Škoda Superb SportLine zná svoje ceny, startují na 858 900 Kč

Vlajková loď mladoboleslavské Škody se konečně dočkala rozšíření ceníku o sportovní variantu SportLine. Ta bude k dispozici jak pro liftback, tak i pro praktičtější provedení kombi. Od klasické verze se liší sportovním podvozkem se světlou výškou sníženou o 15 milimetrů a exteriérovými doplňky v černé barvě.

Škoda přiveze do Frankfurtu Superb Sportline. RS to nebude

Škoda přiveze do Frankfurtu Superb Sportline. RS to nebude

Stranou nezůstal ani interiér, kde se nachází sportovní sedadla s čalouněním v kombinaci Alcantary a kůže, černý strop a kryty pedálů z oceli. Za zmínku ale stojí také speciální sportovní režim stabilizačního systému a speciální funkce v palubním počítači.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Designové změny doplňuje sportovní podvozek
se sníženou světlou výškou o 15 milimetrů

Sportovní verze SportLine bude v nabídce pouze s výkonnějšími pohonnými jednotkami, základem je proto benzinový čtyřválec 1.8 TSI o výkonu 132 kW (180 koní), který vás přijde nejméně na 858 900 Kč. 

V nabídce ale samozřejmě nechybí ani dvoulitrový motor s výkonem 162, nebo 206 kW (280 koní). Výkonnější verze se pojí s pohonem všech kol a jde o vůbec nejdražší Superb v nabídce - s karoserií kombi překonává dokonce i luxusní provedení Laurin & Klement. Celkem vás bude stát nejméně 1 133 900 Kč.

V nabídce jsou ale také dva vznětové motory, oba mají objem dvou litrů, liší se pouze výkonem (110 kW/150 koní, nebo 140 kW/190 koní). Volit můžete jak mezi manuální a automatickou převodovkou, tak mezi pohonem předních, nebo všech kol. Nejdostupnější „sportovní“ diesel stojí 852 900 Kč

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
TEST Audi A3 Sportback 30 TDI S line: Náročné ho získat, snadné s ním žít

Audi A3 30 TDI S line

Čtvrtá generace Audi A3 oficiálně dorazila na český trh. Do testu jsme si vzali zajímavou verzi - kombinaci sportovní výbavy S Line a základního vznětového motoru 30 TDI (85 kW).

včera | Vladimír Kadera | 48 příspěvků
TEST Ford Kuga 2.5 PHEV: Velmi dobrý plug-in hybrid, jen šitý horkou jehlou

Ford Kuga 2.5 PHEV

Ford oddaloval vývoj nové generace hybridů pro evropské trhy jako ošetření bolavého zubu a na jednom z jeho nejnovějších přírůstků je chvatná práce bohužel tak trochu znát. Stojí ale kvůli tomu vrcholná benzín-elektrická verze nové Kugy nutně za starou belu? Pojďte se podívat.

7.  7.  2020 | Miro Mihálik | 34 příspěvků
Minitest Piaggio MP3 300 HPE Sport: Tak trochu auto, tak trochu skútr, 100% cool

Piaggio MP3 300 HPE Sport

Rádi byste požívali výhod skútru, ale na jednu stopu nemáte řidičák nebo odvahu? Pak doporučujeme tříkolové Piaggio MP3, omlazené a s posíleným motorem.

5.  7.  2020 | Jiří Baborský | 9 příspěvků