi, Vrchlabí a Kvasinách.
 
Dalším novinkou jsou informační PC ostrůvky, které budou rozmístěny v jednotlivých výrobních halách. S jejich pomocí se přístup na intranetové stránky Škoda Auto otevře každému zaměstnanci. V blízké budoucnosti pak získají zaměstnanci skrze PC ostrůvky kromě firemních informací také přístup ke svým osobním údajům tak, aby měli aktuální přehled například o počtu svých dnů dovolené, termínech plánovaného školení apod. Škoda Auto chce tímto způsobem dále rozvíjet schopnosti práce s počítačem u svých zaměstnanců, protože zejména ve výrobní sféře stoupá zájem o informační technologie a nová média.
 
Do konce roku pak uvedená média doplní instalace velkoplošných plazmových obrazovek v jídelnách všech závodů. Zaměstnanci na nich shlédnou zpravodajství složené z příspěvků o jednotlivých akcích, na nichž se Škoda Auto představila veřejnosti (např. mezinárodní autosalony, sportovní nebo kulturní události). Kromě toho bude na obrazovkách vysíláno i aktuální zpravodajství přímo z jednotlivých pracovišť.
 
„Přál bych si, aby se lepší informovanost odrazila i ve firemní kultuře, která patří mezi silné stránky Škoda Auto. Doufám, že tento nový systém interní komunikace pomůže podpořit loajalitu zaměstnanců a jejich hrdost na práci v největší české průmyslové firmě.“, poznamenal Martin Jahn.
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

dnes | Michal Žďárský
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků
Test Suzuki Swift SHVS: Tady elektromotor rozhodně dává smysl!

Suzuki Swift SHVS

Naší recenzí prošla nová generace Suzuki Swift. Vyzkoušeli jsme ji v mild-hybridní variantě.

4.  10.  2017 | Milan Lažanský | 16 příspěvků