Motor už v nabídce koncernu je - konkrétně Audi A4 DTM edition, takže ho teď jen osadili do Octávie. Těch 17 kW navíc oproti sérii není pro žádného tunera probléem - je to jen otázka programu řídící jednotky.
vykon chcu zvysovat ale stale je to auto len s jednym pohananym kolesom...
Všechny poháněný kola nejsou vždycky jen výhodou..
to si myslim aj ja.. je pravda ze 4x4 posuva kriticku hranicu az do extremu ale potom sa velmi prudko menia jazdne vlastnosti. Predny nahon zacne pomerne skoro davat najavo nedotacivost ale aspon sa to od neho da ocakavat a vcas stlmit svoje horkokrvne srdce. Myslim ze jazdim dost dlho aby som mohol povedat co si asi mysli vacsina vodicov..chcem pohodlne rychle a nezaludne auto s vypocitatelnym spravanim sa. Nikto normalny nema chut v beznej premavke korigovat pretacavy smyk v 130km/h (ja som skusal na starej skodule 90km/h a nikomu to neprajem)
nehnal bych se za papárovým výkonem,ale za kroutákem a výkonovou křivkou dobře rozvrženou v celém spektru otáček,a ne jen někde daleko v nekonečnu... Jedna věc je auto testovat a druhé mít,nebo vy točíte motor běžně až do 6tis.ot.? a dál?? Do mrtva? Hmmmm..... A kolik to pak žere? A nemyslím jen benzínu,ale po nějaké době i oleje? Nebo to není motor ale zázrak? A kdo z Vás má Cupru a proháníte ji po okruhu? Nebo s tím jezdíte do marketu pro rohlíky? Kam ten svět spěje.... Princip je v tom,že velcí kluci si chcou hrát,tak jim dáme hračky.... Akorát že kdo to nerozstřelí,tak mu to zabaví leasingovka,a primární ůčel auta je tentam,a nedejbože když se ke klíčkům dostane mladý závodník=syn,budeme rádi že nikoho nezabije.Ach jo,mám dnes blbou náladu..
Vyhody nevyhody vytaceni to je vzdycky sporne. Je to o zvyk a vkus kazdeho jednotliveho ridice. Mne treba nedela zadne zvlastni problemy nechavat motor vytacet ke trem ctyrem tisicum kdyz si chci zablbnout a nechavat ho nad touhle urovni. Urcite to mam radsi nez koncerovna TDIcka, ktera ve trech a pul tisicich konci. Takze plocha krivka vykonu nemusi byt to nejdulezitejsi a u sportovniho auta muze byt dokonce na skodu.
nejde než souhlasit....nevím co je na tom špatného že auto lze vytáčet.....já se za to nestydím a klidně to točím občas na 6800ot/min když jedu klidně pohybuju se okolo 1500-2500ot/minkrouťák je důležitej,plochá křivka je důležitá jak kde a jak kdy, a výkon?-to je to co udává papírově kolik práce motor vykoná za jednotku času....tudíž když srovnám extrém....s BMW V8 3,0 245k 340Nm při plné akceleraci stačím třeba plně akcelerujícímu touaregu V10 313k,750Nm(je o 500kg těžší) nebo S2000,RX7,RX8-výkony mezi 200-250k krouták kde nic tu nic okolo 200Nm a jede to jak dobytek a OII tdi s 340Nm tomu fakt nestačí....důležitý je přece určení auta a tomu odpovídající charakteristika motoru tzn.-že sportovní auto nebude takovej odpal odspoda zas tak nevadí, u terenáku to je jiná,sedany apod potřebujou zas rovnoměrnou křivku apod...důležitý je jezdit podle charakteristiky motoru a nepřemejšlet jestli to je blbý to točit nebo ne, mě osobně je celkem jedno jestli v dieselu jezdím na 1500ot nebo v benzínu na 2500ot....
Holt není moc, aut, co by měly uzávěrku v případě,že mají pouze přední náhon
A můžeme se zase dohadovat, jestli jsme schopni to vůbec na našich silnicích-tankodromech využít...
myslim si ze s trakciou nejake vazne problemy nie su, predsa to nie je favorit alebo felda.. Jazdil som len so 110kW verziou motora 1.8T a aspon tam bol trakcia uplne v pohode. Tie auta su uz inac odprevodovane ako kedysi... Taktiez s HDI v P406 som nemal problem s trakciou pri prednom pohone a to ma 250Nm. Vykon okolo 200k sa urcite da vyuzit ale nie vsade a nie vzdy. 110k v HDI sa da vyuzit uplne v pohode a vedel by som si predstavit aj viac, rozhodne by to podvozok zniesol.
Taky si nemyslím, že v běžném provozu budou problémy (i když TFSI se už ladí až na 180kW/6000ot./min. a 340N.m/2500ot./min.). Na okruhu je samozřejmě každých 50 koní znát, stejně jako dif. a 4x4 na šotolinové RZ...
Jj, mam 406 a ma nejakych +-130k a klido by to mohlo byt i vic :)
maximálne s dvoma
jedním
Váš zdroj má pravdu, sice nevím jestli ten motor dostane škodovka, ale měl by ho dostat Golf a Leon, je to odpověď na výkon astry OPC, tolik alespoň můj zdroj blízký VW.
No vzdyt normalni "seriovy" Leon take ma jen 136kW verzi motoru TFSI a musi tu byt misto pro silnejsi FR a nejsilnejsi Cupra.Ono je jen otazkou casu, kdy se 2.0TFSI vyda stejnou cestou, jako 1.8T, ktere skoncilo na seriovych 176kW. Kdepak asi skonci TFSI, kdyz je koncepcne novejsi, ma primy vstrik a vetsi kubaturu?
Jsou uz taky jasna cisla:kveten pristiho roku - Leon FR 2.0 TFSI 225 k (a 2.0 TDI 170 k), listopad pristiho roku brutalni Leon Cupra TFSI 245 k .
A kde se ta cisla vzala? Prijde mi divne, ze by v Leonu vubec nebyl klasicky TFSI 147kW...
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.