Škoda: Týdeník, počítače a plazmové obrazovky pro všechny zaměstnance

Společnost Škoda Auto výrazně rozšiřuje a posiluje interní komunikaci. S pomocí nových komunikačních prostředkům bude zvyšovat informovanost mezi zaměstnanci tak, aby každý mohl získat aktuální informace rychle, jednoduše a srozumitelně. Martin Jahn, člen představenstva Škoda Auto odpovědný za oblast personalistiky, k realizovaným změnám dodal: „Věřím, že se naši zaměstnanci díky aktivnější komunikaci dozví více o cílech i současném vývoji firmy. Zároveň chceme, aby byli lépe informováni například o aktuální nabídce zaměstnaneckých výhod.“
 
Dosavadní časopis Škoda Mobil, který vychází dvakrát do měsíce, proto každé pondělí nově doplňuje Týdeník Škoda Auto. Nové jednostránkové médium má za úkol v přehledné formě flexibilně a aktuálně komunikovat se zaměstnanci. Aby k němu měli snadný přístup opravdu všichni, rozesílá se všem uživatelům PC ve společnosti. Zároveň se umisťuje na všech nástěnkách a informačních tabulích ve výrobních závodech v Mladé Boleslavi, Vrchlabí a Kvasinách.
 
Dalším novinkou jsou informační PC ostrůvky, které budou rozmístěny v jednotlivých výrobních halách. S jejich pomocí se přístup na intranetové stránky Škoda Auto otevře každému zaměstnanci. V blízké budoucnosti pak získají zaměstnanci skrze PC ostrůvky kromě firemních informací také přístup ke svým osobním údajům tak, aby měli aktuální přehled například o počtu svých dnů dovolené, termínech plánovaného školení apod. Škoda Auto chce tímto způsobem dále rozvíjet schopnosti práce s počítačem u svých zaměstnanců, protože zejména ve výrobní sféře stoupá zájem o informační technologie a nová média.
 
Do konce roku pak uvedená média doplní instalace velkoplošných plazmových obrazovek v jídelnách všech závodů. Zaměstnanci na nich shlédnou zpravodajství složené z příspěvků o jednotlivých akcích, na nichž se Škoda Auto představila veřejnosti (např. mezinárodní autosalony, sportovní nebo kulturní události). Kromě toho bude na obrazovkách vysíláno i aktuální zpravodajství přímo z jednotlivých pracovišť.
 
„Přál bych si, aby se lepší informovanost odrazila i ve firemní kultuře, která patří mezi silné stránky Škoda Auto. Doufám, že tento nový systém interní komunikace pomůže podpořit loajalitu zaměstnanců a jejich hrdost na práci v největší české průmyslové firmě.“, poznamenal Martin Jahn.
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

včera | David Rusol | 25 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Minitest Renault Espace 1.8 TCe

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 10 příspěvků
TEST Volkswagen Polo 1.0 TSI Highline – Golfův revír

Volkswagen Polo 1.0 TSI

Segment malých vozů pomalu dorůstá modely nižší střední třídy. Nový Volkswagen Polo je toho důkazem, z vyšších tříd si navíc půjčil i několik užitečných technologií.

7.  12.  2017 | Jan Mička | 30 příspěvků