Škoda: Týdeník, počítače a plazmové obrazovky pro všechny zaměstnance

Škoda: Týdeník, počítače a plazmové obrazovky pro všechny zaměstnance
Společnost Škoda Auto výrazně rozšiřuje a posiluje interní komunikaci. S pomocí nových komunikačních prostředkům bude zvyšovat informovanost mezi zaměstnanci tak, aby každý mohl získat aktuální informace rychle, jednoduše a srozumitelně. Martin Jahn, člen představenstva Škoda Auto odpovědný za oblast personalistiky, k realizovaným změnám dodal: „Věřím, že se naši zaměstnanci díky aktivnější komunikaci dozví více o cílech i současném vývoji firmy. Zároveň chceme, aby byli lépe informováni například o aktuální nabídce zaměstnaneckých výhod.“
 
Dosavadní časopis Škoda Mobil, který vychází dvakrát do měsíce, proto každé pondělí nově doplňuje Týdeník Škoda Auto. Nové jednostránkové médium má za úkol v přehledné formě flexibilně a aktuálně komunikovat se zaměstnanci. Aby k němu měli snadný přístup opravdu všichni, rozesílá se všem uživatelům PC ve společnosti. Zároveň se umisťuje na všech nástěnkách a informačních tabulích ve výrobních závodech v Mladé Boleslavi, Vrchlabí a Kvasinách.
 
Dalším novinkou jsou informační PC ostrůvky, které budou rozmístěny v jednotlivých výrobních halách. S jejich pomocí se přístup na intranetové stránky Škoda Auto otevře každému zaměstnanci. V blízké budoucnosti pak získají zaměstnanci skrze PC ostrůvky kromě firemních informací také přístup ke svým osobním údajům tak, aby měli aktuální přehled například o počtu svých dnů dovolené, termínech plánovaného školení apod. Škoda Auto chce tímto způsobem dále rozvíjet schopnosti práce s počítačem u svých zaměstnanců, protože zejména ve výrobní sféře stoupá zájem o informační technologie a nová média.
 
Do konce roku pak uvedená média doplní instalace velkoplošných plazmových obrazovek v jídelnách všech závodů. Zaměstnanci na nich shlédnou zpravodajství složené z příspěvků o jednotlivých akcích, na nichž se Škoda Auto představila veřejnosti (např. mezinárodní autosalony, sportovní nebo kulturní události). Kromě toho bude na obrazovkách vysíláno i aktuální zpravodajství přímo z jednotlivých pracovišť.
 
„Přál bych si, aby se lepší informovanost odrazila i ve firemní kultuře, která patří mezi silné stránky Škoda Auto. Doufám, že tento nový systém interní komunikace pomůže podpořit loajalitu zaměstnanců a jejich hrdost na práci v největší české průmyslové firmě.“, poznamenal Martin Jahn.
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

bazar

Nissan Juke 1,2
Rok výroby: 2017
Stav: nový vůz
Cena: 370 000 Kč
Renault Thalia 1,4
Rok výroby: 2006
Stav: 52 888 km
Cena: 60 000 Kč
Hyundai ix20 1,6
Rok výroby: 2011
Stav: 67 361 km
Cena: 216 000 Kč
Skoda Octavia 1,9
Rok výroby: 2005
Stav: 349 860 km
Cena: 73 000 Kč
Skoda Octavia 1,9
Rok výroby: 2006
Stav: 267 318 km
Cena: 90 000 Kč
Skoda Superb 2
Rok výroby: 2010
Stav: 159 691 km
Cena: 295 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test Renaultu Koleos: Druhý pokus je o dost lepší, ale není ozdob moc?

Renault Koleos

Tentokrát jsme se v naší recenzi zaměřili na druhou generaci Renaultu Koleos. Od předchůdce se vzdálil mílovými kroky.

včera | Milan Lažanský | 3 příspěvky
Test Suzuki Ignis: Nejlevnější čtyřkolka boduje i tam, kde byste nečekali!

Suzuki Ignis

Naší recenzí tentokrát prošlo Suzuki Ignis - nejlevnější čtyřkolka na českém trhu.

13.  8.  2017 | Milan Lažanský | 33 příspěvků
Test ojetiny BMW Z4 (E85): Divoký design, ale také poctivá mechanika

Ojetina: BMW Z4

Příchod BMW Z4 způsobil po uhlazeném Z3 docela šok. Pod rozbouřenou karoserií se ale skrývá osvědčená technika. Na co si dát pozor?

12.  8.  2017 | David Rusol | 7 příspěvků