Škoda: Týdeník, počítače a plazmové obrazovky pro všechny zaměstnance

Společnost Škoda Auto výrazně rozšiřuje a posiluje interní komunikaci. S pomocí nových komunikačních prostředkům bude zvyšovat informovanost mezi zaměstnanci tak, aby každý mohl získat aktuální informace rychle, jednoduše a srozumitelně. Martin Jahn, člen představenstva Škoda Auto odpovědný za oblast personalistiky, k realizovaným změnám dodal: „Věřím, že se naši zaměstnanci díky aktivnější komunikaci dozví více o cílech i současném vývoji firmy. Zároveň chceme, aby byli lépe informováni například o aktuální nabídce zaměstnaneckých výhod.“
 
Dosavadní časopis Škoda Mobil, který vychází dvakrát do měsíce, proto každé pondělí nově doplňuje Týdeník Škoda Auto. Nové jednostránkové médium má za úkol v přehledné formě flexibilně a aktuálně komunikovat se zaměstnanci. Aby k němu měli snadný přístup opravdu všichni, rozesílá se všem uživatelům PC ve společnosti. Zároveň se umisťuje na všech nástěnkách a informačních tabulích ve výrobních závodech v Mladé Boleslavi, Vrchlabí a Kvasinách.
 
Dalším novinkou jsou informační PC ostrůvky, které budou rozmístěny v jednotlivých výrobních halách. S jejich pomocí se přístup na intranetové stránky Škoda Auto otevře každému zaměstnanci. V blízké budoucnosti pak získají zaměstnanci skrze PC ostrůvky kromě firemních informací také přístup ke svým osobním údajům tak, aby měli aktuální přehled například o počtu svých dnů dovolené, termínech plánovaného školení apod. Škoda Auto chce tímto způsobem dále rozvíjet schopnosti práce s počítačem u svých zaměstnanců, protože zejména ve výrobní sféře stoupá zájem o informační technologie a nová média.
 
Do konce roku pak uvedená média doplní instalace velkoplošných plazmových obrazovek v jídelnách všech závodů. Zaměstnanci na nich shlédnou zpravodajství složené z příspěvků o jednotlivých akcích, na nichž se Škoda Auto představila veřejnosti (např. mezinárodní autosalony, sportovní nebo kulturní události). Kromě toho bude na obrazovkách vysíláno i aktuální zpravodajství přímo z jednotlivých pracovišť.
 
„Přál bych si, aby se lepší informovanost odrazila i ve firemní kultuře, která patří mezi silné stránky Škoda Auto. Doufám, že tento nový systém interní komunikace pomůže podpořit loajalitu zaměstnanců a jejich hrdost na práci v největší české průmyslové firmě.“, poznamenal Martin Jahn.
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Audi RS 4 Avant: Na chalupě budete rychle. Prodloužíte si ale cestu?

Audi RS4 Avant

Opravdu rychlý kombík o Audi už je automobilovým archetypem, pevnou součástí trhu. Nabídne aktuální generace něco navíc?

dnes | Milan Lažanský | 15 příspěvků
Minitest BMW 230i Cabrio: Nastal čas se rozloučit?

BMW 230i Cabrio (minitest)

Kompaktní rozměry, zadní pohon, čtyři místa k sezení a stahovací střecha – to je kombinace, na kterou dnes narazíte pouze u BMW. Benzinový dvoulitr s výkonem 185 kW dvojkovému kabriu pasuje jako ulitý!

19.  8.  2018 | Jan Mička | 11 příspěvků
TEST Jaguar E-Pace D180 AWD: Sentimentální cesta

Jaguar E-Pace D180

V novodobé historii Jaguaru je E-Pace jedním z nejdůležitějších milníků. Půjčili si techniku od Land Roveru a snažili se do populárního segmentu malých SUV vnést sportovního ducha. Povedlo se?

16.  8.  2018 | Milan Lažanský | 34 příspěvků