Škoda Superb SportLine zná svoje ceny, startují na 858 900 Kč

Vlajková loď mladoboleslavské Škody se konečně dočkala rozšíření ceníku o sportovní variantu SportLine. Ta bude k dispozici jak pro liftback, tak i pro praktičtější provedení kombi. Od klasické verze se liší sportovním podvozkem se světlou výškou sníženou o 15 milimetrů a exteriérovými doplňky v černé barvě.

Škoda přiveze do Frankfurtu Superb Sportline. RS to nebude

Škoda přiveze do Frankfurtu Superb Sportline. RS to nebude

Stranou nezůstal ani interiér, kde se nachází sportovní sedadla s čalouněním v kombinaci Alcantary a kůže, černý strop a kryty pedálů z oceli. Za zmínku ale stojí také speciální sportovní režim stabilizačního systému a speciální funkce v palubním počítači.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Designové změny doplňuje sportovní podvozek
se sníženou světlou výškou o 15 milimetrů

Sportovní verze SportLine bude v nabídce pouze s výkonnějšími pohonnými jednotkami, základem je proto benzinový čtyřválec 1.8 TSI o výkonu 132 kW (180 koní), který vás přijde nejméně na 858 900 Kč. 

V nabídce ale samozřejmě nechybí ani dvoulitrový motor s výkonem 162, nebo 206 kW (280 koní). Výkonnější verze se pojí s pohonem všech kol a jde o vůbec nejdražší Superb v nabídce - s karoserií kombi překonává dokonce i luxusní provedení Laurin & Klement. Celkem vás bude stát nejméně 1 133 900 Kč.

V nabídce jsou ale také dva vznětové motory, oba mají objem dvou litrů, liší se pouze výkonem (110 kW/150 koní, nebo 140 kW/190 koní). Volit můžete jak mezi manuální a automatickou převodovkou, tak mezi pohonem předních, nebo všech kol. Nejdostupnější „sportovní“ diesel stojí 852 900 Kč

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Minitest VW Amarok 3.0 TDI V6 4Motion Aventura: Všech pick-upů král

VW Amarok 3.0 TDI/190 kW 4Motion (minitest)

Volkswagen, nikoli bez souvislosti s novým emisním měřícím cyklem WLPT, pozměnil motorovou nabídku svého již deset let sloužícího pick-upu Amarok, který nyní nabízí v podstatě jediný motor. Nebojte se, jsou to dobré zprávy.

včera | Petr Schnagl | 25 příspěvků
Minitest Renault Kadjar 1.3 TCe: Malé srdce, velké odhodlání

Renault Kadjar 1.3 TCe (minitest)

Kadjar se v přívalu nových crossoverů možná poněkud ztrácí. O to více ale zaujme, když začnete zkoumat, co je za tou nenápadnou fasádu. A to i malé třináctistovce navzdory, protože funguje pozoruhodně dobře.

19.  3.  2019 | Miro Mihálik | 11 příspěvků
Minitest Honda CR-V 2.0 i-MMD Hybrid 2WD: Napravení reputace?

Honda CR-V 2.0 i-MMD Hybrid (minitest)

Honda se u nové generace modelu CR-V vzdala naftového motoru. Alternativou je hybrid s velice slušným výkonem 135 kW, který mě fascinoval ve více ohledech. Hlavně pak technikou.

17.  3.  2019 | Jan Mička | 37 příspěvků